/10
★★★★★
op 13091 beoordelingen gepubliceerd
★★★★★
op 13091 beoordelingen gepubliceerd
Laatste neutrale klantbeoordelingen
3
/5
★★★☆☆
Ik heb mijn artikel beschadigd ontvangen tijdens het transport, ik heb een klacht ingediend op de wesco-site.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 28/11/2022
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo, bedankt dat u ons op deze manier waarschuwt. Onze klantenservice heeft uw klacht goed ontvangen, het dossier is momenteel in behandeling. We verontschuldigen ons voor het ongemak en zorgen ervoor dat uw retour naar onze logistieke dienst wordt doorgegeven, zodat deze situatie in de toekomst niet meer voorkomt. We zullen contact met u opnemen om u een oplossing te bieden die, hopen we, u volledig zal tevredenstellen. We kijken ernaar uit u binnenkort weer op wesco.fr te zien, fijne dag.
3
/5
★★★☆☆
Pakket voor de deur afgeleverd. Het is de entreehal van het gebouw, iedereen had het kunnen meenemen.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 01/12/2022
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo, bedankt voor uw beoordeling. We begrijpen uw teleurstelling en betreuren het ongemak dat is veroorzaakt. We zijn bezorgd over de kwaliteit van onze diensten, deze situatie is voor ons net zo vervelend. We nemen uw legitieme onvrede ter kennis om ervoor te zorgen dat dit soort ongemakken zich niet herhaalt. We hopen echter dat uw bestelling u volledig zal tevredenstellen en dat we u binnenkort weer op wesco.fr zullen zien, fijne dag.
3
/5
★★★☆☆
Enkele moeilijkheden om mijn bestelling op de site te plaatsen
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 28/11/2022
Vertaalde beoordeling
3
/5
★★★☆☆
Bestelling komt overeen met de foto maar geen verpakking voor de pop, voor een cadeau is dat heel gemiddeld.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 30/11/2022
Vertaalde beoordeling
3
/5
★★★☆☆
Goed gemaakte site met veel zeer interessante producten, ondanks toch wel hoge prijzen. Perfecte levering op tijd en zeer vriendelijke bezorger. Gemengde mening over het bestelde product: het bed is over het algemeen goed: aangepast aan de ontwikkeling van de autonomie van kinderen, biobased materialen, leuke vorm en kleur, praktische maat omdat er geen matras hoeft te worden vervangen in vergelijking met een ledikant... Maar voor 200€ had ik iets meer kwaliteit gewild: na 10 dagen gebruik is het vervormd omdat de randen niet bestand zijn tegen de bewegingen van de baby die meerdere keren per dag in en uit zijn bed klimt. Ik ben bang dat de naden ook snel zullen loslaten. Jammer, want het is materiaal van Wesco dat wordt gebruikt in de crèche van mijn kinderen, het leek me stevig; dat is de reden waarom ik op hun site had besteld. Ik had gedacht dat ik de prijs betaalde, maar dat het voor beide kinderen zou dienen (ze zijn 1 jaar uit elkaar)... Vandaag ben ik er niet zeker van dat het bed nog kan dienen voor de jongste... We zullen het op de lange termijn zien...
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 13/11/2022
Vertaalde beoordeling
2
/5
★★☆☆☆
De afmetingen zijn groter dan aangegeven in de beschrijving, 127 cm in plaats van 120 cm, waardoor het niet past op het matras. De stof lijkt erg dun, ik hoop dat het in de tijd zal blijven.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 01/12/2022
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo, bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw mening met ons te delen. We zijn verdrietig om uw teleurstelling te lezen over het gebruik van deze dekbed/hoeslaken 2 in 1. Sinds de introductie in de collectie hebben we zeer weinig negatieve feedback ontvangen en geen daarvan had betrekking op de afmetingen van het product. Naar aanleiding van uw feedback hebben we de afmetingen van het product echter wel gecontroleerd om ervoor te zorgen dat de beschrijving correct is. De afmetingen na het wassen van dit dekbed/hoeslaken 2 in 1 zijn inderdaad 120 x 60 cm om gebruikt te worden met ons matras van 120 x 60 cm. Als u het wilt retourneren, staat onze klantenservice voor u klaar via e-mail op [email protected]. We hopen u ondanks alles weer op onze site te zien, fijne dag.
3
/5
★★★☆☆
Waarom een colissimo laten betalen als we ons pakket ophalen bij een afhaalpunt? Afhaalpunt dat trouwens ook het postkantoor kan zijn! Dan kan je net zo goed laten bezorgen door de post, dan verbruik je minder benzine!
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 21/11/2022
Vertaalde beoordeling
3
/5
★★★☆☆
Elke keer dat ik op een product klikte, als ik terug wilde naar de lijst met andere producten, werd ik weer naar het begin teruggebracht en dat is vervelend.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 17/11/2022
Vertaalde beoordeling
3
/5
★★★☆☆
Teleurgesteld in het ontvangen bord. Het is gewoon van plastic terwijl ik melamine verwachtte, ik had porselein of iets dergelijks verwacht.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 23/11/2022
Vertaalde beoordeling
3
/5
★★★☆☆
De volgstatus van de bestelling gaf aan dat mijn bestelling niet bestond, dus geen info over de levering. Product geleverd in een afhaalpunt sinds meer dan een week zonder info (mijn bestelling stond op het punt om terug te gaan...) terwijl de levering normaal gesproken thuis was gepland. Info verkregen na contact met de klantenservice.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 18/11/2022
Vertaalde beoordeling
3
/5
★★★☆☆
Wat betreft de levering, de termijn was te lang. Geen mogelijkheid om een levering voor 1 maand na de bestelling te plannen, dat is erg jammer.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 01/11/2022
Vertaalde beoordeling
3
/5
★★★☆☆
Onbevredigende levering, pakket onder de regen voor het gebouw achtergelaten, in het zicht van iedereen, terwijl het personeel aanwezig was. De bezorger heeft zelfs niet geprobeerd te bellen...
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 18/11/2022
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo, we bedanken u voor het nemen van de tijd om ons uw mening te geven. We begrijpen volledig uw teleurstelling over deze leverervaring die niet voldoet aan de kwaliteitsnormen van WESCO. Dankzij dit soort feedback kunnen we deze problemen doorgeven aan onze logistieke dienst, die dan maatregelen kan nemen zodat deze situatie zich niet meer herhaalt. We hopen dat, ondanks deze slechte ervaring, uw bestelling u volledig zal tevredenstellen en u de kans geeft om WESCO opnieuw een kans te geven! Fijne dag.
3
/5
★★★☆☆
Er staan twee pallets op de voorbereidingsbon, maar er is er maar één. De mat is aangegeven als geleverd, maar is niet ontvangen.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 14/11/2022
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo, we bedanken u voor het nemen van de tijd om uw mening met ons te delen. We begrijpen uw teleurstelling dat u slechts een deel van de bestelling heeft ontvangen en we verontschuldigen ons voor het ongemak. Ons klantenserviceteam heeft uw klacht in behandeling genomen en we zullen het ontbrekende pakket snel naar u opsturen. Wat betreft het tapijt, we doen momenteel het nodige om het pakket terug te halen en het naar u te verzenden. We hopen, ondanks deze slechte leverervaring, dat onze producten u volledig zullen tevredenstellen en dat we de kans krijgen om u binnenkort weer op onze site te verwelkomen. Fijne dag.
3
/5
★★★☆☆
Website en producten van goede kwaliteit. Echter, geen volginformatie voor de bestelling, het pakket arriveert onverwachts zonder enige voorafgaande informatie.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 04/11/2022
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo, bedankt voor uw feedback. We zijn blij om uw waardering voor onze producten en onze website te lezen! We begrijpen echter uw verrassing dat er geen volginformatie was na uw bestelling. Na controle bij ons webteam is er op 04/11 een bevestigingsmail van de bestelling naar u verzonden. In deze e-mail vond u een volglink voor uw pakket, waarmee u de verzending via de Post kon volgen. Het spijt ons dat u geen toegang heeft gehad tot deze informatie, die onze klanten zou moeten helpen om zich voor te bereiden op een goede leveringsservice. We hopen dat uw bestelling, ondanks deze ervaring, u volledig zal tevredenstellen en dat we de kans krijgen u binnenkort weer op onze site te zien, fijne dag.
3
/5
★★★☆☆
De communicatie over de levertijd van bepaalde artikelen, de levering in kit... De levering was niet top met beschadigde dozen, we moesten helpen met het lossen van het materiaal.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 23/09/2022
Vertaalde beoordeling
3
/5
★★★☆☆
Over het algemeen ben ik altijd zeer tevreden over alles, behalve over deze laatste bestelling met betrekking tot de aquariumlamp. Ik heb dit artikel echter al eerder besteld zonder ooit problemen te hebben gehad.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 07/11/2022
Vertaalde beoordeling
3
/5
★★★☆☆
ARCHIbloc BRIK C Zeer dun karton in vergelijking met de oude wesco-bakken! Ze zijn gemarkeerd als meerkleurig terwijl er slechts één kleur is toegewezen per grootte van de bak! Dat is niet hetzelfde!!! Dus ik heb 40 grote blokken besteld, ze zijn allemaal blauw aangekomen!
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 28/08/2022
Vertaalde beoordeling
3
/5
★★★☆☆
Te ingewikkeld de retouren en bovendien zijn de retourkosten vrij hoog voor de klant. Dat is niet normaal
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 19/08/2022
Vertaalde beoordeling
3
/5
★★★☆☆
Moeilijk om op de catalogus te vertrouwen, een telefoontje naar uw bestellingsdienst zou niet noodzakelijk moeten zijn om artikelen te vinden/
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 23/08/2022
Vertaalde beoordeling
3
/5
★★★☆☆
Ik heb 5 dagen geleden een verzoek ingediend bij de klantenservice, maar ik heb nog steeds geen antwoord!
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 20/08/2022
Vertaalde beoordeling
3
/5
★★★☆☆
Teleurgesteld over de levertijd: ik heb mijn product op 1 september ontvangen, dat is betreurenswaardig. Ik begrijp niet hoe het meer dan drie weken kon duren om mijn bestelling voor te bereiden en nog eens twee weken om geleverd te worden
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 08/08/2022
Vertaalde beoordeling
3
/5
★★★☆☆
Niets te zeggen over de klantenservice. Hier gaat het meer om de hoeveelheid karton en plastic die is gebruikt voor onze bestelling van 20 hagen die in 20 verschillende dozen zijn aangekomen. Het zou wenselijk zijn geweest om de hagen met zo min mogelijk karton en plastic te groeperen.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 09/07/2022
Vertaalde beoordeling
3
/5
★★★☆☆
Ik ben erg tevreden over de producten maar niet over de levering... een van mijn artikelen zou later aankomen, 1 week vertraging... ik wacht al meerdere weken. Ik ga twee keer nadenken als het product met een wachttijd wordt aangekondigd!
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 18/06/2022
Vertaalde beoordeling
3
/5
★★★☆☆
Ik ben een gastouder. Ik bestel vaak en vind het jammer dat ik geen korting of een loyaliteitskaart krijg. Maar ik hou erg van de aangeboden producten. Snelle levering.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 05/08/2022
Vertaalde beoordeling
3
/5
★★★☆☆
Met Wesco is het altijd hetzelfde, ik ben altijd teleurgesteld over de kwaliteit, vooral als je de prijzen ziet!
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 18/07/2022
Vertaalde beoordeling
3
/5
★★★☆☆
Bestelling sneller geleverd dan de aangekondigde termijn, dus ik was niet thuis en tot op heden weet ik niet waar mijn pakket is of er een nieuwe leveringspoging zal zijn... Een beetje teleurgesteld over de levering. Aan de andere kant, niets op te merken over de site en het bestelproces.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 14/07/2022
Vertaalde beoordeling
2
/5
★★☆☆☆
Het product voldeed aan mijn verwachtingen. Levering op tijd. Waarom werd ik niet gewaarschuwd dat het pakket was aangekomen? Het werd in de volle zon achtergelaten tijdens een hittegolf. De producten waren gloeiend heet toen ik ze vond! Ik maak me zorgen over het bewaren ervan en of ze op middellange termijn bruikbaar blijven.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 17/07/2022
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt dat u uw ervaring met ons deelt via deze weg. We hebben bij onze leverancier geïnformeerd of een sterke blootstelling aan warmte het product kan aantasten. In geval van blootstelling aan hoge temperaturen, als de verpakking van de klei is geopend, zal de klei snel uitharden, waardoor het moeilijk wordt om ermee te modelleren. Als de verpakking niet is geopend, zou de klei nog steeds gemakkelijk te bewerken moeten zijn. Blootstelling aan de zon heeft geen ander effect dan mogelijk uitharden van de klei. Als u denkt dat de klei moeilijk te modelleren is door deze blootstelling aan de zon, nodigen we u uit om een klacht in te dienen bij onze klantenservice op [email protected]. Ons team kan u dan een oplossing aanbieden. We hebben uw ervaring met de vervoerder doorgegeven aan onze logistieke dienst, zodat deze situatie zich in de toekomst niet herhaalt. We hopen dat we uw vragen hebben beantwoord en dat u, ondanks deze ongelukkige ervaring, WESCO een nieuwe kans zult geven. We hopen u binnenkort weer op onze site te zien, fijne dag.
3
/5
★★★☆☆
Wat betreft de site, je raakt een beetje in de war als je de benaming van het product niet kent. Maar na te hebben gebeld, werd ik zeer goed geïnformeerd over wat ik wilde. Wat de levering betreft, deze was snel, ik betreur alleen dat de vervoerder GLS een tijdsvenster van 8.00 tot 18.00 uur vaststelt, zonder een datum te geven en geen rekening houdt met de aanwijzingen die tijdens mijn bestelling zijn vermeld.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 07/07/2022
Vertaalde beoordeling
3
/5
★★★☆☆
Niet erg duidelijk ...
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 06/07/2022
Vertaalde beoordeling
2
/5
★★☆☆☆
Snelle levering, niets te zeggen.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 08/07/2022
Vertaalde beoordeling