★★★★★
op 19217 beoordelingen gepubliceerd
Laatste neutrale klantbeoordelingen
Zoals altijd het geval is bij leveringen via een relaispunt (maar dit is niet specifiek voor Tompress), worden levertijden niet nageleefd.
BESTELLING OP 14 11 ONTVANGEN OP 28 11ZONDER EERDER TE ZIJN GEWAARSCHUWD DOOR DE VERVOERDER ZOU IK GRAAG EEN COMMERCIEEL GEBAAR WILLENCOLIS NIET PALETISE VERPAKKING GEPLET ONDANKS DAT ZEER GOED MATERIAAL TEVREDEN
Het gekochte product is van meer dan gemiddelde kwaliteit de 4 poten van het ontdooiplateau zijn losgeraakt is dit weer zo'n chinees product? ik ben erg teleurgesteld
Ik ben tevreden met mijn aankopen, een echte spijt is de tijd tussen het plaatsen van de bestelling en het ontvangen ervan, wat verrassend is voor een internetbestelling.... jammer. Een bestelling geplaatst op dezelfde dag op een buitenlandse site (Duitsland) werd een week eerder ontvangen PS: Ik heb niet te maken gehad met de klantenservice.....
Zeer goedkope apparatuur voor een aanzienlijke prijs, vooral het bestek en de meetcel.
Niet echt tevreden over de GLS-leveringsservice, een beetje teleurgesteld dat ik geen reactie kreeg van Tom Press toen ik het meldde. Aan de andere kant viel er niets te klagen over de kwaliteit van de producten.
1e test overtuigend, wacht op het vervolg.
Het bestelde product kwam beschadigd aan. De levering werd verzorgd door colissimo. U bent niet verantwoordelijk voor de afhandeling van de levering, maar ik heb gemerkt (zie mijn e-mail) dat het product niet goed beschermd was. Het product is teruggestuurd en ik hoop dat de nieuwe levering bevredigend zal zijn. Met vriendelijke groeten Gérard Massol
Bijna 2 weken voor levering Vat beschadigd bij de stop: hout zit helemaal rond het gat. Onmogelijk te zien bij levering tenzij je de beschermende lagen plasticfolie volledig verwijdert ... Niet ernstig voor gebruik, maar het vermelden waard.
De klant wordt niet geïnformeerd over de dag van levering. in deze tijd van uitgebreide reclame is dat jammer.
Hallo, U bent erg vriendelijk om mijn mening te vragen, maar ik wil u eraan herinneren dat ik mijn bestelling nog steeds niet heb ontvangen. Nog een fijne dag!
De machine is erg strak, je kunt hem niet verstellen, ik kocht hem voor mijn dochter voor haar fimodeeg, ze is erg teleurgesteld, ik zou hem zelfs niet aanraden voor het maken van noedels omdat je de dikte niet kunt verstellen en het deeg wordt versnipperd. de mercato is echt beter, ik heb hem al jaren en hij wordt heel vaak gebruikt, het is beter om deze te gebruiken.
Ik heb 37,5 goederen besteld en jullie hebben me 90& aangerekend zonder uitleg. Ik wacht nog steeds op de details van de breuk en ik moest 20 frs BTW betalen bij levering, wat overeenkomt met 200 frs aan goederen.
Totaal ongeschikt en ineffectief product ondanks direct contact met de klantenservice voor een controle voorafgaand aan de aankoop over het gebruik van de machine Kiezen tussen incompetentie of leugens Comercial ...
Beschadigd boek
Erg teleurgesteld. De flessen lekken bij het inschenken omdat de doppen drijven en dus helemaal niet waterdicht zijn. Naar aanleiding van uw antwoord wil ik erop wijzen dat ik andere tests heb uitgevoerd. De dop klikt probleemloos vast, omdat je hem er daarna niet meer af kunt halen. Maar de kurk plakt helemaal niet aan de fles, wat normaal is omdat er een opening van 2 mm in de hoogte zit.
Ik had een fout gemaakt met mijn bestelling en jullie deden niets om me te helpen. Ik bestelde het juiste product en vroeg uw vervoerder gewoon om het andere op mijn kosten op te halen, maar nee, ik moest het alleen zien te redden. Ik heb het vat te koop aangeboden op de bon coin en jullie zijn mij als klant kwijt.
Er is nog niet geleverd, ondanks extreem hoge verzendkosten. Ik ben zeer ontevreden
Het pakket kwam helemaal opengescheurd aan. Er stond "glas" op
Leveringsprobleem, tracking was geblokkeerd. Er was weinig hulp van de klantenservice, dus ik moest de vervoerder zelf bellen (een telefooncelnummer). Eenmaal geleverd, was het pakket beschermd in een kartonnen doos, maar toen ik het opende, was de bovenkant van een van de staanders verbogen. Ik heb het nog niet gerepareerd, maar ik denk dat het product nog steeds functioneel is, maar de klantenservice en de levering moeten worden herzien.
De levering werd gedaan zonder afspraak, dus ik was afwezig, het product werd teruggestuurd, ik belde het platform en kreeg te horen dat ik na het weekend terug moest bellen. Ik maakte een afspraak voor een tweede bezorgpoging, maar het pakket kwam de dag voor mijn afspraak aan bij een buurman.
Te lange levertijd.
Bjr, de vertraging was te lang, en bovendien zonder nieuws van jou, ik heb nog steeds een bestelling lopen en ik wacht nog steeds.... groeten
Vrzaiment pas claire sur les mail envoi et collissage ; Bref bon matos mais mauvaise communication
Change delivery netwerk niet bevoegd voor
De levertijd was veel te lang en het bedrag was ingetrokken voordat het werd verzonden.
Si? Goederen voldoen niet aan onze verwachtingen
Te lang gewacht op levering (meer dan een maand). Geen berichten of rechtvaardiging voor dit wachten en geen commercieel gebaar ter compensatie.
Ik bestel niet meer op deze site want levering 48 uur weergegeven terwijl als we bellen caf geen nieuws we worden beantwoord in 95 gevallen" ... afspraak gemaakt voor 6 dagen later in de late ochtend vroeg in de middag als we ons realiseren dat de levering was om 9:30.
Defecte apparatuur na twee keer gebruik, terugsturen naar de winkel op kosten van de klant. Ik heb een bestelling geplaatst bij Mathon voor een beter product tegen een lagere prijs: een sterilisator. Vriendelijke groeten
Teleurgesteld in het leveringsbedrijf. Het pakket lag 5 dagen in het magazijn te wachten zonder dat er gebeld werd. De bezorger had te veel haast en dwong je praktisch om voor het pakket te tekenen zonder de inhoud te zien. Bij het uitpakken van de producten leek de kwaliteit overeen te komen met de gegevens op de site, maar het moet nog geprobeerd worden.
Bonjour, le magazine etait un bon produit avec ses 6 n° mais que comprend qu'en cout cela doit être coûteux, vous décidez de passer à 4 n° mais voilà j'en ai reçu que 2 donc je ne suis pas satisfait du suivi d'autant plus que je vous l'ai signalé ce qui me fait hésiter de commander sur le catalogue. cordialement 0.barois
Hallo, ik ben echt teleurgesteld door het product, ik wilde wat vijgen drogen Na 12 uur waren ze zacht geworden, maar nog helemaal niet gedroogd Ik vraag me af of het wel bruikbaar is om ander fruit te drogen Ik zal geen reclame maken voor dit product Bedankt dat u me terugbelt om me te laten weten of ik iets speciaals moet doen om vijgen te drogen.
De levering was te laat en het product voldeed niet aan onze verwachtingen.
Plons
Zeer goed eerste telefonisch contact om een bestelling op te nemen ..... Niet zo goede ontvangst toen ik belde omdat de aangekondigde levertijd verstreken was. Correct product maar beperkte aardappelgrootte. Ik probeer het toch nog eens. Rémy.
Niet-naleving van leveringstermijnen
Onmogelijk om contact op te nemen met de bezorgdienst en afspraak twee keer niet nagekomen
Goederen gekocht op 05/09/2017 ontvangen op 27/09/2017 .Ouf
Levertijd naar Zwitserland een beetje lang. Verpakking te zwak, niet sterk genoeg. Beschadigde goederen.