★★★★★
op 19217 beoordelingen gepubliceerd
Laatste neutrale klantbeoordelingen
Ik kreeg andere goederen toegestuurd dan waar ik om had gevraagd. Het product uit de catalogus waarom ik had gevraagd, bestond niet. Ik stuurde het terug, met de aanbeveling van het bedrijf om het goed te verpakken, anders zouden ze niet terugbetalen. Toen het pakket aankwam was er een illegale boodschap: geen klachten aanvaard na ontvangst handtekening
6 van de 16 glaasjes gebroken
Dit apparaat is niet geschikt voor klein rood fruit (frambozen); erg teleurgesteld. geen fijner rooster voor dit apparaat. Ik heb dus spijt van mijn aankoop, dit zou duidelijk gemaakt moeten worden.
De catalogus vermeldt apparatuur en een prijs die niet overeenkomt met de werkelijkheid. het is bedrog. Mijn gesprekspartner (die haar werk deed) aan de telefoon verontschuldigde zich voor het bedrijf, maar er werd geen enkel commercieel gebaar aangeboden. zelfs niet om de producten terug te nemen. het is verschrikkelijk. zou het zeker niet opnieuw aanbevelen, omdat ik de presentatie van de aangeboden producten niet kon vertrouwen.
Veel te late levering, geen competente informatie bij telefonisch verzoek.
Pakket al geopend bij ontvangst in de brievenbus en 1 product ontbreekt, claim directe doorverwijzing naar de Post ontwar alleen jezelf en dat is het, Samengevat: 1 product voor 2 betaald
Ik had graag het kapotte artikel teruggestuurd gekregen in plaats van een terugbetaling van 0,65.
Ondanks dat we betaalden voor een snelle levering, ontvingen we ons pakket te laat.
Bestelling arriveerde 2 maanden na bestelling op internet, niemand belde om te vertellen dat er producten ontbraken en de kartonnen doos die de apparatuur moest beschermen was gebarsten... Gezien de prijzen zou je een betere service verwachten... vooral omdat er geen ander excuus was dan een korting voor de volgende bestelling van... 1 euro... Ik denk niet dat ik die ga gebruiken...
De leveringsdatum en -tijd ontbreken, dus ik heb het pas de maandag erna ontvangen en het is nog steeds moeilijk om opnieuw contact op te nemen met de vervoerder
Levering binnen 48 uur geleverd 1 week later
Ik ben ZEER teleurgesteld dat ik verschillende e-mails moest sturen en een telefonisch bericht moest achterlaten om te horen dat sommige van mijn producten (die ik eind april had besteld) pas in oktober zouden worden geleverd. Mijn bestelling werd gedeeltelijk geleverd, ze zouden me een cheque sturen om het verschil terug te betalen en ik wacht nu al 10 dagen.
Hallo, ik ben teleurgesteld over het geleverde product, de roestvrijstalen kom heeft een deuk. Natuurlijk is het nog steeds functioneel, maar esthetisch is het niet zo geweldig, rekening houdend met het feit dat de schade origineel is, aangezien de verpakking intact is. Waarom heeft u dit apparaat in deze staat geleverd? Ik heb geen notitie gemaakt bij de klantenservice, omdat ik wacht op uw antwoord op deze opmerking. Nog een fijne dag!
Meer dan een maand vertraging, beloften van de klantenservice om terug te bellen om de tijdschema's door te geven, maar niets...
Ik zal uw site nooit aanbevelen: site niet bijgewerkt. Er wordt mij verteld dat het product niet meer op voorraad is terwijl het op uw site wel op voorraad lijkt te zijn. Ik krijg te horen dat ik in de laatste week van mei geleverd word door chronopost, terwijl ik in juni geleverd word door gsl. Geen uitleg van jullie en geen commercieel gebaar, wat toch wel het minste zou zijn als jullie het mis hebben.
De vogelblazer werkt niet hij staat op minder dan 4m van waar de zwaluwen landen en nestelen (op wit hout aan de voorkant van het huis) hij zendt signalen uit maar schrikt niets weg sorry
Onze trechter arriveerde erg lang na de bestelling, en een beetje vervormd (maar functioneel)... Jammer voor de prijs
Ik had deze koekenpan nodig voor een zeer specifieke dag, en hij werd op tijd geleverd, zoals gepland. Toen we hem de volgende dag uitpakten, merkten we dat de bodem van de koekenpan bol stond, dus we hadden een paar problemen omdat hij niet erg stabiel stond op een elektrische kookplaat.
Levering 3 weken na de bestelling en elke week vertelt de klantenservice ons dat de levering eraan komt...volgende week....
De zaaiborstel kan niet helemaal omlaag, waardoor de zaden er in klontjes uitvallen. Artikel dat moet worden vermeden.
Het is geen slecht product van goede kwaliteit, maar de prijzen zijn hoog.
Defect product. Mail gestuurd voor een klacht nog steeds geen antwoord
De levering duurde veel te lang. Ik wilde de bestelling annuleren.
Ik betreur het gebrek aan precieze informatie over de levertijd, die wel op de site stond, maar niet fysiek beschikbaar was in de winkel. Je moet altijd eerlijk zijn. 2 herinneringen om ten minste een datum te krijgen; Kan er geen geven.....Het product werd uiteindelijk na 3 weken geleverd.
Bestelling half maart geplaatst, half april ontvangen, te lange levertijd ondanks de advertentie, levering in 48u00. Geen informatie over deze bestelling, ik kreeg de informatie toen ik het bedrijf belde.
Levering aangekondigd op 12/4 maar de bezorger was onbetrouwbaar, we moesten vechten om geleverd te worden op 13/04 toen het werd uitgesteld tot 16/04 ?????
Besteld op 31 januari ontvangen op 29 04 2018 te lang
Alleen de levering die een beetje laat was, maar zeer goed contact en goede goederen
Het artikel dat ik bestelde werd geleverd met een Europese stekker. Ik heb daarom een adapter moeten bestellen van Europees naar 13 ampère in het VK - geen standaardartikel in een Brits huishouden. Dit bedrijf kiest ervoor om zijn producten in het Verenigd Koninkrijk op de markt te brengen; het zou daarom regelingen moeten treffen om ervoor te zorgen dat artikelen die in het Verenigd Koninkrijk worden verkocht, geschikt zijn. Niet onder de indruk.
Geen commentaar product en levering ok
Hallo, er zijn 3 slangen doorboord. Ik ontdekte er 2 tijdens het spoelen, maar niet de derde. Die zat natuurlijk midden in een worst tijdens de fabricage. Bovendien leidde een zwakke plek in een andere sectie" tot het doorboren van een ander stuk.
Zeer lange levertijd, onmogelijk om te weten waar het pakket is, twee weken vertraging het maakt veel
Te lang om te bestellen
Levertijden te lang
Kapotte en niet-functionerende goederen.
Te lange levertijd
Hallo, Mijn bestelling van 05/03/18 werd pas op 13/03/18 geleverd. Ik heb dus een gehaktmolen van een vriend moeten lenen om mijn patés te maken. De bezorger beweert hier te zijn geweest op donderdag 8 maart en een telefonisch bericht te hebben achtergelaten, maar ik heb niets ontvangen. Ik wil erop wijzen dat ik aanwezig was. De factuur was niet bij uw pakket gevoegd.
Bij levering zouden breekbare verpakkingen, vooral glazen flessen (1L), iets zorgvuldiger moeten worden verpakt, omdat ze gewoon in de doos worden geplaatst zonder enige bescherming eromheen. Snelheid van levering. De producten voldeden aan onze verwachtingen.
Levering door calberson is het noodzakelijk om de dag te blokkeren om het pakket te ontvangen geen mogelijkheid om een rendez-vous te overwegen in de dag dat het om niets te maken heeft. Beter bediend door TNT.
Ik wacht al 5 maanden op mijn vacuümzakken. Kunt u mij het adres van uw leverancier geven? Dat zou me veel tijd besparen.