★★★★★
op 14017 beoordelingen gepubliceerd
Laatste neutrale klantbeoordelingen
Bestelling sneller geleverd dan de aangekondigde termijn, dus ik was niet thuis en tot op heden weet ik niet waar mijn pakket is of er een nieuwe leveringspoging zal zijn... Een beetje teleurgesteld over de levering. Aan de andere kant, niets op te merken over de site en het bestelproces.
Het product voldeed aan mijn verwachtingen. Levering op tijd. Waarom werd ik niet gewaarschuwd dat het pakket was aangekomen? Het werd in de volle zon achtergelaten tijdens een hittegolf. De producten waren gloeiend heet toen ik ze vond! Ik maak me zorgen over het bewaren ervan en of ze op middellange termijn bruikbaar blijven.
Wat betreft de site, je raakt een beetje in de war als je de benaming van het product niet kent. Maar na te hebben gebeld, werd ik zeer goed geïnformeerd over wat ik wilde. Wat de levering betreft, deze was snel, ik betreur alleen dat de vervoerder GLS een tijdsvenster van 8.00 tot 18.00 uur vaststelt, zonder een datum te geven en geen rekening houdt met de aanwijzingen die tijdens mijn bestelling zijn vermeld.
Niet erg duidelijk ...
Snelle levering, niets te zeggen.
Zeer slechte leveringsservice.
Correcte navigatie, perfecte levering maar teleurgesteld door de artikelen die dubbel zijn gekocht voor twee verjaardagen, jammer voor mij!
Je kunt de gevraagde offerte niet direct op de site valideren. Slecht afleveradres!!!!
Fout bij de bestelling en aankomst van de producten niet in overeenstemming.
Niets was normaal bij deze bestelling, hoewel alles uiteindelijk goed is gekomen! Ik heb geen bevestigingsmail van mijn bestelling ontvangen. Ik ben niet geïnformeerd over de levering, noch door Wesco, noch door de vervoerder, gelukkig waren we aanwezig. Vreemd, niet? Marie-Odile Blanvillain
In afwachting van een antwoord op mijn klacht (artikel ontvangen beschadigd en slecht beschermd voor transport). Klantenservice overbelast...
Leveringstermijn niet gerespecteerd terwijl alles op voorraad was bij mijn bestelling. Bovendien moest ik zelf contact opnemen omdat ik geen nieuws had.
Ook al blijven we fan van de catalogus die ons een globaal overzicht van verschillende producten biedt, de site is aangenaam en eenvoudig te gebruiken. Maar ik probeer sinds vanmorgen (30/05/2022) in te loggen om nieuwe offertes op te stellen, maar het is onmogelijk: heeft u vandaag problemen met de site?
Een wachttijd van 3 maanden om het product te ontvangen. De leverdatum is steeds uitgesteld
Bank aangekomen beschadigd. De vervoerder die ik zag leveren, heeft de bank over de grond gesleept! contact voor retour. slechte afhandeling van de retour
De leveringstijden die op de site worden gegeven, worden niet gerespecteerd.
Uw e-mail van 07/05/2022: « Uw bestelling is binnenkort bij u! ... U ontvangt een nieuw bericht op de dag van levering. » Inderdaad, uw e-mail (aankondiging van de levering) ontvangen op 10/05/2022 om 8:04: « Nog maar een paar uur... Uw pakket wordt vandaag op het aangegeven adres aangeboden ». Levering vond plaats op 10/05/2022 iets voor 9 uur! Ik was niet voor mijn computer om 8 uur 's ochtends... dus een beetje verrast door de levering zo kort na de verzending van uw e-mail waarvan ik nog niet op de hoogte was! - Eén van de 3 pakketten, groot, slecht gesloten, is « afgekeurd » met uw brede WESCO verpakkingsband maar slecht gepositioneerd en weinig plakkerig. Binnenin: 1 beschadigde kartonnen doos (een hele achterkant gescheurd) van glinsterende gelbuizen: 48 in plaats van 50 buizen... In één van de 2 andere pakketten, een « opengescheurde » zak van 2400 geometrische papieren die zich onder de andere artikelen verspreidden. - Leveringsbon vrij « rommelig » verschillende artikelen van hetzelfde type zijn niet achtereenvolgens vermeld: langer om te verwijzen tijdens het aftekenen. - Altijd tevreden over de kwaliteit van uw producten.
Bestelling incompleet aangekomen
Tapijt ontvangen beschadigd (zoals met een snijmes). Het is niet verwonderlijk, want het was gewoon verpakt in doorzichtig plastic. Ik heb een klacht ingediend en hoop een nieuwe te ontvangen! Mijn beoordeling kan worden herzien afhankelijk van de klantenservice... anders, afgezien van het feit dat het beschadigd is, is de kwaliteit top! Ik wilde de ivoorkleur, maar die was alleen in deze maat beschikbaar. Jammer.
Het gaat, maar hoe kunnen ze worden bereikt??
Bestelling in december geregeld bij de bestelling in december 2021 ... levering mei 2022.. wat is de schadevergoeding??
Vroeger geleverd dan de gewenste leverdatum (op vakantie). Erg vervelend als je het pakket in een afhaalpunt moet ophalen terwijl je daar geen tijd voor hebt en het product nodig hebt. Misverstand tijdens een telefoontje met de klantenservice voor de aankoop. Accessoire dat als onderdeel van het pakket werd gegeven door de persoon aan de telefoon en niet ontvangen omdat het in werkelijkheid geen onderdeel van het pakket is. Het is ingewikkeld om een klacht per e-mail in te dienen in plaats van per telefoon. Van de ene dienst naar de andere gestuurd. Ik heb nog steeds niet het beroemde accessoire kunnen bestellen dat ik mis. Ik vind dat ik de verzendkosten niet opnieuw moet betalen, aangezien ik de fout niet heb gemaakt en het zelfs gratis had kunnen zijn. Kortom, de eerste ervaring met Wesco is niet bemoedigend.
Ik heb niet het juiste product ontvangen, luiers in plaats van de loopwagen.
De navigatie op de site verliep goed, maar de levering werd verpest door de slechte verpakking, een poster scheurde toen ik deze uit de doos haalde omdat deze aan de tape van de verpakking was geplakt.
Leveringstermijn niet gerespecteerd.
De site biedt alleen kwaliteitsproducten, maar is niet erg intuïtief.
Zeer teleurgesteld, niet door de kwaliteit die goed lijkt, maar door de onmogelijkheid om de montage-instructies te begrijpen. Dus, voor een relatief hoge prijs, een zeer onbevredigend resultaat. Ik zal geen bestellingen meer plaatsen voor babyspullen.
Geschil. Geen antwoord
Klant sinds jaren bij WESCO voor een gemeenschap, ik vind dat de prijzen steeds hoger worden, de kwaliteit niet meer is wat het was en ik steeds vaker een beroep doe op de klantenservice.
De kwaliteit is niet altijd wat het zou moeten zijn.
Veel vertraging bij de levering! Een enorme doos die niet in verhouding staat tot de grootte van het artikel.
Niet echt tevreden
Tot nu toe is de bestelling zeer goed verlopen. De levering van de grote apothekerskist is beschadigd. Voor de stoelen niets te zeggen. Zeer goed
Site niet altijd gemakkelijk te gebruiken.
Bestelling is zeer, zeer lang onderweg, meer dan 3 weken
Het is nu 2 weken geleden dat ik naar mijn pakketten zoek die zogenaamd zijn geleverd. Inderdaad aangekomen op een andere school in Poissy en daar achtergelaten omdat de bezorger geen tijd had om terug te keren naar mijn school. Absoluut niet tevreden over deze levering!!!! Geen probleem met de producten echter.
Ik ben helaas teleurgesteld over de verzending van mijn bestelling. Er was een fout op het etiket met betrekking tot de afdruk (naam, adresnummer...) wat de levering van mijn bestelling heeft vertraagd 'gebrek aan informatie'... Kortom, het product lijkt in orde, maar voor een eerste bestelling ben ik teleurgesteld.
De levering kwam niet helemaal overeen met mijn bestelling, aangezien van de 9 bestelde pakketten er maar één de belletjes van de bestelde maat bevatte, de andere waren kleiner, dus uiteraard goedkoper.... Ik ben dus teleurgesteld over de goederen en misleid over de prijs....
Zeer trage site
Verpakking moet worden herzien. Geen opvulling voor verfblikken. De deksels van de blikken zijn allemaal ingedeukt aangekomen. Levering op tijd.