★★★★★
op 13975 beoordelingen gepubliceerd
Laatste neutrale klantbeoordelingen
De site is goed, maar het probleem is met betalen als je een gemeente bent. Je moet de offerte goedkeuren. Maar voor ons was dat niet mogelijk. Onze boekhoudservice moest met de creditcard betalen en niet met een mandaat;
De kleur komt niet overeen op de site en bij ontvangst
Blokken van goede kwaliteit maar slechts 30 ontvangen van de 50 bestelde en betaalde..
Levering te lang en je weet het pas na de levering van het eerste product
Slechte verpakking of slechte vervoerder, er zijn deuken op de panelen...
De site is geweldig, de producten ook! Maar ik begrijp niet dat ik voor 5 slabbetjes een ENORME doos ontvang!!!!!! De verzending moet herzien worden, want qua hoeveelheid is het echt niet ecologisch.
De artikelen zijn niet allemaal samen geleverd (de speren werden met 2 weken vertraging geleverd) en een artikel (metaal doel) was beschadigd.
2 maanden wachten op de levering van een kleine tafel lijkt ons een beetje lang.
Artikel klopt maar leveringstijd te lang.
De meeste goederen kwamen overeen met mijn bestelling, maar één artikel klopte niet. De klantenservice die ik twee keer belde gaf me verschillende informatie over de procedure om het product terug te sturen. Dus, tijdverlies om te controleren en te weten wat de juiste procedure was.
3 tafels zijn in perfecte staat, de vierde heeft een beschadigde rand, ik zou willen dat deze werd omgeruild.
Te lange wachttijd en niet de bestelde kleur.
De bestelling had eenvoudiger kunnen verlopen!
Levering moet worden herzien. De bezorger geeft het pakket aan de buren zonder mij te informeren en zonder mijn toestemming. Bovendien zegt hij hen dat het op mijn verzoek is!!!!
Het pakket is afgeleverd op een andere locatie... wacht op ontvangst.
Hallo, er ontbreken keuzes voor Kamishibai-verhalen per leeftijdsgroep.
Levering niet op tijd...
Ik werd geïnformeerd dat er een lichte vertraging in de levering zou zijn, omdat het pakket beschadigd was. En inderdaad, toen ik het ging ophalen, was de doos volledig vernietigd, ruwweg opnieuw gesloten met plastic banden en binnenin was een van de pakketten van 10 schriftjes volledig gescheurd en de schriftjes verspreid in de doos, waarvan sommige beschadigd: hoeken gevouwen... dit komt denk ik door het gebruik van een doos die veel te groot was voor wat erin zat en dus geen ondersteuning van de inhoud. Dus heel duidelijk moet de verpakking opnieuw bekeken worden, evenals de verzendvoorwaarden.
Zeer tevreden met het Wesco bed en de matras. We waren teleurgesteld over de levering. We hebben de hele dag gewacht op een levering die niet heeft plaatsgevonden en we zijn niet geïnformeerd.
Te lange levering
Vertraging bij levering en artikel zeer vuil aangekomen
Ik heb gisteren de rest van de bestelling ontvangen, maar deze is in dubbele exemplaren aangekomen, met een artikel dat ik al had ontvangen. Ik had echter per e-mail aangegeven dat ik dit artikel al had ontvangen. Fout in de levering, maar tevreden met het materiaal.
Zeer mooi houten materiaal, maar de plastic dinette wesco... middelmatige kwaliteit en de W overal... meh
Ik was helemaal niet tevreden met mijn bestelling, artikelen werden in twee keer gebroken geleverd.
De navigatie op de site is vrij eenvoudig. Voor de levering krijg ik een datum in de week en dan ontvang ik een bericht dat ik mijn bestelling eerder dan gepland zal ontvangen, maar... op een zaterdag. In mijn pakket had ik een lamp met optische vezels waarvan de basis gevuld is met water en glitters, maar deze heeft gelekt. Verder zijn de gekochte producten naar wens.
Tevreden over het product, maar minder over de levering, vertraging door de vervoerder.
Er ontbreken artikelen en sommige zijn kapot.
Meer dan een maand om geleverd te worden, ik begrijp niet dat Wesco de klant niet meteen waarschuwt, dat wil zeggen bij de bestelling...vertraging wanneer een product niet op voorraad is..., Het is zeer schadelijk wanneer je materiaal wacht om te werken. Ik heb ze 2 keer moeten contacteren. Maar dit is de eerste keer dat dit gebeurt. Mijn eerdere bestellingen zijn goed verlopen. Maar nu, zelfs geen gebaar of excuses... Ik moest urgent ergens anders bestellen om te kunnen werken...
Producten van hoge kwaliteit. Hoge prijs voor zelfstandige particulieren, jammer! Kinderopvang
Te veel vertraging, jammer
Teleurstelling, het product is beschadigd aangekomen terwijl de verpakking niet beschadigd was
1,5 maand vertraging voor een deel van de bestelling en geen informatie gegeven, echt jammer want de rest was heel goed.
Ik heb 3 sterren gegeven vanwege de levering. Bij de eerste levering was ik niet op de hoogte van de leverdatum. Ik was thuis, maar de bezorger heeft niet aangebeld. 2e levering: tijdslot: "we komen gedurende de dag..." toen ik 's ochtends belde, zeiden ze dat ze in de middag zouden komen en ze kwamen om 15.00 uur. Het is echt niet praktisch om de hele dag te moeten blokkeren. Dus teleurgesteld over deze levering die niet is aangepast aan de tijden van een particulier.
Artikel van goede kwaliteit maar zeer late levering (15 dagen) terwijl ik de prijs van een colissimo heb betaald!
De friezen zijn van zeer goede kwaliteit. Er zijn echter enkele problemen met de aansluiting (een gebrek aan precisie) tussen de A3-bladen om de frieze opnieuw samen te stellen: foto's en teksten zijn afgesneden (wat een verschuiving, een breuk tussen de bladen creëert).
Tot nu toe tevreden over de bestellingen en levering, deze keer zeer teleurgesteld omdat het pakket met kralen open was en de helft van de kralen uit de doos zijn gevallen tijdens het transport. Resultaat, er blijven niet veel kralen over bij aankomst.
Navigatie op de site is zeer eenvoudig, maar de geleverde producten waren te laat (terwijl ze als op voorraad waren aangegeven) en zonder me hierover te informeren, moest ik zelf twee keer de klantenservice contacteren om te weten waar mijn bestelling was.
Alles is goed verlopen. Ik heb opgemerkt dat Chronopost te ruime termijnen geeft die zouden vereisen dat je een hele dag thuis blijft. Uiteindelijk komen de pakketten altijd voor mij op de post aan.
Ik heb 2 artikelen besteld die in juni op voorraad waren en heb ze betaald. In september werd ik geïnformeerd dat een artikel niet meer beschikbaar was, maar zonder te zeggen of het zou worden terugbetaald.
Ik betreur dat de afgesproken levertijd bij de bestelling in juli niet is nageleefd in augustus. Dit heeft ons veel reorganisatie-inspanningen gevraagd voor de ontvangst, gelukkig zonder gevolgen voor onze activiteiten!