★★★★★
op 14017 beoordelingen gepubliceerd
Laatste negatieve klantbeoordelingen
Bestelling niet conform (niet het gevraagde model) en verplichting om te betalen voor het retourneren van het materiaal
Goed product maar de levering is nul
Na een bestelling op de site ben ik zeer teleurgesteld. Je verwacht een minimum gezien de prijs. Bestelling geplaatst voor een houten keukenset. Veel problemen met alle ontvangen artikelen: een meubel zonder schroeven, een ander dat geel was terwijl het nieuw zou moeten zijn, een ander meubel met 2 identieke zijkanten waardoor het onmogelijk was om in elkaar te zetten, en tenslotte een laatste dat mijn man moest corrigeren omdat het niet goed in elkaar paste. En het ergste is dat, eenmaal bij de klantenservice, ze de ontbrekende onderdelen naar een ander adres sturen. Het is een schande. Je verwacht kwaliteitsproducten, maar dat is niet het geval. De klantenservice heeft echter wel het nodige gedaan, maar je moest geduldig zijn.
Nooit meer, de bezorger heeft me zelfs niet gebeld, ik betaal verzendkosten om bij mij thuis te worden geleverd, ze hebben me een afhaalpunt opgelegd terwijl ik daar niet in de buurt ben en natuurlijk kan Wesco er niets aan doen, ik zal daar nooit meer bestellen
Zeer teleurgesteld, de kleuren van de kralen komen niet overeen met de verkoopfoto
Het pakket was in slechte staat! Blijkbaar al geopend
Ik ben toevallig op deze site terechtgekomen.
Zeer aantrekkelijke site, maar ik ben extreem teleurgesteld!! Levering gepland tussen de 17e en de 21e, uiteindelijk heb ik mijn artikelen op de 24e ontvangen. Ik heb 2 bedden en 2 lakens besteld, een van de bedden is volledig krom (dit is niet door de levering gekomen, de doos is intact).
Aangezien ik mijn bestelling tot op heden niet heb ontvangen en na verschillende telefoontjes, werd mij verteld dat de bezorger bij mijn huis is geweest maar het pakket niet kon achterlaten omdat de persoon die het zou ontvangen geen bestelling verwachtte. Dit zou zijn gebeurd tijdens zijn zogenaamde twee bezoeken terwijl ik niemand heb gezien en geen kennisgeving of telefoontje van de bezorger heb ontvangen. Ik heb contact opgenomen met de vervoerder (de dame was zeer onvriendelijk) die beweerde dat er een kennisgeving in de brievenbus zou zijn achtergelaten... De levering zou opnieuw worden ingepland voor de 24e, maar op die datum en tot 10 februari ben ik in het buitenland. Dus heb ik deze bestelling geannuleerd en verzoek ik u om de terugbetaling uit te voeren. Met vriendelijke groet, Chauvet Christian
We bestellen, ze incasseren en leveren drie maanden later. Ik raad het af.
Bende grappenmakers!
Zeer teleurgesteld...
Dit is de eerste en laatste keer dat ik bij jullie bestel! Tot nu toe heb ik geen terugkoppeling!! Behalve een info over een antwoord in 3 weken!!! Ik droom .. de kerstman zal tegen die tijd al weg zijn! Dus ik vraag om terugbetaling!!! Niet onderhandelbaar ... anders vertel ik je niet hoe ik reclame voor jullie ga maken ... !! Op Facebook enzovoort ... niet te vergeten het kleine meisje dat het speelgoed zou hebben ... gelukkig bestaat de concurrentie!!!
Pakket beschadigd en klantenservice niet effectief
Niet goed
Ik heb de boeken nog steeds niet ontvangen, dus ik kan geen mening geven. Teleurgesteld dat ik ze niet voor Kerstmis heb ontvangen.
De ontvangen mallen lijken erg oud, zijn beschadigd en alles is aan elkaar geplakt
Pakket gerepareerd met gebroken oranje gouachefles ... maximale ontevredenheid. R. T. voor J. T.
Het pakket is gedeeltelijk geopend aangekomen. Ik heb het niet meteen gezien. Binnenin ontbraken de drie ratels en de catalogus. Ik ben erg teleurgesteld in de colissimo service en hoop dat Wesco de drie ontbrekende ratels naar me terugstuurt...
Enkele minuten nadat ik mijn bestelling had bevestigd, merkte ik dat ik twee producten was vergeten. Ik wilde mijn bestelling annuleren (omdat er geen wijziging mogelijk is) om deze producten toe te voegen. Het was onmogelijk om te annuleren omdat de bestelling al in behandeling was terwijl ik het net had bevestigd. Uiteindelijk werd de bestelling pas 2 dagen later verzonden en ontving ik het pas na 5 dagen. Aangezien ik opnieuw verzendkosten moet betalen, zal ik de producten die ik wilde toevoegen niet opnieuw bestellen.
Voorlopig, weinig betrouwbaar, ondanks de goede reputatie van de artikelen. Ik heb nog geen antwoord op mijn klachtbericht, enkele dagen voor Kerst.
Zeer teleurgesteld over mijn bestelling. Artikelen geweigerd door de vervoerder, pakket beschadigd met een tapijt dat beschadigd en vuil was omdat het blijkbaar in vrachtwagens had gelegen. Weinig stevige verpakking. Resultaat een e-mail naar de klantenservice die mijn verzoek binnen 3 weken zal behandelen en mijn vloertapijten die ik niet voor Kerstmis kan ontvangen... terwijl ik op 27/11 artikelen op voorraad had besteld om ze op 24/12 te hebben.
SAV nul
Ik moest de complete bestelling begin november ontvangen en ik heb alleen de poef ontvangen!!!
Te lange levertijd, hoewel ik mijn bestelling op de dag van plaatsen volledig heb betaald. Bovendien zeer teleurgesteld over de kwaliteit van de spiegel, de randen van het MDF-paneel zijn niet afgewerkt.
Het pakket is beschadigd aangekomen. Ik heb een e-mail gestuurd zonder antwoord en heb meerdere keren gebeld: de lijnen zijn altijd bezet.
We zouden op maandag 4 december geleverd worden, het pakket is uiteindelijk op donderdag 29 november geleverd. We waren afwezig, we hebben geen telefoontje van de vervoerder ontvangen, het pakket is bij een buurman afgeleverd, gelukkig kunnen we goed met hen opschieten, maar ik had hen deze last en verantwoordelijkheid niet moeten opleggen in geval van problemen met het pakket.
Hallo, de leverancier Wesco is niet de schuldige (hoewel het product dat ik aanvankelijk had besteld niet op voorraad was en de levertijden verdubbeld zijn ten opzichte van wat op de website werd aangekondigd). Het bedrijf dat door Wesco is ingeschakeld om de levering uit te voeren, is het probleem: leveringsvenster van 9u tot 17u (niets preciezer) en de bezorger die in de straat levert en weigert uw woning binnen te gaan (hij wordt niet betaald om 'de lift te nemen').
Ik ben zeer ontevreden omdat ik 4 touwen in verschillende kleuren heb besteld, maar 4 touwen in dezelfde kleur heb ontvangen, en de klantenservice informeert me vriendelijk dat het zo is en niet anders. Ik noem dit dus geen 'klantenservice' en zal proberen te bestellen op een site die de behoeften van zijn klanten respecteert.
Super product, de materialen en kleuren van goede kwaliteit, alleen de levering duurt een beetje lang
Het is beschamend !! zeer teleurgesteld, ik raad jullie niet aan en zal geen bestelling bij jullie plaatsen. Zowel wat betreft de leveringen als de geleverde producten
Verpakking gescheurd en bed kapot
Uiterst mediocre logistieke service
Fout in de inhoud van de levering. Ik heb geen van de bestelde items ontvangen. Ik kan dus geen mening geven over de producten zelf, maar over een slechte voorbereiding van de pakketten.
Producten van kwaliteit maar een mediocre klantenservice/marketing en een onbetrouwbare gedeeltelijke levering die me twee dagen heeft gekost.
Fout in de verzending. Een ander product ontvangen.
Ik heb een bestelling geplaatst rekening houdend met de levertijd en de bevoorrading die onjuist bleek te zijn. In plaats van mijn bestelling binnen 3 weken te ontvangen, heeft het 2 volle maanden geduurd. De klantenservice heeft ook geen levering in twee keer aangeboden in plaats van één keer, dus ik heb zelfs gewacht op de producten die duidelijk op voorraad waren. Zeer teleurstellend.
Pakket slecht verpakt, matrasrand zelfs de doos was gescheurd, karabijnhaak van de matrashoes defect, deze stinkt heel sterk naar verbrand plastic, onmogelijk om te gebruiken zoals de hellingshoek, zwarte matras voor een baby, hygiëne is van het grootste belang en is eerlijk gezegd helemaal niet aanwezig, klantenservice afwezig na talrijke telefoontjes en e-mails, geen reactie van hun kant, we proberen al een maand iemand te bereiken zonder succes... Het is treurig, ik raad het absoluut niet aan... ik dacht dat het merk serieus was, ik ben extreem teleurgesteld en zal dit zeker vermelden.
De site zelf is zeer goed, maar de levering en de vriendelijkheid van de medewerkers laten te wensen over! De site gaf aan dat mijn artikelen beschikbaar waren, ik heb meer dan een maand gewacht om alles te ontvangen! En toen ik belde om te vragen waar het stond, was de medewerker meer dan onaangenaam. Ik twijfelde om op een andere site te kopen en dat is wat ik de volgende keer zal doen!
Onze klantenservice en logistiek zijn op de hoogte gesteld van deze situatie en zullen de nodige maatregelen nemen om ervoor te zorgen dat dit niet opnieuw gebeurt.
Na de eerste wasbeurt zijn de slabbetjes minstens 4 cm in hoogte verloren en zijn ze gekrompen en veel minder bedekkend. Al na een maand wachten op de levering raad ik het absoluut niet aan. Bovendien geen enkele commerciële geste voor de vertraging. Ik neem vandaag opnieuw contact op met de klantenservice.