★★★★★
op 14017 beoordelingen gepubliceerd
Laatste neutrale klantbeoordelingen
Producten nog steeds niet ontvangen en geen opvolging
Zeer teleurgesteld omdat alle kleding voor de pop ofwel te groot ofwel echt te klein is. Ik ben van Tahiti en het is onmogelijk om de kleding voor de pop voor deze Kerst terug te sturen om de pop aan te kleden.
Lang om de bestelling te ontvangen. Een eerste verzending met de catalogus (betaald). Dit was naar mijn mening niet gerechtvaardigd. De catalogus had met de tapijten geleverd kunnen worden.
Ik heb de afgelopen maanden verschillende bestellingen geplaatst vanwege de kwaliteit van de producten. Echter, ik denk dat ik niet meer ga bestellen omdat ik nooit een account kan aanmaken wat me zeker kortingen zou bieden.
Moeilijkheden van mijn kant om verbonden te zijn
Site goed gepresenteerd, maar de productielocaties zijn niet aangegeven
2 van de 3 pakketten hadden gebroken inhoud. Ik wacht nog steeds op de vervanging terwijl ik deze artikelen nodig had, dus ik ben benadeeld. Een artikel was al na 3 keer gebruiken kapot (leeg en appelpartje). Echt teleurgesteld over deze bestelling. Ik heb tijd en geld verloren.
Kwaliteitsservice te verbeteren
Probleem met een product gemeld op zondag... we zijn donderdag en er is geen terugbel of e-mail van hun kant. De producten zijn goed maar de klantenservice laat te wensen over... Mijn dochter zal waarschijnlijk een beschadigd kerstcadeau krijgen
Levering van het verkeerde product dat blijkbaar niet in de catalogus staat (de beschrijving - inclusief op de bestelbon of factuur - is fout: het is geen 3 in 1 lijmvernis maar 4 in 1 Pooring. Moeilijke terugname voor terugbetaling
Gebrek aan informatie over de voortgang van de bestelling
Niet genoeg informatie over het product dat ik heb gekocht.
1 bestelling, 1 pakket op maandag, 1 pakket op woensdag en nog steeds geen papier.
Ik verwachtte de namen van de dieren op de achterkant van de kaarten te ontvangen, maar niets. Alleen 2 witte vellen met zelfklevende etiketten. Maar geen lijst met namen. Aan ons om het te vinden!!!
Beschadigd pakket.
De wachttijd!! heel lang!! tussen het moment van de bestelling en de levering!! Het is ook jammer dat de leverancier niet belt om een dag en tijd voor de levering te plannen. Ik heb drie dagen gewacht zonder naar buiten te kunnen omdat er een datumrange was gegeven, en natuurlijk drie verloren dagen omdat de levering veel later was!
Kwaliteitsartikel en conform, maar de levering heeft 2 maanden geduurd vanwege de huidige schaarste aan materialen.
Pakket ontvangen beschadigd en gescheurd. Geen bescherming van het pakket.
Niet altijd eenvoudig om te vinden wat je zoekt
Na een bestelling die ik 4 keer heb moeten betalen en vervolgens de klantenservice heb moeten bellen, is het me eindelijk gelukt om de kinderfiets handvatten te bestellen! (Probleem met de bank volgens de klantenservice, persoonlijk neig ik meer naar een probleem met het betalingsplatform omdat dit me nooit ergens anders overkomt) Levering en wachten op de bestelling, het is heel erg lang! Levering gevraagd en gewenst op een bepaald moment, uiteindelijk om op te halen bij het postkantoor. Kortom, een zeer teleurstellende klantervaring.
Voor mij moeilijk om bepaalde producten te vinden, je moet zoeken.
Zeer teleurgesteld over het gebrek aan communicatie van het merk. Meer dan 2 maanden vertraging terwijl dit niet was wat werd aangekondigd. Levering uitgesteld zonder dat ik werd gewaarschuwd en geen compensatie terwijl het een geboortecadeau was. Dit is niet commercieel.
De producten zijn van goede kwaliteit en de keuze is echt groot, maar de klantenservice laat op sommige punten echt te wensen over. Het is onbegrijpelijk dat je op een online site een bestelling niet gemakkelijk kunt wijzigen of annuleren binnen de uren die daarop volgen.
De verpakking van de banken laat te wensen over, gebrek aan bescherming. Verpakking vol vet door de vervoerder, die bovendien niet vriendelijk, respectvol of beleefd was, hij heeft de pakketten op de grond gegooid. Fout op de factuur in het pakket.
Levering in kleine stukjes, waardoor het moeilijk is voor de klant om te volgen...
Een bestelling die na meer dan 4 maanden arriveerde
Meerdere bestellingen met veel vertraging. En nog steeds in levering sinds meerdere weken! Producten die als beschikbaar op de site zijn gemarkeerd en na het bestellen, worden we geïnformeerd dat de artikelen niet beschikbaar zijn.
Tijdverspilling omdat mijn winkelwagentje niet in geheugen is gebleven
Ik ben zeer ontevreden over de levering. Men had me voor de 12e gezegd, ik werd op de 13e geleverd, ik had om een tijdslot gevraagd. De man van de afspraak zei: "het kan me niet schelen, het is mijn laatste dag". Hij zei dat de bezorger me een uur van tevoren per sms zou waarschuwen. Hij kwam zonder te waarschuwen. Ik heb hem gezegd dat zijn houding schadelijk is voor het merk Wesco dat ik goed ken. Kortom, ik heb een werkdag verloren. Het tapijt kost me dus veel. Ik wil op de een of andere manier gecompenseerd worden. Ik sta open voor een telefoontje.
Duidelijke en gebruiksvriendelijke site, goede producten maar probleem met levertijden
Geen probleem wat betreft de kwaliteit van de materialen en ja, de prijs is waarschijnlijk gerechtvaardigd, maar voor de gastouders is het jammer dat het erg duur is om zich uit te rusten. We zouden als professionals in de kinderopvang (wat we zijn) moeten worden beschouwd, om voordelen en kortingen te krijgen.
Gebroken goederen bij levering
Ik ben gematigd, het artikel is conform maar de levering is meerdere dagen na de aangekondigde datum door wesco uitgevoerd en met grote moeilijkheden met het bezorgbedrijf dat niet van particulieren houdt (zigler). De factuur is ook niet door wesco opgesteld wat een probleem voor me vormt omdat het professioneel materiaal is, er is een groot gebrek aan professionaliteit van wesco!
Het pakket is niet op het juiste adres geleverd, noch op de verwachte datum, en ik heb het nog steeds niet ontvangen... Ik had echter een ander adres opgegeven voor de levering en de facturering.
Tussen 2 en 3 sterren voorlopig... Ik heb een gemengd oordeel. Ik heb mijn verzoek via het contactformulier naar de klantenservice gestuurd, een paar dagen geleden (met mijn bestelnummer enzovoort...) en ik wacht op hun antwoord. Het matras van mijn dochter is 13 cm hoog, maar de Wesco-matrasbeschermer is alleen geschikt voor matrassen van 10 cm hoog of minder (informatie die niet in de productbeschrijving stond op het moment van aankoop), dus ik kan de hoes niet goed om het matras van mijn dochter sluiten. Bovendien heb ik de tweede hoes nog niet uitgepakt (omdat ik 2 identieke producten had besteld) omdat ik niet weet of ik deze moet terugsturen naar Wesco. Het is niet gemakkelijk om 1 enkele hoes voor dagelijks gebruik te gebruiken. Ik hoop snel van jullie te horen, want mijn werktijden (8u-19u) maken het moeilijk om jullie gemakkelijk te contacteren. Bedankt, met vriendelijke groet, Audrey Defer.
Goede site, een beetje teleurgesteld over de klimlat. De grote spiegels zijn heel goed.
Ik heb opnieuw een bestelling geplaatst voor clips voor hoepels na een fout van wesco bij een eerdere bestelling (2 zakken voor stokken ontvangen in plaats van 1 voor stokken + 1 voor hoepels - zoals goed aangegeven op de bestelling, geen twijfel). Deze keer heb ik dus 2 zakken voor hoepels besteld, die trouwens de enige waren die beschikbaar waren bij mijn bestelling.... en dat is geregistreerd onder de code van de clips voor stokken!!! Ik heb nu dus 4 sets clips voor stokken... en nog steeds niets voor mijn hoepels. Voor de rest van de bestelling - zoals meestal bij oude bestellingen - geen probleem.
Aantrekkelijke producten. Teleurstelling over de grootte van de eco-auto's.
Evidente gebreken bij sommige producten. Wankele stoel, beschadigde tafel. Ondanks meerdere brieven en telefoontjes, geen reactie van de klantenservice. Zeer teleurstellend.
Geen probleem met de presentatie en de levering van uw producten, maar wat betreft wat ik heb besteld - een assortiment van 25 kartonnen vellen van 160 g in 10 kleuren - dit is incompleet en komt niet overeen met de beschrijving.