/10
★★★★★
op 13096 beoordelingen gepubliceerd
★★★★★
op 13096 beoordelingen gepubliceerd
Laatste neutrale klantbeoordelingen
2
/5
★★☆☆☆
Teleurgesteld over de kwaliteit
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 29/07/2020
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt voor uw feedback. Bij Wesco zijn onze kwaliteitsnormen zeer hoog en zijn we bijzonder attent op de feedback van onze klanten. We zijn verdrietig om te lezen dat onze normen niet aan uw verwachtingen hebben voldaan. Om uw ontevredenheid beter te begrijpen en u de meest geschikte oplossing te bieden, nodigen we u uit om contact op te nemen met onze klantenservice op [email protected]. We hopen u binnenkort weer op onze site te zien. Fijne dag
3
/5
★★★☆☆
Zeer goede producten, conform onze verwachtingen. Mooie kwaliteit. We zijn echter zeer teleurgesteld over de levering. We hadden om 'thuislevering' gevraagd, maar na een wachttijd (3/4 dagen) en een telefoontje (10 minuten voicemail), moest ik uiteindelijk naar het Ziegler-magazijn gaan zodat mijn zoon zijn cadeau op tijd kreeg (1e verjaardag!)
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 25/07/2020
Vertaalde beoordeling
3
/5
★★★☆☆
ZEER GOED PRODUCT MAAR DESASTREUZE LEVERING LEVERING OP DE TROTOIR ZONDER ENIGE INFORMATIE VAN TEVOREN MET ONVRIENDELIJKE BEZORGER TERWIJL DE VOORIGE LEVERING BIJ DE DEUR VAN DE WONING WAS.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 28/07/2020
Vertaalde beoordeling
3
/5
★★★☆☆
Krijtjes gebroken in kleine stukjes in het pakket, alle artikelen vol met krijt. Klantenservice per e-mail gecontacteerd, geen antwoord
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 15/07/2020
Vertaalde beoordeling
3
/5
★★★☆☆
Ik ben blij dat ik mijn aankopen heb ontvangen. Aan de andere kant ben ik behoorlijk teleurgesteld over de levering. De verpakkingen waren van slechte kwaliteit en een verfpot moet verloren zijn gegaan van de twaalf die ik had besteld...(De drie dozen zijn geëxplodeerd).
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 06/07/2020
Vertaalde beoordeling
2
/5
★★☆☆☆
Na een zeer lange levertijd is de goederen defect aangekomen. 15 dagen van ruil met de klantenservice om uiteindelijk de goederen terug te sturen en een week extra om de terugbetaling te ontvangen.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 07/05/2020
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt voor uw opmerking. Uw bestelling was ongelukkig op meer dan één manier en daar zijn we absoluut verdrietig over. We hechten veel waarde aan de kwaliteit van onze producten en diensten, dus zijn we altijd bijzonder teleurgesteld wanneer onze kwaliteitsnormen niet worden gehaald. Uw feedback moedigt ons aan om extra waakzaam te zijn zodat deze situatie zich in de toekomst niet herhaalt. We hopen dat u ons een tweede kans geeft en dat we de kans krijgen u in de nabije toekomst weer op onze site te zien. Fijne dag
2
/5
★★☆☆☆
Bestelling van een artikel dat uiteindelijk niet op voorraad was, ze hebben me de totale verzendkosten in rekening gebracht voor een klein artikel dat ik aan mijn bestelling had toegevoegd, uiteindelijk was het hoofdartikel niet opnieuw op voorraad en heb ik gevraagd om mijn bestelling te annuleren. Slechte communicatie, ze hadden me tenminste kunnen waarschuwen voordat ze een bestelling en een vrachtwagen voor een plastic gieter stuurden... jammer
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 06/07/2020
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt voor uw opmerking. Het spijt ons dat onze ontmoeting niet onder de beste omstandigheden is verlopen. Het product dat u oorspronkelijk had besteld is weer beschikbaar op onze site als u nog steeds geïnteresseerd bent. Onze klantenservice staat uiteraard tot uw beschikking op [email protected] voor al uw vragen. Ondanks deze ongelukkige ervaring hopen we het voorrecht te hebben u binnenkort weer op onze site te zien. Fijne dag
2
/5
★★☆☆☆
Ze zouden moeten controleren wat ze verkopen.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 08/07/2020
Vertaalde beoordeling
2
/5
★★☆☆☆
Ik heb een Butai besteld met 2 Kamishibaï-verhalen, ik heb het pakket in 2 delen ontvangen; Ik ging op vakantie en heb het niet meteen geopend bij mijn terugkeer, anders had ik het teruggestuurd. Helaas is hun retourbeleid binnen 20 dagen. De Butai is niet ontworpen om de leesplaten te ontvangen, hij is te groot, dus het ziet er niet mooi uit, het lijkt een beetje op een provisorische oplossing omdat de platen korter zijn. Ik ben extreem verrast door deze verwarring en gebrek aan sérieux, echt teleurgesteld.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 25/05/2020
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt voor uw opmerking. Bij Wesco zijn we bijzonder attent op de retouren van onze klanten met betrekking tot het gebruik van de producten. Daarom heeft onze kwaliteitsdienst een controle uitgevoerd op de betreffende referenties en blijkt dat de verhalen van 42x30cm inderdaad niet geschikt zijn. We verontschuldigen ons voor dit probleem en danken u voor uw feedback die ons in staat zal stellen om te verbeteren en de nodige correcties op onze site aan te brengen. We nodigen u uit om contact op te nemen met onze klantenservice op [email protected] om u een oplossing te bieden. We zijn oprecht sorry voor het ongemak en hopen u binnenkort weer op onze site te zien. Fijne dag!
3
/5
★★★☆☆
Ik ben bijna tevreden met mijn bestelling, helaas is mijn set van schalen in kleur beschadigd op de hoek!
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 09/07/2020
Vertaalde beoordeling
3
/5
★★★☆☆
Ik mis de wandbeugels voor mijn stang. Ik kan deze dus nog steeds niet bevestigen. Ik wacht op nieuws van de klantenservice, maar ik heb nog steeds geen informatie.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 26/06/2020
Vertaalde beoordeling
3
/5
★★★☆☆
De carto is gescheurd aangekomen, gelukkig ontbreekt er niets.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 04/07/2020
Vertaalde beoordeling
3
/5
★★★☆☆
Product van goede kwaliteit, maar het is jammer dat de gastouders geen korting krijgen. De producten zijn zeer goed, maar de aflopende prijzen zijn meer geschikt voor gemeenschappen.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 09/07/2020
Vertaalde beoordeling
3
/5
★★★☆☆
Interessante site voor een paar dingen, maar blijft toch erg duur.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 02/07/2020
Vertaalde beoordeling
3
/5
★★★☆☆
De bezorger komt zelfs niet bij mij thuis leveren, hij belt en ik moet het komen ophalen. Ik ben gastouder en werk thuis met 4 baby's in opvang, gelukkig is het vakantie want het is mijn 13-jarige dochter die verplicht naar beneden moet om het pakket op te halen. Ik begrijp dat men voorzichtig moet zijn vanwege covid, maar men moet de hygiënemaatregelen toepassen en dat werkt.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 04/05/2020
Vertaalde beoordeling
3
/5
★★★☆☆
Er ontbreekt een pakket op zes.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 29/06/2020
Vertaalde beoordeling
3
/5
★★★☆☆
Ik vond de site niet bijzonder intuïtief. Goede volgservice. Aantrekkelijke prijzen.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 30/06/2020
Vertaalde beoordeling
3
/5
★★★☆☆
De producten van Wesco zijn heel goed. Echter, de levering moet worden herzien. Onafhankelijke vervoerder kwam niet op de afgesproken datum. Dus was ik afwezig en de chauffeur wilde mijn bestelling boven mijn poort gooien!! Ik heb hem gezegd dat hij dat niet moest doen. Ik moest mijn buurvrouw vragen om het in ontvangst te nemen omdat hij niet later wilde terugkomen!!
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 19/05/2020
Vertaalde beoordeling
3
/5
★★★☆☆
Gemakkelijke bestelling en snel ontvangen
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 28/06/2020
Vertaalde beoordeling
3
/5
★★★☆☆
Jammer dat de levering zo ingewikkeld is
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 19/05/2020
Vertaalde beoordeling
3
/5
★★★☆☆
Leveringstijd langer dan 4 weken
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 11/05/2020
Vertaalde beoordeling
3
/5
★★★☆☆
Een pakket ontbreekt (een driewieler).... nog steeds geen nieuws, informatievertraging veel te lang in de opvolging
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 22/05/2020
Vertaalde beoordeling
3
/5
★★★☆☆
Ik heb mijn bestelling op 8 juni geplaatst, op 10 juni is deze verzonden (ik volgde het pakket op internet). Maar ik ontving het pakket pas op 25 juni (waarschijnlijk vanwege Covid-19, wat ik perfect begrijp). Wat ik echter niet begrijp, is dat de doos met mijn bedomranding beschadigd is (open aan de zijkant, ik zie zelfs de bedomranding die zwart en helemaal gekrast is) ik zeg tegen de bezorger dat ik dit pakket niet neem (hij spreekt niet goed Frans) en hij zegt 'ja, mevrouw, je moet het nemen'. Ik discussieer een beetje met hem, maar er is niets meer te doen, ik moest naar beneden met mijn zoon in mijn armen omdat meneer niet naar de 4e verdieping wilde komen (ik heb een werkende lift, trouwens). Kortom, ik zeg hem dat ik het ga nemen, maar dat ik op de ontvangstbewijs ga schrijven dat het in slechte staat is, hij zegt 'alleen de naam en een handtekening'. Ik begin te schrijven over de staat van het pakket wanneer hij het ontvangstbewijs uit mijn handen trekt! Geïrriteerd en met mijn zoon in mijn armen wist ik niet wat ik anders moest doen dan capituleren... de vervoerder Heppner doet zijn werk slecht, verander van bezorger/transporteur. Dit is onaanvaardbaar! Anders lijken de producten van goede kwaliteit te zijn, we zullen het op de lange termijn zien, het komt overeen met de foto, geen vreemde geur of iets dergelijks, ik wacht gewoon om de resultaten van mijn e-mails en foto's te zien om te weten of er een schadevergoeding zal zijn.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 08/06/2020
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt voor uw opmerking. We zijn absoluut verdrietig over deze terugkoppeling. Ondanks de zorg die we besteden aan de voorbereiding van onze bestellingen, komt het voor dat het transport niet aan onze eisen voldoet. Onze logistieke dienst is geïnformeerd en zal de nodige maatregelen nemen bij de vervoerder om ervoor te zorgen dat dit niet opnieuw gebeurt. We hopen echter dat het product u tevreden stelt en dat we u binnenkort weer op onze site mogen verwelkomen. Fijne dag
2
/5
★★☆☆☆
We hebben de volledige bestelling niet ontvangen, er ontbreken 3 partijen stopcontactbeschermers
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 10/06/2020
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt voor uw opmerking. We hechten veel waarde aan de kwaliteit van onze diensten en de volledige tevredenheid van onze klanten. We nodigen u uit om een klacht in te dienen bij onze klantenservice op het volgende adres: [email protected]. Fijne dag
2
/5
★★☆☆☆
Een defect product in mijn bestelling (gewicht bracelet met defecte naad die het gewicht laat ontsnappen)
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 15/06/2020
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt voor uw opmerking. We zijn erg sorry dat dit product niet aan uw verwachtingen voldoet. We zijn streng op de kwaliteit van de producten die we verkopen. Om u zo snel mogelijk een oplossing te bieden, nodigen we u uit om contact met ons op te nemen via [email protected] (met vermelding van het probleem en foto's). Fijne dag
3
/5
★★★☆☆
Levering uitgesteld van dezelfde bestelling.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 12/06/2020
Vertaalde beoordeling
3
/5
★★★☆☆
Te veel wachttijd voor levering. De verzendkosten zijn duur.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 27/04/2020
Vertaalde beoordeling
3
/5
★★★☆☆
Ik werd iets te laat geïnformeerd over de uitverkochte status van 2 bestelde producten die bovendien voor professioneel gebruik zijn...
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 26/04/2020
Vertaalde beoordeling
3
/5
★★★☆☆
Ik heb maar een deel van mijn bestelling ontvangen (de matrassen), maar geen nieuws over de hoeslakens....
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 25/05/2020
Vertaalde beoordeling
3
/5
★★★☆☆
Het pakket was aan beide zijden gescheurd, maar alle onderdelen waren goed verpakt in het pakket.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 11/06/2020
Vertaalde beoordeling