★★★★★
op 13636 beoordelingen gepubliceerd
Laatste neutrale klantbeoordelingen
Ik ben een beetje geïrriteerd omdat ik had gevraagd om mijn bestelling in één enkele levering te ontvangen! Dit was niet het geval!
Site en bestelling perfect, maar de levering is te betreuren. Ik krijg een bericht dat ik het bed tussen 12:00 en 14:00 zal ontvangen. De bezorger komt om 10:00, belt me en zegt dat hij er is. Ik vraag hem om tussen 12:00 en 14:00 terug te komen, maar hij wil niet terugkomen en zegt dat hij een afleveringsbewijs zal achterlaten. Ik vraag hem om het aangegeven tijdstip te respecteren, maar hij weigert. Ik moet me met mijn buren helpen om mijn pakket te onderscheppen. Het is jammer.
Gebruiksvriendelijke site, maar het pakket werd ontvangen met een ontbrekend artikel terwijl de bon aangaf dat het erin zat
Te lange levertijd
Snelle levering
We hebben problemen gehad met de levering: het pakket is afgeleverd in een open hal voor het publiek in plaats van persoonlijk te worden bezorgd.
Ik ben tevreden met het tapijt!! Jammer dat de bezorger mijn pakket beneden in het gebouw heeft achtergelaten
Zeer gemiddeld voor dit product
Jammer dat mijn pakket open was want een potlood ontbrak anders goed
Teleurgesteld over de kwaliteit
Zeer goede producten, conform onze verwachtingen. Mooie kwaliteit. We zijn echter zeer teleurgesteld over de levering. We hadden om 'thuislevering' gevraagd, maar na een wachttijd (3/4 dagen) en een telefoontje (10 minuten voicemail), moest ik uiteindelijk naar het Ziegler-magazijn gaan zodat mijn zoon zijn cadeau op tijd kreeg (1e verjaardag!)
ZEER GOED PRODUCT MAAR DESASTREUZE LEVERING LEVERING OP DE TROTOIR ZONDER ENIGE INFORMATIE VAN TEVOREN MET ONVRIENDELIJKE BEZORGER TERWIJL DE VOORIGE LEVERING BIJ DE DEUR VAN DE WONING WAS.
Krijtjes gebroken in kleine stukjes in het pakket, alle artikelen vol met krijt. Klantenservice per e-mail gecontacteerd, geen antwoord
Ik ben blij dat ik mijn aankopen heb ontvangen. Aan de andere kant ben ik behoorlijk teleurgesteld over de levering. De verpakkingen waren van slechte kwaliteit en een verfpot moet verloren zijn gegaan van de twaalf die ik had besteld...(De drie dozen zijn geëxplodeerd).
Na een zeer lange levertijd is de goederen defect aangekomen. 15 dagen van ruil met de klantenservice om uiteindelijk de goederen terug te sturen en een week extra om de terugbetaling te ontvangen.
Bestelling van een artikel dat uiteindelijk niet op voorraad was, ze hebben me de totale verzendkosten in rekening gebracht voor een klein artikel dat ik aan mijn bestelling had toegevoegd, uiteindelijk was het hoofdartikel niet opnieuw op voorraad en heb ik gevraagd om mijn bestelling te annuleren. Slechte communicatie, ze hadden me tenminste kunnen waarschuwen voordat ze een bestelling en een vrachtwagen voor een plastic gieter stuurden... jammer
Ze zouden moeten controleren wat ze verkopen.
Ik heb een Butai besteld met 2 Kamishibaï-verhalen, ik heb het pakket in 2 delen ontvangen; Ik ging op vakantie en heb het niet meteen geopend bij mijn terugkeer, anders had ik het teruggestuurd. Helaas is hun retourbeleid binnen 20 dagen. De Butai is niet ontworpen om de leesplaten te ontvangen, hij is te groot, dus het ziet er niet mooi uit, het lijkt een beetje op een provisorische oplossing omdat de platen korter zijn. Ik ben extreem verrast door deze verwarring en gebrek aan sérieux, echt teleurgesteld.
Ik ben bijna tevreden met mijn bestelling, helaas is mijn set van schalen in kleur beschadigd op de hoek!
Ik mis de wandbeugels voor mijn stang. Ik kan deze dus nog steeds niet bevestigen. Ik wacht op nieuws van de klantenservice, maar ik heb nog steeds geen informatie.
De carto is gescheurd aangekomen, gelukkig ontbreekt er niets.
Product van goede kwaliteit, maar het is jammer dat de gastouders geen korting krijgen. De producten zijn zeer goed, maar de aflopende prijzen zijn meer geschikt voor gemeenschappen.
Interessante site voor een paar dingen, maar blijft toch erg duur.
De bezorger komt zelfs niet bij mij thuis leveren, hij belt en ik moet het komen ophalen. Ik ben gastouder en werk thuis met 4 baby's in opvang, gelukkig is het vakantie want het is mijn 13-jarige dochter die verplicht naar beneden moet om het pakket op te halen. Ik begrijp dat men voorzichtig moet zijn vanwege covid, maar men moet de hygiënemaatregelen toepassen en dat werkt.
Er ontbreekt een pakket op zes.
Ik vond de site niet bijzonder intuïtief. Goede volgservice. Aantrekkelijke prijzen.
De producten van Wesco zijn heel goed. Echter, de levering moet worden herzien. Onafhankelijke vervoerder kwam niet op de afgesproken datum. Dus was ik afwezig en de chauffeur wilde mijn bestelling boven mijn poort gooien!! Ik heb hem gezegd dat hij dat niet moest doen. Ik moest mijn buurvrouw vragen om het in ontvangst te nemen omdat hij niet later wilde terugkomen!!
Gemakkelijke bestelling en snel ontvangen
Jammer dat de levering zo ingewikkeld is
Leveringstijd langer dan 4 weken
Een pakket ontbreekt (een driewieler).... nog steeds geen nieuws, informatievertraging veel te lang in de opvolging
Ik heb mijn bestelling op 8 juni geplaatst, op 10 juni is deze verzonden (ik volgde het pakket op internet). Maar ik ontving het pakket pas op 25 juni (waarschijnlijk vanwege Covid-19, wat ik perfect begrijp). Wat ik echter niet begrijp, is dat de doos met mijn bedomranding beschadigd is (open aan de zijkant, ik zie zelfs de bedomranding die zwart en helemaal gekrast is) ik zeg tegen de bezorger dat ik dit pakket niet neem (hij spreekt niet goed Frans) en hij zegt 'ja, mevrouw, je moet het nemen'. Ik discussieer een beetje met hem, maar er is niets meer te doen, ik moest naar beneden met mijn zoon in mijn armen omdat meneer niet naar de 4e verdieping wilde komen (ik heb een werkende lift, trouwens). Kortom, ik zeg hem dat ik het ga nemen, maar dat ik op de ontvangstbewijs ga schrijven dat het in slechte staat is, hij zegt 'alleen de naam en een handtekening'. Ik begin te schrijven over de staat van het pakket wanneer hij het ontvangstbewijs uit mijn handen trekt! Geïrriteerd en met mijn zoon in mijn armen wist ik niet wat ik anders moest doen dan capituleren... de vervoerder Heppner doet zijn werk slecht, verander van bezorger/transporteur. Dit is onaanvaardbaar! Anders lijken de producten van goede kwaliteit te zijn, we zullen het op de lange termijn zien, het komt overeen met de foto, geen vreemde geur of iets dergelijks, ik wacht gewoon om de resultaten van mijn e-mails en foto's te zien om te weten of er een schadevergoeding zal zijn.
We hebben de volledige bestelling niet ontvangen, er ontbreken 3 partijen stopcontactbeschermers
Een defect product in mijn bestelling (gewicht bracelet met defecte naad die het gewicht laat ontsnappen)
Levering uitgesteld van dezelfde bestelling.
Te veel wachttijd voor levering. De verzendkosten zijn duur.
Ik werd iets te laat geïnformeerd over de uitverkochte status van 2 bestelde producten die bovendien voor professioneel gebruik zijn...
Ik heb maar een deel van mijn bestelling ontvangen (de matrassen), maar geen nieuws over de hoeslakens....
Het pakket was aan beide zijden gescheurd, maar alle onderdelen waren goed verpakt in het pakket.
Materiaal conform de bestelling, maar de levertijd is veel te lang!