★★★★★
op 13636 beoordelingen gepubliceerd
Laatste neutrale klantbeoordelingen
Ik ben altijd zeer tevreden geweest met Wesco. Ik heb mijn bestelling goed ontvangen, maar er ontbreekt een artikel van 25 euro en op dit moment reageert de klantenservice niet, dus ik wacht af!!!
Ik denk dat de site geoptimaliseerd kan worden voor een betere navigatie en vooral een betere zoekfunctie, want op telefoon of tablet is het niet praktisch
Ik heb gips voor mijn zoon gekocht. Ze zijn heel klein! Een daarvan is de helft van mijn kleine vinger! Kortom, ik zal hier niet opnieuw kopen
Als de navigatie op de site niet slecht is, zijn de levertijden veel te lang, ik heb zojuist een bestelling ontvangen die anderhalve maand geleden is geplaatst... Geen nieuws per e-mail om me te informeren over de voortgang van mijn bestelling en geen mogelijkheid om iemand op de website te bereiken, ik heb meerdere keren een verzoek gestuurd waarop niemand ooit heeft gereageerd...
Ik heb een bedje ontvangen dat volledig los was aan de onderkant.
Mijn bestelling is vrij snel aangekomen.
DUIDELIJKHEID VAN DE SITE
Pakket aangekomen open en incompleet
1 Beschadigd artikel, en niet de goede kleur
Bed beschikbaar alleen in hout. Montage van de bedhekje is zeer ingewikkeld en slecht uitgelegd in de handleiding. Kwaliteit van de schroeven moet worden herzien. De montagesleutel is niet aangepast aan de locatie van de schroeven. Zeer ontevreden over de leveringsservice die ons de 6 bedden voor de deur van de crèche heeft geleverd tijdens de lunch!! 350 kg te dragen zodat de ouders toegang hebben en in geval van brand: een nooduitgang die niet toegankelijk is! We wilden dat ze in het gebouw ernaast werden afgeleverd, maar de bezorger had geen tijd!! Handig om een levering zonder handtekening te doen, wat hen in staat stelt niet te hoeven wachten op de verantwoordelijke van de structuur.
Hallo, ik had gevraagd om op 1 oktober geleverd te worden en niet op 24 september. Iedereen had mijn bestelling kunnen nemen. Er hadden elementen van mijn bestelling kunnen ontbreken. De mensen met wie ik werk waren eerlijk en hebben alles intact gelaten. Bedankt dat u aandacht besteedt aan de opmerkingen. Fijne dag
Goed, niet altijd eenvoudig
Veel interessante artikelen, maar soms een beetje duur qua prijs-kwaliteitverhouding... Het is onmogelijk om de verjaardagskortingen van mijn tweeling te combineren... echt jammer...
Producten geleverd met 3 maanden vertraging en zonder handleiding.
Zeer lange levering om aan te komen
Incompetente bezorger die me belt om de route aan te geven. Ik geef het aan en kruis hem te voet op een paar meter van mijn huis omdat ik mijn kinderen van school ophaalde. Meneer stopt, ik zeg hem nee, ik heb mijn kinderen, leg het pakket voor mijn huis neer, in het ergste geval kwamen we tegelijkertijd aan. Meneer blijft aandringen en zegt dat het niet zwaar is, dat het pakket maar 4 kilo weegt, ik zeg hem nee, ik heb mijn kinderen. Hij bleef aandringen, hij maakte me uiteindelijk kwaad en ik zeg hem dat ik het pakket neem om geen schandaal te maken voor mijn kinderen op straat.
Termijn om de bestelling te ontvangen relatief lang
De matras is zeer goed, komt overeen met de beschrijving. Verzendtijd iets lang, maar vooral wat is dat voor een vervoerder?? Om te vermijden, zou me ontmoedigen om opnieuw te bestellen.
Zeer late levering!
Goede producten!! Echter, verschillende leveringsproblemen die door de klantenservice zijn opgelost
Zeer lange levering. Pakket arriveerde slechts 1 dag voor de doop
Een van mijn artikelen is defect aangekomen
De artikelen zijn er, de levering van de bestelling is iets te lang.
Weinig ergonomisch. Veel referenties maar moeilijkheden om te vinden wat je zoekt.
Constructieve site. Veel keuze. Maar de levertijd is mega lang..... 4 maanden voor 2 lakens.
Er ontbreekt een handvat...
Na 1 maand wachten, wacht ik nog steeds op 1 pakket .... en de tweede is gebroken aangekomen! Ik ben zeer teleurgesteld!
De bestelling is te laat aangekomen. Ik had de uitsteekvormpjes nodig voor de activiteit met de kinderen van afgelopen woensdag, maar ik heb ze pas ontvangen na wat was gepland.
De bestelling op Wesco.fr was heel eenvoudig en de producten interessant. Echter, mijn bestelling was zeer slecht verpakt en een deel van de producten (breekbaar) was gebroken. Ik heb om een herverzending met een geschikte verpakking gevraagd, wat is gedaan, maar opnieuw was de verpakking niet op niveau... Ik zal Wesco niet meer vertrouwen voor iets fragiels.
Leveringsservice te verbeteren, dozen open en producten vies
De navigatie op de site is functioneel, maar de levering is ingewikkelder en onbetrouwbaarder, echter binnen zeer redelijke termijnen.
De site is gebruiksvriendelijk, ik heb een draak en een set ridders besteld op deze site omdat ze niet in de winkels te vinden waren. Bij de levering ontving ik slechts één van de twee bestelde producten zonder enige papieren in de brievenbus die me in staat stelde de rest van mijn pakket bij de post op te halen. Ik heb dit gemeld aan Wesco, die me gewoon de factuur per e-mail stuurde zonder uitleg of iets dergelijks... Bij de post zeiden ze dat het pakket was geleverd en dat er niets in afwachting was. Ik moest Wesco opnieuw contacteren en mijn toon veranderen om te krijgen wat ik had betaald. Toen stuurden ze me een nieuw pakket met het andere deel van mijn bestelling. Afwachten of ik het ontvang... Teleurgesteld over de klantenservice, die niet snel reageert en niet bereid is te helpen. Ik ben verdeeld over mijn eerste bestelling op deze site, tot nu toe mijn beste ervaring.
Ik heb het bestelde boek niet ontvangen.
Goed maar erg duur
Ik was niet op de site om te bestellen, maar de levering was een beetje vertraagd en de onderkant van de dozen was vochtig.
Onmogelijk om de site te bereiken. De levering zou tussen de 26 en 28 moeten plaatsvinden. We zijn de 2e van de volgende maand en nog steeds geen nieuws, zelfs geen e-mail.....
Weinig tevreden, pakket slecht verpakt geleverd met ontbrekende elementen die onderweg zijn gevallen! Bel naar de klantenservice die een link per e-mail terugstuurt. Antwoord in afwachting, weinig reactietijd!
Zeer lange levering (op 25 augustus) ik moest de service opnieuw contacteren.
Probleem met een zeer beschadigde mat, grote gaten in het midden. Dit kon niet onopgemerkt blijven. Ik heb geen nieuws over de retour, ik heb jullie 2 e-mails gestuurd.
Zeer teleurgesteld, ik bestel vaak bij Wesco en nu is de bank van zeer slechte kwaliteit...