/10
★★★★★
op 13095 beoordelingen gepubliceerd
★★★★★
op 13095 beoordelingen gepubliceerd
Laatste neutrale klantbeoordelingen
2
/5
★★☆☆☆
Ik heb deze maskers besteld, denkend dat ze van categorie 1 waren. Dat is niet het geval. Ik heb verkeerd gelezen en ik vind dat er een gebrek aan zichtbaarheid is op dit gebied. Ik begrijp trouwens niet dat in februari 2021, maskers van cat 1 nog steeds verkocht worden op een site zoals Wesco...
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 19/02/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt voor uw feedback. Alle technische kenmerken van dit product zijn vermeld op de productfiche in het gedeelte "+Product" en met name het feit dat het een masker van categorie 2 is. Het spijt ons als deze vermelding niet voldoende duidelijk is en we zullen de informatie doorgeven aan de betrokken dienst zodat er een verbetering kan worden aangebracht. In overeenstemming met de nieuwe regelgeving die van toepassing is in het onderwijs, raden we onze Wespir Premium maskers aan die gecertificeerd zijn als categorie 1. We blijven tot uw beschikking op [email protected]. Fijne dag
3
/5
★★★☆☆
Enorme levertijden
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 02/01/2021
Vertaalde beoordeling
3
/5
★★★☆☆
Niet erg gedetailleerd
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 21/02/2021
Vertaalde beoordeling
3
/5
★★★☆☆
Artikel gemeld als beschikbaar, de site vraagt 9 dagen om voor te bereiden en te leveren... .
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 12/02/2021
Vertaalde beoordeling
3
/5
★★★☆☆
Het bed was een beetje beschadigd in de hoeken, voor de prijs is dat jammer
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 01/02/2021
Vertaalde beoordeling
3
/5
★★★☆☆
Ik ben tevreden over de producten maar ik heb heel lang moeten wachten
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 02/12/2020
Vertaalde beoordeling
3
/5
★★★☆☆
Voor de slabbetjes was de levertijd erg lang.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 22/01/2021
Vertaalde beoordeling
2
/5
★★☆☆☆
De artikelen komen perfect overeen met onze verwachtingen, echter zijn ze beschadigd aangekomen omdat ze zeer slecht verpakt waren, geen bubbeltjesplastic of piepschuim, de dozen zijn gescheurd aangekomen!!!!! Dat is jammer.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 25/01/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt voor uw feedback. We hechten veel waarde aan de kwaliteit van onze diensten en de volledige tevredenheid van onze klanten. We zijn oprecht sorry voor deze situatie en bieden onze oprechte excuses aan. Onze klantenservice behandelt momenteel uw verzoek en doet het nodige om u het beschadigde onderdeel opnieuw te sturen. Desondanks hopen we u binnenkort weer op onze site te zien. Fijne dag verder
3
/5
★★★☆☆
Helaas niet echt compatibel met het oude model van het bed (ovale poten)
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 02/02/2021
Vertaalde beoordeling
2
/5
★★☆☆☆
Bestelling was zeer vertraagd zonder enige informatie van Wesco. Ik moest bellen om te weten dat het product niet op voorraad was.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 29/12/2020
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt voor uw feedback. Het spijt ons dat u een langere levertijd heeft ervaren dan normaal en we vragen u onze oprechte excuses te aanvaarden. Dagelijks zijn al onze teams gemobiliseerd om de beschikbaarheid van de producten te waarborgen. We nemen uw feedback mee om onze praktijken te verbeteren. We hopen u binnenkort weer op onze site te zien onder betere omstandigheden. Fijne dag!
3
/5
★★★☆☆
Oké, heel goed
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 24/12/2020
Vertaalde beoordeling
3
/5
★★★☆☆
Ik heb niets te zeggen over het beheer van de site, mijn bestelling is super verlopen, de termijnen zijn gerespecteerd. Echter, wat betreft het pakket dat ik heb ontvangen, ben ik super teleurgesteld over de staat waarin ik mijn pakket heb ontvangen. Het eerste pakket was helemaal in orde, maar het tweede was de doos echt beschadigd, ik had al het vermoeden dat het binnenin niet goed zou zijn... en dat was ook zo. Ik heb verf van 1L besteld... En een van de potten is gewoon geëxplodeerd in het pakket. Resultaat: de gele fles en een kwart zijn leeg. Behalve deze slechte ervaring ben ik over het algemeen tevreden. Misschien de stevigheid van de verzenddozen verbeteren wanneer wat je bestelt zwaar is.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 03/02/2021
Vertaalde beoordeling
3
/5
★★★☆☆
Levering veel te lang in vergelijking met de bestelling (2 maanden...)
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 30/11/2020
Vertaalde beoordeling
3
/5
★★★☆☆
Hallo, de bestelling is goed aangekomen, maar niet op de juiste plek, terwijl het afleveradres goed op het account staat genoteerd, dat is jammer.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 01/02/2021
Vertaalde beoordeling
3
/5
★★★☆☆
Dit is de tweede keer dat de hoes die het boek Kamishibaï bevat, gescheurd is, dus in het pakket. Het is geen probleem van de bezorger, maar eerder, denk ik, tijdens de verpakking en omdat het voor een cadeau is, is het toch vervelend.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 03/02/2021
Vertaalde beoordeling
3
/5
★★★☆☆
De levering heeft even op zich laten wachten met een verhoogd stressniveau toen ik las dat mijn bestelling conform was geleverd terwijl ik nog niets had ontvangen!!
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 23/01/2021
Vertaalde beoordeling
3
/5
★★★☆☆
Dure producten.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 29/01/2021
Vertaalde beoordeling
3
/5
★★★☆☆
Zeer rommelig. We hebben echt moeite om het te vinden.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 22/01/2021
Vertaalde beoordeling
3
/5
★★★☆☆
De bestelling is op de juiste bestemming aangekomen in een goede staat. Het is snel aangekomen gezien de problemen met de bestelling. Minpuntje over de duidelijkheid van de bestelprocedure, het verzoek om een factuur voor de betaling, en de bevestiging van de betaling. De producten behouden een uitstekende kwaliteit.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 01/12/2020
Vertaalde beoordeling
2
/5
★★☆☆☆
Ik heb geen factuur ontvangen in het pakket. Ik heb deze telefonisch aangevraagd en 1 dag later heb ik nog steeds niets ontvangen. Bovenop de klantenservice
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 26/01/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt voor uw feedback. Onze klantenservice heeft uw factuur opnieuw verzonden en staat voor u klaar op [email protected]. We wensen u lange speeluren en hopen u binnenkort weer op onze site te zien. Fijne dag verder
2
/5
★★☆☆☆
We hebben beschadigde producten ontvangen
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 07/01/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt voor uw feedback. We zijn bijzonder bezorgd over de kwaliteit van onze producten en bieden onze excuses aan voor het probleem dat is opgetreden. Uw klacht wordt momenteel behandeld door onze klantenservice zodat er een oplossing voor u kan worden gevonden. We bieden opnieuw onze excuses aan en hopen u binnenkort weer op onze site te zien. Fijne dag verder
3
/5
★★★☆☆
Leveringstijd te lang in vergelijking met wat was voorzien.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 20/12/2020
Vertaalde beoordeling
3
/5
★★★☆☆
De site is relatief eenvoudig te gebruiken, de vervoerder heeft de levertijd niet gerespecteerd, ook geen telefoontje voor het maken van een afspraak. Bedankt aan de klantenservice van Wesco voor het nodige te hebben gedaan bij de vervoerder.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 06/01/2021
Vertaalde beoordeling
2
/5
★★☆☆☆
1 MAAND VERTRAGING EN EEN DEEL VAN DE BESTELLING GEANNULEERD
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 13/12/2020
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt voor uw feedback. Uw bestelling was bijzonder ongelukkig en we verontschuldigen ons. Onze klantenservice zal contact met u opnemen om te begrijpen wat er is gebeurd en u een oplossing te bieden voor de niet geleverde referentie. We zijn oprecht bedroefd dat uw ervaring op onze site zo is verlopen. Desondanks hopen we u binnenkort weer op onze site te zien onder betere omstandigheden. Fijne dag verder
2
/5
★★☆☆☆
Echt, ik ben teleurgesteld. Het pakket was niet stevig genoeg verpakt en de gekochte gouache lekte uit het pakket. Jammer, want de producten zijn uitstekend. De verpakkingen voor verzending moeten worden herzien!
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 18/01/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt voor uw feedback. We verontschuldigen ons voor het probleem dat zich heeft voorgedaan. We zijn bijzonder attent op de kwaliteit van onze diensten en we zullen de informatie doorgeven aan de betrokken dienst zodat deze situatie zich niet herhaalt. We nodigen u uit om een klacht in te dienen bij onze klantenservice op [email protected] (met enkele foto's) zodat er zo snel mogelijk een oplossing voor u kan worden gevonden. Fijne dag verder
3
/5
★★★☆☆
Je moet goed bekend zijn met je producten om ze te vinden. Niet erg intuïtief
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 16/01/2021
Vertaalde beoordeling
3
/5
★★★☆☆
Geen nieuws na mijn klacht van vorige week...
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 08/12/2020
Vertaalde beoordeling
3
/5
★★★☆☆
Niets te zeggen over het bestelde object (overeenkomend met de catalogus). Echter, vertraging bij de levering, fout in de betalingsverzoek en vooral, zeer onaangename boodschap over een betalingsvertraging die niet mijn schuld is (moeilijk te betalen voordat Wesco factureert...)
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 17/12/2020
Vertaalde beoordeling
3
/5
★★★☆☆
De zichtbaarheid van de producten is niet altijd duidelijk op de site en de beschikbaarheidstermijnen zijn soms erg lang.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 23/11/2020
Vertaalde beoordeling
3
/5
★★★☆☆
Normaal gesproken
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 07/01/2021
Vertaalde beoordeling