★★★★★
op 13636 beoordelingen gepubliceerd
Laatste neutrale klantbeoordelingen
Hallo, voor deze bestelling geef ik alleen deze beoordeling omdat ik twee aparte bestellingen had gedaan, één voor levering in BOURG en één voor levering in AMBERIEU EN BUGEY, en beide zijn aangekomen in AMBERIEU...
Veel moeite om het winkelwagentje te valideren.
De levering is erg lang.
Pakketafgifte op een afhaalpunt meer dan 10 km verderop. Terwijl er een afhaalpunt in mijn stad is.
Site ok en levering binnen de beloofde termijnen
Doos aangekomen beschadigd
Wat verbeterd moet worden, is niet de schuld van Wesco, maar betreft vooral de levering via Colissimo door La Poste. Levering gepland via e-mail van La Poste voor een datum die niet is gerespecteerd. Bij mijn vorige bestelling was het hetzelfde. (bijvoorbeeld: Gepland op donderdag en in feite op vrijdag geleverd).
De levering van een van de artikelen heeft bijna twee maanden geduurd. Ik vind dat niet normaal.
Teleurgesteld over de levering, pakket aangekomen met deuken in de doos, geen bescherming in karton voor de verpakking, het product is ruw aangekomen, en daardoor was de basis gebroken
Ik heb deze maskers besteld, denkend dat ze van categorie 1 waren. Dat is niet het geval. Ik heb verkeerd gelezen en ik vind dat er een gebrek aan zichtbaarheid is op dit gebied. Ik begrijp trouwens niet dat in februari 2021, maskers van cat 1 nog steeds verkocht worden op een site zoals Wesco...
Enorme levertijden
Niet erg gedetailleerd
Artikel gemeld als beschikbaar, de site vraagt 9 dagen om voor te bereiden en te leveren... .
Het bed was een beetje beschadigd in de hoeken, voor de prijs is dat jammer
Ik ben tevreden over de producten maar ik heb heel lang moeten wachten
Voor de slabbetjes was de levertijd erg lang.
De artikelen komen perfect overeen met onze verwachtingen, echter zijn ze beschadigd aangekomen omdat ze zeer slecht verpakt waren, geen bubbeltjesplastic of piepschuim, de dozen zijn gescheurd aangekomen!!!!! Dat is jammer.
Helaas niet echt compatibel met het oude model van het bed (ovale poten)
Bestelling was zeer vertraagd zonder enige informatie van Wesco. Ik moest bellen om te weten dat het product niet op voorraad was.
Oké, heel goed
Ik heb niets te zeggen over het beheer van de site, mijn bestelling is super verlopen, de termijnen zijn gerespecteerd. Echter, wat betreft het pakket dat ik heb ontvangen, ben ik super teleurgesteld over de staat waarin ik mijn pakket heb ontvangen. Het eerste pakket was helemaal in orde, maar het tweede was de doos echt beschadigd, ik had al het vermoeden dat het binnenin niet goed zou zijn... en dat was ook zo. Ik heb verf van 1L besteld... En een van de potten is gewoon geëxplodeerd in het pakket. Resultaat: de gele fles en een kwart zijn leeg. Behalve deze slechte ervaring ben ik over het algemeen tevreden. Misschien de stevigheid van de verzenddozen verbeteren wanneer wat je bestelt zwaar is.
Levering veel te lang in vergelijking met de bestelling (2 maanden...)
Hallo, de bestelling is goed aangekomen, maar niet op de juiste plek, terwijl het afleveradres goed op het account staat genoteerd, dat is jammer.
Dit is de tweede keer dat de hoes die het boek Kamishibaï bevat, gescheurd is, dus in het pakket. Het is geen probleem van de bezorger, maar eerder, denk ik, tijdens de verpakking en omdat het voor een cadeau is, is het toch vervelend.
De levering heeft even op zich laten wachten met een verhoogd stressniveau toen ik las dat mijn bestelling conform was geleverd terwijl ik nog niets had ontvangen!!
Dure producten.
Zeer rommelig. We hebben echt moeite om het te vinden.
De bestelling is op de juiste bestemming aangekomen in een goede staat. Het is snel aangekomen gezien de problemen met de bestelling. Minpuntje over de duidelijkheid van de bestelprocedure, het verzoek om een factuur voor de betaling, en de bevestiging van de betaling. De producten behouden een uitstekende kwaliteit.
Ik heb geen factuur ontvangen in het pakket. Ik heb deze telefonisch aangevraagd en 1 dag later heb ik nog steeds niets ontvangen. Bovenop de klantenservice
We hebben beschadigde producten ontvangen
Leveringstijd te lang in vergelijking met wat was voorzien.
De site is relatief eenvoudig te gebruiken, de vervoerder heeft de levertijd niet gerespecteerd, ook geen telefoontje voor het maken van een afspraak. Bedankt aan de klantenservice van Wesco voor het nodige te hebben gedaan bij de vervoerder.
1 MAAND VERTRAGING EN EEN DEEL VAN DE BESTELLING GEANNULEERD
Echt, ik ben teleurgesteld. Het pakket was niet stevig genoeg verpakt en de gekochte gouache lekte uit het pakket. Jammer, want de producten zijn uitstekend. De verpakkingen voor verzending moeten worden herzien!
Je moet goed bekend zijn met je producten om ze te vinden. Niet erg intuïtief
Geen nieuws na mijn klacht van vorige week...
Niets te zeggen over het bestelde object (overeenkomend met de catalogus). Echter, vertraging bij de levering, fout in de betalingsverzoek en vooral, zeer onaangename boodschap over een betalingsvertraging die niet mijn schuld is (moeilijk te betalen voordat Wesco factureert...)
De zichtbaarheid van de producten is niet altijd duidelijk op de site en de beschikbaarheidstermijnen zijn soms erg lang.
Normaal gesproken
Vaak een levering die weken van tevoren moet worden gepland. Artikelen besteld eind oktober en begin januari geleverd zonder enige indicatie bij de bestelling