/10
★★★★★
op 36238 beoordelingen gepubliceerd
★★★★★
op 36238 beoordelingen gepubliceerd
Laatste negatieve klantbeoordelingen
1
/5
★☆☆☆☆
De coupon is beschadigd met veel gaten en in het midden van de stof..
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
1
/5
★☆☆☆☆
Snelle service en tevredenheid van de gesprekspartner. Maar teleurgesteld over de tweede bestelling, ik miste 1,50 m stof (met dezelfde stofreferentie)
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
1
/5
★☆☆☆☆
Ik heb een paar dagen geleden een e-mail gestuurd over een aankoop van gouden biais die uiteindelijk een lint is. Ik wacht nog steeds op een antwoord.....,
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
1
/5
★☆☆☆☆
Hallo. Zeer teleurgesteld, ik heb organza besteld en kreeg organza, totaal niet hetzelfde, ik had het in elke stoffenwinkel in de buurt kunnen vinden. Het suède koord is niet beter, ik wil je...
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
1
/5
★☆☆☆☆
Ik had een witte voering besteld en ontving een dikke witte stof...,
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
1
/5
★☆☆☆☆
Mijn bestelling is geregistreerd en betaald op 11 december. Ik heb mijn bestelling nog steeds niet ontvangen. Ik weet niet wie de vervoerder is en kan mijn pakket dus niet volgen.
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
1
/5
★☆☆☆☆
Het is moeilijk om hierop te reageren omdat ik nog niets heb ontvangen en de wachttijd lang is, en er is geen manier om de exacte leverdatum te weten ondanks de aangeboden tracking. Ik weet alleen dat het in behandeling is.
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
1
/5
★☆☆☆☆
Ontevreden omdat ik mijn bestelling nog steeds niet heb ontvangen terwijl deze op 6 december is geplaatst. De vervoerder waarmee u werkt, GLS, is incompetent. Het is onaanvaardbaar om met hen samen te werken.
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
1
/5
★☆☆☆☆
Ik ben niet tevreden omdat mijn bestelling van 26 oktober 2013 nog steeds niet is geleverd en we zijn 6 november 2013 ,
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
1
/5
★☆☆☆☆
Niks te zeggen over de levertijd, maar het geleverde product kwam niet overeen met mijn aanvraag: ik had taupe vilt besteld dat ik eerder al had besteld, ik ontving mosterdvilt.
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
1
/5
★☆☆☆☆
Ik heb net een stof in de aanbieding gekocht, de prijs is uitstekend maar de stof zat vol vlekken die niet weggaan. Een ervaring die ik nooit meer wil herhalen. Hallo,.. We hebben kunnen vaststellen dat de meubelstof in ivoor gekleurd is.
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
1
/5
★☆☆☆☆
Ik heb een fout gemaakt in mijn bestelling en heb u een bericht gestuurd om te vragen wat ik moet doen om mijn bestelling terug te sturen en te ruilen of mogelijk terugbetaald te worden. Tot op heden heb ik nog geen antwoord ontvangen.
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
1
/5
★☆☆☆☆
Het ontvangen product is niet wat ik heb besteld. Hallo,.. Het spijt me dat onze stof u niet volledig tevreden heeft gesteld.. Ik kan de stof op onze kosten terugnemen en u terugbetalen bij ontvangst of
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
1
/5
★☆☆☆☆
Voor de laatste bestelling werd ik niet gewaarschuwd over de vertraging in de levering, wat de organisatie van onze shows heeft benadeeld. Temeer omdat de producten beschikbaar waren maar niet in dezelfde depots... Het is
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
1
/5
★☆☆☆☆
Ik heb mijn bestelling niet volledig ontvangen. ik heb om terugbetaling van de niet verzonden artikelen gevraagd en ik heb de terugbetaling nog niet ontvangen, ik kan je niet zeggen dat ik tevreden ben. Hallo
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
1
/5
★☆☆☆☆
Ik kan je geen beoordeling geven omdat ik tot op heden de bestelling die op 1 maart is geplaatst en betaald, niet heb ontvangen. Ik had graag op de hoogte willen zijn van de lengte van de levertijden, omdat ik vrij gehaast was om r
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling