9/10
★★★★★
op 13313 beoordelingen gepubliceerd

Laatste neutrale klantbeoordelingen

3 /5
★★★☆☆
Er ontbreekt een pakket op zes.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 29/06/2020
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆
Ik vond de site niet bijzonder intuïtief. Goede volgservice. Aantrekkelijke prijzen.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 30/06/2020
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆
De producten van Wesco zijn heel goed. Echter, de levering moet worden herzien. Onafhankelijke vervoerder kwam niet op de afgesproken datum. Dus was ik afwezig en de chauffeur wilde mijn bestelling boven mijn poort gooien!! Ik heb hem gezegd dat hij dat niet moest doen. Ik moest mijn buurvrouw vragen om het in ontvangst te nemen omdat hij niet later wilde terugkomen!!
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 19/05/2020
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆
Gemakkelijke bestelling en snel ontvangen
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 28/06/2020
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆
Jammer dat de levering zo ingewikkeld is
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 19/05/2020
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆
Leveringstijd langer dan 4 weken
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 11/05/2020
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆
Een pakket ontbreekt (een driewieler).... nog steeds geen nieuws, informatievertraging veel te lang in de opvolging
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 22/05/2020
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆
Ik heb mijn bestelling op 8 juni geplaatst, op 10 juni is deze verzonden (ik volgde het pakket op internet). Maar ik ontving het pakket pas op 25 juni (waarschijnlijk vanwege Covid-19, wat ik perfect begrijp). Wat ik echter niet begrijp, is dat de doos met mijn bedomranding beschadigd is (open aan de zijkant, ik zie zelfs de bedomranding die zwart en helemaal gekrast is) ik zeg tegen de bezorger dat ik dit pakket niet neem (hij spreekt niet goed Frans) en hij zegt 'ja, mevrouw, je moet het nemen'. Ik discussieer een beetje met hem, maar er is niets meer te doen, ik moest naar beneden met mijn zoon in mijn armen omdat meneer niet naar de 4e verdieping wilde komen (ik heb een werkende lift, trouwens). Kortom, ik zeg hem dat ik het ga nemen, maar dat ik op de ontvangstbewijs ga schrijven dat het in slechte staat is, hij zegt 'alleen de naam en een handtekening'. Ik begin te schrijven over de staat van het pakket wanneer hij het ontvangstbewijs uit mijn handen trekt! Geïrriteerd en met mijn zoon in mijn armen wist ik niet wat ik anders moest doen dan capituleren... de vervoerder Heppner doet zijn werk slecht, verander van bezorger/transporteur. Dit is onaanvaardbaar! Anders lijken de producten van goede kwaliteit te zijn, we zullen het op de lange termijn zien, het komt overeen met de foto, geen vreemde geur of iets dergelijks, ik wacht gewoon om de resultaten van mijn e-mails en foto's te zien om te weten of er een schadevergoeding zal zijn.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 08/06/2020
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt voor uw opmerking. We zijn absoluut verdrietig over deze terugkoppeling. Ondanks de zorg die we besteden aan de voorbereiding van onze bestellingen, komt het voor dat het transport niet aan onze eisen voldoet. Onze logistieke dienst is geïnformeerd en zal de nodige maatregelen nemen bij de vervoerder om ervoor te zorgen dat dit niet opnieuw gebeurt. We hopen echter dat het product u tevreden stelt en dat we u binnenkort weer op onze site mogen verwelkomen. Fijne dag
2 /5
★★☆☆☆
We hebben de volledige bestelling niet ontvangen, er ontbreken 3 partijen stopcontactbeschermers
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 10/06/2020
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt voor uw opmerking. We hechten veel waarde aan de kwaliteit van onze diensten en de volledige tevredenheid van onze klanten. We nodigen u uit om een klacht in te dienen bij onze klantenservice op het volgende adres: [email protected]. Fijne dag
2 /5
★★☆☆☆
Een defect product in mijn bestelling (gewicht bracelet met defecte naad die het gewicht laat ontsnappen)
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 15/06/2020
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt voor uw opmerking. We zijn erg sorry dat dit product niet aan uw verwachtingen voldoet. We zijn streng op de kwaliteit van de producten die we verkopen. Om u zo snel mogelijk een oplossing te bieden, nodigen we u uit om contact met ons op te nemen via [email protected] (met vermelding van het probleem en foto's). Fijne dag
3 /5
★★★☆☆
Levering uitgesteld van dezelfde bestelling.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 12/06/2020
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆
Te veel wachttijd voor levering. De verzendkosten zijn duur.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 27/04/2020
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆
Ik werd iets te laat geïnformeerd over de uitverkochte status van 2 bestelde producten die bovendien voor professioneel gebruik zijn...
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 26/04/2020
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆
Ik heb maar een deel van mijn bestelling ontvangen (de matrassen), maar geen nieuws over de hoeslakens....
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 25/05/2020
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆
Het pakket was aan beide zijden gescheurd, maar alle onderdelen waren goed verpakt in het pakket.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 11/06/2020
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆
Materiaal conform de bestelling, maar de levertijd is veel te lang!
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 08/06/2020
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆
Zeer ruime keuze aan producten. Klantenservice is luisterend.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 03/06/2020
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆
Gemakkelijke bestelling, snel en efficiënt van bestelling tot levering, de producten komen overeen met de afbeelding op de site.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 04/06/2020
Vertaalde beoordeling
2 /5
★★☆☆☆
Ik heb verf besteld en ik heb het lek ontvangen. Een van de 3 sjablonen heb ik niet ontvangen en men zegt dat ik alles tegelijk heb ontvangen, ik ben teleurgesteld.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 29/05/2020
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt voor uw feedback. We hechten veel waarde aan de kwaliteit van onze producten en de volledige tevredenheid van onze klanten. Daarom nodigen we u uit om contact op te nemen met de klantenservice voor eventuele klachten met betrekking tot de bestelde verf op het adres [email protected]. De sjablonen zijn op een later tijdstip geleverd en we hopen dat ze u tevreden stellen. We hopen u binnenkort weer op onze site te zien. Fijne dag!
3 /5
★★★☆☆
Er was vertraging bij de levering, niet ontvangen op de oorspronkelijk geplande datum en 1 product waar ik teleurgesteld over ben omdat het echt te klein is!!!
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 01/05/2020
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆
Heeft u de intentie om minder plastic te verkopen?
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 29/05/2020
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt voor uw opmerking. Respect voor het milieu is een waarde die al jarenlang stevig verankerd is bij Wesco. Onze teams zijn sterk bewust van dit aspect en zijn voortdurend op zoek naar innovatieve oplossingen en meer duurzame alternatieven. Tegen 2024 willen we dat alle door Wesco ontworpen plastic producten gemaakt zijn van biobased materialen. Al verschillende van onze producten zijn gemaakt van biobased plastic: opbergdozen, servies, speelkeukens, loopwagens. Tot slot besteden we bijzondere aandacht aan het aanbieden van materialen die bekend staan om hun duurzaamheid: glazen flessen, roestvrijstalen servies, manden van natuurlijke materialen (dadelpalm), houten speelgoed... Fijne dag verder.
3 /5
★★★☆☆
Niet eenvoudig als je geen internetgebruiker bent. Bijvoorbeeld voor de slaapzak wilde ik lichtblauw en ik heb me vergist omdat hij groen is aangekomen.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 27/04/2020
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆
Gebrek aan eenvoud
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 27/05/2020
Vertaalde beoordeling
2 /5
★★☆☆☆
Slecht verpakt, het pakket kwam gescheurd aan. De fles zwierf in het pakket.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 10/05/2020
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt voor uw beoordeling. We zijn absoluut sorry dat het transport uw bestelling heeft beschadigd. We nodigen u uit om een klacht in te dienen met een foto per e-mail naar [email protected] zodat we een omruiling kunnen regelen. We danken u voor uw vriendelijkheid.
3 /5
★★★☆☆
Zeer goede site, zeer goed product, maar een minpuntje bij de levering, men had me gevraagd om een telefoonnummer om de ontvanger te bereiken die anders was dan ik, maar de bezorger had alleen mijn telefoonnummer... een beetje gênant als je 700 km verderop woont...
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 05/05/2020
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆
Sommige producten komen niet overeen met de gebruiksdoeleinden. Beschikbaarheidstermijnen zijn niet altijd duidelijk aangegeven
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 21/04/2020
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆
Wel een beetje teleurgesteld omdat ik een bed had besteld dat wat duurder was en ik had telefonisch gevraagd om twee cheques te maken, men zei ja en daarna was het niet meer mogelijk, maar verder heel goed
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 23/04/2020
Vertaalde beoordeling
2 /5
★★☆☆☆
Ik neem aan dat de crisis geen positief effect heeft gehad op de transacties, maar ik had mijn bestelling goed voor het begin van de lockdown geplaatst en ik moest twee maanden wachten om mijn levering te ontvangen. Ik was natuurlijk niet prioriteit... bovendien was een van de twee vaten gebroken en het pakket was open voordat het aankwam. Kortom, niet geweldig! Het product is echter goed.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 28/02/2020
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt voor uw feedback. We nodigen u uit om een klacht in te dienen met een foto per e-mail naar [email protected] zodat we een ruil kunnen doen. We danken u voor uw vriendelijkheid.
3 /5
★★★☆☆
Incompleet bestelling. Klantenservice gecontacteerd maar ik heb tot op heden nog steeds geen antwoord ontvangen.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 12/05/2020
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo, wij danken u voor uw opmerking en zijn jammer dat uw bestelling incompleet was. Onze klantenservice heeft uw verzoek behandeld en we hopen dat de producten u tevreden stellen. We kijken ernaar uit u binnenkort weer op onze site te zien. Fijne dag
3 /5
★★★☆☆
Bestelling gedaan eind februari 2020 en levering op 15 mei 2020, dus een wachttijd van bijna 3 maanden: te laat
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 29/02/2020
Vertaalde beoordeling