/10
★★★★★
op 13307 beoordelingen gepubliceerd
★★★★★
op 13307 beoordelingen gepubliceerd
Laatste neutrale klantbeoordelingen
3
/5
★★★☆☆
De communicatie over de levertijd van bepaalde artikelen, de levering in kit... De levering was niet top met beschadigde dozen, we moesten helpen met het lossen van het materiaal.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 23/09/2022
Vertaalde beoordeling
3
/5
★★★☆☆
Over het algemeen ben ik altijd zeer tevreden over alles, behalve over deze laatste bestelling met betrekking tot de aquariumlamp. Ik heb dit artikel echter al eerder besteld zonder ooit problemen te hebben gehad.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 07/11/2022
Vertaalde beoordeling
3
/5
★★★☆☆
ARCHIbloc BRIK C Zeer dun karton in vergelijking met de oude wesco-bakken! Ze zijn gemarkeerd als meerkleurig terwijl er slechts één kleur is toegewezen per grootte van de bak! Dat is niet hetzelfde!!! Dus ik heb 40 grote blokken besteld, ze zijn allemaal blauw aangekomen!
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 28/08/2022
Vertaalde beoordeling
3
/5
★★★☆☆
Te ingewikkeld de retouren en bovendien zijn de retourkosten vrij hoog voor de klant. Dat is niet normaal
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 19/08/2022
Vertaalde beoordeling
3
/5
★★★☆☆
Moeilijk om op de catalogus te vertrouwen, een telefoontje naar uw bestellingsdienst zou niet noodzakelijk moeten zijn om artikelen te vinden/
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 23/08/2022
Vertaalde beoordeling
3
/5
★★★☆☆
Ik heb 5 dagen geleden een verzoek ingediend bij de klantenservice, maar ik heb nog steeds geen antwoord!
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 20/08/2022
Vertaalde beoordeling
3
/5
★★★☆☆
Teleurgesteld over de levertijd: ik heb mijn product op 1 september ontvangen, dat is betreurenswaardig. Ik begrijp niet hoe het meer dan drie weken kon duren om mijn bestelling voor te bereiden en nog eens twee weken om geleverd te worden
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 08/08/2022
Vertaalde beoordeling
3
/5
★★★☆☆
Niets te zeggen over de klantenservice. Hier gaat het meer om de hoeveelheid karton en plastic die is gebruikt voor onze bestelling van 20 hagen die in 20 verschillende dozen zijn aangekomen. Het zou wenselijk zijn geweest om de hagen met zo min mogelijk karton en plastic te groeperen.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 09/07/2022
Vertaalde beoordeling
3
/5
★★★☆☆
Ik ben erg tevreden over de producten maar niet over de levering... een van mijn artikelen zou later aankomen, 1 week vertraging... ik wacht al meerdere weken. Ik ga twee keer nadenken als het product met een wachttijd wordt aangekondigd!
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 18/06/2022
Vertaalde beoordeling
3
/5
★★★☆☆
Ik ben een gastouder. Ik bestel vaak en vind het jammer dat ik geen korting of een loyaliteitskaart krijg. Maar ik hou erg van de aangeboden producten. Snelle levering.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 05/08/2022
Vertaalde beoordeling
3
/5
★★★☆☆
Met Wesco is het altijd hetzelfde, ik ben altijd teleurgesteld over de kwaliteit, vooral als je de prijzen ziet!
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 18/07/2022
Vertaalde beoordeling
3
/5
★★★☆☆
Bestelling sneller geleverd dan de aangekondigde termijn, dus ik was niet thuis en tot op heden weet ik niet waar mijn pakket is of er een nieuwe leveringspoging zal zijn... Een beetje teleurgesteld over de levering. Aan de andere kant, niets op te merken over de site en het bestelproces.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 14/07/2022
Vertaalde beoordeling
2
/5
★★☆☆☆
Het product voldeed aan mijn verwachtingen. Levering op tijd. Waarom werd ik niet gewaarschuwd dat het pakket was aangekomen? Het werd in de volle zon achtergelaten tijdens een hittegolf. De producten waren gloeiend heet toen ik ze vond! Ik maak me zorgen over het bewaren ervan en of ze op middellange termijn bruikbaar blijven.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 17/07/2022
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt dat u uw ervaring met ons deelt via deze weg. We hebben bij onze leverancier geïnformeerd of een sterke blootstelling aan warmte het product kan aantasten. In geval van blootstelling aan hoge temperaturen, als de verpakking van de klei is geopend, zal de klei snel uitharden, waardoor het moeilijk wordt om ermee te modelleren. Als de verpakking niet is geopend, zou de klei nog steeds gemakkelijk te bewerken moeten zijn. Blootstelling aan de zon heeft geen ander effect dan mogelijk uitharden van de klei. Als u denkt dat de klei moeilijk te modelleren is door deze blootstelling aan de zon, nodigen we u uit om een klacht in te dienen bij onze klantenservice op [email protected]. Ons team kan u dan een oplossing aanbieden. We hebben uw ervaring met de vervoerder doorgegeven aan onze logistieke dienst, zodat deze situatie zich in de toekomst niet herhaalt. We hopen dat we uw vragen hebben beantwoord en dat u, ondanks deze ongelukkige ervaring, WESCO een nieuwe kans zult geven. We hopen u binnenkort weer op onze site te zien, fijne dag.
3
/5
★★★☆☆
Wat betreft de site, je raakt een beetje in de war als je de benaming van het product niet kent. Maar na te hebben gebeld, werd ik zeer goed geïnformeerd over wat ik wilde. Wat de levering betreft, deze was snel, ik betreur alleen dat de vervoerder GLS een tijdsvenster van 8.00 tot 18.00 uur vaststelt, zonder een datum te geven en geen rekening houdt met de aanwijzingen die tijdens mijn bestelling zijn vermeld.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 07/07/2022
Vertaalde beoordeling
3
/5
★★★☆☆
Niet erg duidelijk ...
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 06/07/2022
Vertaalde beoordeling
2
/5
★★☆☆☆
Snelle levering, niets te zeggen.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 08/07/2022
Vertaalde beoordeling
2
/5
★★☆☆☆
Zeer slechte leveringsservice.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 06/07/2022
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo, bedankt voor uw beoordeling. We verontschuldigen ons voor de slechte ervaring die u heeft gehad. De feedback van onze klanten stelt ons in staat om onszelf in vraag te stellen en te verbeteren, aangezien de kwaliteit van onze diensten en de tevredenheid van onze klanten onze prioriteiten zijn. Aarzel niet om ons te vertellen hoe de leveringsservice u heeft teleurgesteld, zodat we dit kunnen verhelpen en onze klanten een optimale leveringservaring kunnen bieden. We hopen u toch weer op onze site te zien en wensen u een fijne dag.
3
/5
★★★☆☆
Correcte navigatie, perfecte levering maar teleurgesteld door de artikelen die dubbel zijn gekocht voor twee verjaardagen, jammer voor mij!
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 04/07/2022
Vertaalde beoordeling
3
/5
★★★☆☆
Je kunt de gevraagde offerte niet direct op de site valideren. Slecht afleveradres!!!!
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 04/07/2022
Vertaalde beoordeling
2
/5
★★☆☆☆
Fout bij de bestelling en aankomst van de producten niet in overeenstemming.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 01/07/2022
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons feedback te geven. We begrijpen uw teleurstelling over het ontvangen van een verkeerd pakket van de drie die u verwachtte. Onze oprechte excuses voor het ongemak. We danken u dat u contact met ons heeft opgenomen, waardoor we u een oplossing kunnen bieden om dit probleem op te lossen. Zoals afgesproken met onze klantenservice, sturen we u het juiste product en een prepaid label zodat u het verkeerde pakket op onze kosten kunt retourneren. We hopen dat deze oplossing u bevalt en dat u WESCO een nieuwe kans geeft. Fijne dag.
2
/5
★★☆☆☆
Niets was normaal bij deze bestelling, hoewel alles uiteindelijk goed is gekomen! Ik heb geen bevestigingsmail van mijn bestelling ontvangen. Ik ben niet geïnformeerd over de levering, noch door Wesco, noch door de vervoerder, gelukkig waren we aanwezig. Vreemd, niet? Marie-Odile Blanvillain
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 22/06/2022
Vertaalde beoordeling
2
/5
★★☆☆☆
In afwachting van een antwoord op mijn klacht (artikel ontvangen beschadigd en slecht beschermd voor transport). Klantenservice overbelast...
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 31/05/2022
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo, we bedanken u voor het nemen van de tijd om ons op deze manier te waarschuwen. We begrijpen dat deze ervaring niet aan uw verwachtingen heeft voldaan, het weerspiegelt niet de kwaliteitsverbintenissen van Wesco. We zijn momenteel in contact met de vervoerder om de oorsprong van de gebreken op het product te begrijpen en zoveel mogelijk te voorkomen dat het probleem zich in de toekomst herhaalt. Onze klantenservice heeft uw klacht goed ontvangen en zal binnenkort contact met u opnemen om u een oplossing voor te stellen, die, hopen we, u zal aanmoedigen om onze site een tweede kans te geven. Fijne dag.
3
/5
★★★☆☆
Leveringstermijn niet gerespecteerd terwijl alles op voorraad was bij mijn bestelling. Bovendien moest ik zelf contact opnemen omdat ik geen nieuws had.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 20/05/2022
Vertaalde beoordeling
3
/5
★★★☆☆
Ook al blijven we fan van de catalogus die ons een globaal overzicht van verschillende producten biedt, de site is aangenaam en eenvoudig te gebruiken. Maar ik probeer sinds vanmorgen (30/05/2022) in te loggen om nieuwe offertes op te stellen, maar het is onmogelijk: heeft u vandaag problemen met de site?
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 16/05/2022
Vertaalde beoordeling
3
/5
★★★☆☆
Een wachttijd van 3 maanden om het product te ontvangen. De leverdatum is steeds uitgesteld
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 06/04/2022
Vertaalde beoordeling
2
/5
★★☆☆☆
Bank aangekomen beschadigd. De vervoerder die ik zag leveren, heeft de bank over de grond gesleept! contact voor retour. slechte afhandeling van de retour
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 11/05/2022
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt dat u ons op deze manier waarschuwt. De levering van uw bestelling is niet uitgevoerd volgens de kwaliteitsverbintenissen van WESCO en we betreuren het ongemak. We nodigen u uit om contact op te nemen met onze klantenservice op [email protected] of op 05 49 80 45 05 zodat we u snel een oplossing kunnen bieden. We hopen dat u WESCO een nieuwe kans geeft en dat we u binnenkort weer op onze site kunnen verwelkomen.
3
/5
★★★☆☆
De leveringstijden die op de site worden gegeven, worden niet gerespecteerd.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 05/04/2022
Vertaalde beoordeling
3
/5
★★★☆☆
Uw e-mail van 07/05/2022: « Uw bestelling is binnenkort bij u! ... U ontvangt een nieuw bericht op de dag van levering. » Inderdaad, uw e-mail (aankondiging van de levering) ontvangen op 10/05/2022 om 8:04: « Nog maar een paar uur... Uw pakket wordt vandaag op het aangegeven adres aangeboden ». Levering vond plaats op 10/05/2022 iets voor 9 uur! Ik was niet voor mijn computer om 8 uur 's ochtends... dus een beetje verrast door de levering zo kort na de verzending van uw e-mail waarvan ik nog niet op de hoogte was! - Eén van de 3 pakketten, groot, slecht gesloten, is « afgekeurd » met uw brede WESCO verpakkingsband maar slecht gepositioneerd en weinig plakkerig. Binnenin: 1 beschadigde kartonnen doos (een hele achterkant gescheurd) van glinsterende gelbuizen: 48 in plaats van 50 buizen... In één van de 2 andere pakketten, een « opengescheurde » zak van 2400 geometrische papieren die zich onder de andere artikelen verspreidden. - Leveringsbon vrij « rommelig » verschillende artikelen van hetzelfde type zijn niet achtereenvolgens vermeld: langer om te verwijzen tijdens het aftekenen. - Altijd tevreden over de kwaliteit van uw producten.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 03/05/2022
Vertaalde beoordeling
3
/5
★★★☆☆
Bestelling incompleet aangekomen
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 24/03/2022
Vertaalde beoordeling
2
/5
★★☆☆☆
Tapijt ontvangen beschadigd (zoals met een snijmes). Het is niet verwonderlijk, want het was gewoon verpakt in doorzichtig plastic. Ik heb een klacht ingediend en hoop een nieuwe te ontvangen! Mijn beoordeling kan worden herzien afhankelijk van de klantenservice... anders, afgezien van het feit dat het beschadigd is, is de kwaliteit top! Ik wilde de ivoorkleur, maar die was alleen in deze maat beschikbaar. Jammer.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 29/04/2022
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Wij danken u voor uw beoordeling. WESCO hecht veel belang aan de kwaliteit van zijn diensten en de volledige tevredenheid van zijn klanten. De levering van uw bestelling is niet uitgevoerd volgens de kwaliteitsverbintenissen van WESCO. Onze logistieke dienst is op de hoogte gesteld van deze situatie en zal de nodige maatregelen nemen om te voorkomen dat dit zich herhaalt. Onze klantenservice heeft uw klacht goed genoteerd en zal contact met u opnemen om u zo snel mogelijk een oplossing te bieden. We hopen dat u onze site een tweede kans wilt geven. Fijne dag.