/10
★★★★★
op 13311 beoordelingen gepubliceerd
★★★★★
op 13311 beoordelingen gepubliceerd
Laatste neutrale klantbeoordelingen
3
/5
★★★☆☆
Ik was niet op de site om te bestellen, maar de levering was een beetje vertraagd en de onderkant van de dozen was vochtig.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 11/08/2020
Vertaalde beoordeling
2
/5
★★☆☆☆
Onmogelijk om de site te bereiken. De levering zou tussen de 26 en 28 moeten plaatsvinden. We zijn de 2e van de volgende maand en nog steeds geen nieuws, zelfs geen e-mail.....
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 18/08/2020
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt voor uw opmerking. We zijn oprecht sorry dat uw pogingen om contact op te nemen tevergeefs zijn geweest en we vragen u om onze excuses voor het ongemak. We hopen dat deze teleurstellende ervaring onze relatie niet zal schaden en dat we u binnenkort weer op onze site zullen zien. Fijne dag
3
/5
★★★☆☆
Weinig tevreden, pakket slecht verpakt geleverd met ontbrekende elementen die onderweg zijn gevallen! Bel naar de klantenservice die een link per e-mail terugstuurt. Antwoord in afwachting, weinig reactietijd!
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 19/08/2020
Vertaalde beoordeling
3
/5
★★★☆☆
Zeer lange levering (op 25 augustus) ik moest de service opnieuw contacteren.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 06/08/2020
Vertaalde beoordeling
2
/5
★★☆☆☆
Probleem met een zeer beschadigde mat, grote gaten in het midden. Dit kon niet onopgemerkt blijven. Ik heb geen nieuws over de retour, ik heb jullie 2 e-mails gestuurd.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 18/06/2020
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt voor uw opmerking. We zijn bijzonder attent op de kwaliteit van de producten die we aanbieden en we zijn oprecht bedroefd dat u dit soort probleem heeft ondervonden. Onze klantenservice is op de hoogte van uw situatie en doet er alles aan om u zo snel mogelijk een oplossing te bieden. We hopen de kans te krijgen om u binnenkort weer op onze site te zien. Fijne dag
2
/5
★★☆☆☆
Zeer teleurgesteld, ik bestel vaak bij Wesco en nu is de bank van zeer slechte kwaliteit...
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 19/08/2020
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt voor uw opmerking. We zijn bijzonder bezorgd over de kwaliteit van de producten die we aanbieden en we bieden onze excuses aan omdat onze kwaliteitsnormen niet zijn nagekomen. Onze klantenservice is op de hoogte van de situatie en zal een omruiling van het product regelen. We zijn oprecht bedroefd om uw teleurstelling te lezen en hopen u toch binnenkort weer op onze site te zien. Fijne dag
3
/5
★★★☆☆
Ik ben een beetje geïrriteerd omdat ik had gevraagd om mijn bestelling in één enkele levering te ontvangen! Dit was niet het geval!
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 04/08/2020
Vertaalde beoordeling
2
/5
★★☆☆☆
Site en bestelling perfect, maar de levering is te betreuren. Ik krijg een bericht dat ik het bed tussen 12:00 en 14:00 zal ontvangen. De bezorger komt om 10:00, belt me en zegt dat hij er is. Ik vraag hem om tussen 12:00 en 14:00 terug te komen, maar hij wil niet terugkomen en zegt dat hij een afleveringsbewijs zal achterlaten. Ik vraag hem om het aangegeven tijdstip te respecteren, maar hij weigert. Ik moet me met mijn buren helpen om mijn pakket te onderscheppen. Het is jammer.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 18/08/2020
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt voor uw opmerking. Ondanks de zorg die we besteden aan het aanbieden van kwaliteitsdiensten, zijn we oprecht sorry dat de levering niet aan onze verplichtingen voldoet. We brengen de informatie over aan onze logistieke dienst zodat deze situatie, die buiten onze wil om is, zich niet herhaalt. We hopen dat de producten u tevreden zullen stellen en we danken u voor uw vertrouwen. Fijne dag
3
/5
★★★☆☆
Gebruiksvriendelijke site, maar het pakket werd ontvangen met een ontbrekend artikel terwijl de bon aangaf dat het erin zat
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 16/08/2020
Vertaalde beoordeling
3
/5
★★★☆☆
Te lange levertijd
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 13/08/2020
Vertaalde beoordeling
3
/5
★★★☆☆
Snelle levering
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 12/08/2020
Vertaalde beoordeling
3
/5
★★★☆☆
We hebben problemen gehad met de levering: het pakket is afgeleverd in een open hal voor het publiek in plaats van persoonlijk te worden bezorgd.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 01/08/2020
Vertaalde beoordeling
2
/5
★★☆☆☆
Ik ben tevreden met het tapijt!! Jammer dat de bezorger mijn pakket beneden in het gebouw heeft achtergelaten
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 08/08/2020
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt voor uw opmerking. We zijn blij te lezen dat het tapijt u tevreden stelt. Wat betreft de levering, inderdaad, de taak van de bezorgers eindigt bij de ingang van uw gebouw. Uw opmerking is echter zeer relevant en we zullen deze doorgeven aan de betrokken diensten zodat de informatie op onze website kan worden verduidelijkt. We danken u voor uw feedback die ons zal helpen verbeteren. We hopen u binnenkort weer op onze site te zien. Fijne dag
3
/5
★★★☆☆
Zeer gemiddeld voor dit product
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 08/08/2020
Vertaalde beoordeling
3
/5
★★★☆☆
Jammer dat mijn pakket open was want een potlood ontbrak anders goed
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 01/08/2020
Vertaalde beoordeling
2
/5
★★☆☆☆
Teleurgesteld over de kwaliteit
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 29/07/2020
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt voor uw feedback. Bij Wesco zijn onze kwaliteitsnormen zeer hoog en zijn we bijzonder attent op de feedback van onze klanten. We zijn verdrietig om te lezen dat onze normen niet aan uw verwachtingen hebben voldaan. Om uw ontevredenheid beter te begrijpen en u de meest geschikte oplossing te bieden, nodigen we u uit om contact op te nemen met onze klantenservice op [email protected]. We hopen u binnenkort weer op onze site te zien. Fijne dag
3
/5
★★★☆☆
Zeer goede producten, conform onze verwachtingen. Mooie kwaliteit. We zijn echter zeer teleurgesteld over de levering. We hadden om 'thuislevering' gevraagd, maar na een wachttijd (3/4 dagen) en een telefoontje (10 minuten voicemail), moest ik uiteindelijk naar het Ziegler-magazijn gaan zodat mijn zoon zijn cadeau op tijd kreeg (1e verjaardag!)
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 25/07/2020
Vertaalde beoordeling
3
/5
★★★☆☆
ZEER GOED PRODUCT MAAR DESASTREUZE LEVERING LEVERING OP DE TROTOIR ZONDER ENIGE INFORMATIE VAN TEVOREN MET ONVRIENDELIJKE BEZORGER TERWIJL DE VOORIGE LEVERING BIJ DE DEUR VAN DE WONING WAS.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 28/07/2020
Vertaalde beoordeling
3
/5
★★★☆☆
Krijtjes gebroken in kleine stukjes in het pakket, alle artikelen vol met krijt. Klantenservice per e-mail gecontacteerd, geen antwoord
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 15/07/2020
Vertaalde beoordeling
3
/5
★★★☆☆
Ik ben blij dat ik mijn aankopen heb ontvangen. Aan de andere kant ben ik behoorlijk teleurgesteld over de levering. De verpakkingen waren van slechte kwaliteit en een verfpot moet verloren zijn gegaan van de twaalf die ik had besteld...(De drie dozen zijn geëxplodeerd).
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 06/07/2020
Vertaalde beoordeling
2
/5
★★☆☆☆
Na een zeer lange levertijd is de goederen defect aangekomen. 15 dagen van ruil met de klantenservice om uiteindelijk de goederen terug te sturen en een week extra om de terugbetaling te ontvangen.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 07/05/2020
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt voor uw opmerking. Uw bestelling was ongelukkig op meer dan één manier en daar zijn we absoluut verdrietig over. We hechten veel waarde aan de kwaliteit van onze producten en diensten, dus zijn we altijd bijzonder teleurgesteld wanneer onze kwaliteitsnormen niet worden gehaald. Uw feedback moedigt ons aan om extra waakzaam te zijn zodat deze situatie zich in de toekomst niet herhaalt. We hopen dat u ons een tweede kans geeft en dat we de kans krijgen u in de nabije toekomst weer op onze site te zien. Fijne dag
2
/5
★★☆☆☆
Bestelling van een artikel dat uiteindelijk niet op voorraad was, ze hebben me de totale verzendkosten in rekening gebracht voor een klein artikel dat ik aan mijn bestelling had toegevoegd, uiteindelijk was het hoofdartikel niet opnieuw op voorraad en heb ik gevraagd om mijn bestelling te annuleren. Slechte communicatie, ze hadden me tenminste kunnen waarschuwen voordat ze een bestelling en een vrachtwagen voor een plastic gieter stuurden... jammer
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 06/07/2020
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt voor uw opmerking. Het spijt ons dat onze ontmoeting niet onder de beste omstandigheden is verlopen. Het product dat u oorspronkelijk had besteld is weer beschikbaar op onze site als u nog steeds geïnteresseerd bent. Onze klantenservice staat uiteraard tot uw beschikking op [email protected] voor al uw vragen. Ondanks deze ongelukkige ervaring hopen we het voorrecht te hebben u binnenkort weer op onze site te zien. Fijne dag
2
/5
★★☆☆☆
Ze zouden moeten controleren wat ze verkopen.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 08/07/2020
Vertaalde beoordeling
2
/5
★★☆☆☆
Ik heb een Butai besteld met 2 Kamishibaï-verhalen, ik heb het pakket in 2 delen ontvangen; Ik ging op vakantie en heb het niet meteen geopend bij mijn terugkeer, anders had ik het teruggestuurd. Helaas is hun retourbeleid binnen 20 dagen. De Butai is niet ontworpen om de leesplaten te ontvangen, hij is te groot, dus het ziet er niet mooi uit, het lijkt een beetje op een provisorische oplossing omdat de platen korter zijn. Ik ben extreem verrast door deze verwarring en gebrek aan sérieux, echt teleurgesteld.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 25/05/2020
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt voor uw opmerking. Bij Wesco zijn we bijzonder attent op de retouren van onze klanten met betrekking tot het gebruik van de producten. Daarom heeft onze kwaliteitsdienst een controle uitgevoerd op de betreffende referenties en blijkt dat de verhalen van 42x30cm inderdaad niet geschikt zijn. We verontschuldigen ons voor dit probleem en danken u voor uw feedback die ons in staat zal stellen om te verbeteren en de nodige correcties op onze site aan te brengen. We nodigen u uit om contact op te nemen met onze klantenservice op [email protected] om u een oplossing te bieden. We zijn oprecht sorry voor het ongemak en hopen u binnenkort weer op onze site te zien. Fijne dag!
3
/5
★★★☆☆
Ik ben bijna tevreden met mijn bestelling, helaas is mijn set van schalen in kleur beschadigd op de hoek!
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 09/07/2020
Vertaalde beoordeling
3
/5
★★★☆☆
Ik mis de wandbeugels voor mijn stang. Ik kan deze dus nog steeds niet bevestigen. Ik wacht op nieuws van de klantenservice, maar ik heb nog steeds geen informatie.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 26/06/2020
Vertaalde beoordeling
3
/5
★★★☆☆
De carto is gescheurd aangekomen, gelukkig ontbreekt er niets.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 04/07/2020
Vertaalde beoordeling
3
/5
★★★☆☆
Product van goede kwaliteit, maar het is jammer dat de gastouders geen korting krijgen. De producten zijn zeer goed, maar de aflopende prijzen zijn meer geschikt voor gemeenschappen.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 09/07/2020
Vertaalde beoordeling
3
/5
★★★☆☆
Interessante site voor een paar dingen, maar blijft toch erg duur.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 02/07/2020
Vertaalde beoordeling
3
/5
★★★☆☆
De bezorger komt zelfs niet bij mij thuis leveren, hij belt en ik moet het komen ophalen. Ik ben gastouder en werk thuis met 4 baby's in opvang, gelukkig is het vakantie want het is mijn 13-jarige dochter die verplicht naar beneden moet om het pakket op te halen. Ik begrijp dat men voorzichtig moet zijn vanwege covid, maar men moet de hygiënemaatregelen toepassen en dat werkt.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 04/05/2020
Vertaalde beoordeling