9/10
★★★★★
op 13636 beoordelingen gepubliceerd

Laatste neutrale klantbeoordelingen

3 /5
★★★☆☆

Het pakket is afgeleverd op een andere locatie... wacht op ontvangst.

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 03/10/2019
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆

Hallo, er ontbreken keuzes voor Kamishibai-verhalen per leeftijdsgroep.

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 30/09/2019
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt voor uw feedback. Ondanks de zorg die we besteden aan de voorbereiding van uw pakketten, kan het gebeuren dat een onhandigheid onze kwaliteitsnormen verstoort. We nodigen u uit om contact op te nemen met onze klantenservice per e-mail: [email protected] om dit gebrek op te lossen.
3 /5
★★★☆☆

Levering niet op tijd...

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 25/08/2019
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆

Ik werd geïnformeerd dat er een lichte vertraging in de levering zou zijn, omdat het pakket beschadigd was. En inderdaad, toen ik het ging ophalen, was de doos volledig vernietigd, ruwweg opnieuw gesloten met plastic banden en binnenin was een van de pakketten van 10 schriftjes volledig gescheurd en de schriftjes verspreid in de doos, waarvan sommige beschadigd: hoeken gevouwen... dit komt denk ik door het gebruik van een doos die veel te groot was voor wat erin zat en dus geen ondersteuning van de inhoud. Dus heel duidelijk moet de verpakking opnieuw bekeken worden, evenals de verzendvoorwaarden.

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 26/09/2019
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt voor uw feedback. Ondanks de zorg die we besteden aan het voorbereiden van uw pakket, hebben we een beperkt aantal doosformaten dat we zo goed mogelijk aanpassen om onze ecologische impact te beperken. We hebben nog ruimte voor verbetering en uw opmerking draagt daaraan bij, bedankt.
3 /5
★★★☆☆

Zeer tevreden met het Wesco bed en de matras. We waren teleurgesteld over de levering. We hebben de hele dag gewacht op een levering die niet heeft plaatsgevonden en we zijn niet geïnformeerd.

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 21/09/2019
Vertaalde beoordeling
2 /5
★★☆☆☆

Te lange levering

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 02/09/2019
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt voor uw feedback. Het artikel dat u heeft gekozen heeft inderdaad de interesse van veel mensen tegelijkertijd gewekt. Onze kleine elfjes hebben hun best gedaan om nieuwe voor u te maken. We hopen dat deze wachttijd uw ervaring met uw artikel niet te veel heeft verduisterd.
3 /5
★★★☆☆

Vertraging bij levering en artikel zeer vuil aangekomen

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 06/09/2019
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆

Ik heb gisteren de rest van de bestelling ontvangen, maar deze is in dubbele exemplaren aangekomen, met een artikel dat ik al had ontvangen. Ik had echter per e-mail aangegeven dat ik dit artikel al had ontvangen. Fout in de levering, maar tevreden met het materiaal.

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 27/08/2019
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆

Zeer mooi houten materiaal, maar de plastic dinette wesco... middelmatige kwaliteit en de W overal... meh

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 21/09/2019
Vertaalde beoordeling
2 /5
★★☆☆☆

Ik was helemaal niet tevreden met mijn bestelling, artikelen werden in twee keer gebroken geleverd.

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 19/05/2019
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt voor uw feedback. We zijn altijd teleurgesteld wanneer onze artikelen, met liefde gemaakt, slecht behandeld worden tijdens het transport en niet onbeschadigd bij u aankomen. We hopen dat ons commerciële gebaar u zal troosten en dat u ons deze overlast niet kwalijk neemt.
3 /5
★★★☆☆

De navigatie op de site is vrij eenvoudig. Voor de levering krijg ik een datum in de week en dan ontvang ik een bericht dat ik mijn bestelling eerder dan gepland zal ontvangen, maar... op een zaterdag. In mijn pakket had ik een lamp met optische vezels waarvan de basis gevuld is met water en glitters, maar deze heeft gelekt. Verder zijn de gekochte producten naar wens.

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 09/09/2019
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆

Tevreden over het product, maar minder over de levering, vertraging door de vervoerder.

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 01/09/2019
Vertaalde beoordeling
2 /5
★★☆☆☆

Er ontbreken artikelen en sommige zijn kapot.

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 03/09/2019
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt voor uw feedback. Ondanks de zorg die we besteden aan het voorbereiden van uw pakket, kan het gebeuren dat er een fout insluipt en dat het transport niet zo respectvol met de producten omgaat als we zouden willen. We hopen dat onze nieuwe zending u tevreden zal stellen.
2 /5
★★☆☆☆

Meer dan een maand om geleverd te worden, ik begrijp niet dat Wesco de klant niet meteen waarschuwt, dat wil zeggen bij de bestelling...vertraging wanneer een product niet op voorraad is..., Het is zeer schadelijk wanneer je materiaal wacht om te werken. Ik heb ze 2 keer moeten contacteren. Maar dit is de eerste keer dat dit gebeurt. Mijn eerdere bestellingen zijn goed verlopen. Maar nu, zelfs geen gebaar of excuses... Ik moest urgent ergens anders bestellen om te kunnen werken...

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 26/07/2019
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆

Producten van hoge kwaliteit. Hoge prijs voor zelfstandige particulieren, jammer! Kinderopvang

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 29/08/2019
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆

Te veel vertraging, jammer

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 27/07/2019
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆

Teleurstelling, het product is beschadigd aangekomen terwijl de verpakking niet beschadigd was

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 10/09/2019
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt voor uw feedback. We zijn altijd teleurgesteld wanneer onze artikelen, met liefde gemaakt, slecht worden behandeld tijdens transport en niet in goede staat bij u aankomen. We verzoeken u om een foto van uw product te sturen naar [email protected] zodat we een eventuele vervanging kunnen regelen.
3 /5
★★★☆☆

1,5 maand vertraging voor een deel van de bestelling en geen informatie gegeven, echt jammer want de rest was heel goed.

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 20/06/2019
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆

Ik heb 3 sterren gegeven vanwege de levering. Bij de eerste levering was ik niet op de hoogte van de leverdatum. Ik was thuis, maar de bezorger heeft niet aangebeld. 2e levering: tijdslot: "we komen gedurende de dag..." toen ik 's ochtends belde, zeiden ze dat ze in de middag zouden komen en ze kwamen om 15.00 uur. Het is echt niet praktisch om de hele dag te moeten blokkeren. Dus teleurgesteld over deze levering die niet is aangepast aan de tijden van een particulier.

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 21/08/2019
Vertaalde beoordeling
2 /5
★★☆☆☆

Artikel van goede kwaliteit maar zeer late levering (15 dagen) terwijl ik de prijs van een colissimo heb betaald!

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 26/08/2019
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆

De friezen zijn van zeer goede kwaliteit. Er zijn echter enkele problemen met de aansluiting (een gebrek aan precisie) tussen de A3-bladen om de frieze opnieuw samen te stellen: foto's en teksten zijn afgesneden (wat een verschuiving, een breuk tussen de bladen creëert).

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 08/09/2019
Vertaalde beoordeling
2 /5
★★☆☆☆

Tot nu toe tevreden over de bestellingen en levering, deze keer zeer teleurgesteld omdat het pakket met kralen open was en de helft van de kralen uit de doos zijn gevallen tijdens het transport. Resultaat, er blijven niet veel kralen over bij aankomst.

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 08/09/2019
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt voor uw feedback. Ondanks de zorg die we besteden aan de voorbereiding van uw pakketten, kan het gebeuren dat een onhandigheid onze kwaliteitsnormen verstoort. We nodigen u uit om een foto van het pakket met de kralen te sturen naar [email protected] zodat we u zo snel mogelijk een nieuwe gratis kunnen opsturen.
3 /5
★★★☆☆

Navigatie op de site is zeer eenvoudig, maar de geleverde producten waren te laat (terwijl ze als op voorraad waren aangegeven) en zonder me hierover te informeren, moest ik zelf twee keer de klantenservice contacteren om te weten waar mijn bestelling was.

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 07/08/2019
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆

Alles is goed verlopen. Ik heb opgemerkt dat Chronopost te ruime termijnen geeft die zouden vereisen dat je een hele dag thuis blijft. Uiteindelijk komen de pakketten altijd voor mij op de post aan.

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 31/08/2019
Vertaalde beoordeling
2 /5
★★☆☆☆

Ik heb 2 artikelen besteld die in juni op voorraad waren en heb ze betaald. In september werd ik geïnformeerd dat een artikel niet meer beschikbaar was, maar zonder te zeggen of het zou worden terugbetaald.

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 09/07/2019
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt voor uw feedback. We zijn erg sorry voor de vertraging die u ondervindt en vragen u om ons hiervoor te verontschuldigen. Weet echter dat u alleen wordt gedebiteerd wanneer het product wordt verzonden. U hoeft dus niet te wachten op een terugbetaling. We blijven tot uw beschikking om u te adviseren over een alternatief product via de chat op de website wesco.fr.
3 /5
★★★☆☆

Ik betreur dat de afgesproken levertijd bij de bestelling in juli niet is nageleefd in augustus. Dit heeft ons veel reorganisatie-inspanningen gevraagd voor de ontvangst, gelukkig zonder gevolgen voor onze activiteiten!

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 17/07/2019
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆

Goede navigatie op de site en vrij snelle levering.

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 01/09/2019
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆

Zeer slechte levering, veel vertraging, zeer slecht verpakt, waardoor er enkele kleine beschadigingen zijn.. jammer.

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 31/07/2019
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Bedankt voor deze feedback. We hechten veel waarde aan de kwaliteit van onze diensten, zowel wat betreft luisteren als advies. Inderdaad, de leveringsbon bewijst dat er een pakket ontbreekt. U kunt ons klantenserviceteam per e-mail contacteren: [email protected], dat tot uw volledige beschikking staat.
3 /5
★★★☆☆

De navigatie op de site is niet altijd erg soepel en duidelijk, maar ik ben er toch in geslaagd de gewenste producten te vinden. De levering was snel, maar de dozen kwamen totaal gescheurd aan.

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 31/08/2019
Vertaalde beoordeling
2 /5
★★☆☆☆

Wat heeft het voor zin om een leverdatum te definiëren en deze niet na te komen? Gelukkig was ik aanwezig. Product geleverd vóór de verwachte datum.

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 28/08/2019
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt voor uw feedback. Ondanks de zorg en aandacht die we besteden aan het voorbereiden van uw bestellingen, kan de levering onverwachte problemen met zich meebrengen die we graag zouden vermijden. We verontschuldigen ons voor dit ongemak en bedanken u nogmaals voor deze feedback die ons in staat stelt om de informatie door te geven en zo onze service te verbeteren.
3 /5
★★★☆☆

Gemiddelde tevredenheid omdat de levering lang heeft geduurd. Ik moest meerdere keren bellen, eerst wesco en vervolgens rechtstreeks de vervoerder die me naar de uiteindelijke vervoerder leidde! Uiteindelijk is mijn artikel aangekomen, onder zeer vieze plastic. Het is jammer dat het tapijt dubbelgevouwen was, na een week gebruik is er nog steeds een vouw in het midden. Ik hoop dat dat weggaat.

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 12/08/2019
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Dank u voor deze feedback. We hechten veel waarde aan de kwaliteit van onze diensten, zowel wat betreft luisteren als advies. U kunt ons klantenserviceteam per e-mail contacteren: [email protected] dat tot uw beschikking staat.
3 /5
★★★☆☆

Ik heb mijn volledige bestelling niet ontvangen, ik mis artikelen: een set van 10 handschoenen, dus ik moest een klacht indienen en mijn dossier zal pas over 2 weken worden behandeld. Jammer, anders respecteert de site wesco goed onze verzoeken wat betreft de leveringen.

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 30/07/2019
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆

Onvolledige levering en dozen zijn gescheurd aangekomen

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 21/07/2019
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt voor uw feedback. Ondanks de zorg die we besteden aan het voorbereiden van uw bestellingen, kan er soms een fout insluipen. We hopen dat u ons dit niet kwalijk neemt en dat u nu tevreden bent met uw aankopen.
3 /5
★★★☆☆

Goede kwaliteit, zeer professionele klantenservice maar over het algemeen vrij duur

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 24/08/2019
Vertaalde beoordeling
2 /5
★★☆☆☆

Ik heb maar een deel van de dozen ontvangen, dus ik heb alleen de poten van de bestelde tafel en de stoelen: geen blad. Ik ben sinds de levering gisterenmiddag niet meer gecontacteerd voor informatie of iets dergelijks.

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 26/08/2019
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt voor uw feedback. We zijn sorry dat we u drie dagen hebben laten wachten om de rest van uw bestelling te sturen. We hopen dat u tevreden bent met uw keuze en hopen u binnenkort weer te zien op wesco.fr.
2 /5
★★☆☆☆

Ik vond de kleurkrijtjes los en gebroken in het pakket

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 26/08/2019
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt voor uw feedback. We hopen dat uw nieuwe krijtjes u tevreden stellen en hopen u binnenkort weer te zien op wesco.fr.
3 /5
★★★☆☆

Geen oververpakking van het product. De doos van de magnetische kar was open omdat er geen tape of touw was om deze gesloten te houden. De bezorgster heeft goed opgelet dat de doos niet meer open ging tot de levering aan huis. Ze heeft het dus dichtgeplakt. We hebben samen met de handleiding gekeken en alle onderdelen waren aanwezig. Voor de lagen waren ze in een verpakking en goed beschermd.

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 21/08/2019
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo, We danken u voor uw feedback. Wesco hecht veel waarde aan de kwaliteit van zijn diensten en de volledige tevredenheid van zijn klanten. De levering van uw bestelling is niet uitgevoerd volgens de kwaliteitsverbintenissen van Wesco. Onze logistieke dienst is op de hoogte gesteld van deze situatie en zal de nodige maatregelen nemen om ervoor te zorgen dat dit niet opnieuw gebeurt.
3 /5
★★★☆☆

Ik had om een levering eind september gevraagd en ik werd op 31 augustus geleverd. Ik wist niet of ik de levering zou weigeren, of ik dan twee keer voor de verzending zou betalen?? De bezorger wist het niet, dus heb ik de (bulky) pakketten aangenomen om niet twee keer verzendkosten te betalen. Ik heb 6 pakketten ontvangen. Ik heb er één geopend en er zit alleen het bed in en geen matras. Mijn bestelling was een set 'bed + matras'.

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 21/08/2019
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt voor uw feedback. We zijn in de war dat de bestelling niet is verlopen zoals gewenst. U heeft de mogelijkheid om de gewenste leverdatum in te vullen wanneer u een bestelling plaatst. We raden u aan om dit veld de volgende keer in te vullen. Nu u uw volledige bestelling heeft ontvangen, hopen we dat de geselecteerde producten u volledig tevreden stellen.
3 /5
★★★☆☆

Ik geef maar 3 sterren, omdat de levertijd extreem lang is, en het moeilijk is om een follow-up van Wesco te krijgen. Na verschillende e-mails heb ik eindelijk een uitleg gekregen over de vertraging van de levering. Desondanks, product komt overeen met mijn verwachtingen, maar levertijd van meer dan 1 maand.

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 26/07/2019
Vertaalde beoordeling
2 /5
★★☆☆☆

Bestelling van een tapijt voor een levering gepland op J+5. Op de dag zelf, geen bezorger en geen bericht van Wesco. Op J+10 stuur ik een e-mail. Antwoord: we zullen u later leveren maar zonder een datum te geven. Conclusie: effectieve levering meer dan 30 dagen later. Geen commerciële geste. Zeer slechte klantervaring.

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 08/07/2019
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt voor uw feedback. We zijn erg sorry dat we u niet hebben geleverd volgens onze eisen. Helaas zijn we slachtoffer geworden van ons succes en het geselecteerde artikel is bijzonder populair gebleken. We hopen dat ons commerciële gebaar, samen met de kwaliteit van ons favoriete tapijt, u tevreden zal stellen.