9/10
★★★★★
op 14017 beoordelingen gepubliceerd

Laatste negatieve klantbeoordelingen

1 /5
★☆☆☆☆

Bestelling niet conform (niet het gevraagde model) en verplichting om te betalen voor het retourneren van het materiaal

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 02/03/2019
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt voor uw feedback. Wanneer het product niet conform of defect is, is de retourzending gratis. De klantenservice, bereikbaar per e-mail op [email protected], staat tot uw beschikking om uw verzoeken zo snel mogelijk te beantwoorden.
1 /5
★☆☆☆☆

Goed product maar de levering is nul

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 02/03/2019
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt voor uw feedback. Ondanks de zorg die we besteden aan de voorbereiding van uw bestellingen, kan de levering soms teleurstellingen met zich meebrengen. We zijn echter blij dat de artikelen aan uw verwachtingen voldoen en dat u op de gewenste datum bent geleverd.
1 /5
★☆☆☆☆

Na een bestelling op de site ben ik zeer teleurgesteld. Je verwacht een minimum gezien de prijs. Bestelling geplaatst voor een houten keukenset. Veel problemen met alle ontvangen artikelen: een meubel zonder schroeven, een ander dat geel was terwijl het nieuw zou moeten zijn, een ander meubel met 2 identieke zijkanten waardoor het onmogelijk was om in elkaar te zetten, en tenslotte een laatste dat mijn man moest corrigeren omdat het niet goed in elkaar paste. En het ergste is dat, eenmaal bij de klantenservice, ze de ontbrekende onderdelen naar een ander adres sturen. Het is een schande. Je verwacht kwaliteitsproducten, maar dat is niet het geval. De klantenservice heeft echter wel het nodige gedaan, maar je moest geduldig zijn.

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 28/01/2019
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt voor uw feedback. Het spijt ons dat we niet op uw bestelling hebben gereageerd zoals we hadden gewild. Onze excuses hiervoor. We hopen desondanks dat u van uw speelgoed geniet en dat u ons opnieuw vertrouwt.
1 /5
★☆☆☆☆

Nooit meer, de bezorger heeft me zelfs niet gebeld, ik betaal verzendkosten om bij mij thuis te worden geleverd, ze hebben me een afhaalpunt opgelegd terwijl ik daar niet in de buurt ben en natuurlijk kan Wesco er niets aan doen, ik zal daar nooit meer bestellen

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 16/02/2019
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt voor uw feedback. Ondanks de liefde die we in het voorbereiden van uw bestellingen steken, hebben we niet volledig controle over het transport. Uw opmerking stelt ons echter in staat om deze kwestie aan te kaarten en zo onze organisatie te verbeteren.
1 /5
★☆☆☆☆

Zeer teleurgesteld, de kleuren van de kralen komen niet overeen met de verkoopfoto

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 06/02/2019
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt voor uw feedback. De foto was inderdaad oud en we vragen u om ons hiervoor te verontschuldigen. Deze zal zo snel mogelijk worden aangepast. We hopen dat u ons dit niet kwalijk neemt.
1 /5
★☆☆☆☆

Het pakket was in slechte staat! Blijkbaar al geopend

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 27/01/2019
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt voor uw feedback. Ondanks de aandacht die we besteden aan de voorbereiding van uw pakketten, komt het voor dat het transport niet verloopt zoals we zouden willen. We nodigen u uit om contact op te nemen met de klantenservice op het adres [email protected] en we zullen uw verzoek zo snel mogelijk behandelen.
1 /5
★☆☆☆☆

Ik ben toevallig op deze site terechtgekomen.

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 17/01/2019
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆

Zeer aantrekkelijke site, maar ik ben extreem teleurgesteld!! Levering gepland tussen de 17e en de 21e, uiteindelijk heb ik mijn artikelen op de 24e ontvangen. Ik heb 2 bedden en 2 lakens besteld, een van de bedden is volledig krom (dit is niet door de levering gekomen, de doos is intact).

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 09/01/2019
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt voor uw feedback. Ondanks de aandacht die we besteden aan het aanbieden van leveringen op uw verzoek, konden we niet leveren zonder uw aanwezigheid. Wat betreft de kwaliteit van het bed, nodigen we u uit om contact op te nemen met de klantenservice op het adres [email protected] en we zullen uw verzoek zo snel mogelijk behandelen. Wanneer de producten defect zijn, zijn de retourkosten voor onze rekening.
1 /5
★☆☆☆☆

Aangezien ik mijn bestelling tot op heden niet heb ontvangen en na verschillende telefoontjes, werd mij verteld dat de bezorger bij mijn huis is geweest maar het pakket niet kon achterlaten omdat de persoon die het zou ontvangen geen bestelling verwachtte. Dit zou zijn gebeurd tijdens zijn zogenaamde twee bezoeken terwijl ik niemand heb gezien en geen kennisgeving of telefoontje van de bezorger heb ontvangen. Ik heb contact opgenomen met de vervoerder (de dame was zeer onvriendelijk) die beweerde dat er een kennisgeving in de brievenbus zou zijn achtergelaten... De levering zou opnieuw worden ingepland voor de 24e, maar op die datum en tot 10 februari ben ik in het buitenland. Dus heb ik deze bestelling geannuleerd en verzoek ik u om de terugbetaling uit te voeren. Met vriendelijke groet, Chauvet Christian

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 12/01/2019
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt voor uw feedback. Ondanks de aandacht die we aan uw bestellingen besteden, komt het voor dat het transport niet aan onze eisen voldoet. Uw feedback stelt ons in staat om corrigerende verbeteracties te ondernemen en daarvoor danken we u. We hopen u binnenkort weer op onze site te zien.
1 /5
★☆☆☆☆

We bestellen, ze incasseren en leveren drie maanden later. Ik raad het af.

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 22/10/2018
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt voor uw feedback. We begrijpen uw ontevredenheid over de situatie. Helaas waren we niet op voorraad van het product dat u had gekozen. De facturering vond echter plaats op het moment van verzending en we hebben uw bestelling enkele dagen na uw annulering terugbetaald. We zijn echt sorry voor onze gemiste ontmoeting.
1 /5
★☆☆☆☆

Bende grappenmakers!

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 09/01/2019
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆

Zeer teleurgesteld...

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 10/12/2018
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆

Dit is de eerste en laatste keer dat ik bij jullie bestel! Tot nu toe heb ik geen terugkoppeling!! Behalve een info over een antwoord in 3 weken!!! Ik droom .. de kerstman zal tegen die tijd al weg zijn! Dus ik vraag om terugbetaling!!! Niet onderhandelbaar ... anders vertel ik je niet hoe ik reclame voor jullie ga maken ... !! Op Facebook enzovoort ... niet te vergeten het kleine meisje dat het speelgoed zou hebben ... gelukkig bestaat de concurrentie!!!

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 06/12/2018
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt voor uw terugkoppeling. We zijn erg sorry voor uw frustratie. Uw pakket is op 12 december uit onze werkplaatsen vertrokken en helaas kunnen we het transport dat door een externe dienstverlener wordt uitgevoerd niet beheersen. We hebben al meer dan 40 jaar een vertrouwensrelatie met onze klanten en eerlijkheid maakt deel uit van ons DNA. Het is dus niet nodig om te dreigen zodat we uw teleurstelling begrijpen en u terugbetalen.
1 /5
★☆☆☆☆

Pakket beschadigd en klantenservice niet effectief

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 05/12/2018
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt voor uw feedback. Wij hechten veel waarde aan het aanbieden van kwaliteitsmateriaal en besteden specifieke aandacht aan hun verpakking om u een onberispelijke service te garanderen. Echter, het transport brengt verrassingen met zich mee die buiten onze controle liggen. Wij hebben u aangeboden om het beschadigde onderdeel te vervangen. Aarzel niet om contact met ons op te nemen wanneer u een beslissing heeft genomen.
1 /5
★☆☆☆☆

Niet goed

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 06/12/2018
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt voor uw feedback. Wij hechten veel waarde aan het aanbieden van een onberispelijke service. Wij nodigen u uit om contact op te nemen met onze service per e-mail op [email protected] en wij zullen uw verzoek zo snel mogelijk behandelen.
1 /5
★☆☆☆☆

Ik heb de boeken nog steeds niet ontvangen, dus ik kan geen mening geven. Teleurgesteld dat ik ze niet voor Kerstmis heb ontvangen.

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 19/12/2018
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt voor uw feedback. We zijn erg sorry dat u uw cadeaus niet op tijd heeft ontvangen om de kerstfeesten te vieren. Dit is te wijten aan een probleem met een onvolledig adres.
1 /5
★☆☆☆☆

De ontvangen mallen lijken erg oud, zijn beschadigd en alles is aan elkaar geplakt

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 16/12/2018
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt voor uw feedback. Ondanks de zorg die we besteden aan de kwaliteit van de producten die we voor u selecteren, kan het gebeuren dat er vervelende kleine eendjes in onze voorraad glippen. Uw opmerking heeft ons in staat gesteld om onze voorraad te controleren zodat we u artikelen kunnen aanbieden die voldoen aan uw verwachtingen en aan onze eisen. We hopen dat u tevreden zult zijn met uw nieuwe mallen.
1 /5
★☆☆☆☆

Pakket gerepareerd met gebroken oranje gouachefles ... maximale ontevredenheid. R. T. voor J. T.

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 10/12/2018
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo, we kunnen uw opmerking niet accepteren omdat deze persoonlijke gegevens bevat (Voornaam en Achternaam). Bedankt voor uw begrip.
1 /5
★☆☆☆☆

Het pakket is gedeeltelijk geopend aangekomen. Ik heb het niet meteen gezien. Binnenin ontbraken de drie ratels en de catalogus. Ik ben erg teleurgesteld in de colissimo service en hoop dat Wesco de drie ontbrekende ratels naar me terugstuurt...

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 12/12/2018
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆

Enkele minuten nadat ik mijn bestelling had bevestigd, merkte ik dat ik twee producten was vergeten. Ik wilde mijn bestelling annuleren (omdat er geen wijziging mogelijk is) om deze producten toe te voegen. Het was onmogelijk om te annuleren omdat de bestelling al in behandeling was terwijl ik het net had bevestigd. Uiteindelijk werd de bestelling pas 2 dagen later verzonden en ontving ik het pas na 5 dagen. Aangezien ik opnieuw verzendkosten moet betalen, zal ik de producten die ik wilde toevoegen niet opnieuw bestellen.

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 10/12/2018
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt voor uw feedback. Uw bestelling kan binnen 2 uur na bevestiging worden geannuleerd. Echter, als de artikelen op voorraad zijn, kan het zijn dat onze elfjes het meteen in behandeling nemen. Wat betreft de verzendkosten, we publiceren regelmatig kortingscodes zodat u van gratis verzending kunt profiteren. Aarzel niet om u aan te melden voor onze nieuwsbrief of ons te volgen op onze Facebook-pagina zodat u ze nooit mist.
1 /5
★☆☆☆☆

Voorlopig, weinig betrouwbaar, ondanks de goede reputatie van de artikelen. Ik heb nog geen antwoord op mijn klachtbericht, enkele dagen voor Kerst.

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 07/12/2018
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆

Zeer teleurgesteld over mijn bestelling. Artikelen geweigerd door de vervoerder, pakket beschadigd met een tapijt dat beschadigd en vuil was omdat het blijkbaar in vrachtwagens had gelegen. Weinig stevige verpakking. Resultaat een e-mail naar de klantenservice die mijn verzoek binnen 3 weken zal behandelen en mijn vloertapijten die ik niet voor Kerstmis kan ontvangen... terwijl ik op 27/11 artikelen op voorraad had besteld om ze op 24/12 te hebben.

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 24/11/2018
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt voor uw feedback. Ondanks de aandacht die we besteden aan het samenstellen van uw pakketten, kunnen we de levering niet beheersen. De reactietijden van de klantenservice zijn aangekondigd op maximaal 3 weken, maar zoals u heeft gezien, is uw bestelling de volgende dag weer uit onze werkplaatsen vertrokken en heeft u uw pakketten op tijd ontvangen. We hopen dat u fijne feestdagen heeft gehad en dat de artikelen hun publiek hebben gevonden.
1 /5
★☆☆☆☆

SAV nul

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 29/11/2018
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt voor uw feedback. December is een periode vol verwachtingen en urgenties. We zijn sorry dat uw ervaring niet aan uw verwachtingen voldeed. We hopen dat uw volgende bezoeken aangenaam zullen zijn.
1 /5
★☆☆☆☆

Ik moest de complete bestelling begin november ontvangen en ik heb alleen de poef ontvangen!!!

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 11/10/2018
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆

Te lange levertijd, hoewel ik mijn bestelling op de dag van plaatsen volledig heb betaald. Bovendien zeer teleurgesteld over de kwaliteit van de spiegel, de randen van het MDF-paneel zijn niet afgewerkt.

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 13/09/2018
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt voor uw feedback. Ondanks de bijzondere aandacht die we besteden aan het zo snel mogelijk vervullen van uw bestellingen, komt het voor dat we slachtoffer zijn van ons succes en dat de producten die u bestelt niet zo snel op voorraad zijn als u zou willen. Onze excuses hiervoor.
1 /5
★☆☆☆☆

Het pakket is beschadigd aangekomen. Ik heb een e-mail gestuurd zonder antwoord en heb meerdere keren gebeld: de lijnen zijn altijd bezet.

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 30/11/2018
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt voor uw feedback. Ondanks de zorg die we besteden aan het voorbereiden van uw pakketten, kan het transport onaangename verrassingen met zich meebrengen. Wesco heeft ervoor gekozen om zijn telefonische klantenservice niet te de-localiseren en de kerstperiode is intens en onze elfjes zijn zeer druk. We vragen u om dit te verontschuldigen en hopen dat uw bestelling u nu volledige tevredenheid biedt.
1 /5
★☆☆☆☆

We zouden op maandag 4 december geleverd worden, het pakket is uiteindelijk op donderdag 29 november geleverd. We waren afwezig, we hebben geen telefoontje van de vervoerder ontvangen, het pakket is bij een buurman afgeleverd, gelukkig kunnen we goed met hen opschieten, maar ik had hen deze last en verantwoordelijkheid niet moeten opleggen in geval van problemen met het pakket.

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 23/11/2018
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt voor uw feedback. Ondanks de zorg die we aan uw bestellingen besteden, kunnen we de levering niet beheersen. Dankzij uw feedback hebben we het transportbedrijf gewaarschuwd zodat zij deze ongemakken kunnen verhelpen. Onze excuses hiervoor.
1 /5
★☆☆☆☆

Hallo, de leverancier Wesco is niet de schuldige (hoewel het product dat ik aanvankelijk had besteld niet op voorraad was en de levertijden verdubbeld zijn ten opzichte van wat op de website werd aangekondigd). Het bedrijf dat door Wesco is ingeschakeld om de levering uit te voeren, is het probleem: leveringsvenster van 9u tot 17u (niets preciezer) en de bezorger die in de straat levert en weigert uw woning binnen te gaan (hij wordt niet betaald om 'de lift te nemen').

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 25/10/2018
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆

Ik ben zeer ontevreden omdat ik 4 touwen in verschillende kleuren heb besteld, maar 4 touwen in dezelfde kleur heb ontvangen, en de klantenservice informeert me vriendelijk dat het zo is en niet anders. Ik noem dit dus geen 'klantenservice' en zal proberen te bestellen op een site die de behoeften van zijn klanten respecteert.

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 09/11/2018
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt voor uw feedback. De set springtouwen die u heeft besteld, bestaat inderdaad uit willekeurige kleuren. We hebben aangegeven dat de kleuren 'divers' zijn, maar uw opmerking laat ons begrijpen dat dit in dit geval misleidend is en ons in staat zal stellen om de productomschrijving te corrigeren. Uw onvrede raakt ons en we hopen dat u ons dit niet kwalijk neemt.
1 /5
★☆☆☆☆

Super product, de materialen en kleuren van goede kwaliteit, alleen de levering duurt een beetje lang

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 15/09/2018
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆

Het is beschamend !! zeer teleurgesteld, ik raad jullie niet aan en zal geen bestelling bij jullie plaatsen. Zowel wat betreft de leveringen als de geleverde producten

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 12/09/2018
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt voor uw feedback. Ondanks de zorg die we aan uw bestellingen besteden, komen er soms fouten voor die het goede verloop verstoren. We zijn echt sorry voor uw ervaring en begrijpen uw onvrede.
1 /5
★☆☆☆☆

Verpakking gescheurd en bed kapot

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 05/10/2018
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Bedankt voor uw feedback. We hopen dat uw product u nu tevreden stelt.
1 /5
★☆☆☆☆

Uiterst mediocre logistieke service

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 20/09/2018
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆

Fout in de inhoud van de levering. Ik heb geen van de bestelde items ontvangen. Ik kan dus geen mening geven over de producten zelf, maar over een slechte voorbereiding van de pakketten.

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 05/09/2018
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Bedankt voor uw feedback. We hopen dat uw producten u tevreden stellen.
1 /5
★☆☆☆☆

Producten van kwaliteit maar een mediocre klantenservice/marketing en een onbetrouwbare gedeeltelijke levering die me twee dagen heeft gekost.

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 01/09/2018
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Wij danken u voor uw beoordeling. Wesco hecht het grootste belang aan de kwaliteit van zijn diensten en aan de volledige tevredenheid van zijn klanten. De levering van uw bestelling is niet uitgevoerd volgens de kwaliteitsbelofte van Wesco. Onze logistieke dienst is op de hoogte gesteld van deze situatie en zal de nodige maatregelen nemen om te voorkomen dat dit zich herhaalt.
1 /5
★☆☆☆☆

Fout in de verzending. Een ander product ontvangen.

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 04/09/2018
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Bedankt voor deze feedback. We hechten veel waarde aan de kwaliteit van onze diensten, zowel wat betreft luisteren als advies. Onze klantenservice staat volledig tot uw beschikking op 05 49 80 45 05.
1 /5
★☆☆☆☆

Ik heb een bestelling geplaatst rekening houdend met de levertijd en de bevoorrading die onjuist bleek te zijn. In plaats van mijn bestelling binnen 3 weken te ontvangen, heeft het 2 volle maanden geduurd. De klantenservice heeft ook geen levering in twee keer aangeboden in plaats van één keer, dus ik heb zelfs gewacht op de producten die duidelijk op voorraad waren. Zeer teleurstellend.

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 07/07/2018
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Bedankt voor uw feedback. Door ons succes zijn onze voorraden onder druk komen te staan. Dit verklaart het ongemak en daarvoor bieden wij onze excuses aan.
1 /5
★☆☆☆☆

Pakket slecht verpakt, matrasrand zelfs de doos was gescheurd, karabijnhaak van de matrashoes defect, deze stinkt heel sterk naar verbrand plastic, onmogelijk om te gebruiken zoals de hellingshoek, zwarte matras voor een baby, hygiëne is van het grootste belang en is eerlijk gezegd helemaal niet aanwezig, klantenservice afwezig na talrijke telefoontjes en e-mails, geen reactie van hun kant, we proberen al een maand iemand te bereiken zonder succes... Het is treurig, ik raad het absoluut niet aan... ik dacht dat het merk serieus was, ik ben extreem teleurgesteld en zal dit zeker vermelden.

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 29/07/2018
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Wij danken u voor uw beoordeling. Wesco hecht het grootste belang aan de kwaliteit van zijn producten en diensten. Onze verschillende diensten zijn op de hoogte gesteld van deze situatie die een grondig onderzoek vereist.
1 /5
★☆☆☆☆

De site zelf is zeer goed, maar de levering en de vriendelijkheid van de medewerkers laten te wensen over! De site gaf aan dat mijn artikelen beschikbaar waren, ik heb meer dan een maand gewacht om alles te ontvangen! En toen ik belde om te vragen waar het stond, was de medewerker meer dan onaangenaam. Ik twijfelde om op een andere site te kopen en dat is wat ik de volgende keer zal doen!

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 16/07/2018
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
We danken u voor uw mening. De producten die gebruikt worden in het kader van de Singapore-methode zijn inderdaad slachtoffer geworden van hun succes. Wesco hecht het grootste belang aan de kwaliteit van zijn diensten en aan de volledige tevredenheid van zijn klanten. De levering van uw bestelling is niet uitgevoerd volgens de kwaliteitsverbintenissen van Wesco.
Onze klantenservice en logistiek zijn op de hoogte gesteld van deze situatie en zullen de nodige maatregelen nemen om ervoor te zorgen dat dit niet opnieuw gebeurt.
1 /5
★☆☆☆☆

Na de eerste wasbeurt zijn de slabbetjes minstens 4 cm in hoogte verloren en zijn ze gekrompen en veel minder bedekkend. Al na een maand wachten op de levering raad ik het absoluut niet aan. Bovendien geen enkele commerciële geste voor de vertraging. Ik neem vandaag opnieuw contact op met de klantenservice.

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 16/07/2018
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Bedankt voor deze feedback. We hechten veel waarde aan de kwaliteit van onze diensten, zowel wat betreft luisteren als advies. Onze klantenservice staat volledig tot uw beschikking op 05 49 80 45 05.