★★★★★
op 13636 beoordelingen gepubliceerd
Laatste neutrale klantbeoordelingen
De bestelling was arbeidsintensief om te profiteren van gratis verzendkosten ondanks uw medewerking, maar het heeft toch een middag en een ochtend gekost om de bestelling te plaatsen. Gelukkig is de ontvangst goed verlopen. We hebben de producten nog niet gebruikt, dus evaluatie is op dit moment onmogelijk. Met vriendelijke groet.
Een beetje moeilijk om op de site te navigeren en ik ontving mijn producten in een doos die te groot was, dus ze zwommen erin. Een gebroken item dat in de doos lekte. Slechte levering. Aan de andere kant, vrij snel ontvangen.
De navigatie op de site is niet altijd eenvoudig
De levertijden zijn ongelooflijk lang!!! Artikelen ontvangen 6 weken na de bestelling.
Mijn bestelling is 2 keer geteld;
Leuke site. Echter, de levering door DE POST die de twee posters in het pakket heeft gevouwen en gescheurd, dus ZEER TELEURGESTELD IN MIJN AANKOOP
Producten komen overeen met de beschrijving, maar de leveringsservice is meer dan middelmatig. Je kunt geen tijdslot voor levering kiezen. De bezorgdienst was zeer onaangenaam, hij wilde het volumineuze pakket niet tot de deur van mijn appartement brengen, noch beneden in het gebouw.
Professioneel materiaal maar veel te veel problemen met levering
Levering was ruim op tijd in 3 keer. Echter, een van de planken van de kleedkamer was zeer beschadigd toen we deze uit de verpakking haalden en Wesco heeft nog steeds niet gereageerd op de klacht. Voor de prijs die we hebben betaald vind ik dit zeer vervelend.
De bestelling is op tijd geleverd, zelfs enkele dagen eerder. Helaas moest ik 2 pakketten retourneren omdat ze defect waren en ik heb sindsdien niets meer gehoord.
Vriendelijkheid aan de telefoon
Ik heb mijn bestelling op 23 januari 2020 geplaatst en ik heb mijn levering pas op 13 februari ontvangen, ik vind dat een beetje lang, de vervoerder deed er meer dan 7 dagen over om te leveren;
Levering met 1 maand vertraging zonder enige commerciële geste!!
Bestelling dubbel ontvangen en twee keer afgeschreven
De producten van deze winkel zijn zeer goed. Maar mijn laatste bestelling is niet goed verlopen (verkeerd product verzonden). De klantenservice was niet goed in het afhandelen van mijn klacht: weinig communicatie (moest hen achtervolgen voor antwoorden), te traag om te reageren (het duurde een maand om uiteindelijk te krijgen wat ik had besteld). Dit geeft me niet echt de zin om opnieuw bij hen te bestellen. Dat is jammer!
Het bedje is beschadigd aangekomen
Niet erg leesbaar.
Ik heb u om de factuur gevraagd en ik heb deze nog steeds niet ontvangen. Stuur deze alstublieft zo snel mogelijk naar me op.
Artikel besteld half december voor levering begin januari. Uiteindelijk geleverd begin februari. Waarom niet de echte levertijd aankondigen?
Niets te zeggen
Ik heb half december een bestelling geplaatst voor een poef als kerstcadeau. De poef was beschikbaar. Enkele dagen later informeert de klantenservice me dat de bestelling begin januari 2020 zal worden uitgesteld. Ik heb de poef vandaag ontvangen. Dit is onaanvaardbaar. De andere bestellingen die ik op uw site heb geplaatst zijn goed verlopen. Ik zal nu 2 keer nadenken voordat ik bij Wesco koop.
Zeer goede site hoewel over het algemeen duur. Verpakking van de stoelen moet worden herzien!
Het is moeilijk om dezelfde persoon aan de telefoon te krijgen, die je op de hoogte kan houden van je orderstatus: Een referent zou een goede oplossing zijn... Moe van het herhalen van dezelfde vragen, opmerkingen... Een referent om je behoeften te uiten...
Zoekmachine te verbeteren. Zoekcriteria werken niet zo goed.
De site is zeer goed gemaakt, ik werd niet geïnformeerd over de voorraadbreuk tijdens mijn bestelling in november. Ik moest de klantenservice contacteren om te horen dat de aanvulling op 20 januari zou zijn, dus 2 maanden na mijn bestelling!
De producten hebben me teleurgesteld.
Tevreden over de producten, maar de levertijden zijn langer dan verwacht. Jammer.
Ik heb maar 5 pakketten ontvangen van de 6 terwijl de 6 al betaald zijn. ik wacht nog steeds op uw nieuws over de laatste levering.
Voorlopig moeilijk te beoordelen. Afwachten in de tijd, want gezien de prijs verwachten we een lange levensduur. Mijn beoordeling betreft de service, contact met de telefonische service gemiddeld (personeel niet erg vriendelijk maar ze doen hun werk goed). Betaling, geen mogelijkheid in termijnen, jammer (betaling bij levering, omdat er een verschillende wachttijd was voor elk artikel, was de betaling gescheiden, dus dat kwam me goed uit)... Levering tussen 9 en 17 uur. Helemaal niet praktisch, niet precies, ze geven geen waarschuwing van tevoren. Artikel is conform en in perfecte staat aangekomen. Geen mogelijkheid om terug te sturen als het niet bevalt of op uw kosten!!
Levering en vooral het product is slecht beschermd in de doos. Het zakje met schroeven was doorboord.
Pakket ontvangen, gebroken, wachtend op antwoord.
Ik geef een slechte beoordeling niet voor de artikelen maar voor de levering die echt heel slecht is! En de informatie van uw kant over de levertijden.
Ik wilde advies vragen en jammer genoeg kreeg ik niet het goede!!!!
Tevreden behalve voor 2 dingen: - ik heb het vakje 'levering in één keer' aangekruist, wat de levertijd verlengde. Maar mijn pakketten zijn in 2 keer aangekomen (enkele dagen verschil). Dat roept vragen op over de ecologische voetafdruk! - Ik heb een retour gedaan die voor mijn rekening is. 18€ voor het product en 16,5€ verzendkosten voor de retour. Dat bevalt me helemaal niet. Het recht op een fout kost veel!
Niet erg ergonomisch in de toegang.
Bij de eerste bestelling had ik problemen. Ten tweede werd de datum op de bestelling niet gerespecteerd... verder is het materiaal goed.
Teleurgesteld over communicatie en levertijd
Bestelling op 11/12 van een verschoningsmatras dat op voorraad zou zijn en voor 23/12 geleverd zou worden. Het is vandaag, 13/01, pas geleverd!!!
We waren niet geïnformeerd dat onze bestelling in 2 pakketten zou aankomen, wat ons enige ongemakken bij het postkantoor heeft bezorgd.
De mat is absoluut geweldig en van zeer goede kwaliteit, ideaal zodra de baby gaat kruipen, omdat we van plan zijn het daarna in zijn kamer te plaatsen om een speelruimte te creëren, dus voor de mat, 5 sterren. Echter, de aangekondigde levertijden zijn totaal fantasie, 15 dagen na de bestelling, zonder nieuws na een maand, wordt ons verteld dat de levering uiteindelijk twee maanden zal duren, en na andere uitwisselingen is de mat 6 weken later aangekomen.... Jammer.