★★★★★
op 14017 beoordelingen gepubliceerd
Laatste neutrale klantbeoordelingen
Er ontbreekt een handvat...
Na 1 maand wachten, wacht ik nog steeds op 1 pakket .... en de tweede is gebroken aangekomen! Ik ben zeer teleurgesteld!
De bestelling is te laat aangekomen. Ik had de uitsteekvormpjes nodig voor de activiteit met de kinderen van afgelopen woensdag, maar ik heb ze pas ontvangen na wat was gepland.
De bestelling op Wesco.fr was heel eenvoudig en de producten interessant. Echter, mijn bestelling was zeer slecht verpakt en een deel van de producten (breekbaar) was gebroken. Ik heb om een herverzending met een geschikte verpakking gevraagd, wat is gedaan, maar opnieuw was de verpakking niet op niveau... Ik zal Wesco niet meer vertrouwen voor iets fragiels.
Leveringsservice te verbeteren, dozen open en producten vies
De navigatie op de site is functioneel, maar de levering is ingewikkelder en onbetrouwbaarder, echter binnen zeer redelijke termijnen.
De site is gebruiksvriendelijk, ik heb een draak en een set ridders besteld op deze site omdat ze niet in de winkels te vinden waren. Bij de levering ontving ik slechts één van de twee bestelde producten zonder enige papieren in de brievenbus die me in staat stelde de rest van mijn pakket bij de post op te halen. Ik heb dit gemeld aan Wesco, die me gewoon de factuur per e-mail stuurde zonder uitleg of iets dergelijks... Bij de post zeiden ze dat het pakket was geleverd en dat er niets in afwachting was. Ik moest Wesco opnieuw contacteren en mijn toon veranderen om te krijgen wat ik had betaald. Toen stuurden ze me een nieuw pakket met het andere deel van mijn bestelling. Afwachten of ik het ontvang... Teleurgesteld over de klantenservice, die niet snel reageert en niet bereid is te helpen. Ik ben verdeeld over mijn eerste bestelling op deze site, tot nu toe mijn beste ervaring.
Ik heb het bestelde boek niet ontvangen.
Goed maar erg duur
Ik was niet op de site om te bestellen, maar de levering was een beetje vertraagd en de onderkant van de dozen was vochtig.
Onmogelijk om de site te bereiken. De levering zou tussen de 26 en 28 moeten plaatsvinden. We zijn de 2e van de volgende maand en nog steeds geen nieuws, zelfs geen e-mail.....
Weinig tevreden, pakket slecht verpakt geleverd met ontbrekende elementen die onderweg zijn gevallen! Bel naar de klantenservice die een link per e-mail terugstuurt. Antwoord in afwachting, weinig reactietijd!
Zeer lange levering (op 25 augustus) ik moest de service opnieuw contacteren.
Probleem met een zeer beschadigde mat, grote gaten in het midden. Dit kon niet onopgemerkt blijven. Ik heb geen nieuws over de retour, ik heb jullie 2 e-mails gestuurd.
Zeer teleurgesteld, ik bestel vaak bij Wesco en nu is de bank van zeer slechte kwaliteit...
Ik ben een beetje geïrriteerd omdat ik had gevraagd om mijn bestelling in één enkele levering te ontvangen! Dit was niet het geval!
Site en bestelling perfect, maar de levering is te betreuren. Ik krijg een bericht dat ik het bed tussen 12:00 en 14:00 zal ontvangen. De bezorger komt om 10:00, belt me en zegt dat hij er is. Ik vraag hem om tussen 12:00 en 14:00 terug te komen, maar hij wil niet terugkomen en zegt dat hij een afleveringsbewijs zal achterlaten. Ik vraag hem om het aangegeven tijdstip te respecteren, maar hij weigert. Ik moet me met mijn buren helpen om mijn pakket te onderscheppen. Het is jammer.
Gebruiksvriendelijke site, maar het pakket werd ontvangen met een ontbrekend artikel terwijl de bon aangaf dat het erin zat
Te lange levertijd
Snelle levering
We hebben problemen gehad met de levering: het pakket is afgeleverd in een open hal voor het publiek in plaats van persoonlijk te worden bezorgd.
Ik ben tevreden met het tapijt!! Jammer dat de bezorger mijn pakket beneden in het gebouw heeft achtergelaten
Zeer gemiddeld voor dit product
Jammer dat mijn pakket open was want een potlood ontbrak anders goed
Teleurgesteld over de kwaliteit
Zeer goede producten, conform onze verwachtingen. Mooie kwaliteit. We zijn echter zeer teleurgesteld over de levering. We hadden om 'thuislevering' gevraagd, maar na een wachttijd (3/4 dagen) en een telefoontje (10 minuten voicemail), moest ik uiteindelijk naar het Ziegler-magazijn gaan zodat mijn zoon zijn cadeau op tijd kreeg (1e verjaardag!)
ZEER GOED PRODUCT MAAR DESASTREUZE LEVERING LEVERING OP DE TROTOIR ZONDER ENIGE INFORMATIE VAN TEVOREN MET ONVRIENDELIJKE BEZORGER TERWIJL DE VOORIGE LEVERING BIJ DE DEUR VAN DE WONING WAS.
Krijtjes gebroken in kleine stukjes in het pakket, alle artikelen vol met krijt. Klantenservice per e-mail gecontacteerd, geen antwoord
Ik ben blij dat ik mijn aankopen heb ontvangen. Aan de andere kant ben ik behoorlijk teleurgesteld over de levering. De verpakkingen waren van slechte kwaliteit en een verfpot moet verloren zijn gegaan van de twaalf die ik had besteld...(De drie dozen zijn geëxplodeerd).
Na een zeer lange levertijd is de goederen defect aangekomen. 15 dagen van ruil met de klantenservice om uiteindelijk de goederen terug te sturen en een week extra om de terugbetaling te ontvangen.
Bestelling van een artikel dat uiteindelijk niet op voorraad was, ze hebben me de totale verzendkosten in rekening gebracht voor een klein artikel dat ik aan mijn bestelling had toegevoegd, uiteindelijk was het hoofdartikel niet opnieuw op voorraad en heb ik gevraagd om mijn bestelling te annuleren. Slechte communicatie, ze hadden me tenminste kunnen waarschuwen voordat ze een bestelling en een vrachtwagen voor een plastic gieter stuurden... jammer
Ze zouden moeten controleren wat ze verkopen.
Ik heb een Butai besteld met 2 Kamishibaï-verhalen, ik heb het pakket in 2 delen ontvangen; Ik ging op vakantie en heb het niet meteen geopend bij mijn terugkeer, anders had ik het teruggestuurd. Helaas is hun retourbeleid binnen 20 dagen. De Butai is niet ontworpen om de leesplaten te ontvangen, hij is te groot, dus het ziet er niet mooi uit, het lijkt een beetje op een provisorische oplossing omdat de platen korter zijn. Ik ben extreem verrast door deze verwarring en gebrek aan sérieux, echt teleurgesteld.
Ik ben bijna tevreden met mijn bestelling, helaas is mijn set van schalen in kleur beschadigd op de hoek!
Ik mis de wandbeugels voor mijn stang. Ik kan deze dus nog steeds niet bevestigen. Ik wacht op nieuws van de klantenservice, maar ik heb nog steeds geen informatie.
De carto is gescheurd aangekomen, gelukkig ontbreekt er niets.
Product van goede kwaliteit, maar het is jammer dat de gastouders geen korting krijgen. De producten zijn zeer goed, maar de aflopende prijzen zijn meer geschikt voor gemeenschappen.
Interessante site voor een paar dingen, maar blijft toch erg duur.
De bezorger komt zelfs niet bij mij thuis leveren, hij belt en ik moet het komen ophalen. Ik ben gastouder en werk thuis met 4 baby's in opvang, gelukkig is het vakantie want het is mijn 13-jarige dochter die verplicht naar beneden moet om het pakket op te halen. Ik begrijp dat men voorzichtig moet zijn vanwege covid, maar men moet de hygiënemaatregelen toepassen en dat werkt.
Er ontbreekt een pakket op zes.