9/10
★★★★★
op 13633 beoordelingen gepubliceerd

Laatste negatieve klantbeoordelingen

1 /5
★☆☆☆☆

Geen begrip van de klantenservice, facturering service.

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 15/12/2017
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Bedankt voor deze terugkoppeling. Wij hechten veel belang aan de kwaliteit van onze diensten, zowel wat betreft luisteren als advies. Onze klantenservice zal u opnieuw contacteren per telefoon en per e-mail om u te begeleiden in uw proces.
1 /5
★☆☆☆☆

Wat een grote onzin voor de levering: zogenaamd kun je je dag kiezen. Ik vraag om 15 januari. De klantenservice die ik telefonisch heb benaderd voor iets anders, zegt dat het eigenlijk tussen de 15 en 17 zal zijn, maar dat ik de dag ervoor door de vervoerder geïnformeerd zal worden. Waarop, ZONDER TE WAARSCHUWEN, de vervoerder op de 13e levert, op het moment dat ik moest vertrekken, wat me vertraging heeft bezorgd voor de rest van mijn dag... En nog kan ik zeggen dat ik geluk heb gehad, want 5 minuten later was ik niet geleverd.

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 01/12/2017
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Bedankt voor uw beoordeling en het spijt ons dat u deze ervaring heeft gehad. Weet dat Wesco veel waarde hecht aan de kwaliteit van zijn diensten en de volledige tevredenheid van zijn klanten. Het bedrijf dat verantwoordelijk is voor de levering had u tijdens uw levering moeten contacteren. Uw klacht is aan hen doorgegeven. De nodige maatregelen zullen worden genomen om ervoor te zorgen dat dit niet opnieuw gebeurt.
1 /5
★☆☆☆☆

Over het algemeen ben ik zeer ontevreden over wesco!!! defecte producten, lange levertijd, te hoge prijzen!!! bovendien is de verkoopster echt slecht, kent haar klanten niet en volgt haar bestellingen niet. dit is mijn 3e crèche, voor de anderen ga ik zeker naar de concurrentie

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 13/12/2017
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Wij danken u voor uw beoordeling en zijn er verdrietig om dat u deze ervaring heeft gehad. Weet dat Wesco veel waarde hecht aan de kwaliteit van zijn diensten en de volledige tevredenheid van zijn klanten. Onze klantenservice heeft contact met u opgenomen om de defecte producten te vervangen. We hopen dat ze u deze keer volledig tevreden zullen stellen.