/10
★★★★★
op 13311 beoordelingen gepubliceerd
★★★★★
op 13311 beoordelingen gepubliceerd
Laatste negatieve klantbeoordelingen
1
/5
★☆☆☆☆
Ik heb de boeken nog steeds niet ontvangen, dus ik kan geen mening geven. Teleurgesteld dat ik ze niet voor Kerstmis heb ontvangen.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 19/12/2018
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt voor uw feedback. We zijn erg sorry dat u uw cadeaus niet op tijd heeft ontvangen om de kerstfeesten te vieren. Dit is te wijten aan een probleem met een onvolledig adres.
1
/5
★☆☆☆☆
De ontvangen mallen lijken erg oud, zijn beschadigd en alles is aan elkaar geplakt
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 16/12/2018
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt voor uw feedback. Ondanks de zorg die we besteden aan de kwaliteit van de producten die we voor u selecteren, kan het gebeuren dat er vervelende kleine eendjes in onze voorraad glippen. Uw opmerking heeft ons in staat gesteld om onze voorraad te controleren zodat we u artikelen kunnen aanbieden die voldoen aan uw verwachtingen en aan onze eisen. We hopen dat u tevreden zult zijn met uw nieuwe mallen.
1
/5
★☆☆☆☆
Pakket gerepareerd met gebroken oranje gouachefles ... maximale ontevredenheid. R. T. voor J. T.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 10/12/2018
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo, we kunnen uw opmerking niet accepteren omdat deze persoonlijke gegevens bevat (Voornaam en Achternaam). Bedankt voor uw begrip.
1
/5
★☆☆☆☆
Het pakket is gedeeltelijk geopend aangekomen. Ik heb het niet meteen gezien. Binnenin ontbraken de drie ratels en de catalogus. Ik ben erg teleurgesteld in de colissimo service en hoop dat Wesco de drie ontbrekende ratels naar me terugstuurt...
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 12/12/2018
Vertaalde beoordeling
1
/5
★☆☆☆☆
Enkele minuten nadat ik mijn bestelling had bevestigd, merkte ik dat ik twee producten was vergeten. Ik wilde mijn bestelling annuleren (omdat er geen wijziging mogelijk is) om deze producten toe te voegen. Het was onmogelijk om te annuleren omdat de bestelling al in behandeling was terwijl ik het net had bevestigd. Uiteindelijk werd de bestelling pas 2 dagen later verzonden en ontving ik het pas na 5 dagen. Aangezien ik opnieuw verzendkosten moet betalen, zal ik de producten die ik wilde toevoegen niet opnieuw bestellen.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 10/12/2018
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt voor uw feedback. Uw bestelling kan binnen 2 uur na bevestiging worden geannuleerd. Echter, als de artikelen op voorraad zijn, kan het zijn dat onze elfjes het meteen in behandeling nemen. Wat betreft de verzendkosten, we publiceren regelmatig kortingscodes zodat u van gratis verzending kunt profiteren. Aarzel niet om u aan te melden voor onze nieuwsbrief of ons te volgen op onze Facebook-pagina zodat u ze nooit mist.
1
/5
★☆☆☆☆
Voorlopig, weinig betrouwbaar, ondanks de goede reputatie van de artikelen. Ik heb nog geen antwoord op mijn klachtbericht, enkele dagen voor Kerst.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 07/12/2018
Vertaalde beoordeling
1
/5
★☆☆☆☆
Zeer teleurgesteld over mijn bestelling. Artikelen geweigerd door de vervoerder, pakket beschadigd met een tapijt dat beschadigd en vuil was omdat het blijkbaar in vrachtwagens had gelegen. Weinig stevige verpakking. Resultaat een e-mail naar de klantenservice die mijn verzoek binnen 3 weken zal behandelen en mijn vloertapijten die ik niet voor Kerstmis kan ontvangen... terwijl ik op 27/11 artikelen op voorraad had besteld om ze op 24/12 te hebben.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 24/11/2018
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt voor uw feedback. Ondanks de aandacht die we besteden aan het samenstellen van uw pakketten, kunnen we de levering niet beheersen. De reactietijden van de klantenservice zijn aangekondigd op maximaal 3 weken, maar zoals u heeft gezien, is uw bestelling de volgende dag weer uit onze werkplaatsen vertrokken en heeft u uw pakketten op tijd ontvangen. We hopen dat u fijne feestdagen heeft gehad en dat de artikelen hun publiek hebben gevonden.
1
/5
★☆☆☆☆
SAV nul
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 29/11/2018
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt voor uw feedback. December is een periode vol verwachtingen en urgenties. We zijn sorry dat uw ervaring niet aan uw verwachtingen voldeed. We hopen dat uw volgende bezoeken aangenaam zullen zijn.
1
/5
★☆☆☆☆
Ik moest de complete bestelling begin november ontvangen en ik heb alleen de poef ontvangen!!!
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 11/10/2018
Vertaalde beoordeling
1
/5
★☆☆☆☆
Te lange levertijd, hoewel ik mijn bestelling op de dag van plaatsen volledig heb betaald.
Bovendien zeer teleurgesteld over de kwaliteit van de spiegel, de randen van het MDF-paneel zijn niet afgewerkt.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 13/09/2018
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt voor uw feedback. Ondanks de bijzondere aandacht die we besteden aan het zo snel mogelijk vervullen van uw bestellingen, komt het voor dat we slachtoffer zijn van ons succes en dat de producten die u bestelt niet zo snel op voorraad zijn als u zou willen. Onze excuses hiervoor.
1
/5
★☆☆☆☆
Het pakket is beschadigd aangekomen. Ik heb een e-mail gestuurd zonder antwoord en heb meerdere keren gebeld: de lijnen zijn altijd bezet.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 30/11/2018
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt voor uw feedback. Ondanks de zorg die we besteden aan het voorbereiden van uw pakketten, kan het transport onaangename verrassingen met zich meebrengen. Wesco heeft ervoor gekozen om zijn telefonische klantenservice niet te de-localiseren en de kerstperiode is intens en onze elfjes zijn zeer druk. We vragen u om dit te verontschuldigen en hopen dat uw bestelling u nu volledige tevredenheid biedt.
1
/5
★☆☆☆☆
We zouden op maandag 4 december geleverd worden, het pakket is uiteindelijk op donderdag 29 november geleverd. We waren afwezig, we hebben geen telefoontje van de vervoerder ontvangen, het pakket is bij een buurman afgeleverd, gelukkig kunnen we goed met hen opschieten, maar ik had hen deze last en verantwoordelijkheid niet moeten opleggen in geval van problemen met het pakket.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 23/11/2018
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt voor uw feedback. Ondanks de zorg die we aan uw bestellingen besteden, kunnen we de levering niet beheersen. Dankzij uw feedback hebben we het transportbedrijf gewaarschuwd zodat zij deze ongemakken kunnen verhelpen. Onze excuses hiervoor.
1
/5
★☆☆☆☆
Hallo, de leverancier Wesco is niet de schuldige (hoewel het product dat ik aanvankelijk had besteld niet op voorraad was en de levertijden verdubbeld zijn ten opzichte van wat op de website werd aangekondigd). Het bedrijf dat door Wesco is ingeschakeld om de levering uit te voeren, is het probleem: leveringsvenster van 9u tot 17u (niets preciezer) en de bezorger die in de straat levert en weigert uw woning binnen te gaan (hij wordt niet betaald om 'de lift te nemen').
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 25/10/2018
Vertaalde beoordeling
1
/5
★☆☆☆☆
Ik ben zeer ontevreden omdat ik 4 touwen in verschillende kleuren heb besteld, maar 4 touwen in dezelfde kleur heb ontvangen, en de klantenservice informeert me vriendelijk dat het zo is en niet anders. Ik noem dit dus geen 'klantenservice' en zal proberen te bestellen op een site die de behoeften van zijn klanten respecteert.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 09/11/2018
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt voor uw feedback. De set springtouwen die u heeft besteld, bestaat inderdaad uit willekeurige kleuren. We hebben aangegeven dat de kleuren 'divers' zijn, maar uw opmerking laat ons begrijpen dat dit in dit geval misleidend is en ons in staat zal stellen om de productomschrijving te corrigeren. Uw onvrede raakt ons en we hopen dat u ons dit niet kwalijk neemt.
1
/5
★☆☆☆☆
Super product, de materialen en kleuren van goede kwaliteit, alleen de levering duurt een beetje lang
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 15/09/2018
Vertaalde beoordeling
1
/5
★☆☆☆☆
Het is beschamend !! zeer teleurgesteld, ik raad jullie niet aan en zal geen bestelling bij jullie plaatsen.
Zowel wat betreft de leveringen als de geleverde producten
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 12/09/2018
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt voor uw feedback. Ondanks de zorg die we aan uw bestellingen besteden, komen er soms fouten voor die het goede verloop verstoren. We zijn echt sorry voor uw ervaring en begrijpen uw onvrede.
1
/5
★☆☆☆☆
Verpakking gescheurd en bed kapot
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 05/10/2018
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Bedankt voor uw feedback. We hopen dat uw product u nu tevreden stelt.
1
/5
★☆☆☆☆
Uiterst mediocre logistieke service
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 20/09/2018
Vertaalde beoordeling
1
/5
★☆☆☆☆
Fout in de inhoud van de levering. Ik heb geen van de bestelde items ontvangen. Ik kan dus geen mening geven over de producten zelf, maar over een slechte voorbereiding van de pakketten.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 05/09/2018
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Bedankt voor uw feedback. We hopen dat uw producten u tevreden stellen.
1
/5
★☆☆☆☆
Producten van kwaliteit maar een mediocre klantenservice/marketing en een onbetrouwbare gedeeltelijke levering die me twee dagen heeft gekost.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 01/09/2018
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Wij danken u voor uw beoordeling. Wesco hecht het grootste belang aan de kwaliteit van zijn diensten en aan de volledige tevredenheid van zijn klanten. De levering van uw bestelling is niet uitgevoerd volgens de kwaliteitsbelofte van Wesco. Onze logistieke dienst is op de hoogte gesteld van deze situatie en zal de nodige maatregelen nemen om te voorkomen dat dit zich herhaalt.
1
/5
★☆☆☆☆
Fout in de verzending. Een ander product ontvangen.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 04/09/2018
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Bedankt voor deze feedback. We hechten veel waarde aan de kwaliteit van onze diensten, zowel wat betreft luisteren als advies. Onze klantenservice staat volledig tot uw beschikking op 05 49 80 45 05.
1
/5
★☆☆☆☆
Ik heb een bestelling geplaatst rekening houdend met de levertijd en de bevoorrading die onjuist bleek te zijn. In plaats van mijn bestelling binnen 3 weken te ontvangen, heeft het 2 volle maanden geduurd. De klantenservice heeft ook geen levering in twee keer aangeboden in plaats van één keer, dus ik heb zelfs gewacht op de producten die duidelijk op voorraad waren. Zeer teleurstellend.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 07/07/2018
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Bedankt voor uw feedback. Door ons succes zijn onze voorraden onder druk komen te staan. Dit verklaart het ongemak en daarvoor bieden wij onze excuses aan.
1
/5
★☆☆☆☆
Pakket slecht verpakt, matrasrand zelfs de doos was gescheurd, karabijnhaak van de matrashoes defect, deze stinkt heel sterk naar verbrand plastic, onmogelijk om te gebruiken zoals de hellingshoek, zwarte matras voor een baby, hygiëne is van het grootste belang en is eerlijk gezegd helemaal niet aanwezig, klantenservice afwezig na talrijke telefoontjes en e-mails, geen reactie van hun kant, we proberen al een maand iemand te bereiken zonder succes... Het is treurig, ik raad het absoluut niet aan... ik dacht dat het merk serieus was, ik ben extreem teleurgesteld en zal dit zeker vermelden.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 29/07/2018
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Wij danken u voor uw beoordeling. Wesco hecht het grootste belang aan de kwaliteit van zijn producten en diensten. Onze verschillende diensten zijn op de hoogte gesteld van deze situatie die een grondig onderzoek vereist.
1
/5
★☆☆☆☆
De site zelf is zeer goed, maar de levering en de vriendelijkheid van de medewerkers laten te wensen over!
De site gaf aan dat mijn artikelen beschikbaar waren, ik heb meer dan een maand gewacht om alles te ontvangen!
En toen ik belde om te vragen waar het stond, was de medewerker meer dan onaangenaam.
Ik twijfelde om op een andere site te kopen en dat is wat ik de volgende keer zal doen!
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 16/07/2018
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
We danken u voor uw mening. De producten die gebruikt worden in het kader van de Singapore-methode zijn inderdaad slachtoffer geworden van hun succes. Wesco hecht het grootste belang aan de kwaliteit van zijn diensten en aan de volledige tevredenheid van zijn klanten. De levering van uw bestelling is niet uitgevoerd volgens de kwaliteitsverbintenissen van Wesco.
Onze klantenservice en logistiek zijn op de hoogte gesteld van deze situatie en zullen de nodige maatregelen nemen om ervoor te zorgen dat dit niet opnieuw gebeurt.
Onze klantenservice en logistiek zijn op de hoogte gesteld van deze situatie en zullen de nodige maatregelen nemen om ervoor te zorgen dat dit niet opnieuw gebeurt.
1
/5
★☆☆☆☆
Na de eerste wasbeurt zijn de slabbetjes minstens 4 cm in hoogte verloren en zijn ze gekrompen en veel minder bedekkend. Al na een maand wachten op de levering raad ik het absoluut niet aan. Bovendien geen enkele commerciële geste voor de vertraging. Ik neem vandaag opnieuw contact op met de klantenservice.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 16/07/2018
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Bedankt voor deze feedback. We hechten veel waarde aan de kwaliteit van onze diensten, zowel wat betreft luisteren als advies. Onze klantenservice staat volledig tot uw beschikking op 05 49 80 45 05.
1
/5
★☆☆☆☆
Staat niet toe om de verzending te volgen wanneer de bestelling is verzonden of gedeeltelijk verzonden. Onbetrouwbare klantenservice
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 02/08/2018
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt voor deze feedback. U kunt de status van uw bestelling volgen door in te loggen op uw klantaccount in de sectie "Mijn bestellingen". De status van elk product is daar aangegeven. U vindt daar ook een link van de vervoerder om de voortgang van het pakket te volgen.
1
/5
★☆☆☆☆
Ik heb mijn bestelling nog steeds niet ontvangen, het is bijna 15 dagen en ik ontvang het pas vrijdag dus het zou bijna 20 dagen wachten zijn. Ik heb geen uitleg of hulp van de klantenservice gekregen, dus heb ik zelf de vervoerder gebeld die me een leverdatum van 1 week later geeft. Geen enkele poging om het sneller te verzenden en geen bevestiging ontvangen, noch per e-mail noch per sms.
Het is echt omdat ik nergens een tapijt zoals dit heb gevonden dat ik mijn bestelling handhaaf, anders had ik onmiddellijk om een terugbetaling gevraagd.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 01/08/2018
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
We danken u voor uw mening. Wesco hecht het grootste belang aan de kwaliteit van zijn diensten en de volledige tevredenheid van zijn klanten. De levering van uw bestelling is niet uitgevoerd volgens de kwaliteitsverbintenissen van Wesco.
Onze logistieke dienst is op de hoogte gesteld van deze situatie en zal de nodige maatregelen nemen zodat dit zich niet herhaalt.
Onze logistieke dienst is op de hoogte gesteld van deze situatie en zal de nodige maatregelen nemen zodat dit zich niet herhaalt.
1
/5
★☆☆☆☆
De menu's zijn niet expliciet, je moet de naam precies weten om te vinden wat je zoekt.
De kortingen zijn erg mager en hebben geen betrekking op meubels.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 21/07/2018
Vertaalde beoordeling
1
/5
★☆☆☆☆
Het pakket is beschadigd aangekomen en de voeten zijn dus beschadigd. Geen manier om contact met u op te nemen!!!!
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 09/07/2018
Vertaalde beoordeling
1
/5
★☆☆☆☆
Zeer teleurgesteld, bestelling niet volledig ontvangen, ik heb tafelpoten ontvangen maar geen bladen en een gebroken stoel, dus voor een totale bestelling van meer dan 450€ blijf ik met stoelen en tafelpoten zitten, bedankt
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 04/07/2018
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Wij danken u voor uw mening. Wesco hecht het grootste belang aan de kwaliteit van zijn diensten en de volledige tevredenheid van zijn klanten. De levering van uw bestelling is niet uitgevoerd volgens de kwaliteitsverbintenissen van Wesco en daarvoor bieden wij onze excuses aan. Onze logistieke en klantenservice zijn op de hoogte van de situatie, er wordt aan een oplossing gewerkt. Voor meer informatie nodigen wij u uit om contact op te nemen met onze klantenservice op: 05 49 80 01 66