★★★★★
op 14016 beoordelingen gepubliceerd
Laatste neutrale klantbeoordelingen
De producten hebben me teleurgesteld.
Tevreden over de producten, maar de levertijden zijn langer dan verwacht. Jammer.
Ik heb maar 5 pakketten ontvangen van de 6 terwijl de 6 al betaald zijn. ik wacht nog steeds op uw nieuws over de laatste levering.
Voorlopig moeilijk te beoordelen. Afwachten in de tijd, want gezien de prijs verwachten we een lange levensduur. Mijn beoordeling betreft de service, contact met de telefonische service gemiddeld (personeel niet erg vriendelijk maar ze doen hun werk goed). Betaling, geen mogelijkheid in termijnen, jammer (betaling bij levering, omdat er een verschillende wachttijd was voor elk artikel, was de betaling gescheiden, dus dat kwam me goed uit)... Levering tussen 9 en 17 uur. Helemaal niet praktisch, niet precies, ze geven geen waarschuwing van tevoren. Artikel is conform en in perfecte staat aangekomen. Geen mogelijkheid om terug te sturen als het niet bevalt of op uw kosten!!
Levering en vooral het product is slecht beschermd in de doos. Het zakje met schroeven was doorboord.
Pakket ontvangen, gebroken, wachtend op antwoord.
Ik geef een slechte beoordeling niet voor de artikelen maar voor de levering die echt heel slecht is! En de informatie van uw kant over de levertijden.
Ik wilde advies vragen en jammer genoeg kreeg ik niet het goede!!!!
Tevreden behalve voor 2 dingen: - ik heb het vakje 'levering in één keer' aangekruist, wat de levertijd verlengde. Maar mijn pakketten zijn in 2 keer aangekomen (enkele dagen verschil). Dat roept vragen op over de ecologische voetafdruk! - Ik heb een retour gedaan die voor mijn rekening is. 18€ voor het product en 16,5€ verzendkosten voor de retour. Dat bevalt me helemaal niet. Het recht op een fout kost veel!
Niet erg ergonomisch in de toegang.
Bij de eerste bestelling had ik problemen. Ten tweede werd de datum op de bestelling niet gerespecteerd... verder is het materiaal goed.
Teleurgesteld over communicatie en levertijd
Bestelling op 11/12 van een verschoningsmatras dat op voorraad zou zijn en voor 23/12 geleverd zou worden. Het is vandaag, 13/01, pas geleverd!!!
We waren niet geïnformeerd dat onze bestelling in 2 pakketten zou aankomen, wat ons enige ongemakken bij het postkantoor heeft bezorgd.
De mat is absoluut geweldig en van zeer goede kwaliteit, ideaal zodra de baby gaat kruipen, omdat we van plan zijn het daarna in zijn kamer te plaatsen om een speelruimte te creëren, dus voor de mat, 5 sterren. Echter, de aangekondigde levertijden zijn totaal fantasie, 15 dagen na de bestelling, zonder nieuws na een maand, wordt ons verteld dat de levering uiteindelijk twee maanden zal duren, en na andere uitwisselingen is de mat 6 weken later aangekomen.... Jammer.
Beschikbaarheid van producten moet worden herzien. De tijd tussen de bestelling en de ontvangst van het product is overdreven lang.
Levering in meerdere keren terwijl we voor één enkele levering hebben aangekruist
Leveringsproblemen.
Toen ik het artikel bestelde dat op voorraad was. Ik moest bellen om te vragen waarom ik mijn artikel nog niet had en het antwoord was niet op voorraad, dus een maand wachten, ik vind dat niet erg correct.
Levering oorspronkelijk gepland voor vóór 29 november en is uiteindelijk aangekomen op 24 december, OEF! na verschillende herinneringen. Maar uitstekende reactietijd tijdens de e-mailuitwisselingen.
Ontvangen een gebroken stoel in de bestelde partij, we wachten op instructies van de klantenservice omdat het onmogelijk is om de foto te bereiken
Pakket ontvangen niet conform de bestelling. fout: 2 keer dezelfde puzzel jongen in plaats van 1 jongen en 1 meisje. Klantenservice vandaag gecontacteerd...... foto gaat niet door de wesco procedure dus opnieuw telefonisch contact...... om te eindigen e-mail en wesco procedure dus veel tijd besteed + teleurstelling om niet de 2 puzzels voor Kerst te hebben + klantenservice effectief maar zonder spontane excuses....
Teleurgesteld, omdat mijn bestelling niet compleet was. Deze was om cadeau te geven voor Kerst..
Zeer chaotische levering
Grote vertraging in levering
De verpakking en de transportvoorwaarden moeten worden herzien: de pakketten zijn opengebroken en verpletterd aangekomen. Gelukkig is de inhoud niet beschadigd en ontbrak er niets.
In afwachting van de klantenservice na ontvangst van doorboorde blokken.
Goed
Teleurgesteld over het artikel.
Ik ben zeer teleurgesteld over de klantenservice. Ik bel meerdere keren voor informatie over de levering en de termijnen van bepaalde artikelen, maar zolang ik geen bestelling heb geplaatst, kan er niets worden gezegd... Ik moet dus zelf een oplossing vinden om de belangrijkste meubels op tijd te krijgen: ik verdeel mijn grote bestelling in drie. Zo verlies ik mijn korting van 12%! Ik heb alles zelf moeten regelen om een regeling te vinden. Voor de levering krijg ik een e-mail dat het pakket is verzonden. Maar daarna geen nieuws! Moet ik dus 2-3 dagen beschikbaar blijven ter plaatse in afwachting van de bezorger?! Het zou toch prettig zijn om op zijn minst de leverdatum te geven... En ik zit in deze situatie voor 6 leveringen!!!! Omdat elke bestelling in tweeën is verdeeld. Trouwens, ik ontving begin december een artikel terwijl het als niet beschikbaar was aangegeven tot half januari... Geen idee wat ik daarmee aan moet!!! Ik ben echt zeer teleurgesteld dat ik deze oplossing zelf heb moeten vinden en mijn voordelen heb verloren, terwijl ik gewoon vroeg om een grote bestelling eind november te plaatsen, een eerste levering op 20 december van alles wat eerder beschikbaar was en de rest daarna. Maar dat leek onmogelijk...!!!
Meer dan 2 maanden wachten om mijn bestelling te ontvangen en met vrij hoge verzendkosten!
Alles ging heel goed tot de levering. De bezorger wilde de goederen niet naar het appartement brengen. Wanneer je een bed bestelt en 8 maanden zwanger bent, vind ik dat een beetje te ver gaan... Verder was alles in orde.
Meerdere keren losgekoppeld en zeer moeilijk opnieuw te verbinden. Telefoonlijn niet bereikbaar. Geen vertrouwen in de klant.....
Functionele en gebruiksvriendelijke site, maar probleem bij ontvangst van de bestelling: deze was slecht beschermd/verpakt. De doos met 2700 pinnen was doorboord en dus waren de 2700 pinnen los in een grote doos...
De verpakking was beschadigd, het park was verpakt in een te grote doos, deze ging open en 2 hoeken van het park zijn beschadigd. Dit is vervelend, maar we hadden niet de energie om alles terug te sturen. Een schadevergoeding zou een gewaardeerd gebaar zijn.
Levertijden zijn veel langer dan wat op de dag van de bestelling werd aangekondigd. De bezorger was niet de meest aangename, die de bon moest laten ondertekenen en die zelfs geen pen bij zich had (niets ernstigs, maar vervelend voor mij met een open deur en kinderen in huis die ik op moet passen). Tapijt van goede kwaliteit, ik waardeer dat het niet opgerold is voor de levering.
Onze bestellingen sinds september hebben te lange levertijden.
Een deel van het pakket niet ontvangen en moest worden geannuleerd omdat er geen nieuws was.
Ik was verrast om een eerste pakket te ontvangen met alleen de Wesco-catalogus in een grote verpakking. In deze tijd van inspanning voor de verbetering van de planeet en het verminderen van verspilling, vind ik deze verzending niet erg verstandig.
Levering op afspraak maar geen precisie mogelijk. Ochtend? Middag? Tijdslots?