9/10
★★★★★
op 13308 beoordelingen gepubliceerd

Laatste neutrale klantbeoordelingen

3 /5
★★★☆☆
Teleurgesteld omdat de rits om de waterdichte hoes van het matras te verwijderen kapot is.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 01/07/2021
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆
Zie hieronder.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 08/06/2021
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆
Tevreden met mijn bestelling
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 19/06/2021
Vertaalde beoordeling
2 /5
★★☆☆☆
Bestelling geplaatst op 18/06, nog steeds niet ontvangen terwijl alle artikelen op voorraad waren!! Te lange levertijden bij elke bestelling!!
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 16/06/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt voor uw feedback. Wanneer u bij ons bestelt, vertrouwt u een Franse KMO toe, waarbij het welzijn van de werknemers net zo belangrijk is als dat van onze klanten. Ondanks al onze goede wil kunnen we niet concurreren met de grote ketens die een onmiddellijke levering aanbieden. Uw bestelling was aangegeven als leverbaar tussen 24 en 28 juni. U heeft deze binnen deze termijnen ontvangen. We zijn er verdrietig over dat uw winkelervaring niet aan uw verwachtingen voldeed en hopen dat u ons, in het licht van deze elementen, kunt verontschuldigen. Fijne dag en nogmaals bedankt voor uw vertrouwen.
3 /5
★★★☆☆
De site mist intuïtiviteit.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 03/06/2021
Vertaalde beoordeling
2 /5
★★☆☆☆
Zeer ontevreden over Wesco. Beschikbaarheidsdata niet gerespecteerd bij Wesco. Absurde leveringsadres notificatie. Leveringsfollow-up zeer onvoldoende. 15 dagen vastgezet thuis door tegenstrijdige e-mails. En daarentegen eis van vooruitbetaling zonder ooit een korting! Maar de bezorger was efficiënt en deed zijn best om de slechte leveringsinstructies te corrigeren.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 21/05/2021
Vertaalde beoordeling
2 /5
★★☆☆☆
Meer dan een maand om mijn bestelling te ontvangen ?????
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 30/04/2021
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆
Vriendelijke ontvangst maar slechte organisatie en beheer bij grote bestellingen. We wachten nog steeds op producten die druppelsgewijs binnenkomen. Het is slecht geregeld en de levertijden worden niet gerespecteerd. Jammer! Teleurgesteld
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 19/05/2021
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆
Kledingkast moeilijk te monteren, handleiding is onduidelijk over de verschillende onderdelen. Je moest de haken apart bestellen, niets is duidelijk op de site.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 31/05/2021
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆
Levering in 1 week, dure producten zelfs voor made in France.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 01/06/2021
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆
De artikelen zijn van goede kwaliteit, maar het bezorgbedrijf was niet erg zorgvuldig. Mijn grote, effen, genaaide vloerkleed heeft een snijwond van een mes gekregen, wat de verpakking en het kleed heeft beschadigd. Het is niet helemaal doorgesneden, maar heeft wel een klap gekregen, wat het verzwakt!! Jammer voor mij, ik zag het pas na het uitpakken omdat ik als gastouder met mijn kleintjes bezig was toen ik het pakket ontving! Dus ik had niet de tijd om alles te controleren.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 11/05/2021
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆
Goed
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 08/05/2021
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆
Montage-instructies zijn zeer slecht uitgelegd. Het meubel is te hoog.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 06/05/2021
Vertaalde beoordeling
2 /5
★★☆☆☆
De bezorger kwam om 12:45 terwijl het afgesproken tijdstip telefonisch tussen 14:00 en 16:00 was. Het tapijt is bevlekt met rode markeerstiftvlekken die door het plastic zijn gegaan. Vlekken die niet weggaan...
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 10/05/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt voor uw feedback. We zijn bijzonder bezorgd over de kwaliteit van onze producten en diensten. Onze excuses dat de levering niet volgens onze eisen is verlopen. We nodigen u uit om een klacht in te dienen bij onze klantenservice op [email protected] met enkele foto's van het bevlekte product, zodat we u een oplossing kunnen bieden. We hopen desondanks dat u binnenkort weer op onze site komt kijken. Fijne dag verder
3 /5
★★★☆☆
Er ontbreekt alleen de factuur. Bedankt om deze naar hetzelfde adres te sturen.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 17/05/2021
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆
Leveringssysteem via Chronopost niet betrouwbaar. Termijnen en leveringsinstructies niet gerespecteerd (uiteindelijk levering in een afhaalpunt ver van mijn huis) voor een hogere kost dan een klassieke levering.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 18/04/2021
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆
Ik dacht een groepsbestelling te plaatsen en zou zonder problemen worden geleverd, ik heb geen idee wanneer het bed zal worden geleverd, wat me in een zeer delicate situatie plaatst omdat ik gastouder ben en dit mijn werk enorm compliceert.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 06/04/2021
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆
Bestelling snel ontvangen, maar 2 gebroken flessen
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 18/04/2021
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆
Een product met fabricagefout: de beker heeft 2 gaten waar het kind zijn lippen moet plaatsen. Schurend
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 17/04/2021
Vertaalde beoordeling
2 /5
★★☆☆☆
Zeer teleurgesteld in de klantenservice. Nadat ik me realiseerde dat ik een fout had gemaakt in mijn bestelling, neem ik contact op met de service. Het is onmogelijk om mijn bestelling, die enkele minuten geleden was geplaatst, te wijzigen. Men legt me uit dat ik de bestelling moet annuleren en een nieuwe moet plaatsen en dat ze me niet kunnen helpen, dat ik het zelf moet doen. Ik heb een nieuwe bestelling geplaatst, maar het is onmogelijk om te vinden hoe ik de eerste kan annuleren. Ik heb het dus opgegeven, maar ik ben zeer teleurgesteld. Drie dagen later ontvang ik in mijn brievenbus een Wesco-catalogus die me meldt dat de verzendkosten gratis zijn sinds 15 dagen. Gelooft u dat de klantenservice me hierover zou hebben geïnformeerd?!?
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 12/04/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt voor uw feedback. We zijn oprecht sorry dat uw ervaring op onze site zo is verlopen en we bieden onze oprechte excuses aan. Wanneer een bestelling is bevestigd en betaald op onze site, zijn we beperkt in onze mogelijkheden om in te grijpen en kunnen we bijvoorbeeld niet meer annuleren. Uw opmerking over de verzendcode is begrijpelijk. Om te voorkomen dat het probleem zich herhaalt, hebben we ons interne communicatiesysteem versterkt zodat onze klantenservice goed geïnformeerd is over de lopende promotionele acties. Uw ongelukkige ervaring heeft ons in staat gesteld ons proces te verbeteren en daarvoor danken we u. We hopen dat u ons een tweede kans geeft en dat we de kans krijgen u binnenkort weer op onze site te zien. Fijne dag
2 /5
★★☆☆☆
Boek zeer slecht verpakt voor de levering, dus beschadigd op 2 plaatsen. Ik raad het niet aan
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 08/04/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt voor uw feedback. We zijn oprecht sorry dat onze kwaliteitsbelangen niet zijn nagekomen en we vragen u om ons te verontschuldigen. We zullen uw opmerking over de verpakking van uw pakket doorgeven aan de betrokken dienst om de nodige maatregelen voor de toekomst te nemen. We nodigen u uit om contact op te nemen met onze klantenservice op [email protected] met enkele foto's van het beschadigde boek zodat we u een oplossing kunnen bieden. Fijne dag
2 /5
★★☆☆☆
Een bestelling die wat lang duurde, ik heb het gevoel dat ik een tweedehands product heb gekocht.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 13/02/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt voor uw feedback. Afhankelijk van de beschikbaarheid van de producten kan het voorkomen dat de levertijd kan variëren en daar zijn we erg sorry voor. Uw tevredenheid blijft onze prioriteit en onze teams zijn dagelijks gemobiliseerd om ervoor te zorgen dat de levering zo snel mogelijk plaatsvindt. We hopen u binnenkort weer op onze site te zien. Fijne dag
3 /5
★★★☆☆
Hallo, ik ben een grootmoeder. Ik waardeer uw producten zeer. Ik bezoek regelmatig uw site en vind de navigatie gemakkelijk. Onlangs heb ik een bestelling geplaatst en op de site vond ik het fijn om een andere datum te kunnen kiezen omdat het voor de verjaardag van mijn kleinzoon was. Maar dat is niet in overweging genomen en dat betreur ik. Daarom geef ik maar 3 sterren. Dank u voor het respecteren van wat uw site aanbiedt met betrekking tot de levering... Met vriendelijke groet!
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 06/04/2021
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆
Meubels gekrast, onvolledige bestelling, onmogelijk om het meubel in elkaar te zetten gezien de ontbrekende onderdelen
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 08/04/2021
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆
Ik heb voor professioneel gebruik 3 referenties van penselen besteld. Ik heb per ongeluk de verkeerde referenties ontvangen voor meer dan de helft van de artikelen. Het heeft meerdere berichten, foto's ter ondersteuning en veel herinneringen gekost om antwoorden te krijgen. Uiteindelijk, na een maand, heeft de klantenservice op hun kosten de juiste referenties opnieuw verzonden. Ik ben over het algemeen tevreden... maar voor een eerste bestelling als professional stelt dit niet in staat om een optimale vertrouwensrelatie op te bouwen..
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 14/03/2021
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆
Geen bescherming voor het pakket in een simpel vies plastic.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 01/04/2021
Vertaalde beoordeling
2 /5
★★☆☆☆
Op uw site werd deze fiets aangegeven als gemaakt in Europa. Verrassing op de doos, er staat Made in China??? Zeker een onaangename verrassing... Alleen de verjaardag van mijn kleindochter heeft me ervan weerhouden om het terug te sturen. Wees eerlijk over uw beschrijvingen
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 01/04/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt voor uw feedback. Onze oprechte excuses voor deze onnauwkeurigheid. Dankzij uw opmerking zullen we het productblad vanaf nu corrigeren. We erkennen onze fout in de informatie en hopen dat het product u tevreden zal stellen in gebruik. We hopen dat u ons een tweede kans geeft om een betere indruk te maken en dat u binnenkort weer op onze site komt kijken. Fijne dag
2 /5
★★☆☆☆
2 bestellingen en 2 keer een defect product! Schandalig gezien de prijs.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 18/03/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt voor uw feedback. Onze excuses voor het probleem dat is opgetreden en helaas is herhaald. We zijn bijzonder aandachtig voor de kwaliteit van onze producten en diensten en zijn ook teleurgesteld wanneer deze verplichtingen niet worden nagekomen. We nemen alle feedback in overweging om onze praktijken te verbeteren en onze klanten beter tevreden te stellen. We hopen u ooit weer onder betere omstandigheden op onze site te zien. Fijne dag
3 /5
★★★☆☆
Ik ben een beetje teleurgesteld omdat ik groene tapijten had besteld en geen blauwe zoals op de foto hieronder.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 02/02/2021
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆
Navigatie op de site is moeilijk, levering in 3 keer.... voor een bestelling van 10 artikelen! De kwaliteit van de producten is middelmatig.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 24/02/2021
Vertaalde beoordeling