★★★★★
op 13636 beoordelingen gepubliceerd
Laatste neutrale klantbeoordelingen
Het pakket is afgeleverd op een andere locatie... wacht op ontvangst.
Hallo, er ontbreken keuzes voor Kamishibai-verhalen per leeftijdsgroep.
Levering niet op tijd...
Ik werd geïnformeerd dat er een lichte vertraging in de levering zou zijn, omdat het pakket beschadigd was. En inderdaad, toen ik het ging ophalen, was de doos volledig vernietigd, ruwweg opnieuw gesloten met plastic banden en binnenin was een van de pakketten van 10 schriftjes volledig gescheurd en de schriftjes verspreid in de doos, waarvan sommige beschadigd: hoeken gevouwen... dit komt denk ik door het gebruik van een doos die veel te groot was voor wat erin zat en dus geen ondersteuning van de inhoud. Dus heel duidelijk moet de verpakking opnieuw bekeken worden, evenals de verzendvoorwaarden.
Zeer tevreden met het Wesco bed en de matras. We waren teleurgesteld over de levering. We hebben de hele dag gewacht op een levering die niet heeft plaatsgevonden en we zijn niet geïnformeerd.
Te lange levering
Vertraging bij levering en artikel zeer vuil aangekomen
Ik heb gisteren de rest van de bestelling ontvangen, maar deze is in dubbele exemplaren aangekomen, met een artikel dat ik al had ontvangen. Ik had echter per e-mail aangegeven dat ik dit artikel al had ontvangen. Fout in de levering, maar tevreden met het materiaal.
Zeer mooi houten materiaal, maar de plastic dinette wesco... middelmatige kwaliteit en de W overal... meh
Ik was helemaal niet tevreden met mijn bestelling, artikelen werden in twee keer gebroken geleverd.
De navigatie op de site is vrij eenvoudig. Voor de levering krijg ik een datum in de week en dan ontvang ik een bericht dat ik mijn bestelling eerder dan gepland zal ontvangen, maar... op een zaterdag. In mijn pakket had ik een lamp met optische vezels waarvan de basis gevuld is met water en glitters, maar deze heeft gelekt. Verder zijn de gekochte producten naar wens.
Tevreden over het product, maar minder over de levering, vertraging door de vervoerder.
Er ontbreken artikelen en sommige zijn kapot.
Meer dan een maand om geleverd te worden, ik begrijp niet dat Wesco de klant niet meteen waarschuwt, dat wil zeggen bij de bestelling...vertraging wanneer een product niet op voorraad is..., Het is zeer schadelijk wanneer je materiaal wacht om te werken. Ik heb ze 2 keer moeten contacteren. Maar dit is de eerste keer dat dit gebeurt. Mijn eerdere bestellingen zijn goed verlopen. Maar nu, zelfs geen gebaar of excuses... Ik moest urgent ergens anders bestellen om te kunnen werken...
Producten van hoge kwaliteit. Hoge prijs voor zelfstandige particulieren, jammer! Kinderopvang
Te veel vertraging, jammer
Teleurstelling, het product is beschadigd aangekomen terwijl de verpakking niet beschadigd was
1,5 maand vertraging voor een deel van de bestelling en geen informatie gegeven, echt jammer want de rest was heel goed.
Ik heb 3 sterren gegeven vanwege de levering. Bij de eerste levering was ik niet op de hoogte van de leverdatum. Ik was thuis, maar de bezorger heeft niet aangebeld. 2e levering: tijdslot: "we komen gedurende de dag..." toen ik 's ochtends belde, zeiden ze dat ze in de middag zouden komen en ze kwamen om 15.00 uur. Het is echt niet praktisch om de hele dag te moeten blokkeren. Dus teleurgesteld over deze levering die niet is aangepast aan de tijden van een particulier.
Artikel van goede kwaliteit maar zeer late levering (15 dagen) terwijl ik de prijs van een colissimo heb betaald!
De friezen zijn van zeer goede kwaliteit. Er zijn echter enkele problemen met de aansluiting (een gebrek aan precisie) tussen de A3-bladen om de frieze opnieuw samen te stellen: foto's en teksten zijn afgesneden (wat een verschuiving, een breuk tussen de bladen creëert).
Tot nu toe tevreden over de bestellingen en levering, deze keer zeer teleurgesteld omdat het pakket met kralen open was en de helft van de kralen uit de doos zijn gevallen tijdens het transport. Resultaat, er blijven niet veel kralen over bij aankomst.
Navigatie op de site is zeer eenvoudig, maar de geleverde producten waren te laat (terwijl ze als op voorraad waren aangegeven) en zonder me hierover te informeren, moest ik zelf twee keer de klantenservice contacteren om te weten waar mijn bestelling was.
Alles is goed verlopen. Ik heb opgemerkt dat Chronopost te ruime termijnen geeft die zouden vereisen dat je een hele dag thuis blijft. Uiteindelijk komen de pakketten altijd voor mij op de post aan.
Ik heb 2 artikelen besteld die in juni op voorraad waren en heb ze betaald. In september werd ik geïnformeerd dat een artikel niet meer beschikbaar was, maar zonder te zeggen of het zou worden terugbetaald.
Ik betreur dat de afgesproken levertijd bij de bestelling in juli niet is nageleefd in augustus. Dit heeft ons veel reorganisatie-inspanningen gevraagd voor de ontvangst, gelukkig zonder gevolgen voor onze activiteiten!
Goede navigatie op de site en vrij snelle levering.
Zeer slechte levering, veel vertraging, zeer slecht verpakt, waardoor er enkele kleine beschadigingen zijn.. jammer.
De navigatie op de site is niet altijd erg soepel en duidelijk, maar ik ben er toch in geslaagd de gewenste producten te vinden. De levering was snel, maar de dozen kwamen totaal gescheurd aan.
Wat heeft het voor zin om een leverdatum te definiëren en deze niet na te komen? Gelukkig was ik aanwezig. Product geleverd vóór de verwachte datum.
Gemiddelde tevredenheid omdat de levering lang heeft geduurd. Ik moest meerdere keren bellen, eerst wesco en vervolgens rechtstreeks de vervoerder die me naar de uiteindelijke vervoerder leidde! Uiteindelijk is mijn artikel aangekomen, onder zeer vieze plastic. Het is jammer dat het tapijt dubbelgevouwen was, na een week gebruik is er nog steeds een vouw in het midden. Ik hoop dat dat weggaat.
Ik heb mijn volledige bestelling niet ontvangen, ik mis artikelen: een set van 10 handschoenen, dus ik moest een klacht indienen en mijn dossier zal pas over 2 weken worden behandeld. Jammer, anders respecteert de site wesco goed onze verzoeken wat betreft de leveringen.
Onvolledige levering en dozen zijn gescheurd aangekomen
Goede kwaliteit, zeer professionele klantenservice maar over het algemeen vrij duur
Ik heb maar een deel van de dozen ontvangen, dus ik heb alleen de poten van de bestelde tafel en de stoelen: geen blad. Ik ben sinds de levering gisterenmiddag niet meer gecontacteerd voor informatie of iets dergelijks.
Ik vond de kleurkrijtjes los en gebroken in het pakket
Geen oververpakking van het product. De doos van de magnetische kar was open omdat er geen tape of touw was om deze gesloten te houden. De bezorgster heeft goed opgelet dat de doos niet meer open ging tot de levering aan huis. Ze heeft het dus dichtgeplakt. We hebben samen met de handleiding gekeken en alle onderdelen waren aanwezig. Voor de lagen waren ze in een verpakking en goed beschermd.
Ik had om een levering eind september gevraagd en ik werd op 31 augustus geleverd. Ik wist niet of ik de levering zou weigeren, of ik dan twee keer voor de verzending zou betalen?? De bezorger wist het niet, dus heb ik de (bulky) pakketten aangenomen om niet twee keer verzendkosten te betalen. Ik heb 6 pakketten ontvangen. Ik heb er één geopend en er zit alleen het bed in en geen matras. Mijn bestelling was een set 'bed + matras'.
Ik geef maar 3 sterren, omdat de levertijd extreem lang is, en het moeilijk is om een follow-up van Wesco te krijgen. Na verschillende e-mails heb ik eindelijk een uitleg gekregen over de vertraging van de levering. Desondanks, product komt overeen met mijn verwachtingen, maar levertijd van meer dan 1 maand.
Bestelling van een tapijt voor een levering gepland op J+5. Op de dag zelf, geen bezorger en geen bericht van Wesco. Op J+10 stuur ik een e-mail. Antwoord: we zullen u later leveren maar zonder een datum te geven. Conclusie: effectieve levering meer dan 30 dagen later. Geen commerciële geste. Zeer slechte klantervaring.