★★★★★
op 14016 beoordelingen gepubliceerd
Laatste neutrale klantbeoordelingen
Onpraktische site, ik heb een groene motoriekmat van 130 cm besteld en heb twee keer een blauwe mat ontvangen die ik niet had besteld.
Pakket aangekomen open in een bedrijf op 3 straat van mijn geplande afleveradres. OEF alles was er. Verander van bezorgdienst.
Van de 10 bestelde flessen heb ik er maar 2 ontvangen!
Goede site, maar een klein probleem met de actualisatie van de bestelstatus.
Ik had onder andere een doos grote krijtjes besteld. De plastic doos kwam gebroken aan, en alle krijtjes waren ook gebroken. Wat een teleurstelling voor mijn kinderen!
Ik ben een gastouder en de site accepteerde mijn e-mail niet toen ik 'gastouder' invoerde, maar toen ik alleen mijn naam invoerde, werd mijn bestelling geaccepteerd.
Ik kan geen echt oordeel geven: ik heb het pakket niet ontvangen.
Ik heb om een levering binnen 24 uur gevraagd die ik €15 heb betaald. Voor de Covid-crisis en het pakket arriveerde 4 dagen later. De rest geen probleem.
Verpakkingsprobleem: het pakket - te groot voor de inhoud - arriveerde in zeer slechte staat en werd gerepareerd door de postdiensten. De inhoud was intact.
Teleurgesteld over de grootte van de stickers. Bestelling in twee keer geleverd omdat er lakens ontbraken, geen probleem, behalve dat bij de aankomst van de tweede ronde er een laken ontbrak, op de leveringsbon. Drie artikelen zoals voorzien terwijl ik er maar twee had en geen info... de derde arriveerde later zonder verdere details.
Moeilijkheden bij het bestellen
Bestelling in goede staat
Hallo, we missen twee artikelen, wat moeten we nu doen?
De producten zijn goed. Echter, de verpakking was gemiddeld... Een van de dozen was door de post gerepareerd omdat de verfblikken niet goed waren vastgezet en de doos hadden gescheurd. Een beetje jammer...
Uitstekend materiaal. Een beetje lang omdat het bestelde hoeslaken niet op voorraad was. Moeilijke levering. De bezorger heeft ons telefonisch laten weten dat we het pakket beneden bij het gebouw moesten ophalen en dat hij niet naar boven kwam, ondanks de toegangscode en de bekende verdieping. We moesten lang aandringen aan de telefoon om te besluiten dat hij naar boven zou komen.
De bestelling was arbeidsintensief om te profiteren van gratis verzendkosten ondanks uw medewerking, maar het heeft toch een middag en een ochtend gekost om de bestelling te plaatsen. Gelukkig is de ontvangst goed verlopen. We hebben de producten nog niet gebruikt, dus evaluatie is op dit moment onmogelijk. Met vriendelijke groet.
Een beetje moeilijk om op de site te navigeren en ik ontving mijn producten in een doos die te groot was, dus ze zwommen erin. Een gebroken item dat in de doos lekte. Slechte levering. Aan de andere kant, vrij snel ontvangen.
De navigatie op de site is niet altijd eenvoudig
De levertijden zijn ongelooflijk lang!!! Artikelen ontvangen 6 weken na de bestelling.
Mijn bestelling is 2 keer geteld;
Leuke site. Echter, de levering door DE POST die de twee posters in het pakket heeft gevouwen en gescheurd, dus ZEER TELEURGESTELD IN MIJN AANKOOP
Producten komen overeen met de beschrijving, maar de leveringsservice is meer dan middelmatig. Je kunt geen tijdslot voor levering kiezen. De bezorgdienst was zeer onaangenaam, hij wilde het volumineuze pakket niet tot de deur van mijn appartement brengen, noch beneden in het gebouw.
Professioneel materiaal maar veel te veel problemen met levering
Levering was ruim op tijd in 3 keer. Echter, een van de planken van de kleedkamer was zeer beschadigd toen we deze uit de verpakking haalden en Wesco heeft nog steeds niet gereageerd op de klacht. Voor de prijs die we hebben betaald vind ik dit zeer vervelend.
De bestelling is op tijd geleverd, zelfs enkele dagen eerder. Helaas moest ik 2 pakketten retourneren omdat ze defect waren en ik heb sindsdien niets meer gehoord.
Vriendelijkheid aan de telefoon
Ik heb mijn bestelling op 23 januari 2020 geplaatst en ik heb mijn levering pas op 13 februari ontvangen, ik vind dat een beetje lang, de vervoerder deed er meer dan 7 dagen over om te leveren;
Levering met 1 maand vertraging zonder enige commerciële geste!!
Bestelling dubbel ontvangen en twee keer afgeschreven
De producten van deze winkel zijn zeer goed. Maar mijn laatste bestelling is niet goed verlopen (verkeerd product verzonden). De klantenservice was niet goed in het afhandelen van mijn klacht: weinig communicatie (moest hen achtervolgen voor antwoorden), te traag om te reageren (het duurde een maand om uiteindelijk te krijgen wat ik had besteld). Dit geeft me niet echt de zin om opnieuw bij hen te bestellen. Dat is jammer!
Het bedje is beschadigd aangekomen
Niet erg leesbaar.
Ik heb u om de factuur gevraagd en ik heb deze nog steeds niet ontvangen. Stuur deze alstublieft zo snel mogelijk naar me op.
Artikel besteld half december voor levering begin januari. Uiteindelijk geleverd begin februari. Waarom niet de echte levertijd aankondigen?
Niets te zeggen
Ik heb half december een bestelling geplaatst voor een poef als kerstcadeau. De poef was beschikbaar. Enkele dagen later informeert de klantenservice me dat de bestelling begin januari 2020 zal worden uitgesteld. Ik heb de poef vandaag ontvangen. Dit is onaanvaardbaar. De andere bestellingen die ik op uw site heb geplaatst zijn goed verlopen. Ik zal nu 2 keer nadenken voordat ik bij Wesco koop.
Zeer goede site hoewel over het algemeen duur. Verpakking van de stoelen moet worden herzien!
Het is moeilijk om dezelfde persoon aan de telefoon te krijgen, die je op de hoogte kan houden van je orderstatus: Een referent zou een goede oplossing zijn... Moe van het herhalen van dezelfde vragen, opmerkingen... Een referent om je behoeften te uiten...
Zoekmachine te verbeteren. Zoekcriteria werken niet zo goed.
De site is zeer goed gemaakt, ik werd niet geïnformeerd over de voorraadbreuk tijdens mijn bestelling in november. Ik moest de klantenservice contacteren om te horen dat de aanvulling op 20 januari zou zijn, dus 2 maanden na mijn bestelling!