9/10
★★★★★
op 13636 beoordelingen gepubliceerd

Laatste neutrale klantbeoordelingen

3 /5
★★★☆☆

Ik ben altijd zeer tevreden geweest met Wesco. Ik heb mijn bestelling goed ontvangen, maar er ontbreekt een artikel van 25 euro en op dit moment reageert de klantenservice niet, dus ik wacht af!!!

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 28/10/2020
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆

Ik denk dat de site geoptimaliseerd kan worden voor een betere navigatie en vooral een betere zoekfunctie, want op telefoon of tablet is het niet praktisch

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 02/10/2020
Vertaalde beoordeling
2 /5
★★☆☆☆

Ik heb gips voor mijn zoon gekocht. Ze zijn heel klein! Een daarvan is de helft van mijn kleine vinger! Kortom, ik zal hier niet opnieuw kopen

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 10/10/2020
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt voor uw feedback. We hechten veel waarde aan de volledige tevredenheid van onze klanten en het spijt ons te horen dat u teleurgesteld bent. Al onze productinformatie vermeldt de technische kenmerken van de producten (afmetingen, materialen...). We nodigen u ook uit om dit gedeelte goed te raadplegen zodat uw aankoop niet teleurstellend is. Onze deur staat open en we zouden het geweldig vinden om u binnenkort weer op onze site te verwelkomen. Fijne dag
2 /5
★★☆☆☆

Als de navigatie op de site niet slecht is, zijn de levertijden veel te lang, ik heb zojuist een bestelling ontvangen die anderhalve maand geleden is geplaatst... Geen nieuws per e-mail om me te informeren over de voortgang van mijn bestelling en geen mogelijkheid om iemand op de website te bereiken, ik heb meerdere keren een verzoek gestuurd waarop niemand ooit heeft gereageerd...

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 07/08/2020
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt voor uw feedback. Het komt voor dat sommige producten slachtoffer worden van hun succes en langer nodig hebben om bij onze klanten aan te komen. We zijn ons ervan bewust dat deze vertragingen frustratie kunnen veroorzaken en we vragen u om ons te verontschuldigen. In het geval van uw bestelling hebben we u op 04/09 een e-mail gestuurd om u te informeren over de voorraadbreuk. Het spijt ons als u deze e-mail niet heeft ontvangen. We hopen dat de producten u bij gebruik tevreden zullen stellen en dat we binnenkort de kans krijgen om u weer op onze site te verwelkomen. Fijne dag
3 /5
★★★☆☆

Ik heb een bedje ontvangen dat volledig los was aan de onderkant.

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 06/10/2020
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆

Mijn bestelling is vrij snel aangekomen.

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 07/10/2020
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆

DUIDELIJKHEID VAN DE SITE

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 06/10/2020
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆

Pakket aangekomen open en incompleet

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 28/09/2020
Vertaalde beoordeling
2 /5
★★☆☆☆

1 Beschadigd artikel, en niet de goede kleur

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 25/09/2020
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt voor uw feedback. We zijn oprecht sorry dat de ontvangen producten niet voldoen aan onze kwaliteitsnormen en dat ze u niet volledig tevreden stellen. We nodigen u uit om contact met ons op te nemen via [email protected] zodat uw klacht kan worden behandeld. We hopen binnenkort de kans te krijgen om u weer op onze site te verwelkomen. Fijne dag
2 /5
★★☆☆☆

Bed beschikbaar alleen in hout. Montage van de bedhekje is zeer ingewikkeld en slecht uitgelegd in de handleiding. Kwaliteit van de schroeven moet worden herzien. De montagesleutel is niet aangepast aan de locatie van de schroeven. Zeer ontevreden over de leveringsservice die ons de 6 bedden voor de deur van de crèche heeft geleverd tijdens de lunch!! 350 kg te dragen zodat de ouders toegang hebben en in geval van brand: een nooduitgang die niet toegankelijk is! We wilden dat ze in het gebouw ernaast werden afgeleverd, maar de bezorger had geen tijd!! Handig om een levering zonder handtekening te doen, wat hen in staat stelt niet te hoeven wachten op de verantwoordelijke van de structuur.

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 20/07/2020
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt voor uw opmerking. We zijn bijzonder aandachtig voor de kwaliteit van onze producten en diensten. We zijn verdrietig om uw teleurstelling te lezen en bieden onze excuses aan voor het ongemak. We luisteren naar onze klanten en zullen uw opmerkingen doorgeven aan de betrokken diensten. We hopen dat deze producten u tevreden zullen stellen en dat we binnenkort de kans krijgen om u weer op onze site te verwelkomen. Ondertussen blijven we tot uw beschikking op [email protected] Fijne dag
3 /5
★★★☆☆

Hallo, ik had gevraagd om op 1 oktober geleverd te worden en niet op 24 september. Iedereen had mijn bestelling kunnen nemen. Er hadden elementen van mijn bestelling kunnen ontbreken. De mensen met wie ik werk waren eerlijk en hebben alles intact gelaten. Bedankt dat u aandacht besteedt aan de opmerkingen. Fijne dag

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 11/09/2020
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆

Goed, niet altijd eenvoudig

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 01/09/2020
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆

Veel interessante artikelen, maar soms een beetje duur qua prijs-kwaliteitverhouding... Het is onmogelijk om de verjaardagskortingen van mijn tweeling te combineren... echt jammer...

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 17/09/2020
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆

Producten geleverd met 3 maanden vertraging en zonder handleiding.

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 30/06/2020
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆

Zeer lange levering om aan te komen

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 12/08/2020
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆

Incompetente bezorger die me belt om de route aan te geven. Ik geef het aan en kruis hem te voet op een paar meter van mijn huis omdat ik mijn kinderen van school ophaalde. Meneer stopt, ik zeg hem nee, ik heb mijn kinderen, leg het pakket voor mijn huis neer, in het ergste geval kwamen we tegelijkertijd aan. Meneer blijft aandringen en zegt dat het niet zwaar is, dat het pakket maar 4 kilo weegt, ik zeg hem nee, ik heb mijn kinderen. Hij bleef aandringen, hij maakte me uiteindelijk kwaad en ik zeg hem dat ik het pakket neem om geen schandaal te maken voor mijn kinderen op straat.

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 12/09/2020
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆

Termijn om de bestelling te ontvangen relatief lang

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 02/07/2020
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆

De matras is zeer goed, komt overeen met de beschrijving. Verzendtijd iets lang, maar vooral wat is dat voor een vervoerder?? Om te vermijden, zou me ontmoedigen om opnieuw te bestellen.

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 07/09/2020
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆

Zeer late levering!

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 01/09/2020
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆

Goede producten!! Echter, verschillende leveringsproblemen die door de klantenservice zijn opgelost

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 03/08/2020
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆

Zeer lange levering. Pakket arriveerde slechts 1 dag voor de doop

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 12/08/2020
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆

Een van mijn artikelen is defect aangekomen

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 27/08/2020
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆

De artikelen zijn er, de levering van de bestelling is iets te lang.

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 28/08/2020
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆

Weinig ergonomisch. Veel referenties maar moeilijkheden om te vinden wat je zoekt.

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 30/08/2020
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆

Constructieve site. Veel keuze. Maar de levertijd is mega lang..... 4 maanden voor 2 lakens.

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 20/06/2020
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆

Er ontbreekt een handvat...

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 27/08/2020
Vertaalde beoordeling
2 /5
★★☆☆☆

Na 1 maand wachten, wacht ik nog steeds op 1 pakket .... en de tweede is gebroken aangekomen! Ik ben zeer teleurgesteld!

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 14/08/2020
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt voor uw opmerking. We zijn erg sorry voor deze situatie en bieden onze oprechte excuses aan. Ondanks de zorg die we besteden aan de voorbereiding van de pakketten, komt het voor dat het transport niet aan onze kwaliteitsnormen voldoet. Bovendien heeft onze klantenservice in deze periode van terugkeer een langere responstijd dan normaal, maar weet dat we alles in het werk stellen om u zo snel mogelijk een oplossing te bieden. We hopen u binnenkort weer op onze site te zien en zo uw vertrouwen terug te winnen. Fijne dag
3 /5
★★★☆☆

De bestelling is te laat aangekomen. Ik had de uitsteekvormpjes nodig voor de activiteit met de kinderen van afgelopen woensdag, maar ik heb ze pas ontvangen na wat was gepland.

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 23/08/2020
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆

De bestelling op Wesco.fr was heel eenvoudig en de producten interessant. Echter, mijn bestelling was zeer slecht verpakt en een deel van de producten (breekbaar) was gebroken. Ik heb om een herverzending met een geschikte verpakking gevraagd, wat is gedaan, maar opnieuw was de verpakking niet op niveau... Ik zal Wesco niet meer vertrouwen voor iets fragiels.

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 17/08/2020
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆

Leveringsservice te verbeteren, dozen open en producten vies

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 26/08/2020
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆

De navigatie op de site is functioneel, maar de levering is ingewikkelder en onbetrouwbaarder, echter binnen zeer redelijke termijnen.

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 10/08/2020
Vertaalde beoordeling
2 /5
★★☆☆☆

De site is gebruiksvriendelijk, ik heb een draak en een set ridders besteld op deze site omdat ze niet in de winkels te vinden waren. Bij de levering ontving ik slechts één van de twee bestelde producten zonder enige papieren in de brievenbus die me in staat stelde de rest van mijn pakket bij de post op te halen. Ik heb dit gemeld aan Wesco, die me gewoon de factuur per e-mail stuurde zonder uitleg of iets dergelijks... Bij de post zeiden ze dat het pakket was geleverd en dat er niets in afwachting was. Ik moest Wesco opnieuw contacteren en mijn toon veranderen om te krijgen wat ik had betaald. Toen stuurden ze me een nieuw pakket met het andere deel van mijn bestelling. Afwachten of ik het ontvang... Teleurgesteld over de klantenservice, die niet snel reageert en niet bereid is te helpen. Ik ben verdeeld over mijn eerste bestelling op deze site, tot nu toe mijn beste ervaring.

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 25/08/2020
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt voor uw opmerking. We zijn bedroefd om uw teleurstelling te lezen over uw eerste bestelling op onze site. U heeft de nare ervaring gehad van een onbetrouwbare transportdienst die ver onder onze normen ligt. We hopen dat de bestelde producten u tevreden zullen stellen en dat u deze eerste gemengde ervaring zult vergeten door binnenkort weer bij ons terug te komen op onze site. Fijne dag verder.
2 /5
★★☆☆☆

Ik heb het bestelde boek niet ontvangen.

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 27/08/2020
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt voor uw opmerking. We zijn oprecht bedroefd over deze situatie. We hebben geprobeerd contact met u op te nemen, helaas zonder resultaat. We nodigen u uit om contact op te nemen met onze klantenservice op [email protected] zodat we u een oplossing kunnen bieden. We staan voor u klaar en hopen snel van u te horen. Fijne dag verder.
3 /5
★★★☆☆

Goed maar erg duur

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 26/08/2020
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆

Ik was niet op de site om te bestellen, maar de levering was een beetje vertraagd en de onderkant van de dozen was vochtig.

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 11/08/2020
Vertaalde beoordeling
2 /5
★★☆☆☆

Onmogelijk om de site te bereiken. De levering zou tussen de 26 en 28 moeten plaatsvinden. We zijn de 2e van de volgende maand en nog steeds geen nieuws, zelfs geen e-mail.....

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 18/08/2020
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt voor uw opmerking. We zijn oprecht sorry dat uw pogingen om contact op te nemen tevergeefs zijn geweest en we vragen u om onze excuses voor het ongemak. We hopen dat deze teleurstellende ervaring onze relatie niet zal schaden en dat we u binnenkort weer op onze site zullen zien. Fijne dag
3 /5
★★★☆☆

Weinig tevreden, pakket slecht verpakt geleverd met ontbrekende elementen die onderweg zijn gevallen! Bel naar de klantenservice die een link per e-mail terugstuurt. Antwoord in afwachting, weinig reactietijd!

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 19/08/2020
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆

Zeer lange levering (op 25 augustus) ik moest de service opnieuw contacteren.

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 06/08/2020
Vertaalde beoordeling
2 /5
★★☆☆☆

Probleem met een zeer beschadigde mat, grote gaten in het midden. Dit kon niet onopgemerkt blijven. Ik heb geen nieuws over de retour, ik heb jullie 2 e-mails gestuurd.

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 18/06/2020
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt voor uw opmerking. We zijn bijzonder attent op de kwaliteit van de producten die we aanbieden en we zijn oprecht bedroefd dat u dit soort probleem heeft ondervonden. Onze klantenservice is op de hoogte van uw situatie en doet er alles aan om u zo snel mogelijk een oplossing te bieden. We hopen de kans te krijgen om u binnenkort weer op onze site te zien. Fijne dag
2 /5
★★☆☆☆

Zeer teleurgesteld, ik bestel vaak bij Wesco en nu is de bank van zeer slechte kwaliteit...

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 19/08/2020
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt voor uw opmerking. We zijn bijzonder bezorgd over de kwaliteit van de producten die we aanbieden en we bieden onze excuses aan omdat onze kwaliteitsnormen niet zijn nagekomen. Onze klantenservice is op de hoogte van de situatie en zal een omruiling van het product regelen. We zijn oprecht bedroefd om uw teleurstelling te lezen en hopen u toch binnenkort weer op onze site te zien. Fijne dag