★★★★★
op 13633 beoordelingen gepubliceerd
Laatste neutrale klantbeoordelingen
Mijn bestelling is incompleet aangekomen: er ontbreekt een evolutietapijt, bedankt dat u de nodige stappen onderneemt
Over het algemeen tevreden met de producten. Echter, de goedkope speelkeuken is van zeer slechte kwaliteit, de keukengerei buigt gemakkelijk. Het is onmogelijk om dit soort product in een crèche aan te bieden.
De levering is een ramp. De vervoerder is niet bereikbaar om een leverdatum af te spreken (geen communicatiemiddel). Ik nodig Wesco uit om van vervoerder te veranderen.
Dit is niet de eerste keer dat ik bij Wesco bestel en het is ook niet de eerste keer dat ik dit probleem heb. Mijn laatste bestelling omvatte 4 artikelen, die in 3 zendingen zijn geleverd. Het laatste geleverde artikel, aanvullend op het eerste deel van de levering, arriveerde na 2,5 maand. Elke keer veranderen de leverdata, het is moeilijk om vertrouwen te hebben en te weten of je ooit je bestelling zult ontvangen...
Zeer tevreden met de bestelling. Echter, de bestelling is boven de poort gegooid voor de levering
Ik heb een afhaalpunt gekozen voor de flexibiliteit van de openingstijden. Resultaat: 1 pakket bij de post en 2 andere bij het afhaalpunt !!!!onbegrijpelijk
Pakket te laat geleverd ..
De afhandeling van de bestelling tot aan de levertermijn was uitstekend!!! Maar de ontvangen goederen arriveerden met 1 uur vertraging in het tijdslot en werden geleverd in grote zakken, waardoor het materiaal beschadigd is!!!! Echt jammer.
De producten zijn van zeer goede kwaliteit, de uitzondering is radipe. Maar de vervoerder dpd is niet geschikt voor mij, ze doen nooit de moeite om tot bij mij te komen, weigeren te bezorgen op een afhaalpunt, dus moest ik met mijn voertuig naar een ontmoetingspunt gaan waar de bezorger me 30 minuten heeft laten wachten. Terwijl de andere vervoerders tot aan mijn poort komen.
Ik moest de bestelling twee keer plaatsen terwijl ik de eerste keer al had betaald via mijn bankapp, maar ik heb nooit de bevestigingsmail ontvangen. Gelukkig kon ik de bestelling opnieuw plaatsen zodat het op tijd thuis aankwam.
Bestelling op tijd geleverd, maar op 1 woensdag (school gesloten) terwijl bij de bestelling duidelijk de dagen en tijden van de school voor ontvangst waren aangegeven. Bedden "ruimtebesparend" aangekondigd voor kinderen van 18 maanden tot 3 jaar, maar van onze 18 kleintjes (TPS), van 2 tot 3 jaar oud, kan er maar 1 in liggen. De bedden van deze afmeting zijn te klein! Onnodige aankoop dus voor onze slaapzalen (en retour op onze kosten ondanks de wens voor een aanbeveling van "standaard maat" bedden ter vervanging!). Dit is zeer schadelijk (krap budget). De bedden lijken verder comfortabel en stevig.
U heeft geen rekening gehouden met onze e-mail voor een wijziging van het afleveradres en u beantwoordt de telefoon niet. Groeten
Eerlijk gezegd dacht ik niet dat deze dierenfiguren Made in Portugal Made in China zijn... Erg verrast gezien de prijs...
Mijn bestelling is nog steeds niet geleverd. De e-mails die me informeren over de vertraging geven geen precisie over de opnieuw bevestigde leverdatum of de redenen voor de vertraging. Ik had mijn bestelling op 29 maart geplaatst en het is nu 10 mei.
Het is jammer dat de planken van de meubels niet zijn geïdentificeerd, zodat je beter kunt terugvinden.
Groot probleem met de levering. Het eerste deel van de pakketten is voor onze deur neergelegd zonder aan te bellen, een van de dozen was zelfs open; er was geen verzendbon. De rest van de dozen die later arriveerden, zijn over onze poort gegooid zonder dat we natuurlijk waren gewaarschuwd!!!! Zelfs als we over het algemeen tevreden zijn met uw producten, aarzelen we om opnieuw bij u te bestellen vanwege de leveringsproblemen.
Het product zelf is van goede kwaliteit, ik heb er niets op aan te merken, maar ik heb twee problemen te melden, het eerste is de extreem lange levertijd (een product besteld in China doet het beter qua levertijd). Het tweede probleem betreft de keuze van de leveringsdienst, er is maar één dienstverlener om te kiezen of niet, deze laatste is zeer veeleisend (de bezorger mag de trappen van het gebouw niet op!). Aangezien ik werk en mijn vrouw thuis is met een jong kind, heeft ze de bezorger gesmeekt om het pakket naar boven te brengen, en ik vind dat niet normaal!). Ik verzoek u vriendelijk om de keuze van leveringsdiensten uit te breiden. Dank u. Met vriendelijke groet, Mr LOUZAZNA.
Ik ben een beetje teleurgesteld omdat u een leverdatum voorstelt en daar geen rekening mee houdt
Zeer teleurgesteld. Op de site staat dat verzending binnen 48 uur plaatsvindt en levering binnen 3 tot 5 dagen. De verzending vond 5 werkdagen na de bestelling plaats. Te lang.
We zijn slecht geïnformeerd over de beschrijving, ik ben teleurgesteld over mijn aankopen
Website en bestelling zelf zijn heel goed, maar er is een groot probleem met het bezorgbedrijf GLS. Dit is de tweede keer dat de instructies niet worden nageleefd en de pakketten niet worden geleverd of ergens anders worden afgeleverd! Jammer dat jullie met hen samenwerken.
De levertijd was een beetje lang voor een commode (besteld begin februari, geleverd begin april).
Goed
Een van de producten van deze bestelling, geplaatst op 19/12/2024, is tot op heden 31/03/2025 nog steeds niet geleverd.
Teleurgesteld over de laatste bestellingen. De kwaliteit is niet meer wat het was. Speelgoed dat snel breekt. Meubels niet afgewerkt, niet geschuurd aan de binnenkant met grote splinters ... Het is niet eenvoudig om iemand persoonlijk te spreken.
Over het algemeen zeer tevreden, enkele beschadigde dozen, een beetje teleurgesteld
Een mooi aanbod maar niet erg effectieve filters. Een top klantenservice!
De leveringssectie moet worden verbeterd. Gebrek aan ondersteuning voor professionals en kortingen. Hoge tarieven.
Gemakkelijke bestelling en snelle levering.
Ik ben een gastouder met 4 kinderen van 2 jaar. Ik had een grote tafel nodig voor activiteiten en maaltijden. Ik heb de kleine Louisa tafel gekozen, maar helaas heb ik de grote ontvangen. Veel te hoog voor de kinderen. Wat een teleurstelling om minstens een maand te moeten wachten op de ruil omdat deze niet op voorraad is!!!
WESCO-site en WESCO-producten perfect. Levering zeer beperkend: vaste leveringsdag omdat de vervoerder erg ver weg is, verplichting van de vervoerder om thuis te zijn tussen 9 en 16 uur, omdat er geen precies tijdstip van levering is opgegeven. Ik weet niet of ik opnieuw bij WESCO zal bestellen. Jammer.
De klantenservice is ingewikkeld ...... we hebben een probleem met onze bestelling... de verwerkingstijd van onze bestelling is erg lang en weinig gevolgd.
Zeer goed
De foto's op de site tonen niet het volledige product. Geen oplossing geboden voor ons verzoek.
Ik heb mijn bestelling niet op tijd ontvangen, ik moest contact opnemen om ervoor te zorgen dat mijn bestelling werd verzonden, geen commerciële geste.
Een beetje teleurgesteld omdat 2 van de 3 dozen beschadigd waren. Verpakkingen slecht aangepast aan de inhoud. Een artichokfles was gebroken. De inhoud was een beetje verspreid over de andere flessen.
Problemen met levering. Bestelling in 3 keer geleverd, zonder dat de ontbrekende producten zijn gemeld. Staat van het pakket beschadigd en niet aangepast aan de inhoud. Bestelling geplaatst op 10/01/2025 en laatste artikelen ontvangen op 21/02/2025.
Probleem met levering en beschrijving van de producten
De antwoorden zijn niet erg gestructureerd
De volgende keer zal ik kritischer zijn.