9/10
★★★★★
op 13311 beoordelingen gepubliceerd

Laatste negatieve klantbeoordelingen

1 /5
★☆☆☆☆
Super site! Als je een kwaliteitsproduct wilt, raad ik deze site aan
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 14/05/2019
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Bedankt voor uw vriendelijke feedback.
U heeft ons een beoordeling van 1/5 gegeven, wat de laagste beoordeling is en niet overeenkomt met uw opmerking.
Om een betere samenhang te krijgen, kunt u uw beoordeling alstublieft herzien?
Dank u en tot snel op wesco.fr
1 /5
★☆☆☆☆
Op 16 mei. Pakket afgeleverd in de hal van mijn gebouw, niet gewaarschuwd. Een deel van de bestelling ontbrak
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 11/05/2019
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt voor uw feedback. We hopen dat u het geheel van uw bestelling waardeert. Uw opmerking heeft ons bijzonder geraakt en zal ons helpen onze service te verbeteren. Bedankt dat u ons helpt efficiënter te worden.
1 /5
★☆☆☆☆
Teleurgesteld !!!! mogelijkheid van zogenaamde geplande levering ???? mijn pakket is 3 dagen eerder aangekomen dan ik had gevraagd (ik was op vakantie) en vooral het is geleverd bij een buurman die ik niet ken! Bravo !!!!!!!!
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 25/04/2019
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt voor uw feedback. We verontschuldigen ons voor dit ongemak en hopen dat u ons niet al te veel kwalijk neemt.
1 /5
★☆☆☆☆
GLS heeft aangekondigd dat mijn pakket op 2 mei is geleverd, het is nu 13 mei en ik heb nog steeds niets ontvangen... Het is voor de crèche, de moederdag en het vertraagt veel activiteiten.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 25/04/2019
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt voor uw antwoord. Uw pakket is inderdaad op de aangegeven datum geleverd. Zonder antwoord van uw kant kunnen we de situatie niet verduidelijken. We hopen dat u tevreden bent met uw producten en dat u mooie cadeaus voor de ouders heeft kunnen maken.
1 /5
★☆☆☆☆
Ik heb twee identieke artikelen op dezelfde dag besteld en betaald, maar ik heb er maar één ontvangen in een enorme doos, ik ben totaal teleurgesteld.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 02/05/2019
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt voor uw feedback. We hebben helaas maar één bestelling van u ontvangen. Ik nodig u uit om rechtstreeks contact met ons op te nemen via e-mail op [email protected]. Onze teams zullen alles in het werk stellen om deze kwestie op te lossen. Wat betreft de grootte van de pakketten, we proberen ze zo goed mogelijk te kalibreren om een breukvrije verzending te garanderen terwijl we hun grootte minimaliseren. Zo heeft u de broden in een mini-postdoos ontvangen. We verbeteren ons elke dag en hopen dat u ons opnieuw vertrouwt in dit proces.
1 /5
★☆☆☆☆
Ik heb een artikel ontvangen dat niet overeenkomt met de foto! Ik heb een mok voor een jongen besteld en ik heb er een voor een meisje ontvangen. Ik heb dit weekend de klantenservice geschreven en nog steeds geen reactie. Ik zal hier niet meer bestellen.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 29/04/2019
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt voor uw feedback. We proberen zoveel mogelijk aan de verwachtingen van onze klanten te voldoen en de kwaliteit van de producten die we u aanbieden is essentieel voor ons. We begrijpen uw teleurstelling volledig en zullen het nodige doen om de situatie recht te zetten. De kleur van dit product is willekeurig en we zullen de productpagina aanpassen zodat er geen verwarring meer mogelijk is. We zijn echter van mening dat speelgoed en materiaal voor kinderen niet gegenderd zouden moeten zijn. We werken elke dag aan het bevorderen van het recht van kinderen om vrij te spelen en hun voorkeuren te uiten zonder zich zorgen te maken over het label dat wij, volwassenen, aan de kleur of het patroon van het materiaal kunnen toekennen. We hopen dat u ons dit niet kwalijk neemt.
1 /5
★☆☆☆☆
3 slabbetjes met gebreken op 7. De klantenservice was streng toen ik belde
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 24/04/2019
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt voor uw feedback. Helaas konden we u op 1 mei niet antwoorden vanwege de feestdag. Wat betreft de defecte slabbetjes, willen we u graag producten van onberispelijke kwaliteit aanbieden. Om deze kwestie zo snel mogelijk op te lossen, nodigen we u uit om onze klantenservice per e-mail te contacteren op [email protected] en ons foto's te sturen. Zo kunnen we ze zo snel mogelijk voor u omruilen.
1 /5
★☆☆☆☆
Zeer teleurgesteld. geen afmetingen aangegeven, ik heb iets dat me niet zal dienen
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 08/04/2019
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Bedankt voor deze terugkoppeling. Op elke productpagina van onze site staat de productbeschrijving met alle technische informatie die je moet weten: kleuren, materialen en afmetingen.
1 /5
★☆☆☆☆
Het bestelde product komt helemaal niet overeen met mijn verwachtingen. Het dekbedovertrek draait mee met het kind tijdens zijn slaap. Geen bevestigingsmiddel voor het matras. Na controle is de beschrijving op de site niet duidelijk en kan het de consument misleiden. Tweede slechte verrassing, de retourkosten zijn voor de koper. Als je de afmetingen van het pakket ziet dat is verzonden voor alleen een dekbed en een kussen, is dat zeer ontmoedigend om gebruik te maken van de klantenservice. Als directeur van een kinderdagverblijf (ik heb privé besteld) zal ik dit feit zeker communiceren binnen mijn professionele netwerk.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 07/04/2019
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt voor uw opmerking. Deze slaapzak is inderdaad ontworpen om op alle soorten bedden te worden gebruikt. Zoals u aangeeft, zijn er voor dit klassieke model geen bevestigingsmiddelen voor het matras. Alleen de
1 /5
★☆☆☆☆
Zeer teleurgesteld over bepaalde artikelen, vooral over de gevaarlijkheid (een speelgoed dat in de mond van een kind breekt!!)
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 01/04/2019
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt voor uw feedback. Al het materiaal dat we verkopen wordt getest door ons interne kwaliteitslaboratorium en externe kwaliteitslaboratoria. Wanneer een artikel defect is, nodigen we u uit om zo snel mogelijk contact op te nemen met onze klantenservice via e-mail op [email protected] om het probleem zo snel mogelijk op te lossen. De veiligheid van kinderen is onze prioriteit. Bedankt.
1 /5
★☆☆☆☆
Slecht!!! Zeer middelmatig product, bijna gevaarlijk, we hebben het ontvangen en meteen weggegooid! Een schande!!! Hoe kan men een zo scrupuleuze verkoper toestaan om zo'n gevaarlijk rommel voor een baby te verkopen!!! Werkelijke oplichting!!! Vermijden!!!!
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 21/02/2019
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt voor uw feedback. We zijn absoluut bedroefd over uw opmerking. Dit speelgoed is bijzonder gewaardeerd door professionals in de kinderopvang die het gebruiken bij zeer jonge kinderen om met poppen te spelen en volwassenen om hen heen na te doen. Het is in geen geval een echte wieg voor een zuigeling, maar een speelgoed. Bij kwaliteitsproblemen met dit speelgoed, neem contact op met onze klantenservice op [email protected] zodat zij uw verzoek zo snel mogelijk kunnen behandelen.
1 /5
★☆☆☆☆
Blij met het tapijt maar extreem geschokt door de levertijden en de leveringsvoorwaarden. Ik ontvang het eindelijk na 3 weken wachten en tientallen jaren extra kosten bij de vervoerder Heppner. Catastrofaal!!
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 09/03/2019
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt voor uw feedback. We hechten veel belang aan het aanbieden van een kwaliteitsservice. Ondanks de zorg die we besteden aan de voorbereiding van uw bestellingen, verloopt de ontmoeting met de vervoerder niet altijd zoals we zouden willen. We hebben de informatie doorgegeven aan de vervoerder. De afspraak kan online worden gemaakt na ontvangst van een sms.
1 /5
★☆☆☆☆
De afmetingen komen niet overeen met de beschrijving. Jammer, zelfs toen ik hen schreef willen ze niets weten.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 14/03/2019
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt voor uw feedback. Helaas hebben wij uw brief niet ontvangen. Wij nodigen u uit om contact met ons op te nemen via e-mail op [email protected] zodat wij uw verzoek zo snel mogelijk kunnen behandelen.
1 /5
★☆☆☆☆
Hallo, Ik heb de blauwe loopfiets aan mijn kleinzoon gegeven voor zijn 2 jaar. Deze loopfiets is ontworpen voor kinderen van 2 tot 4 jaar. Maar dit kleine ventje, dat erg groot is voor zijn leeftijd, kan deze loopfiets niet gebruiken: 1) hij is erg, erg zwaar en kan hem dus niet optillen. 2) de handvatten zijn erg groot en de handen van een 2-jarig kind zijn te klein. 3) het zadel is veel te ver van het stuur, waardoor hij op het frame moet zitten. 4) hij is te hoog. 5) de twee achterwielen maken de loopfiets onstabiel (het helpt nauwelijks om de loopfiets rechtop te houden als hij stopt en bovendien valt hij als het kind eraf komt). Deze loopfiets IS HELEMAAL NIET GESCHIKT VOOR EEN KIND VAN 2 JAAR zoals in de advertentie staat. Hij zou perfect zijn voor een kind van 3 jaar en ouder. Dit betekent dat hij er pas over een paar maanden gebruik van kan maken. Het is dus een leugen om te beweren dat hij geschikt is voor een kind van 2 jaar. Om deze reden ben ik zeer ontevreden over uw beleid. Ik ben van plan om een negatieve recensie op internet te plaatsen zodat andere ouders niet misleid worden zoals ik ben. Bedankt voor uw aandacht.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 18/03/2019
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt voor uw opmerking. Het spijt ons dat onze kleine driewieler niet aan uw verwachtingen voldoet. Hij is ontworpen voor kinderen met een lengte tussen de 90 cm en 119 cm. Speciaal gemaakt om bestand te zijn tegen de aanvallen van schoolkinderen op het schoolplein, is zijn gewicht een gevolg van het gebruik. De handvatten zijn uitgerust met een schokabsorberend systeem en hun afmetingen zijn het gevolg van hun robuustheid. De instabiliteit van de driewieler is juist de aantrekkingskracht van het product: het stelt het kind in staat om zijn evenwicht te oefenen en zijn vestibulaire systeem te trainen.
1 /5
★☆☆☆☆
Bestelling die tussen 12 en 14 maart 2019 zou aankomen, arriveerde uiteindelijk pas op de 20e na 2 telefoontjes en bovendien is het niet het juiste artikel. Uiteindelijk moet ik een dossier invullen waar een termijn van 15 dagen voor de behandeling is en weten of ik een nieuwe kan krijgen of terugbetaald kan worden!
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 07/03/2019
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt voor uw feedback. We hechten veel waarde aan het aanbieden van een kwaliteitsservice. Als een Franse KMO hebben we ervoor gekozen om geen callcenter in te schakelen en uw verzoeken met de grootste aandacht te behandelen. Deze keuze kan soms leiden tot vertragingen, maar garandeert de lokale economische dynamiek en het behoud van onze waarden. We danken u voor uw geduld en hopen u binnenkort weer op onze site te zien.
1 /5
★☆☆☆☆
Bestelling niet conform (niet het gevraagde model) en verplichting om te betalen voor het retourneren van het materiaal
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 02/03/2019
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt voor uw feedback. Wanneer het product niet conform of defect is, is de retourzending gratis. De klantenservice, bereikbaar per e-mail op [email protected], staat tot uw beschikking om uw verzoeken zo snel mogelijk te beantwoorden.
1 /5
★☆☆☆☆
Goed product maar de levering is nul
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 02/03/2019
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt voor uw feedback. Ondanks de zorg die we besteden aan de voorbereiding van uw bestellingen, kan de levering soms teleurstellingen met zich meebrengen. We zijn echter blij dat de artikelen aan uw verwachtingen voldoen en dat u op de gewenste datum bent geleverd.
1 /5
★☆☆☆☆
Na een bestelling op de site ben ik zeer teleurgesteld. Je verwacht een minimum gezien de prijs. Bestelling geplaatst voor een houten keukenset. Veel problemen met alle ontvangen artikelen: een meubel zonder schroeven, een ander dat geel was terwijl het nieuw zou moeten zijn, een ander meubel met 2 identieke zijkanten waardoor het onmogelijk was om in elkaar te zetten, en tenslotte een laatste dat mijn man moest corrigeren omdat het niet goed in elkaar paste. En het ergste is dat, eenmaal bij de klantenservice, ze de ontbrekende onderdelen naar een ander adres sturen. Het is een schande. Je verwacht kwaliteitsproducten, maar dat is niet het geval. De klantenservice heeft echter wel het nodige gedaan, maar je moest geduldig zijn.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 28/01/2019
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt voor uw feedback. Het spijt ons dat we niet op uw bestelling hebben gereageerd zoals we hadden gewild. Onze excuses hiervoor. We hopen desondanks dat u van uw speelgoed geniet en dat u ons opnieuw vertrouwt.
1 /5
★☆☆☆☆
Nooit meer, de bezorger heeft me zelfs niet gebeld, ik betaal verzendkosten om bij mij thuis te worden geleverd, ze hebben me een afhaalpunt opgelegd terwijl ik daar niet in de buurt ben en natuurlijk kan Wesco er niets aan doen, ik zal daar nooit meer bestellen
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 16/02/2019
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt voor uw feedback. Ondanks de liefde die we in het voorbereiden van uw bestellingen steken, hebben we niet volledig controle over het transport. Uw opmerking stelt ons echter in staat om deze kwestie aan te kaarten en zo onze organisatie te verbeteren.
1 /5
★☆☆☆☆
Zeer teleurgesteld, de kleuren van de kralen komen niet overeen met de verkoopfoto
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 06/02/2019
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt voor uw feedback. De foto was inderdaad oud en we vragen u om ons hiervoor te verontschuldigen. Deze zal zo snel mogelijk worden aangepast. We hopen dat u ons dit niet kwalijk neemt.
1 /5
★☆☆☆☆
Het pakket was in slechte staat! Blijkbaar al geopend
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 27/01/2019
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt voor uw feedback. Ondanks de aandacht die we besteden aan de voorbereiding van uw pakketten, komt het voor dat het transport niet verloopt zoals we zouden willen. We nodigen u uit om contact op te nemen met de klantenservice op het adres [email protected] en we zullen uw verzoek zo snel mogelijk behandelen.
1 /5
★☆☆☆☆
Ik ben toevallig op deze site terechtgekomen.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 17/01/2019
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Zeer aantrekkelijke site, maar ik ben extreem teleurgesteld!! Levering gepland tussen de 17e en de 21e, uiteindelijk heb ik mijn artikelen op de 24e ontvangen. Ik heb 2 bedden en 2 lakens besteld, een van de bedden is volledig krom (dit is niet door de levering gekomen, de doos is intact).
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 09/01/2019
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt voor uw feedback. Ondanks de aandacht die we besteden aan het aanbieden van leveringen op uw verzoek, konden we niet leveren zonder uw aanwezigheid. Wat betreft de kwaliteit van het bed, nodigen we u uit om contact op te nemen met de klantenservice op het adres [email protected] en we zullen uw verzoek zo snel mogelijk behandelen. Wanneer de producten defect zijn, zijn de retourkosten voor onze rekening.
1 /5
★☆☆☆☆
Aangezien ik mijn bestelling tot op heden niet heb ontvangen en na verschillende telefoontjes, werd mij verteld dat de bezorger bij mijn huis is geweest maar het pakket niet kon achterlaten omdat de persoon die het zou ontvangen geen bestelling verwachtte. Dit zou zijn gebeurd tijdens zijn zogenaamde twee bezoeken terwijl ik niemand heb gezien en geen kennisgeving of telefoontje van de bezorger heb ontvangen. Ik heb contact opgenomen met de vervoerder (de dame was zeer onvriendelijk) die beweerde dat er een kennisgeving in de brievenbus zou zijn achtergelaten... De levering zou opnieuw worden ingepland voor de 24e, maar op die datum en tot 10 februari ben ik in het buitenland. Dus heb ik deze bestelling geannuleerd en verzoek ik u om de terugbetaling uit te voeren. Met vriendelijke groet, Chauvet Christian
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 12/01/2019
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt voor uw feedback. Ondanks de aandacht die we aan uw bestellingen besteden, komt het voor dat het transport niet aan onze eisen voldoet. Uw feedback stelt ons in staat om corrigerende verbeteracties te ondernemen en daarvoor danken we u. We hopen u binnenkort weer op onze site te zien.
1 /5
★☆☆☆☆
We bestellen, ze incasseren en leveren drie maanden later. Ik raad het af.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 22/10/2018
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt voor uw feedback. We begrijpen uw ontevredenheid over de situatie. Helaas waren we niet op voorraad van het product dat u had gekozen. De facturering vond echter plaats op het moment van verzending en we hebben uw bestelling enkele dagen na uw annulering terugbetaald. We zijn echt sorry voor onze gemiste ontmoeting.
1 /5
★☆☆☆☆
Bende grappenmakers!
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 09/01/2019
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Zeer teleurgesteld...
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 10/12/2018
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Dit is de eerste en laatste keer dat ik bij jullie bestel! Tot nu toe heb ik geen terugkoppeling!! Behalve een info over een antwoord in 3 weken!!! Ik droom .. de kerstman zal tegen die tijd al weg zijn! Dus ik vraag om terugbetaling!!! Niet onderhandelbaar ... anders vertel ik je niet hoe ik reclame voor jullie ga maken ... !! Op Facebook enzovoort ... niet te vergeten het kleine meisje dat het speelgoed zou hebben ... gelukkig bestaat de concurrentie!!!
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 06/12/2018
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt voor uw terugkoppeling. We zijn erg sorry voor uw frustratie. Uw pakket is op 12 december uit onze werkplaatsen vertrokken en helaas kunnen we het transport dat door een externe dienstverlener wordt uitgevoerd niet beheersen. We hebben al meer dan 40 jaar een vertrouwensrelatie met onze klanten en eerlijkheid maakt deel uit van ons DNA. Het is dus niet nodig om te dreigen zodat we uw teleurstelling begrijpen en u terugbetalen.
1 /5
★☆☆☆☆
Pakket beschadigd en klantenservice niet effectief
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 05/12/2018
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt voor uw feedback. Wij hechten veel waarde aan het aanbieden van kwaliteitsmateriaal en besteden specifieke aandacht aan hun verpakking om u een onberispelijke service te garanderen. Echter, het transport brengt verrassingen met zich mee die buiten onze controle liggen. Wij hebben u aangeboden om het beschadigde onderdeel te vervangen. Aarzel niet om contact met ons op te nemen wanneer u een beslissing heeft genomen.
1 /5
★☆☆☆☆
Niet goed
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 06/12/2018
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt voor uw feedback. Wij hechten veel waarde aan het aanbieden van een onberispelijke service. Wij nodigen u uit om contact op te nemen met onze service per e-mail op [email protected] en wij zullen uw verzoek zo snel mogelijk behandelen.