★★★★★
op 19315 beoordelingen gepubliceerd
Laatste neutrale klantbeoordelingen
De bestelling kwam veel later aan dan verwacht en de persklik werkt niet erg goed. Jammer...
Cloche vacuümverpakkingspotten besteld, snel ontvangen, werkt niet omdat seal beschadigd. Sav gecontacteerd, foto opgestuurd zoals gevraagd, een week later nog niets, voor een seal die 2 of 3 euro kost.
Waardeloze darmen vol vet en gaten erg teleurgesteld gooide de helft weg
Te veel vertragingen tussen bestelling en levering
Wachten op een terugbetaling voor het product teruggestuurd op 20 september door colissimo (product komt niet overeen met onze verwachtingen).
Gebruikte om de schil en de pitten van de druiven te verwijderen, zwol het rooster iets op en nu moet ik een ander rooster kopen
Het pakket is zoekgeraakt in de wildernis en je moet 10 dagen wachten om een claim in te dienen bij het postkantoor.
Moest 1 1/2 jaar wachten op levering
Handelswaar die niet verkocht mag worden, onmogelijk om aan de zwengel te draaien, onaangename klantenservicemedewerker
Besteld op 30 08, opgehaald op 11 09 en gebroken maar levering gepland op 3 09 dan 6 09 dan 10 09 en opgehaald op 11 09 na veel klachten en de verzekering van levering op de geplande data en zonder enige waarschuwing voor niet-levering. bovendien brak de pot bij het openen omdat hij in een te grote doos zat zonder papier of noppenfolie om te voorkomen dat hij in de doos zou schudden. zielig.
De glazen potjes zijn allemaal tegen elkaar geplaatst, zonder bescherming, waardoor er twee potjes zijn gebroken. Het plakband met de waarschuwingen moet minder kosten dan het maken van een goed pakket. Het is niet het overvloedige inpakpapier dat breuk voorkomt. En ja, het moet makkelijker zijn om de vervoerder te laten betalen.
Zeer lange levertijd. Ik moest een herinnering sturen naar uw diensten en er werd niet gereageerd op mijn e-mails.
3 maanden wachten op een kleine bestelling is een beetje veel, gezien het feit dat de bestelling nog steeds niet compleet is en dat ik nog eens twee maanden moet wachten voordat ik de twee ontbrekende onderdelen krijg - Het antwoord op de e-mail, één van de drie keer als alles goed gaat.
De bezorger belde niet eens aan - twee keer - en we moesten het pakket ophalen bij het postkantoor. Belabberd. Product goed maar niet optimaal - niet echt plat.
Dit apparaat hield het niet lang vol toen de amandelen braken. De hefboomarm brak bij het schroefdraad en ik moest het schroefdraadgedeelte eruit halen en vervolgens het overgebleven staafje schroefdraad geven om het weer te laten werken. Ik denk dat dit apparaat een beetje zwak is voor harde, compacte doppen zoals verse amandelen. Ik heb het nog niet getest op walnoten.
We ontvingen het pakket maandag rond 16.00 uur. Gelukkig waren we thuis, maar we hadden geen informatie gekregen over wanneer het bezorgd zou worden. De chauffeur wilde het vat niet neerzetten waar het moest staan. Het object is zwaar en we kunnen het niet zelf verplaatsen; we zullen een buurman of arbeider moeten inschakelen.
Late levering en levering aan een ander relaispunt
Helaas was het product niet beschermd en daardoor beschadigd.
Ik heb mijn bestelling nog steeds niet ontvangen, hoewel het op 7 augustus is opgehaald. Colissimo doet zijn werk niet. Nieuwe opmerking: Bestelling conform ontvangen.
Tompress heel goed. Geodis bezorger niet goed: bij de eerste bezorging kon de bezorger het huis niet vinden: het adres bestond niet", zei hij.
Levering duurt langer dan aangekondigd per e-mail en sms
Onprofessionele houding, verkeerde prijs in catalogus niet aangenomen, geen product op voorraad, levertijd niet opgegeven bij bestelling, artikelen getoond als op voorraad terwijl dat niet zo is. jammer om zulke manieren van zaken doen te zien.
Hallo, het pakket en de verpakking ondersteunt niet het transport te beoordelen, omdat bij ontvangst pakket muf.
Ik heb talloze e-mails ontvangen waarin mijn bestelling werd bevestigd, waarin stond dat de bestelling was verzonden en waarin stond dat het zaterdag tussen 9.00 en 11.45 uur zou worden bezorgd. ik heb op niets gewacht. Ik ben dus niet tevreden over de levering. in dit geval heeft het geen zin om levering op zaterdag aan te geven als je weet dat het pakket die dag niet kan worden geleverd. ik ben nog steeds tevreden over het product.
Slecht verpakt en slecht passend pakket. Snelle levertijd Mooi product maar ik kan het niet gebruiken (raviolirol). Gebruiken (raviolirolletje). Misschien mijn fout, hoefde de klantenservice niet in te schakelen.
Erg teleurgesteld, geen instructies over hoe je bijvoorbeeld jam moet maken. Ik heb jullie service gebeld, het enige antwoord was: kijk op het web, bedankt.
Niet veel details over de presentatie van het artikel op de website. Ik wilde een grill met meer substantiële staven.
Meer betalen om je bestelling binnen 24 uur te ontvangen en een week later...
Grote kartonnen doos in goede staat zonder beschadigingen, maar de kleine kartonnen doos met de schaal was aan één kant beschadigd. Geen zichtbare scheuren op de schaal. Ik hoop dat de schaal geen schade heeft opgelopen die niet met het blote oog te zien is. Ik neem weer contact op als er problemen zijn met het gebruik.
Oververpakking...
De kwaliteit van het geleverde product komt niet in de buurt van de verwachte kwaliteit. voor deze koffie ligt het ver achter bij een hypermarktproduct (een carte noire nr. 9, bijvoorbeeld). Het heeft dus geen zin.
Kartonnen doos in zeer slechte staat, in alle richtingen opgelapt met tape. Geen instructies voor montage of gebruik. Zeer matige kwaliteit.
Nauwelijks had ik mijn artikel besteld (10 maart 2019) dan kreeg ik te horen dat het niet op voorraad was (11 maart 2019). Er werd een levertijd van 6 tot 8 weken (6 mei 2019) aangekondigd als ik mijn bestelling handhaafde; ik handhaafde hem en ik werd geleverd, 16 weken na de bestelling (3 juli 2019), zeker omdat ik een herinnering had gemaakt. Je hoeft geen haast te hebben.
Hallo, uw dienst is op de hoogte van mijn probleem met de chronopost-levering, waarvoor ik om terugbetaling heb gevraagd, en ik wacht nog steeds op een antwoord van uw kant. Voor de rest heb ik niets te klagen. Met vriendelijke groeten meneer ARROYO
Slechte ervaring met dit product, meestal ben ik niet teleurgesteld in tompress Ik wacht op mijn terugbetaling
Hallo, Ter informatie, ik ben vandaag mijn pakketten gaan ophalen in het postkantoor van Douvaine (het kostte me 2 uur om heen en terug te komen) en de loketten zijn open van 9.15 tot 10.15 uur en van 14.00 tot 16.00 uur. Ik kwam om 11.15 uur aan, dus je kunt je voorstellen wat ik aantrof. Gelukkig waren de medewerkers bereid om mij te bedienen Er was slechts één pakket deze bestelling als nr. 408555 gedateerd 13/06/2019 d
De service is snel en ik ben tevreden
Item werd niet verzonden, na een maand moest ik er achteraan, ik kreeg toen te horen dat het item niet beschikbaar was en dat ik meer geld moest sturen voor een soortgelijk item, ik kreeg toen te horen dat een klant een bestelling had geannuleerd en dat ze me nu het item konden sturen dat ik oorspronkelijk had besteld.
In principe correct, maar de ijzeren staaf die voor het putten werd gebruikt, vervormde bij het eerste gebruik.
Speciale grote graanas is nutteloos bietenzaad gaat niet door de gaatjes