★★★★★
op 19753 beoordelingen gepubliceerd
Laatste neutrale klantbeoordelingen
Extreem lange levertijd en geen antwoord op mijn e-mail over de levertijd.
De doos kwam drijfnat aan. Het was onmogelijk om hem te dragen omdat hij zo nat was. Gelukkig had ik glazen potten besteld. De bezorger had spijt, was efficiënt, nam het initiatief en nam contact met me op om een afspraak te maken.
Helaas was de verpakking niet erg efficiënt. Sommige potjes waren gebroken in de plastic verpakking (vijf in totaal), waardoor alle andere potjes vervuild raakten. Ik moest veel tijd besteden aan het schoonmaken om te voorkomen dat het product besmet zou raken met gebroken glas.
Zorg dat je ruim op tijd bent. Mijn laatste 2 bestellingen waren vertraagd door leveringsproblemen.
De levering vindt plaats tijdens mijn werkuren, dus de chauffeur komt in mijn afwezigheid opdagen tijdens een krap tijdslot, terwijl een handtekening vereist is voor ontvangst, zelfs als ik mijn garage open laat. Ik was dus gedwongen om de buurman te vragen het pakket voor mij op te halen. Ik was dus gedwongen om mijn buurman te vragen het pakket voor mij op te halen. En natuurlijk is het magazijn waar ik het pakket kon ophalen op zaterdag gesloten.
Hallo, ik heb nog nooit een probleem gehad met Tom Press, maar de levertijd was erg lang voor goederen die ik graag had willen gebruiken om mijn appelsap te maken... jammer
Onbruikbaar, er zou in de productadvertenties moeten staan dat het zaagsel te groot is om koud te roken in een spoel... Schandalig gebrek aan precisie.
Na een bevoorradingstekort heb ik meer dan 3 weken geen contact met jullie gehad (het huidige aanbod op het net lijkt erg ontoereikend). Na mijn telefoontje zorgde uw dienst na verkoop ervoor dat ik mijn bestelling wijzigde zodat ik boven de 120 bleef (gratis levering) in plaats van 115 als ik het ontbrekende artikel verwijderde. Dit is niet erg commercieel van jullie.
Een pizzaschil Diameter 30 bestellen en ik ontvang D 25....... wat moet ik nu doen?
De levering kwam veel later dan aangegeven in de winkel (4 weken). E-mails naar de klantenservice werden niet beantwoord. En bellen was helemaal niet mogelijk. Ik zal niet meer bij dit bedrijf bestellen.
In principe een heel goede dunschiller, maar volledig onbruikbaar door de bevestiging die helemaal niets oplost. Ik stuur de machine terug.
Apparaat niet goed afgesteld vanaf het begin gasstroom niet geschikt ondanks verschillende pogingen
Bestelling gedeeltelijk niet-conform. Aftersales dossier geopend en sindsdien radiostilte". Teleurstelling ......."
De bestelling kwam veel later aan dan verwacht en de persklik werkt niet erg goed. Jammer...
Cloche vacuümverpakkingspotten besteld, snel ontvangen, werkt niet omdat seal beschadigd. Sav gecontacteerd, foto opgestuurd zoals gevraagd, een week later nog niets, voor een seal die 2 of 3 euro kost.
Waardeloze darmen vol vet en gaten erg teleurgesteld gooide de helft weg
Te veel vertragingen tussen bestelling en levering
Wachten op een terugbetaling voor het product teruggestuurd op 20 september door colissimo (product komt niet overeen met onze verwachtingen).
Gebruikte om de schil en de pitten van de druiven te verwijderen, zwol het rooster iets op en nu moet ik een ander rooster kopen
Het pakket is zoekgeraakt in de wildernis en je moet 10 dagen wachten om een claim in te dienen bij het postkantoor.
Moest 1 1/2 jaar wachten op levering
Handelswaar die niet verkocht mag worden, onmogelijk om aan de zwengel te draaien, onaangename klantenservicemedewerker
Besteld op 30 08, opgehaald op 11 09 en gebroken maar levering gepland op 3 09 dan 6 09 dan 10 09 en opgehaald op 11 09 na veel klachten en de verzekering van levering op de geplande data en zonder enige waarschuwing voor niet-levering. bovendien brak de pot bij het openen omdat hij in een te grote doos zat zonder papier of noppenfolie om te voorkomen dat hij in de doos zou schudden. zielig.
De glazen potjes zijn allemaal tegen elkaar geplaatst, zonder bescherming, waardoor er twee potjes zijn gebroken. Het plakband met de waarschuwingen moet minder kosten dan het maken van een goed pakket. Het is niet het overvloedige inpakpapier dat breuk voorkomt. En ja, het moet makkelijker zijn om de vervoerder te laten betalen.
Zeer lange levertijd. Ik moest een herinnering sturen naar uw diensten en er werd niet gereageerd op mijn e-mails.
3 maanden wachten op een kleine bestelling is een beetje veel, gezien het feit dat de bestelling nog steeds niet compleet is en dat ik nog eens twee maanden moet wachten voordat ik de twee ontbrekende onderdelen krijg - Het antwoord op de e-mail, één van de drie keer als alles goed gaat.
De bezorger belde niet eens aan - twee keer - en we moesten het pakket ophalen bij het postkantoor. Belabberd. Product goed maar niet optimaal - niet echt plat.
Dit apparaat hield het niet lang vol toen de amandelen braken. De hefboomarm brak bij het schroefdraad en ik moest het schroefdraadgedeelte eruit halen en vervolgens het overgebleven staafje schroefdraad geven om het weer te laten werken. Ik denk dat dit apparaat een beetje zwak is voor harde, compacte doppen zoals verse amandelen. Ik heb het nog niet getest op walnoten.
We ontvingen het pakket maandag rond 16.00 uur. Gelukkig waren we thuis, maar we hadden geen informatie gekregen over wanneer het bezorgd zou worden. De chauffeur wilde het vat niet neerzetten waar het moest staan. Het object is zwaar en we kunnen het niet zelf verplaatsen; we zullen een buurman of arbeider moeten inschakelen.
Late levering en levering aan een ander relaispunt
Helaas was het product niet beschermd en daardoor beschadigd.
Ik heb mijn bestelling nog steeds niet ontvangen, hoewel het op 7 augustus is opgehaald. Colissimo doet zijn werk niet. Nieuwe opmerking: Bestelling conform ontvangen.
Tompress heel goed. Geodis bezorger niet goed: bij de eerste bezorging kon de bezorger het huis niet vinden: het adres bestond niet", zei hij.
Levering duurt langer dan aangekondigd per e-mail en sms
Onprofessionele houding, verkeerde prijs in catalogus niet aangenomen, geen product op voorraad, levertijd niet opgegeven bij bestelling, artikelen getoond als op voorraad terwijl dat niet zo is. jammer om zulke manieren van zaken doen te zien.
Hallo, het pakket en de verpakking ondersteunt niet het transport te beoordelen, omdat bij ontvangst pakket muf.
Ik heb talloze e-mails ontvangen waarin mijn bestelling werd bevestigd, waarin stond dat de bestelling was verzonden en waarin stond dat het zaterdag tussen 9.00 en 11.45 uur zou worden bezorgd. ik heb op niets gewacht. Ik ben dus niet tevreden over de levering. in dit geval heeft het geen zin om levering op zaterdag aan te geven als je weet dat het pakket die dag niet kan worden geleverd. ik ben nog steeds tevreden over het product.
Slecht verpakt en slecht passend pakket. Snelle levertijd Mooi product maar ik kan het niet gebruiken (raviolirol). Gebruiken (raviolirolletje). Misschien mijn fout, hoefde de klantenservice niet in te schakelen.
Erg teleurgesteld, geen instructies over hoe je bijvoorbeeld jam moet maken. Ik heb jullie service gebeld, het enige antwoord was: kijk op het web, bedankt.
Niet veel details over de presentatie van het artikel op de website. Ik wilde een grill met meer substantiële staven.