9/10
★★★★★
op 13308 beoordelingen gepubliceerd

Laatste negatieve klantbeoordelingen

1 /5
★☆☆☆☆
Er staat een dikte van 4 cm aangegeven, ik verwachtte iets stevigs en helemaal niet, het product voldoet niet aan mijn verwachtingen
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 12/07/2018
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Bedankt voor deze feedback. We hechten veel waarde aan de kwaliteit van onze diensten, zowel wat betreft luisteren als advies. Onze klantenservice staat tot uw volledige beschikking op 05 49 80 01 66.
1 /5
★☆☆☆☆
Meer dan een maand levertijd en ik heb meerdere keren moeten navragen om eindelijk geleverd te worden zonder enige commerciële geste. Ik zal niet meer bestellen.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 19/05/2018
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Wij danken u voor uw beoordeling. Wesco hecht veel waarde aan de kwaliteit van zijn diensten en de volledige tevredenheid van zijn klanten. De levering van uw bestelling is niet uitgevoerd volgens de kwaliteitsverbintenissen van Wesco en daarvoor bieden wij onze excuses aan. Onze logistieke en klantenservice zijn op de hoogte van de situatie en wij doen er alles aan om te voorkomen dat dit zich herhaalt.
1 /5
★☆☆☆☆
Slecht, onmogelijk om een levering van de op 26 juni bestelde artikelen te ontvangen. En men antwoordt dat de vervoerder morgen zal komen... Ik bel en men zegt dat hij morgen zal komen enzovoort...
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 28/06/2018
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Wij danken u voor uw beoordeling. Wesco hecht veel waarde aan de kwaliteit van zijn diensten en de volledige tevredenheid van zijn klanten. De levering van uw bestelling is niet uitgevoerd volgens de kwaliteitsverbintenissen van Wesco en daarvoor bieden wij onze excuses aan. Onze logistieke en klantenservice zijn op de hoogte van de situatie en wij zorgen ervoor dat de nieuwe verzending vandaag nog per express wordt verzonden.
1 /5
★☆☆☆☆
Goed
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 03/07/2018
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt dat u de tijd heeft genomen om dit product te beoordelen en uw feedback over de ervaring. Uw opmerking "Goed" geeft geen indicatie van uw waardering voor het product of zijn specificaties. Het is daarom niet gepubliceerd omdat het geen garantie of advies kan bieden aan toekomstige kopers.
1 /5
★☆☆☆☆
Catastrofale levering! Ik heb om thuislevering gevraagd, de bezorger is zelfs niet bij mij langsgekomen, terwijl ik hem thuis verwachtte en heeft mijn pakket in een afhaalpunt in een stad op meerdere kilometers afstand achtergelaten. In het sms-bericht dat ik ontving, was de naam van het afhaalpunt niet vermeld, alleen de stad was gespecificeerd... Ik moest de klantenservice contacteren om de nodige informatie te krijgen! Dit is onaanvaardbaar voor een levering die thuis was aangevraagd op een dag dat ik gewoon thuis was!
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 13/06/2018
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Wij danken u voor uw beoordeling. Wesco hecht veel belang aan de kwaliteit van zijn diensten en de volledige tevredenheid van zijn klanten. De levering van uw bestelling is niet uitgevoerd volgens de kwaliteitsverbintenissen van Wesco.
Onze logistieke dienst is op de hoogte van deze situatie en zal de nodige maatregelen nemen om te voorkomen dat dit zich herhaalt.
1 /5
★☆☆☆☆
Leveringstermijn verdubbeld ten opzichte van de oorspronkelijke aankondiging (bijna 1 maand) / geen informatie van de klantenservice, geen commerciële geste ... zeer teleurgesteld over hun gebrek aan consideratie
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 15/05/2018
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt voor deze feedback. Wesco hecht veel waarde aan de kwaliteit van zijn diensten en de volledige tevredenheid van zijn klanten. De levering van uw bestelling is niet uitgevoerd volgens de kwaliteitsverbintenissen van Wesco.
De klantenservice en logistiek zijn op de hoogte gesteld van deze situatie. Onze excuses. Onze klantenservice staat tot uw beschikking op 05 49 80 01 66 voor verdere informatie.
1 /5
★☆☆☆☆
Artikel besteld op 25/02/2018 en ontvangen op 13/03/2018. Terwijl het artikel als op voorraad was gemarkeerd. Ook al kunnen de weersomstandigheden de leverdatum vertragen, is het toch onaanvaardbaar gezien de prijs van de artikelen bij Wesco om zo'n lange levertijd te hebben.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 25/02/2018
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Wij danken u voor uw beoordeling. Wesco hecht het grootste belang aan de kwaliteit van zijn diensten en de volledige tevredenheid van zijn klanten. De levering van uw bestelling is niet uitgevoerd volgens de kwaliteitsverbintenissen van Wesco.
De logistieke dienst is op de hoogte gesteld van deze situatie en zal de nodige maatregelen nemen om ervoor te zorgen dat dit niet meer voorkomt.
1 /5
★☆☆☆☆
Groot probleem met levering
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 08/03/2018
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Wij danken u voor uw mening. Wesco hecht veel waarde aan de kwaliteit van zijn diensten en de volledige tevredenheid van zijn klanten. De opvolging van uw bestelling is niet correct verlopen en daarvoor bieden wij onze excuses aan. De klantenservice is op de hoogte van de situatie om u een oplossing te bieden die aansluit bij uw verwachtingen.
1 /5
★☆☆☆☆
Het is niet erg praktisch
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 03/03/2018
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt dat u de tijd heeft genomen om onze site te beoordelen. Uw opmerking "Het is niet erg praktisch" biedt niet voldoende concrete aanwijzingen over uw waardering. Het is daarom niet gepubliceerd omdat het geen garanties of advies kan bieden aan toekomstige kopers. Wij danken u voor uw begrip.
1 /5
★☆☆☆☆
Lang maar lang ...... Bijna 2 maanden wachten ...
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 10/01/2018
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Wij danken u voor uw beoordeling. Wesco hecht veel waarde aan de kwaliteit van zijn diensten en de volledige tevredenheid van zijn klanten. Sommige van onze producten zijn soms slachtoffer van hun succes, wat leidt tot onbeschikbaarheid. We doen ons best om onze klanten te waarschuwen voor tijdelijke onbeschikbaarheid van het product door op elk van onze productpagina's de geschatte wachttijd (2, 4 of 8 weken) weer te geven en op de orderbevestiging de leverdata. In geval van een bewezen vertraging doen we ons uiterste best om onze klanten direct te waarschuwen. We verontschuldigen ons voor deze vertraging die buiten onze wil ligt en wensen u fijne momenten met uw gezin.
1 /5
★☆☆☆☆
De verzonden bestelling kwam helemaal niet overeen met de geplaatste bestelling, er was geen controle bij de voorbereiding en verzending. Ik meld het probleem bij de klantenservice die me informeert dat ze een ruil zullen doen door me per e-mail een prepaid label te sturen. 7 dagen later en ondanks de herinneringen, nog steeds geen label om de retour te doen of een pakket dat overeenkomt met mijn bestelling, terwijl ik heb aangegeven dat het een verjaardagscadeau was. De klantenservice reageert niet meer op mijn herinneringen. Ik ben een regelmatige online koper, maar ik heb dit nog nooit meegemaakt! Voor particulieren raad ik deze site absoluut niet aan, ongeacht de kwaliteit van de wesco-producten.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 21/01/2018
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Wij danken u voor uw beoordeling. Wesco hecht het grootste belang aan de kwaliteit van zijn diensten en de volledige tevredenheid van zijn klanten. De levering van uw bestelling is niet uitgevoerd volgens de kwaliteitsverbintenissen van Wesco. De logistieke dienst is op de hoogte gesteld van deze situatie en zal de nodige maatregelen nemen zodat dit niet meer voorkomt. De klantenservice neemt uw verzoek in behandeling om u de producten snel te bezorgen.
1 /5
★☆☆☆☆
Geen begrip van de klantenservice, facturering service.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 15/12/2017
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Bedankt voor deze terugkoppeling. Wij hechten veel belang aan de kwaliteit van onze diensten, zowel wat betreft luisteren als advies. Onze klantenservice zal u opnieuw contacteren per telefoon en per e-mail om u te begeleiden in uw proces.
1 /5
★☆☆☆☆
Wat een grote onzin voor de levering: zogenaamd kun je je dag kiezen. Ik vraag om 15 januari. De klantenservice die ik telefonisch heb benaderd voor iets anders, zegt dat het eigenlijk tussen de 15 en 17 zal zijn, maar dat ik de dag ervoor door de vervoerder geïnformeerd zal worden. Waarop, ZONDER TE WAARSCHUWEN, de vervoerder op de 13e levert, op het moment dat ik moest vertrekken, wat me vertraging heeft bezorgd voor de rest van mijn dag... En nog kan ik zeggen dat ik geluk heb gehad, want 5 minuten later was ik niet geleverd.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 01/12/2017
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Bedankt voor uw beoordeling en het spijt ons dat u deze ervaring heeft gehad. Weet dat Wesco veel waarde hecht aan de kwaliteit van zijn diensten en de volledige tevredenheid van zijn klanten. Het bedrijf dat verantwoordelijk is voor de levering had u tijdens uw levering moeten contacteren. Uw klacht is aan hen doorgegeven. De nodige maatregelen zullen worden genomen om ervoor te zorgen dat dit niet opnieuw gebeurt.
1 /5
★☆☆☆☆
Over het algemeen ben ik zeer ontevreden over wesco!!! defecte producten, lange levertijd, te hoge prijzen!!! bovendien is de verkoopster echt slecht, kent haar klanten niet en volgt haar bestellingen niet. dit is mijn 3e crèche, voor de anderen ga ik zeker naar de concurrentie
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 13/12/2017
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Wij danken u voor uw beoordeling en zijn er verdrietig om dat u deze ervaring heeft gehad. Weet dat Wesco veel waarde hecht aan de kwaliteit van zijn diensten en de volledige tevredenheid van zijn klanten. Onze klantenservice heeft contact met u opgenomen om de defecte producten te vervangen. We hopen dat ze u deze keer volledig tevreden zullen stellen.