/10
★★★★★
op 13095 beoordelingen gepubliceerd
★★★★★
op 13095 beoordelingen gepubliceerd
Laatste neutrale klantbeoordelingen
3
/5
★★★☆☆
Leveringssysteem via Chronopost niet betrouwbaar. Termijnen en leveringsinstructies niet gerespecteerd (uiteindelijk levering in een afhaalpunt ver van mijn huis) voor een hogere kost dan een klassieke levering.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 18/04/2021
Vertaalde beoordeling
3
/5
★★★☆☆
Ik dacht een groepsbestelling te plaatsen en zou zonder problemen worden geleverd, ik heb geen idee wanneer het bed zal worden geleverd, wat me in een zeer delicate situatie plaatst omdat ik gastouder ben en dit mijn werk enorm compliceert.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 06/04/2021
Vertaalde beoordeling
3
/5
★★★☆☆
Bestelling snel ontvangen, maar 2 gebroken flessen
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 18/04/2021
Vertaalde beoordeling
3
/5
★★★☆☆
Een product met fabricagefout: de beker heeft 2 gaten waar het kind zijn lippen moet plaatsen. Schurend
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 17/04/2021
Vertaalde beoordeling
2
/5
★★☆☆☆
Zeer teleurgesteld in de klantenservice. Nadat ik me realiseerde dat ik een fout had gemaakt in mijn bestelling, neem ik contact op met de service. Het is onmogelijk om mijn bestelling, die enkele minuten geleden was geplaatst, te wijzigen. Men legt me uit dat ik de bestelling moet annuleren en een nieuwe moet plaatsen en dat ze me niet kunnen helpen, dat ik het zelf moet doen. Ik heb een nieuwe bestelling geplaatst, maar het is onmogelijk om te vinden hoe ik de eerste kan annuleren. Ik heb het dus opgegeven, maar ik ben zeer teleurgesteld. Drie dagen later ontvang ik in mijn brievenbus een Wesco-catalogus die me meldt dat de verzendkosten gratis zijn sinds 15 dagen. Gelooft u dat de klantenservice me hierover zou hebben geïnformeerd?!?
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 12/04/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt voor uw feedback. We zijn oprecht sorry dat uw ervaring op onze site zo is verlopen en we bieden onze oprechte excuses aan. Wanneer een bestelling is bevestigd en betaald op onze site, zijn we beperkt in onze mogelijkheden om in te grijpen en kunnen we bijvoorbeeld niet meer annuleren. Uw opmerking over de verzendcode is begrijpelijk. Om te voorkomen dat het probleem zich herhaalt, hebben we ons interne communicatiesysteem versterkt zodat onze klantenservice goed geïnformeerd is over de lopende promotionele acties. Uw ongelukkige ervaring heeft ons in staat gesteld ons proces te verbeteren en daarvoor danken we u. We hopen dat u ons een tweede kans geeft en dat we de kans krijgen u binnenkort weer op onze site te zien. Fijne dag
2
/5
★★☆☆☆
Boek zeer slecht verpakt voor de levering, dus beschadigd op 2 plaatsen. Ik raad het niet aan
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 08/04/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt voor uw feedback. We zijn oprecht sorry dat onze kwaliteitsbelangen niet zijn nagekomen en we vragen u om ons te verontschuldigen. We zullen uw opmerking over de verpakking van uw pakket doorgeven aan de betrokken dienst om de nodige maatregelen voor de toekomst te nemen. We nodigen u uit om contact op te nemen met onze klantenservice op [email protected] met enkele foto's van het beschadigde boek zodat we u een oplossing kunnen bieden. Fijne dag
2
/5
★★☆☆☆
Een bestelling die wat lang duurde, ik heb het gevoel dat ik een tweedehands product heb gekocht.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 13/02/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt voor uw feedback. Afhankelijk van de beschikbaarheid van de producten kan het voorkomen dat de levertijd kan variëren en daar zijn we erg sorry voor. Uw tevredenheid blijft onze prioriteit en onze teams zijn dagelijks gemobiliseerd om ervoor te zorgen dat de levering zo snel mogelijk plaatsvindt. We hopen u binnenkort weer op onze site te zien. Fijne dag
3
/5
★★★☆☆
Hallo, ik ben een grootmoeder. Ik waardeer uw producten zeer. Ik bezoek regelmatig uw site en vind de navigatie gemakkelijk. Onlangs heb ik een bestelling geplaatst en op de site vond ik het fijn om een andere datum te kunnen kiezen omdat het voor de verjaardag van mijn kleinzoon was. Maar dat is niet in overweging genomen en dat betreur ik. Daarom geef ik maar 3 sterren. Dank u voor het respecteren van wat uw site aanbiedt met betrekking tot de levering... Met vriendelijke groet!
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 06/04/2021
Vertaalde beoordeling
3
/5
★★★☆☆
Meubels gekrast, onvolledige bestelling, onmogelijk om het meubel in elkaar te zetten gezien de ontbrekende onderdelen
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 08/04/2021
Vertaalde beoordeling
3
/5
★★★☆☆
Ik heb voor professioneel gebruik 3 referenties van penselen besteld. Ik heb per ongeluk de verkeerde referenties ontvangen voor meer dan de helft van de artikelen. Het heeft meerdere berichten, foto's ter ondersteuning en veel herinneringen gekost om antwoorden te krijgen. Uiteindelijk, na een maand, heeft de klantenservice op hun kosten de juiste referenties opnieuw verzonden. Ik ben over het algemeen tevreden... maar voor een eerste bestelling als professional stelt dit niet in staat om een optimale vertrouwensrelatie op te bouwen..
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 14/03/2021
Vertaalde beoordeling
3
/5
★★★☆☆
Geen bescherming voor het pakket in een simpel vies plastic.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 01/04/2021
Vertaalde beoordeling
2
/5
★★☆☆☆
Op uw site werd deze fiets aangegeven als gemaakt in Europa. Verrassing op de doos, er staat Made in China??? Zeker een onaangename verrassing... Alleen de verjaardag van mijn kleindochter heeft me ervan weerhouden om het terug te sturen. Wees eerlijk over uw beschrijvingen
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 01/04/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt voor uw feedback. Onze oprechte excuses voor deze onnauwkeurigheid. Dankzij uw opmerking zullen we het productblad vanaf nu corrigeren. We erkennen onze fout in de informatie en hopen dat het product u tevreden zal stellen in gebruik. We hopen dat u ons een tweede kans geeft om een betere indruk te maken en dat u binnenkort weer op onze site komt kijken. Fijne dag
2
/5
★★☆☆☆
2 bestellingen en 2 keer een defect product! Schandalig gezien de prijs.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 18/03/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt voor uw feedback. Onze excuses voor het probleem dat is opgetreden en helaas is herhaald. We zijn bijzonder aandachtig voor de kwaliteit van onze producten en diensten en zijn ook teleurgesteld wanneer deze verplichtingen niet worden nagekomen. We nemen alle feedback in overweging om onze praktijken te verbeteren en onze klanten beter tevreden te stellen. We hopen u ooit weer onder betere omstandigheden op onze site te zien. Fijne dag
3
/5
★★★☆☆
Ik ben een beetje teleurgesteld omdat ik groene tapijten had besteld en geen blauwe zoals op de foto hieronder.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 02/02/2021
Vertaalde beoordeling
3
/5
★★★☆☆
Navigatie op de site is moeilijk, levering in 3 keer.... voor een bestelling van 10 artikelen! De kwaliteit van de producten is middelmatig.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 24/02/2021
Vertaalde beoordeling
2
/5
★★☆☆☆
Helaas zijn mijn krijtjes gebroken aangekomen en had ik gekleurde krijtjes besteld, maar ik heb witte krijtjes ontvangen.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 22/03/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt voor uw feedback. We nodigen u uit om een klacht in te dienen op [email protected] (met enkele foto's) zodat we u een oplossing kunnen bieden. We zijn bijzonder attent op de kwaliteit van onze diensten en producten. Onze excuses voor het ongemak en we hopen u binnenkort weer op onze site te zien. Fijne dag.
2
/5
★★☆☆☆
Moeilijkheid om het artikelreferentienummer te vinden
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 21/03/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt voor uw feedback. We zijn sorry dat u moeilijkheden heeft ondervonden bij het vinden van een artikel op onze site. Indien nodig kunt u rechtstreeks contact opnemen met onze klantenservice via de online chat op onze site of per telefoon (05 49 800 66). We hopen dat het bestelde product u tevreden stelt en dat we de kans krijgen om u binnenkort weer op onze site te zien. Fijne dag
3
/5
★★★☆☆
De levertijd van 1 werkdag voor €14,90 is niet gerespecteerd, dat is duur voor het transport.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 18/03/2021
Vertaalde beoordeling
3
/5
★★★☆☆
Het pakket is niet op het juiste adres geleverd. De onderdelen waren echter wel in overeenstemming met onze behoeften.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 08/03/2021
Vertaalde beoordeling
3
/5
★★★☆☆
De site heeft een maand lang geen nieuws gegeven na mijn bestelling. Ik moest ze dus opnieuw benaderen en als bij wonder, lieten ze me weten dat mijn bestelling dezelfde dag nog zou vertrekken. Daarna is alles goed gegaan. Ik ben gewoon verrast over het gebrek aan opvolging van de dossiers. We zullen dat toeschrijven aan COVID.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 13/02/2021
Vertaalde beoordeling
3
/5
★★★☆☆
Ik heb het drie keer geprobeerd om te bestellen, de site crashte elke keer als ik mijn account wilde aanmaken.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 16/03/2021
Vertaalde beoordeling
3
/5
★★★☆☆
Hallo, voor deze bestelling geef ik alleen deze beoordeling omdat ik twee aparte bestellingen had gedaan, één voor levering in BOURG en één voor levering in AMBERIEU EN BUGEY, en beide zijn aangekomen in AMBERIEU...
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 12/03/2021
Vertaalde beoordeling
2
/5
★★☆☆☆
Veel moeite om het winkelwagentje te valideren.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 15/03/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt dat u uw ervaring met ons deelt. Onze site heeft onlangs een facelift ondergaan en inderdaad, de implementatie ging soms gepaard met hobbels. We zijn erg sorry voor het ongemak dat is veroorzaakt. Onze teams zijn allemaal gemobiliseerd om u een soepele en zeer bevredigende ervaring op onze site te bieden. We hopen in de toekomst de kans te krijgen u onder betere omstandigheden weer te zien. Fijne dag.
3
/5
★★★☆☆
De levering is erg lang.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 22/01/2021
Vertaalde beoordeling
2
/5
★★☆☆☆
Pakketafgifte op een afhaalpunt meer dan 10 km verderop. Terwijl er een afhaalpunt in mijn stad is.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 11/03/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt voor uw feedback. We zijn erg sorry voor deze situatie en begrijpen uw verwarring. Het is belangrijk te weten dat elke vervoerder werkt met een vooraf gedefinieerde lijst van afhaalpunten. Dit verklaart waarschijnlijk de keuze van de vervoerder voor uw bestelling. Onze excuses voor het ongemak en we zullen de informatie doorgeven aan de betrokken dienst zodat deze situatie zich niet herhaalt. We hopen dat we u binnenkort weer op onze site mogen verwelkomen. Fijne dag
3
/5
★★★☆☆
Site ok en levering binnen de beloofde termijnen
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 18/02/2021
Vertaalde beoordeling
3
/5
★★★☆☆
Doos aangekomen beschadigd
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 24/02/2021
Vertaalde beoordeling
3
/5
★★★☆☆
Wat verbeterd moet worden, is niet de schuld van Wesco, maar betreft vooral de levering via Colissimo door La Poste. Levering gepland via e-mail van La Poste voor een datum die niet is gerespecteerd. Bij mijn vorige bestelling was het hetzelfde. (bijvoorbeeld: Gepland op donderdag en in feite op vrijdag geleverd).
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 24/02/2021
Vertaalde beoordeling
3
/5
★★★☆☆
De levering van een van de artikelen heeft bijna twee maanden geduurd. Ik vind dat niet normaal.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 05/01/2021
Vertaalde beoordeling
3
/5
★★★☆☆
Teleurgesteld over de levering, pakket aangekomen met deuken in de doos, geen bescherming in karton voor de verpakking, het product is ruw aangekomen, en daardoor was de basis gebroken
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 16/02/2021
Vertaalde beoordeling