★★★★★
op 14017 beoordelingen gepubliceerd
Laatste neutrale klantbeoordelingen
Gemiddelde navigatie. De zoekopdrachten op sleutelwoorden zijn te beperkt. Heb een beetje moeten zoeken om het houten bed te vinden.
Ontvangen een verschoonmat in een eenvoudig plastic verpakt met een gat. Gelukkig geen schade aan de mat. In de toekomst het verpakkingsmateriaal herzien met meer zorg.
De sectie Familie is niet duidelijk geïdentificeerd in vergelijking met de site voor professionals
Probleem met het weergeven van de foto's van de artikelen
Het plastic en de schuim binnenin hebben een geur die niet verdwijnt, zelfs niet na ze een paar dagen buiten te hebben gezet en gewassen. De ritsen van de twee matrassen zijn kapot
Keuze, gemakkelijke bestelling en ontvangst in meerdere keren voor dezelfde prijs afhankelijk van de beschikbaarheid van de artikelen. Terugzending is zeer complex voor een onbruikbaar artikel in de huidige staat.
Ik heb de cocoonmatras gekocht, in de beschrijving stond dat de hoes machinewasbaar was... helaas is hij niet afneembaar. Erg teleurgesteld, vooral gezien de prijs...
Deels tevreden. De draden voldoen aan mijn verwachtingen. Maar er ontbraken er 4 en 4 waren aan elkaar geplakt. Daarnaast zou het goed zijn om ons de keuze van de levering te geven, want ik ben zeer ontevreden over de diensten van colissimo.
De bestelling werd vrij snel ontvangen, maar het product werd geleverd zonder bevestiging. Dit staat vermeld in het gedeelte levering 'geleverd zonder verbinding', maar omdat ik niet wist dat de genoemde 'verbindingen' de bevestigingen waren, heb ik er niet op gelet. Fout!!! 40€ voor bevestigingen, de concurrenten zijn veel goedkoper voor een vergelijkbare kwaliteit.
Product besteld in april en geleverd in augustus! Product neergelegd in de tuin! Zonder aankondiging van passage.
Langere termijn dan de concurrenten voor dezelfde service, 3 weken, jammer... Anders komen de producten overeen met de beschrijving, ook al zijn ze een beetje dun.
Ik was altijd tevreden over mijn wesco-bestellingen, maar voor deze bestelling ben ik erg teleurgesteld. Bij het uitpakken van mijn pakket merkte ik dat de verpakking van mijn vezeloptische lamp vochtig was. Op het eerste gezicht niets bijzonders, behalve dat de lamp een beetje plakkerig is. Het bleek dat deze lichtjes lekt (vlekken op het meubel en roestkleur onder de lamp).
Bestelling gedeeltelijk geleverd. Voor een cadeau is dat niet ideaal
De levering vond plaats tijdens de lunch, ik was dus niet aanwezig en vond het pakket in mijn kantoor bij mijn aankomst om 13:30 uur!
Website is vrij compleet, maar niet altijd duidelijk.
Probleem met gegevensinvoer, ik moest ze bellen omdat ik geen toegang had tot de betaalpagina.
Kwaliteit van de producten is zeer bevredigend, hoewel mijn tapijten deze keer gevouwen zijn geleverd (de vorige waren dat niet) en de vouwen sterk zichtbaar blijven. Bovendien was de bezorger blijkbaar gehaast, want hij kwam zelf mijn tuin binnen, gooide de tapijten op de grond, wachtte niet tot ik naar buiten kwam, en gaf me het afleveringsbewijs door het raam om te ondertekenen. Vandaar mijn gemengde feedback. Mevrouw Leroy.
De navigatie is gemakkelijk, de levering iets traag
Enige opmerking, ik vond het plastic materiaal te hard. Verder simpel en functioneel
Teleurgesteld omdat de rits om de waterdichte hoes van het matras te verwijderen kapot is.
Zie hieronder.
Tevreden met mijn bestelling
Bestelling geplaatst op 18/06, nog steeds niet ontvangen terwijl alle artikelen op voorraad waren!! Te lange levertijden bij elke bestelling!!
De site mist intuïtiviteit.
Zeer ontevreden over Wesco. Beschikbaarheidsdata niet gerespecteerd bij Wesco. Absurde leveringsadres notificatie. Leveringsfollow-up zeer onvoldoende. 15 dagen vastgezet thuis door tegenstrijdige e-mails. En daarentegen eis van vooruitbetaling zonder ooit een korting! Maar de bezorger was efficiënt en deed zijn best om de slechte leveringsinstructies te corrigeren.
Meer dan een maand om mijn bestelling te ontvangen ?????
Vriendelijke ontvangst maar slechte organisatie en beheer bij grote bestellingen. We wachten nog steeds op producten die druppelsgewijs binnenkomen. Het is slecht geregeld en de levertijden worden niet gerespecteerd. Jammer! Teleurgesteld
Kledingkast moeilijk te monteren, handleiding is onduidelijk over de verschillende onderdelen. Je moest de haken apart bestellen, niets is duidelijk op de site.
Levering in 1 week, dure producten zelfs voor made in France.
De artikelen zijn van goede kwaliteit, maar het bezorgbedrijf was niet erg zorgvuldig. Mijn grote, effen, genaaide vloerkleed heeft een snijwond van een mes gekregen, wat de verpakking en het kleed heeft beschadigd. Het is niet helemaal doorgesneden, maar heeft wel een klap gekregen, wat het verzwakt!! Jammer voor mij, ik zag het pas na het uitpakken omdat ik als gastouder met mijn kleintjes bezig was toen ik het pakket ontving! Dus ik had niet de tijd om alles te controleren.
Goed
Montage-instructies zijn zeer slecht uitgelegd. Het meubel is te hoog.
De bezorger kwam om 12:45 terwijl het afgesproken tijdstip telefonisch tussen 14:00 en 16:00 was. Het tapijt is bevlekt met rode markeerstiftvlekken die door het plastic zijn gegaan. Vlekken die niet weggaan...
Er ontbreekt alleen de factuur. Bedankt om deze naar hetzelfde adres te sturen.
Leveringssysteem via Chronopost niet betrouwbaar. Termijnen en leveringsinstructies niet gerespecteerd (uiteindelijk levering in een afhaalpunt ver van mijn huis) voor een hogere kost dan een klassieke levering.
Ik dacht een groepsbestelling te plaatsen en zou zonder problemen worden geleverd, ik heb geen idee wanneer het bed zal worden geleverd, wat me in een zeer delicate situatie plaatst omdat ik gastouder ben en dit mijn werk enorm compliceert.
Bestelling snel ontvangen, maar 2 gebroken flessen
Een product met fabricagefout: de beker heeft 2 gaten waar het kind zijn lippen moet plaatsen. Schurend
Zeer teleurgesteld in de klantenservice. Nadat ik me realiseerde dat ik een fout had gemaakt in mijn bestelling, neem ik contact op met de service. Het is onmogelijk om mijn bestelling, die enkele minuten geleden was geplaatst, te wijzigen. Men legt me uit dat ik de bestelling moet annuleren en een nieuwe moet plaatsen en dat ze me niet kunnen helpen, dat ik het zelf moet doen. Ik heb een nieuwe bestelling geplaatst, maar het is onmogelijk om te vinden hoe ik de eerste kan annuleren. Ik heb het dus opgegeven, maar ik ben zeer teleurgesteld. Drie dagen later ontvang ik in mijn brievenbus een Wesco-catalogus die me meldt dat de verzendkosten gratis zijn sinds 15 dagen. Gelooft u dat de klantenservice me hierover zou hebben geïnformeerd?!?
Boek zeer slecht verpakt voor de levering, dus beschadigd op 2 plaatsen. Ik raad het niet aan