9/10
★★★★★
op 13311 beoordelingen gepubliceerd

Laatste neutrale klantbeoordelingen

3 /5
★★★☆☆
Goede afhandeling van de bestelling, het was toch een grote bestelling, en de levertijden. Echter, een groot negatief punt is de verpakking van het pakket. Het pakket was niet goed verpakt, het heeft enige schade opgelopen tijdens het transport, het was zelfs een beetje open gegaan. Binnenin het pakket waren zelfs sommige artikelen een beetje beschadigd tijdens het transport, en het was ook niet erg goed beschermd.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 10/12/2020
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆
In de set van 6 grote 19 cm luchtballonnen zitten 2 rode ballonnen (geen oranje)
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 17/12/2020
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆
Intuïtieve website. Bestelling eenvoudig te plaatsen. Echter, de levering was moeizaam: onder het voorwendsel van een zogenaamd onvolledig adres, ontvingen we van GLS sms'jes, e-mails, maar geen enkele telefoontje. Het spijt me dat ik op het platteland woon met een niet-geregistreerde gehuchtnamen. Alleen uw diensten hebben contact met ons opgenomen om dit probleem op te lossen, maar zonder resultaat bij GLS.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 05/12/2020
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆
Teleurgesteld over de nummerregels..
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 15/12/2020
Vertaalde beoordeling
2 /5
★★☆☆☆
Snel maar verpakking niet ontworpen voor levering van flessen
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 14/12/2020
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt voor uw feedback. We doen ons best om de verzendverpakkingen zo goed mogelijk aan te passen. In het kader van continue verbetering nemen we uw opmerking ter harte en geven deze door aan de betrokken dienst om onze praktijken te verbeteren. We hopen dat het product u tevredenstelt en dat we u binnenkort weer op onze site mogen verwelkomen. Fijne dag
3 /5
★★★☆☆
Zeer moeilijk om de referentie van het tweede product te vinden om het aan het winkelwagentje toe te voegen
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 12/12/2020
Vertaalde beoordeling
2 /5
★★☆☆☆
De bestekken waren los in de doos zonder enige bescherming, zelfs de doos. Dit is onaanvaardbaar in deze COVID-tijden en voor een bedrijf dat met crèches werkt. De doos was drie keer te groot voor de inhoud. Echt heel teleurgesteld, ik wilde een hangmat en een stoel voor mijn dochter bij jullie bestellen, maar dat gaat nu niet mogelijk zijn. Echt heel teleurgesteld. Met vriendelijke groet
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 11/12/2020
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt voor uw reactie. We zijn bijzonder bezorgd over onze impact op het milieu. Daarom doen we ons best om oververpakking tot een minimum te beperken. Bovendien hebben sommige producten een versterkte verpakking nodig om de veiligheid tijdens het transport te waarborgen (vandaar de keuze voor een doos in plaats van een envelop in uw geval). We zijn ervan overtuigd dat u deze kartonnen doos een tweede leven zult geven. We hopen dat deze uitleg u iets meer inzicht geeft in onze keuzes en dat we in de toekomst de kans krijgen om u weer op onze site te zien. Fijne dag
2 /5
★★☆☆☆
De navigatie op de site met een mobiele telefoon is vrij moeizaam, de levering was catastrofaal met pakketten die aan de andere kant van mijn tuinpoort in de regen zijn gegooid. Een van de producten is geleverd met flessen die halfvol zijn.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 22/11/2020
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt voor uw reactie. We zijn oprecht spijtig dat uw ervaring bij Wesco zo is verlopen en dat de levering niet aan onze kwaliteitsbelofte voldoet. We nodigen u uit om contact op te nemen met onze klantenservice via [email protected] zodat er een oplossing voor u kan worden gevonden. We staan voor u klaar en hopen u binnenkort weer op onze site te zien. Fijne dag
3 /5
★★★☆☆
Goede kwaliteit maar toch vrij duur
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 03/12/2020
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆
De baby is nog niet aangekomen...
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 02/12/2020
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆
Teleurgesteld over de leveringsfollow-up, maar zeer tevreden over uw producten en hun kwaliteit.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 26/11/2020
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆
Ik was niet geïnformeerd dat het pakket in twee delen zou aankomen, dus dacht ik dat de stoelen verloren waren en ik heb geen informatie van uw kant ontvangen.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 27/11/2020
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆
Ik had geen geluk, mijn pakket is verloren en de babyverf ontbrak, die na mijn klacht werd opgestuurd. Het tweede pakket met kartonnen blokken is aangekomen, maar er ontbraken 3 en één was beschadigd. De klantenservice moet me de 4 blokken opnieuw sturen. Conclusie, de klantenservice werkt goed, maar het zou beter zijn om complete bestellingen te ontvangen bij de eerste verzending. Ik ben teleurgesteld, maar de producten van Wesco zijn van goede kwaliteit.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 14/11/2020
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆
Zoeken op referentie
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 23/11/2020
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆
Deze bestelling van een bedje is een kwaliteitsproduct. Jammer van mijn laatste bestelling, de gastronomische keuken van 4 november 2020, er ontbreekt een plank om een deel van de keuken te monteren en een plank is van de verkeerde kleur. De kwaliteit is top... maar na contact met de klantenservice gebeurt er niets... 1 maand later (december 2020) wordt me nog gevraagd om te wachten tot januari 2021 om zelf opnieuw te vragen of de planken beschikbaar zullen zijn zodat ik eindelijk mijn keuken voor de kinderen kan monteren... gezien de prijs die ik heb betaald is dit helemaal niet correct, het is echt zeer teleurstellend..... omdat ik hun producten erg waardeer .... teleurgesteld dat ik het niet helemaal af heb voor Kerst.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 16/10/2020
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆
De site is erg traag.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 17/11/2020
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆
Te lange levering
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 17/11/2020
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆
Goede logistiek, maar product van zeer gemiddelde kwaliteit
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 14/11/2020
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆
Verlate levering in vergelijking met de bestelde datum
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 15/09/2020
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆
Snelle verzending
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 03/11/2020
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆
Leveringstermijn te lang
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 26/09/2020
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆
Logisch spel Doornroosje: bij het uitpakken was de doos gescheurd en al geopend + geen beschermfolie om de doos, er ontbreekt niets op het eerste gezicht maar niet geweldig om cadeau te geven voor Kerstmis.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 06/11/2020
Vertaalde beoordeling
2 /5
★★☆☆☆
Van de 2 artikelen is er maar één van goede kwaliteit, de andere is zeer teleurstellend.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 28/10/2020
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt voor uw opmerking. We zijn bijzonder aandachtig voor de kwaliteit van de producten die we aanbieden en we zijn oprecht bedroefd om uw teleurstelling te lezen. Onze klantenservice staat tot uw beschikking op [email protected]. We hopen u binnenkort weer op onze site te zien. Fijne dag
3 /5
★★★☆☆
Niet tevreden toen ik het pakket ontving. Het was geopend. Module binnenin vies en er ontbrak een module.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 19/10/2020
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆
De site is goed gemaakt, snelle en zorgvuldige levering.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 30/10/2020
Vertaalde beoordeling
2 /5
★★☆☆☆
Houten ringwerper te fragiel voor schoolgebruik
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 19/10/2020
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt voor uw opmerking. We nodigen u uit om contact op te nemen met onze klantenservice op [email protected] zodat er zo snel mogelijk een oplossing voor u kan worden gevonden. Bij Wesco zijn we bijzonder attent op de kwaliteit van onze producten en we zijn oprecht sorry als dit product u niet volledig tevreden stelt. Fijne dag
3 /5
★★★☆☆
Ik ben altijd zeer tevreden geweest met Wesco. Ik heb mijn bestelling goed ontvangen, maar er ontbreekt een artikel van 25 euro en op dit moment reageert de klantenservice niet, dus ik wacht af!!!
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 28/10/2020
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆
Ik denk dat de site geoptimaliseerd kan worden voor een betere navigatie en vooral een betere zoekfunctie, want op telefoon of tablet is het niet praktisch
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 02/10/2020
Vertaalde beoordeling
2 /5
★★☆☆☆
Ik heb gips voor mijn zoon gekocht. Ze zijn heel klein! Een daarvan is de helft van mijn kleine vinger! Kortom, ik zal hier niet opnieuw kopen
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 10/10/2020
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt voor uw feedback. We hechten veel waarde aan de volledige tevredenheid van onze klanten en het spijt ons te horen dat u teleurgesteld bent. Al onze productinformatie vermeldt de technische kenmerken van de producten (afmetingen, materialen...). We nodigen u ook uit om dit gedeelte goed te raadplegen zodat uw aankoop niet teleurstellend is. Onze deur staat open en we zouden het geweldig vinden om u binnenkort weer op onze site te verwelkomen. Fijne dag
2 /5
★★☆☆☆
Als de navigatie op de site niet slecht is, zijn de levertijden veel te lang, ik heb zojuist een bestelling ontvangen die anderhalve maand geleden is geplaatst... Geen nieuws per e-mail om me te informeren over de voortgang van mijn bestelling en geen mogelijkheid om iemand op de website te bereiken, ik heb meerdere keren een verzoek gestuurd waarop niemand ooit heeft gereageerd...
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 07/08/2020
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt voor uw feedback. Het komt voor dat sommige producten slachtoffer worden van hun succes en langer nodig hebben om bij onze klanten aan te komen. We zijn ons ervan bewust dat deze vertragingen frustratie kunnen veroorzaken en we vragen u om ons te verontschuldigen. In het geval van uw bestelling hebben we u op 04/09 een e-mail gestuurd om u te informeren over de voorraadbreuk. Het spijt ons als u deze e-mail niet heeft ontvangen. We hopen dat de producten u bij gebruik tevreden zullen stellen en dat we binnenkort de kans krijgen om u weer op onze site te verwelkomen. Fijne dag