/10
★★★★★
op 13115 beoordelingen gepubliceerd
★★★★★
op 13115 beoordelingen gepubliceerd
Laatste klantbeoordelingen
5
/5
★★★★★
Snelle levering en product van hoge kwaliteit. Zeer tevreden, ik beveel het aan.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 15/08/2022
Vertaalde beoordeling
5
/5
★★★★★
Top!
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 05/08/2022
Vertaalde beoordeling
5
/5
★★★★★
Op tijd ontvangen
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 09/08/2022
Vertaalde beoordeling
5
/5
★★★★★
De site is zeer goed.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 09/08/2022
Vertaalde beoordeling
5
/5
★★★★★
Attent op opmerkingen over de leverdatum, perfect.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 20/07/2022
Vertaalde beoordeling
5
/5
★★★★★
Bestelling van een bedje 130x54, en van twee passende hoeslakens. Bestelling kwam veel sneller aan dan verwacht. Stevig bedje, licht, zeer praktisch als logeerbed. Passende lakens, van goede kwaliteit.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 09/08/2022
Vertaalde beoordeling
5
/5
★★★★★
Perfect
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 26/07/2022
Vertaalde beoordeling
4
/5
★★★★☆
Beter op de computer dan op de telefoon. Zeer goede site.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 07/08/2022
Vertaalde beoordeling
1
/5
★☆☆☆☆
Hallo, zeer boos, de deadlines worden niet gerespecteerd en we worden heel slecht behandeld aan de telefoon ondanks een bestelling van bijna 10.000€ !!!! We openen onze crèche op 1 september en we zullen geen tafels of stoelen voor de kinderen hebben .... We zullen moeten kamperen. We hadden vanaf het begin gewaarschuwd moeten worden, anders had ik mijn bestelling elders geplaatst. Helemaal niet professioneel. Dit is mijn eerste en laatste bestelling... de directeur.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 09/08/2022
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo, we bedanken u voor het nemen van de tijd om ons te schrijven. We begrijpen uw teleurstelling en verontschuldigen ons voor het ongemak dat is veroorzaakt. Sinds enkele maanden hebben de gezondheidscrisis en meer recent de onzekere geopolitieke situatie de logistieke activiteiten verstoord, waardoor we te maken hebben gekregen met bevoorradings- en transportproblemen. We doen ons best om de bestellingen van onze klanten zo snel mogelijk te verzenden en hen te informeren over de levertijden. Daarom vermeldt het bevestigingsbericht van de bestelling, dat op uw e-mail is verzonden op 2 augustus, inderdaad twee verschillende leverdata, tussen 16 en 18 augustus voor het eerste deel van de bestelling, en tussen 21 en 23 september voor het tweede deel van de bestelling. We betreuren het dat u niet op de hoogte was van deze informatie. We nodigen u uit om contact op te nemen met onze klantenservice op 05 49 80 01 66 vanaf 1 september, die u kan informeren over de verzending van de rest van uw bestelling. Ondanks deze slechte ervaring hopen we dat onze producten u volledig tevreden zullen stellen in gebruik, en dat u Wesco een nieuwe kans zult geven. Fijne dag.
4
/5
★★★★☆
Serieuze site.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 07/08/2022
Vertaalde beoordeling
3
/5
★★★☆☆
Niets te zeggen over de klantenservice. Hier gaat het meer om de hoeveelheid karton en plastic die is gebruikt voor onze bestelling van 20 hagen die in 20 verschillende dozen zijn aangekomen. Het zou wenselijk zijn geweest om de hagen met zo min mogelijk karton en plastic te groeperen.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 09/07/2022
Vertaalde beoordeling
5
/5
★★★★★
Perfect
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 04/08/2022
Vertaalde beoordeling
5
/5
★★★★★
Niets te zeggen
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 01/08/2022
Vertaalde beoordeling
3
/5
★★★☆☆
Ik ben erg tevreden over de producten maar niet over de levering... een van mijn artikelen zou later aankomen, 1 week vertraging... ik wacht al meerdere weken. Ik ga twee keer nadenken als het product met een wachttijd wordt aangekondigd!
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 18/06/2022
Vertaalde beoordeling
4
/5
★★★★☆
Hallo, ik ben een geregistreerde gastouder, ik had graag de catalogus met mijn bestelling ontvangen om andere aankopen te doen, ik heb al meerdere keren besteld, een klein gebaar van wesco zou geweldig zijn of kleine cadeautjes voor de kinderen die we opvangen zou leuk zijn, wesco, super kwaliteit voor sommige producten, enkele prijzen zijn buitensporig, er zouden aantrekkelijke prijzen moeten zijn voor meer aankopen en aangepast aan iedereen.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 25/07/2022
Vertaalde beoordeling
5
/5
★★★★★
Gemakkelijke navigatie op de wesco-website. Ik beveel het ten zeerste aan.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 08/08/2022
Vertaalde beoordeling
5
/5
★★★★★
Snelle levering
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 06/08/2022
Vertaalde beoordeling
3
/5
★★★☆☆
Ik ben een gastouder. Ik bestel vaak en vind het jammer dat ik geen korting of een loyaliteitskaart krijg. Maar ik hou erg van de aangeboden producten. Snelle levering.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 05/08/2022
Vertaalde beoordeling
4
/5
★★★★☆
Zeer goed, artikelen komen overeen met de vraag.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 02/08/2022
Vertaalde beoordeling
4
/5
★★★★☆
Zeer teleurgesteld in het initiatiepakket voor percussie. Verder niets te zeggen.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 06/08/2022
Vertaalde beoordeling
4
/5
★★★★☆
Goede navigatie op de site. Een klein probleem met de leverdatum. Maar probleem snel opgelost.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 11/07/2022
Vertaalde beoordeling
5
/5
★★★★★
Zeer goed! Goed product, snel ontvangen.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 05/08/2022
Vertaalde beoordeling
5
/5
★★★★★
De levering is snel, en de producten zijn goed beschermd.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 17/07/2022
Vertaalde beoordeling
5
/5
★★★★★
Gemiddeld
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 24/07/2022
Vertaalde beoordeling
5
/5
★★★★★
Producten van goede kwaliteit. Gemakkelijk te onderhouden.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 29/07/2022
Vertaalde beoordeling
5
/5
★★★★★
Snelle verzending en zeer correcte verpakking!
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 31/07/2022
Vertaalde beoordeling
4
/5
★★★★☆
Super goede opvolging op de site.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 04/08/2022
Vertaalde beoordeling
1
/5
★☆☆☆☆
Ik heb mijn bestelling nooit ontvangen, de vervoerder GLS heeft aangegeven dat hij heeft geleverd en getekend. Ik kan ze niet bereiken. Wesco heeft gevraagd om een online klachtenformulier in te vullen zonder me te vertellen wat de volgende stappen zijn. Ik heb op 14 juli besteld, het is nu 10 augustus en ik heb geen nieuws. Ik heb het artikel dat ik niet heb ontvangen en de niet uitgevoerde levering betaald. De klantenservice is te betreuren.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 14/07/2022
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons uw feedback op deze manier te geven. Onze service met betrekking tot de verzending van uw bestelling heeft niet voldaan aan onze kwaliteitsverbintenissen en we verontschuldigen ons voor deze situatie. We brengen de informatie over aan onze logistieke dienst, die de verbinding kan maken met de betrokken vervoerder voor dit incident dat buiten onze wil ligt. Ons klantenserviceteam heeft uw klacht op 5 augustus ontvangen, het heeft deze vandaag kunnen behandelen en heeft u vanmorgen een terugkoppeling gegeven. We hopen dat de voorgestelde oplossing, namelijk de volledige terugbetaling van uw bestelling, u tevreden zal stellen en u de kans geeft om WESCO opnieuw een kans te geven. Fijne dag verder.
5
/5
★★★★★
Zeer goede site
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 01/08/2022
Vertaalde beoordeling
5
/5
★★★★★
Zeer goede site wesco
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 03/08/2022
Vertaalde beoordeling