9/10
★★★★★
op 13091 beoordelingen gepubliceerd

Laatste neutrale klantbeoordelingen

2 /5
★★☆☆☆
Helaas zijn 2 van de 3 bestelde trommels beschadigd aangekomen en zullen ze een ruil of retour vereisen.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 30/11/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt dat u ons op de hoogte brengt van het probleem. We nodigen u uit om ons te schrijven op [email protected] met enkele foto's bijgevoegd, en onze klantenservice zal het nodige doen om u zo snel mogelijk een oplossing te bieden. We betreuren dit kwaliteitsprobleem oprecht en hopen u in de toekomst weer op onze site te zien. Fijne dag.
2 /5
★★☆☆☆
Ik heb mijn bestelling geplaatst om het voor kerst te zien, wat gepland was, maar helaas ontving ik het begin januari.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 22/11/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt voor uw feedback. We zijn oprecht sorry voor deze langere levertijd dan aanvankelijk voorzien. Al enkele maanden ondervinden bepaalde grondstoffen wereldwijd bevoorradingsproblemen, wat een directe impact heeft op de beschikbaarheid van eindproducten. Als fabrikant en distributeur zijn wij ook afhankelijk van deze situatie en doen we ons best om onze klanten zo min mogelijk te beïnvloeden om hun tevredenheid te waarborgen. Ondanks deze vertraging hopen we dat uw bestelling aan uw verwachtingen voldoet. We kijken ernaar uit u binnenkort weer op onze site te zien en wensen u een fijne dag.
3 /5
★★★☆☆
De levering was veel langer dan voorzien. En de kit babi-modules past niet goed in elkaar. Voor de prijs is het echt overdreven.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 14/12/2021
Vertaalde beoordeling
2 /5
★★☆☆☆
Groot probleem met de levering. Aan het einde van mijn bestelling had ik de keuze voor de leverdatum. Ik heb aangegeven vanaf 29 december omdat ik daarvoor niet thuis was. En de bestelling arriveerde op 27 december. Dus zeer teleurgesteld.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 19/12/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt voor uw feedback. Inderdaad, na controle bij onze diensten hebben we de datum van 29 december correct aan de vervoerder doorgegeven voor de levering van uw bestelling. Deze datum is niet gerespecteerd, onafhankelijk van onze wil. We betreuren uw teleurstelling en hopen dat u ons een tweede kans geeft door binnenkort weer op onze site te komen kijken. Fijne dag.
2 /5
★★☆☆☆
Een van de 3 bestelde artikelen is defect, een van de lichtballen gaat niet aan.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 09/12/2021
Vertaalde beoordeling
2 /5
★★☆☆☆
Kwaliteitsproducten, verzending sneller dan verwacht, functionele site. Een artikel ontbreekt (1 bloem ontbreekt van de 3 draaiende bloemen die gepland waren)
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 21/11/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt voor uw feedback. Onze klantenservice is goed op de hoogte van uw klacht en doet het nodige om u zo snel mogelijk een conform product opnieuw te verzenden. We danken u voor uw geduld en hopen u binnenkort weer op onze site te verwelkomen. Fijne dag.
3 /5
★★★☆☆
Zie hieronder
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 20/10/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt dat u de tijd heeft genomen om dit product te beoordelen en uw ervaring te delen. Uw opmerking geeft geen indicatie van uw waardering voor de site. Het is daarom niet gepubliceerd omdat het geen garantie of advies kan bieden aan toekomstige kopers.
3 /5
★★★☆☆
Wat betreft de site en de navigatie vind ik het niet erg intuïtief en soms moeilijk om een artikel terug te vinden.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 03/12/2021
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆
Het is een leverancier voor gemeenschappen, dus ik dacht dat de speelgoed stevig en van goede kwaliteit zou zijn, maar voor muziekinstrumenten zal ik voortaan naar andere sites kijken
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 30/11/2021
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆
Voorbereiding te lang, veel berichten die me vroegen mijn bestelling te finaliseren terwijl deze al enkele dagen was afgerond en betaald
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 05/12/2021
Vertaalde beoordeling
2 /5
★★☆☆☆
IK HEB HET BESTELDE MODEL NIET ONTVANGEN MAAR EEN ANDER VAN HETZELFDE MERK, ZONDER M'INFORMATIE TE GEVEN, OF TE ZEGGEN DAT ZE MIJN PRODUCT NIET HADDEN.. NA KLACHT WORDT ME GEZEGD DAT DE GELEVERDE KAN PASSEN, DAN GEEN NIEUWS MEER GEEN INFORMATIE OVER DEZE LEVERINGSFOUT GEEN VOORSTEL TOT TERUGBETALING..
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 22/11/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt voor uw beoordeling. Onze klantenservice heeft uw verzoek in behandeling genomen en u heeft de instructies ontvangen om een terugbetaling te kunnen krijgen. Op de productpagina in kwestie vermelden we dat de kleur divers is. De voorbereiding van de bestelling van deze referentie gebeurt dus willekeurig (het product zelf blijft conform het beeld en de beschrijving, alleen de kleur verandert). We hopen desondanks de kans te krijgen u binnenkort weer op onze site te zien. Fijne dag.
3 /5
★★★☆☆
Mooi maar duur. Het is voor Kerstmis, dus het zou opnieuw moeten worden gevraagd in de maand daarna, nadat het kind is geobserveerd.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 22/11/2021
Vertaalde beoordeling
2 /5
★★☆☆☆
Pakket geleverd op een ander adres, ik moest me verplaatsen om het op te halen
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 01/12/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt dat u ons uw ervaring heeft laten weten. Onze excuses voor deze foutieve levering die buiten onze wil om is gebeurd. We brengen de informatie onmiddellijk over aan onze logistieke dienst zodat de nodige stappen worden ondernomen bij de betrokken vervoerder en vooral dat dit niet meer voorkomt. We hopen dat u deze foutieve levering niet kwalijk neemt en dat u binnenkort weer bij ons op de site komt kijken. Fijne dag.
3 /5
★★★☆☆
We hadden een probleem met de levering. De bezorger heeft ons niet gebeld terwijl we ter plaatse waren en we moesten naar een afhaalpunt gaan, dat is erg jammer, ik zie niet in waarom we onze telefoonnummers geven als we niet gebeld worden.....
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 09/11/2021
Vertaalde beoordeling
2 /5
★★☆☆☆
Meer dan een maand voor een bestelling. Besteld op 6 november, ontvangen op 8 december en dit zonder enige tussentijdse informatie van WESCO. Dus, slechte beoordeling
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 06/11/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt voor uw feedback. Onze oprechte excuses voor deze bijzonder lange levertijd. De referentie die u heeft besteld had een vertraging in de bevoorrading en dus een gevolg voor uw levering. We begrijpen uw teleurstelling en hopen desondanks de kans te krijgen u binnenkort weer op onze site te zien. Fijne dag.
2 /5
★★☆☆☆
Producten nog steeds niet ontvangen en geen opvolging
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 02/12/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons te schrijven. Het spijt ons dat de opvolging van uw bestelling niet via uw klantaccount heeft kunnen plaatsvinden. U kunt uw pakket uitzonderlijk rechtstreeks op de Colissimo-website volgen met het volgende nummer 6A22390599759. Volgens onze informatie is de levering nabij. Onze excuses voor het ongemak en we hopen u binnenkort weer op onze site te zien. Fijne dag.
2 /5
★★☆☆☆
Zeer teleurgesteld omdat alle kleding voor de pop ofwel te groot ofwel echt te klein is. Ik ben van Tahiti en het is onmogelijk om de kleding voor de pop voor deze Kerst terug te sturen om de pop aan te kleden.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 06/11/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt voor uw feedback. We nodigen u uit om contact op te nemen met onze klantenservice via [email protected] zodat uw verzoek in behandeling kan worden genomen en we de nodige ruil kunnen uitvoeren. Levering naar Tahiti is inderdaad niet mogelijk. Desondanks zal onze klantenservice uw situatie analyseren om de meest bevredigende oplossing te bieden. We danken u bij voorbaat voor uw medewerking en betreuren alle ongemakken. Fijne dag.
3 /5
★★★☆☆
Lang om de bestelling te ontvangen. Een eerste verzending met de catalogus (betaald). Dit was naar mijn mening niet gerechtvaardigd. De catalogus had met de tapijten geleverd kunnen worden.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 04/11/2021
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆
Ik heb de afgelopen maanden verschillende bestellingen geplaatst vanwege de kwaliteit van de producten. Echter, ik denk dat ik niet meer ga bestellen omdat ik nooit een account kan aanmaken wat me zeker kortingen zou bieden.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 03/11/2021
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆
Moeilijkheden van mijn kant om verbonden te zijn
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 21/11/2021
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆
Site goed gepresenteerd, maar de productielocaties zijn niet aangegeven
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 11/11/2021
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆
2 van de 3 pakketten hadden gebroken inhoud. Ik wacht nog steeds op de vervanging terwijl ik deze artikelen nodig had, dus ik ben benadeeld. Een artikel was al na 3 keer gebruiken kapot (leeg en appelpartje). Echt teleurgesteld over deze bestelling. Ik heb tijd en geld verloren.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 12/11/2021
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆
Kwaliteitsservice te verbeteren
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 09/11/2021
Vertaalde beoordeling
2 /5
★★☆☆☆
Probleem met een product gemeld op zondag... we zijn donderdag en er is geen terugbel of e-mail van hun kant. De producten zijn goed maar de klantenservice laat te wensen over... Mijn dochter zal waarschijnlijk een beschadigd kerstcadeau krijgen
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 30/10/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt voor uw feedback. Uw dossier is in behandeling bij onze klantenservice die een ruil van het artikel regelt. Onze excuses voor het ongemak. Met de naderende Kerst neemt de drukte toe en doen onze teams hun best om elke dag snel te reageren. We danken u voor uw geduld tot nu toe en hopen u binnenkort weer op onze site te zien. Fijne dag.
2 /5
★★☆☆☆
Levering van het verkeerde product dat blijkbaar niet in de catalogus staat (de beschrijving - inclusief op de bestelbon of factuur - is fout: het is geen 3 in 1 lijmvernis maar 4 in 1 Pooring. Moeilijke terugname voor terugbetaling
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 05/11/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt voor uw feedback. Uw dossier is in behandeling bij onze klantenservice zodat een terugbetaling kan worden uitgevoerd. Onze excuses voor deze fout in de aanduiding. We danken u voor uw medewerking en geduld. We hopen dat u ons een tweede kans geeft door de volgende keer weer op onze site te komen. Fijne dag.
3 /5
★★★☆☆
Gebrek aan informatie over de voortgang van de bestelling
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 06/11/2021
Vertaalde beoordeling
2 /5
★★☆☆☆
Niet genoeg informatie over het product dat ik heb gekocht.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 08/11/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt dat u de tijd heeft genomen om dit product te beoordelen en uw feedback over de ervaring te delen. Uw opmerking geeft geen indicatie van uw waardering voor het product of zijn specificaties. Het is daarom niet gepubliceerd omdat het geen garantie of advies kan bieden aan toekomstige kopers.
3 /5
★★★☆☆
1 bestelling, 1 pakket op maandag, 1 pakket op woensdag en nog steeds geen papier.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 07/11/2021
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆
Ik verwachtte de namen van de dieren op de achterkant van de kaarten te ontvangen, maar niets. Alleen 2 witte vellen met zelfklevende etiketten. Maar geen lijst met namen. Aan ons om het te vinden!!!
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 06/11/2021
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆
Beschadigd pakket.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 30/10/2021
Vertaalde beoordeling