9/10
★★★★★
op 13091 beoordelingen gepubliceerd

Laatste negatieve klantbeoordelingen

1 /5
★☆☆☆☆
De verzonden bestelling kwam helemaal niet overeen met de geplaatste bestelling, er was geen controle bij de voorbereiding en verzending. Ik meld het probleem bij de klantenservice die me informeert dat ze een ruil zullen doen door me per e-mail een prepaid label te sturen. 7 dagen later en ondanks de herinneringen, nog steeds geen label om de retour te doen of een pakket dat overeenkomt met mijn bestelling, terwijl ik heb aangegeven dat het een verjaardagscadeau was. De klantenservice reageert niet meer op mijn herinneringen. Ik ben een regelmatige online koper, maar ik heb dit nog nooit meegemaakt! Voor particulieren raad ik deze site absoluut niet aan, ongeacht de kwaliteit van de wesco-producten.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 21/01/2018
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Wij danken u voor uw beoordeling. Wesco hecht het grootste belang aan de kwaliteit van zijn diensten en de volledige tevredenheid van zijn klanten. De levering van uw bestelling is niet uitgevoerd volgens de kwaliteitsverbintenissen van Wesco. De logistieke dienst is op de hoogte gesteld van deze situatie en zal de nodige maatregelen nemen zodat dit niet meer voorkomt. De klantenservice neemt uw verzoek in behandeling om u de producten snel te bezorgen.
1 /5
★☆☆☆☆
Geen begrip van de klantenservice, facturering service.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 15/12/2017
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Bedankt voor deze terugkoppeling. Wij hechten veel belang aan de kwaliteit van onze diensten, zowel wat betreft luisteren als advies. Onze klantenservice zal u opnieuw contacteren per telefoon en per e-mail om u te begeleiden in uw proces.
1 /5
★☆☆☆☆
Wat een grote onzin voor de levering: zogenaamd kun je je dag kiezen. Ik vraag om 15 januari. De klantenservice die ik telefonisch heb benaderd voor iets anders, zegt dat het eigenlijk tussen de 15 en 17 zal zijn, maar dat ik de dag ervoor door de vervoerder geïnformeerd zal worden. Waarop, ZONDER TE WAARSCHUWEN, de vervoerder op de 13e levert, op het moment dat ik moest vertrekken, wat me vertraging heeft bezorgd voor de rest van mijn dag... En nog kan ik zeggen dat ik geluk heb gehad, want 5 minuten later was ik niet geleverd.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 01/12/2017
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Bedankt voor uw beoordeling en het spijt ons dat u deze ervaring heeft gehad. Weet dat Wesco veel waarde hecht aan de kwaliteit van zijn diensten en de volledige tevredenheid van zijn klanten. Het bedrijf dat verantwoordelijk is voor de levering had u tijdens uw levering moeten contacteren. Uw klacht is aan hen doorgegeven. De nodige maatregelen zullen worden genomen om ervoor te zorgen dat dit niet opnieuw gebeurt.
1 /5
★☆☆☆☆
Over het algemeen ben ik zeer ontevreden over wesco!!! defecte producten, lange levertijd, te hoge prijzen!!! bovendien is de verkoopster echt slecht, kent haar klanten niet en volgt haar bestellingen niet. dit is mijn 3e crèche, voor de anderen ga ik zeker naar de concurrentie
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 13/12/2017
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Wij danken u voor uw beoordeling en zijn er verdrietig om dat u deze ervaring heeft gehad. Weet dat Wesco veel waarde hecht aan de kwaliteit van zijn diensten en de volledige tevredenheid van zijn klanten. Onze klantenservice heeft contact met u opgenomen om de defecte producten te vervangen. We hopen dat ze u deze keer volledig tevreden zullen stellen.