9/10
★★★★★
op 14022 beoordelingen gepubliceerd

Laatste neutrale klantbeoordelingen

2 /5
★★☆☆☆

Boek zeer slecht verpakt voor de levering, dus beschadigd op 2 plaatsen. Ik raad het niet aan

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 08/04/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt voor uw feedback. We zijn oprecht sorry dat onze kwaliteitsbelangen niet zijn nagekomen en we vragen u om ons te verontschuldigen. We zullen uw opmerking over de verpakking van uw pakket doorgeven aan de betrokken dienst om de nodige maatregelen voor de toekomst te nemen. We nodigen u uit om contact op te nemen met onze klantenservice op [email protected] met enkele foto's van het beschadigde boek zodat we u een oplossing kunnen bieden. Fijne dag
2 /5
★★☆☆☆

Een bestelling die wat lang duurde, ik heb het gevoel dat ik een tweedehands product heb gekocht.

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 13/02/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt voor uw feedback. Afhankelijk van de beschikbaarheid van de producten kan het voorkomen dat de levertijd kan variëren en daar zijn we erg sorry voor. Uw tevredenheid blijft onze prioriteit en onze teams zijn dagelijks gemobiliseerd om ervoor te zorgen dat de levering zo snel mogelijk plaatsvindt. We hopen u binnenkort weer op onze site te zien. Fijne dag
3 /5
★★★☆☆

Hallo, ik ben een grootmoeder. Ik waardeer uw producten zeer. Ik bezoek regelmatig uw site en vind de navigatie gemakkelijk. Onlangs heb ik een bestelling geplaatst en op de site vond ik het fijn om een andere datum te kunnen kiezen omdat het voor de verjaardag van mijn kleinzoon was. Maar dat is niet in overweging genomen en dat betreur ik. Daarom geef ik maar 3 sterren. Dank u voor het respecteren van wat uw site aanbiedt met betrekking tot de levering... Met vriendelijke groet!

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 06/04/2021
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆

Meubels gekrast, onvolledige bestelling, onmogelijk om het meubel in elkaar te zetten gezien de ontbrekende onderdelen

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 08/04/2021
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆

Ik heb voor professioneel gebruik 3 referenties van penselen besteld. Ik heb per ongeluk de verkeerde referenties ontvangen voor meer dan de helft van de artikelen. Het heeft meerdere berichten, foto's ter ondersteuning en veel herinneringen gekost om antwoorden te krijgen. Uiteindelijk, na een maand, heeft de klantenservice op hun kosten de juiste referenties opnieuw verzonden. Ik ben over het algemeen tevreden... maar voor een eerste bestelling als professional stelt dit niet in staat om een optimale vertrouwensrelatie op te bouwen..

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 14/03/2021
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆

Geen bescherming voor het pakket in een simpel vies plastic.

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 01/04/2021
Vertaalde beoordeling
2 /5
★★☆☆☆

Op uw site werd deze fiets aangegeven als gemaakt in Europa. Verrassing op de doos, er staat Made in China??? Zeker een onaangename verrassing... Alleen de verjaardag van mijn kleindochter heeft me ervan weerhouden om het terug te sturen. Wees eerlijk over uw beschrijvingen

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 01/04/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt voor uw feedback. Onze oprechte excuses voor deze onnauwkeurigheid. Dankzij uw opmerking zullen we het productblad vanaf nu corrigeren. We erkennen onze fout in de informatie en hopen dat het product u tevreden zal stellen in gebruik. We hopen dat u ons een tweede kans geeft om een betere indruk te maken en dat u binnenkort weer op onze site komt kijken. Fijne dag
2 /5
★★☆☆☆

2 bestellingen en 2 keer een defect product! Schandalig gezien de prijs.

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 18/03/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt voor uw feedback. Onze excuses voor het probleem dat is opgetreden en helaas is herhaald. We zijn bijzonder aandachtig voor de kwaliteit van onze producten en diensten en zijn ook teleurgesteld wanneer deze verplichtingen niet worden nagekomen. We nemen alle feedback in overweging om onze praktijken te verbeteren en onze klanten beter tevreden te stellen. We hopen u ooit weer onder betere omstandigheden op onze site te zien. Fijne dag
3 /5
★★★☆☆

Ik ben een beetje teleurgesteld omdat ik groene tapijten had besteld en geen blauwe zoals op de foto hieronder.

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 02/02/2021
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆

Navigatie op de site is moeilijk, levering in 3 keer.... voor een bestelling van 10 artikelen! De kwaliteit van de producten is middelmatig.

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 24/02/2021
Vertaalde beoordeling
2 /5
★★☆☆☆

Helaas zijn mijn krijtjes gebroken aangekomen en had ik gekleurde krijtjes besteld, maar ik heb witte krijtjes ontvangen.

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 22/03/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt voor uw feedback. We nodigen u uit om een klacht in te dienen op [email protected] (met enkele foto's) zodat we u een oplossing kunnen bieden. We zijn bijzonder attent op de kwaliteit van onze diensten en producten. Onze excuses voor het ongemak en we hopen u binnenkort weer op onze site te zien. Fijne dag.
2 /5
★★☆☆☆

Moeilijkheid om het artikelreferentienummer te vinden

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 21/03/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt voor uw feedback. We zijn sorry dat u moeilijkheden heeft ondervonden bij het vinden van een artikel op onze site. Indien nodig kunt u rechtstreeks contact opnemen met onze klantenservice via de online chat op onze site of per telefoon (05 49 800 66). We hopen dat het bestelde product u tevreden stelt en dat we de kans krijgen om u binnenkort weer op onze site te zien. Fijne dag
3 /5
★★★☆☆

De levertijd van 1 werkdag voor €14,90 is niet gerespecteerd, dat is duur voor het transport.

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 18/03/2021
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆

Het pakket is niet op het juiste adres geleverd. De onderdelen waren echter wel in overeenstemming met onze behoeften.

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 08/03/2021
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆

De site heeft een maand lang geen nieuws gegeven na mijn bestelling. Ik moest ze dus opnieuw benaderen en als bij wonder, lieten ze me weten dat mijn bestelling dezelfde dag nog zou vertrekken. Daarna is alles goed gegaan. Ik ben gewoon verrast over het gebrek aan opvolging van de dossiers. We zullen dat toeschrijven aan COVID.

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 13/02/2021
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆

Ik heb het drie keer geprobeerd om te bestellen, de site crashte elke keer als ik mijn account wilde aanmaken.

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 16/03/2021
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆

Hallo, voor deze bestelling geef ik alleen deze beoordeling omdat ik twee aparte bestellingen had gedaan, één voor levering in BOURG en één voor levering in AMBERIEU EN BUGEY, en beide zijn aangekomen in AMBERIEU...

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 12/03/2021
Vertaalde beoordeling
2 /5
★★☆☆☆

Veel moeite om het winkelwagentje te valideren.

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 15/03/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt dat u uw ervaring met ons deelt. Onze site heeft onlangs een facelift ondergaan en inderdaad, de implementatie ging soms gepaard met hobbels. We zijn erg sorry voor het ongemak dat is veroorzaakt. Onze teams zijn allemaal gemobiliseerd om u een soepele en zeer bevredigende ervaring op onze site te bieden. We hopen in de toekomst de kans te krijgen u onder betere omstandigheden weer te zien. Fijne dag.
3 /5
★★★☆☆

De levering is erg lang.

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 22/01/2021
Vertaalde beoordeling
2 /5
★★☆☆☆

Pakketafgifte op een afhaalpunt meer dan 10 km verderop. Terwijl er een afhaalpunt in mijn stad is.

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 11/03/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt voor uw feedback. We zijn erg sorry voor deze situatie en begrijpen uw verwarring. Het is belangrijk te weten dat elke vervoerder werkt met een vooraf gedefinieerde lijst van afhaalpunten. Dit verklaart waarschijnlijk de keuze van de vervoerder voor uw bestelling. Onze excuses voor het ongemak en we zullen de informatie doorgeven aan de betrokken dienst zodat deze situatie zich niet herhaalt. We hopen dat we u binnenkort weer op onze site mogen verwelkomen. Fijne dag
3 /5
★★★☆☆

Site ok en levering binnen de beloofde termijnen

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 18/02/2021
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆

Doos aangekomen beschadigd

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 24/02/2021
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆

Wat verbeterd moet worden, is niet de schuld van Wesco, maar betreft vooral de levering via Colissimo door La Poste. Levering gepland via e-mail van La Poste voor een datum die niet is gerespecteerd. Bij mijn vorige bestelling was het hetzelfde. (bijvoorbeeld: Gepland op donderdag en in feite op vrijdag geleverd).

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 24/02/2021
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆

De levering van een van de artikelen heeft bijna twee maanden geduurd. Ik vind dat niet normaal.

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 05/01/2021
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆

Teleurgesteld over de levering, pakket aangekomen met deuken in de doos, geen bescherming in karton voor de verpakking, het product is ruw aangekomen, en daardoor was de basis gebroken

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 16/02/2021
Vertaalde beoordeling
2 /5
★★☆☆☆

Ik heb deze maskers besteld, denkend dat ze van categorie 1 waren. Dat is niet het geval. Ik heb verkeerd gelezen en ik vind dat er een gebrek aan zichtbaarheid is op dit gebied. Ik begrijp trouwens niet dat in februari 2021, maskers van cat 1 nog steeds verkocht worden op een site zoals Wesco...

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 19/02/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt voor uw feedback. Alle technische kenmerken van dit product zijn vermeld op de productfiche in het gedeelte "+Product" en met name het feit dat het een masker van categorie 2 is. Het spijt ons als deze vermelding niet voldoende duidelijk is en we zullen de informatie doorgeven aan de betrokken dienst zodat er een verbetering kan worden aangebracht. In overeenstemming met de nieuwe regelgeving die van toepassing is in het onderwijs, raden we onze Wespir Premium maskers aan die gecertificeerd zijn als categorie 1. We blijven tot uw beschikking op [email protected]. Fijne dag
3 /5
★★★☆☆

Enorme levertijden

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 02/01/2021
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆

Niet erg gedetailleerd

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 21/02/2021
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆

Artikel gemeld als beschikbaar, de site vraagt 9 dagen om voor te bereiden en te leveren... .

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 12/02/2021
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆

Het bed was een beetje beschadigd in de hoeken, voor de prijs is dat jammer

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 01/02/2021
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆

Ik ben tevreden over de producten maar ik heb heel lang moeten wachten

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 02/12/2020
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆

Voor de slabbetjes was de levertijd erg lang.

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 22/01/2021
Vertaalde beoordeling
2 /5
★★☆☆☆

De artikelen komen perfect overeen met onze verwachtingen, echter zijn ze beschadigd aangekomen omdat ze zeer slecht verpakt waren, geen bubbeltjesplastic of piepschuim, de dozen zijn gescheurd aangekomen!!!!! Dat is jammer.

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 25/01/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt voor uw feedback. We hechten veel waarde aan de kwaliteit van onze diensten en de volledige tevredenheid van onze klanten. We zijn oprecht sorry voor deze situatie en bieden onze oprechte excuses aan. Onze klantenservice behandelt momenteel uw verzoek en doet het nodige om u het beschadigde onderdeel opnieuw te sturen. Desondanks hopen we u binnenkort weer op onze site te zien. Fijne dag verder
3 /5
★★★☆☆

Helaas niet echt compatibel met het oude model van het bed (ovale poten)

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 02/02/2021
Vertaalde beoordeling
2 /5
★★☆☆☆

Bestelling was zeer vertraagd zonder enige informatie van Wesco. Ik moest bellen om te weten dat het product niet op voorraad was.

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 29/12/2020
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt voor uw feedback. Het spijt ons dat u een langere levertijd heeft ervaren dan normaal en we vragen u onze oprechte excuses te aanvaarden. Dagelijks zijn al onze teams gemobiliseerd om de beschikbaarheid van de producten te waarborgen. We nemen uw feedback mee om onze praktijken te verbeteren. We hopen u binnenkort weer op onze site te zien onder betere omstandigheden. Fijne dag!
3 /5
★★★☆☆

Oké, heel goed

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 24/12/2020
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆

Ik heb niets te zeggen over het beheer van de site, mijn bestelling is super verlopen, de termijnen zijn gerespecteerd. Echter, wat betreft het pakket dat ik heb ontvangen, ben ik super teleurgesteld over de staat waarin ik mijn pakket heb ontvangen. Het eerste pakket was helemaal in orde, maar het tweede was de doos echt beschadigd, ik had al het vermoeden dat het binnenin niet goed zou zijn... en dat was ook zo. Ik heb verf van 1L besteld... En een van de potten is gewoon geëxplodeerd in het pakket. Resultaat: de gele fles en een kwart zijn leeg. Behalve deze slechte ervaring ben ik over het algemeen tevreden. Misschien de stevigheid van de verzenddozen verbeteren wanneer wat je bestelt zwaar is.

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 03/02/2021
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆

Levering veel te lang in vergelijking met de bestelling (2 maanden...)

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 30/11/2020
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆

Hallo, de bestelling is goed aangekomen, maar niet op de juiste plek, terwijl het afleveradres goed op het account staat genoteerd, dat is jammer.

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 01/02/2021
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆

Dit is de tweede keer dat de hoes die het boek Kamishibaï bevat, gescheurd is, dus in het pakket. Het is geen probleem van de bezorger, maar eerder, denk ik, tijdens de verpakking en omdat het voor een cadeau is, is het toch vervelend.

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 03/02/2021
Vertaalde beoordeling