★★★★★
op 13636 beoordelingen gepubliceerd
Laatste neutrale klantbeoordelingen
Het is al meerdere keren voorgekomen dat onze bestellingen incompleet aankomen, er ontbreken altijd enkele dingen zoals meubelregels, schroeven voor planken... We zijn teleurgesteld over dit kwaliteitsverlies en vooral over de reactietijd.
De hoes van het verhaal 'het geheim van de berg' was op verschillende plaatsen beschadigd. Voor een kerstcadeau is dat gênant. Ik moest tape gebruiken.
Zeer lange levertijd, bijna anderhalve maand. Product conform. Communicatie met de klantenservice was redelijk snel.
Goede ontvangst maar onjuiste factuur! 2 keer heb ik gevraagd om het factuuradres te wijzigen.
Hallo, ik ben teleurgesteld over de voorbereiding van de bestelling en de ruil die Wesco dringend moest doen. Tot op heden hebben we het bestelde product in de juiste kleur nog steeds niet ontvangen. We wachten helaas al 3 weken op het juiste pakket, terwijl er een klantenservice aan de gang is.....
Snelheid van verzending
Tevreden, maar het is jammer dat er geen aflopende prijs wordt toegepast bij de aankoop van twee artikelen.
Tot nu toe is het bed beschadigd aangekomen, wacht op het antwoord van de oplossing die u heeft gevonden.
Lange levering, zeer grote doos voor een paar stickers. Artikelen zijn zeer goed
Nog steeds niet geleverd en onmogelijk om mijn bestelling te volgen
Het was erg moeilijk om de gymmatten op de site te vinden: onmogelijk met de globale zoekfunctie; gelukkig zag ik daarna de specifieke rubriek.
Zeer goed product maar de aanvulling duurt iets te lang
Ik heb mijn tafel en stoelen goed ontvangen. Tot mijn grote teleurstelling was de tafel beschadigd en één stoel. Ik heb u dus een e-mail gestuurd, bedankt voor uw reactievermogen omdat u me een nieuw blad en een stoel terugstuurt.
Een zeer goed product voor kinderen van 2 jaar en ouder, ondanks een iets hoge prijs. Wat de levering betreft, wat kan ik zeggen: onacceptabel: ik heb geen e-mail of sms van bevestiging of afspraak ontvangen, de bezorger belt om te zeggen dat hij het niet kan vinden en dat ik een nieuwe afspraak moet maken met het exacte adres!!!!! Ik ben zeer teleurgesteld!
De verpakking kan verbeterd worden, de dozen schuiven omdat ze slecht vastzitten en de doos komt beschadigd aan, en deze keer zelfs gescheurd aan één kant, de doos van de puzzel (cadeau voor een kind voor Kerstmis) heeft een volledig beschadigde hoek en is dus niet presentabel. Een inspanning voor de verpakking/verzending is dus nodig.
Nog steeds niet geleverd na 15 dagen
Onze laatste 3 bestellingen zijn beschadigd aangekomen
Ons artikel (hoogstoel) is niet aangekomen met het patroon dat op de site stond aangegeven (we hebben een stoel met grijs-witte strepen ontvangen in plaats van gebroken wit met stippen).
Pakket ontvangen in een volledig gescheurde doos, het bedje is licht beschadigd, ook probleem met mijn adres, de bezorger had het niet voordat hij me belde. Dus een dag vertraging in de levering
Ik ben teleurgesteld omdat ik had gevraagd om niet tijdens de schoolvakanties te worden geleverd en mijn bestelling is geleverd en aan andere mensen dan mijn organisatie toevertrouwd.
Veel gebroken en/of beschadigde artikelen
Zou nog gemakkelijker kunnen zijn, rubriek niet duidelijk genoeg voor mijn gevoel.
VERPAKKING TE LEEG DOOS BESCHADIGD BIJ AANKOMST
Bestelling geplaatst op 25/08 en ontvangen op 29/10, ik vind dat er een gebrek aan informatie is. Dus zeer teleurgesteld in de klantenservice
Ik heb gisterenmiddag niet alles ontvangen. De verschoningsmat ontbreekt. Leveringsservice ZIEGLER zonder nieuws sinds
De vervoerder heeft ons laten weten dat uw verschoningsmat vandaag moet aankomen.
We verontschuldigen ons voor dit ongemak en bedanken u nogmaals voor deze feedback die ons in staat stelt om de informatie door te geven en zo onze service te verbeteren.
Hallo, Naar aanleiding van de offerte die door de gemeente is verzonden en bevestigd, heb ik geen antwoord ontvangen over mijn bestelling. Na enkele weken wachten, lukt het me moeilijk om iemand te bereiken die mijn bestelling in behandeling neemt. Vervolgens ontvang ik het dubbel. Ik heb het klachtenformulier ingevuld, nadat ik telefonisch contact heb gehad met een adviseur. Nu heb ik geen antwoord meer en kan ik u telefonisch niet bereiken. Het dubbele wacht op de vervoerder op de basisschool, om opgehaald te worden. Bedankt dat u me op de hoogte houdt... Met vriendelijke groet. Emmanuelle Leandri Directeur ALSH tel: 06 70 59 13 59
De site is goed, maar het probleem is met betalen als je een gemeente bent. Je moet de offerte goedkeuren. Maar voor ons was dat niet mogelijk. Onze boekhoudservice moest met de creditcard betalen en niet met een mandaat;
De kleur komt niet overeen op de site en bij ontvangst
Blokken van goede kwaliteit maar slechts 30 ontvangen van de 50 bestelde en betaalde..
Levering te lang en je weet het pas na de levering van het eerste product
Slechte verpakking of slechte vervoerder, er zijn deuken op de panelen...
De site is geweldig, de producten ook! Maar ik begrijp niet dat ik voor 5 slabbetjes een ENORME doos ontvang!!!!!! De verzending moet herzien worden, want qua hoeveelheid is het echt niet ecologisch.
De artikelen zijn niet allemaal samen geleverd (de speren werden met 2 weken vertraging geleverd) en een artikel (metaal doel) was beschadigd.
2 maanden wachten op de levering van een kleine tafel lijkt ons een beetje lang.
Artikel klopt maar leveringstijd te lang.
De meeste goederen kwamen overeen met mijn bestelling, maar één artikel klopte niet. De klantenservice die ik twee keer belde gaf me verschillende informatie over de procedure om het product terug te sturen. Dus, tijdverlies om te controleren en te weten wat de juiste procedure was.
3 tafels zijn in perfecte staat, de vierde heeft een beschadigde rand, ik zou willen dat deze werd omgeruild.
Te lange wachttijd en niet de bestelde kleur.
De bestelling had eenvoudiger kunnen verlopen!
Levering moet worden herzien. De bezorger geeft het pakket aan de buren zonder mij te informeren en zonder mijn toestemming. Bovendien zegt hij hen dat het op mijn verzoek is!!!!