★★★★★
op 13636 beoordelingen gepubliceerd
Laatste neutrale klantbeoordelingen
Zeer ruime keuze aan producten. Klantenservice is luisterend.
Gemakkelijke bestelling, snel en efficiënt van bestelling tot levering, de producten komen overeen met de afbeelding op de site.
Ik heb verf besteld en ik heb het lek ontvangen. Een van de 3 sjablonen heb ik niet ontvangen en men zegt dat ik alles tegelijk heb ontvangen, ik ben teleurgesteld.
Er was vertraging bij de levering, niet ontvangen op de oorspronkelijk geplande datum en 1 product waar ik teleurgesteld over ben omdat het echt te klein is!!!
Heeft u de intentie om minder plastic te verkopen?
Niet eenvoudig als je geen internetgebruiker bent. Bijvoorbeeld voor de slaapzak wilde ik lichtblauw en ik heb me vergist omdat hij groen is aangekomen.
Gebrek aan eenvoud
Slecht verpakt, het pakket kwam gescheurd aan. De fles zwierf in het pakket.
Zeer goede site, zeer goed product, maar een minpuntje bij de levering, men had me gevraagd om een telefoonnummer om de ontvanger te bereiken die anders was dan ik, maar de bezorger had alleen mijn telefoonnummer... een beetje gênant als je 700 km verderop woont...
Sommige producten komen niet overeen met de gebruiksdoeleinden. Beschikbaarheidstermijnen zijn niet altijd duidelijk aangegeven
Wel een beetje teleurgesteld omdat ik een bed had besteld dat wat duurder was en ik had telefonisch gevraagd om twee cheques te maken, men zei ja en daarna was het niet meer mogelijk, maar verder heel goed
Ik neem aan dat de crisis geen positief effect heeft gehad op de transacties, maar ik had mijn bestelling goed voor het begin van de lockdown geplaatst en ik moest twee maanden wachten om mijn levering te ontvangen. Ik was natuurlijk niet prioriteit... bovendien was een van de twee vaten gebroken en het pakket was open voordat het aankwam. Kortom, niet geweldig! Het product is echter goed.
Incompleet bestelling. Klantenservice gecontacteerd maar ik heb tot op heden nog steeds geen antwoord ontvangen.
Bestelling gedaan eind februari 2020 en levering op 15 mei 2020, dus een wachttijd van bijna 3 maanden: te laat
Levering goed, de site is goed.
Ik heb soms moeite om te vinden wat ik zoek.
Het komt te laat aan.
De vervoerder vroeg om de pakketten bij de vrachtwagen op te halen, terwijl ik gastouder ben en mijn huis niet kan verlaten als ik werk. Deze vermelding was niet gespecificeerd bij de bestelling.
Fout op de kleur van de bal, mijn zoon wilde een blauwe en we hebben een paarse ontvangen. En zeer, zeer teleurgesteld over de grote kralen omdat sommige niet klikken; slechte afwerking. We wachten op een commerciële geste van uw kant, in afwachting van een positieve reactie. Met vriendelijke groet, MEVROUW SCHNEIDER..
Gemakkelijk te vinden
Het is moeilijk om de maat (wanneer je klikt kom je op de maat van objecten maar die van kleding) te vinden die overeenkomt met de cm van de blouses
Snelle verzending en veel eerder ontvangen dan verwacht. Helaas is een van de verfflessen opengegaan in een van de pakketten!! Verpakking moet worden herzien!!
De bevestigingen voor de muurbeugel ontbraken. Op geen enkel moment werd vermeld dat ze niet meegeleverd werden. Ik moest een tweede bestelling plaatsen. Slechte verrassing voor mijn portemonnee...
Een verfblik lekte in het pakket dat is teruggestuurd... dus teleurgesteld.
Ik had een probleem met mijn vorige bestelling. Ik heb je een e-mail gestuurd en ik heb nooit een antwoord gekregen. Een teleurstellende klantenservice!!
Onpraktische site, ik heb een groene motoriekmat van 130 cm besteld en heb twee keer een blauwe mat ontvangen die ik niet had besteld.
Pakket aangekomen open in een bedrijf op 3 straat van mijn geplande afleveradres. OEF alles was er. Verander van bezorgdienst.
Van de 10 bestelde flessen heb ik er maar 2 ontvangen!
Goede site, maar een klein probleem met de actualisatie van de bestelstatus.
Ik had onder andere een doos grote krijtjes besteld. De plastic doos kwam gebroken aan, en alle krijtjes waren ook gebroken. Wat een teleurstelling voor mijn kinderen!
Ik ben een gastouder en de site accepteerde mijn e-mail niet toen ik 'gastouder' invoerde, maar toen ik alleen mijn naam invoerde, werd mijn bestelling geaccepteerd.
Ik kan geen echt oordeel geven: ik heb het pakket niet ontvangen.
Ik heb om een levering binnen 24 uur gevraagd die ik €15 heb betaald. Voor de Covid-crisis en het pakket arriveerde 4 dagen later. De rest geen probleem.
Verpakkingsprobleem: het pakket - te groot voor de inhoud - arriveerde in zeer slechte staat en werd gerepareerd door de postdiensten. De inhoud was intact.
Teleurgesteld over de grootte van de stickers. Bestelling in twee keer geleverd omdat er lakens ontbraken, geen probleem, behalve dat bij de aankomst van de tweede ronde er een laken ontbrak, op de leveringsbon. Drie artikelen zoals voorzien terwijl ik er maar twee had en geen info... de derde arriveerde later zonder verdere details.
Moeilijkheden bij het bestellen
Bestelling in goede staat
Hallo, we missen twee artikelen, wat moeten we nu doen?
De producten zijn goed. Echter, de verpakking was gemiddeld... Een van de dozen was door de post gerepareerd omdat de verfblikken niet goed waren vastgezet en de doos hadden gescheurd. Een beetje jammer...
Uitstekend materiaal. Een beetje lang omdat het bestelde hoeslaken niet op voorraad was. Moeilijke levering. De bezorger heeft ons telefonisch laten weten dat we het pakket beneden bij het gebouw moesten ophalen en dat hij niet naar boven kwam, ondanks de toegangscode en de bekende verdieping. We moesten lang aandringen aan de telefoon om te besluiten dat hij naar boven zou komen.