/10
★★★★★
op 36238 beoordelingen gepubliceerd
★★★★★
op 36238 beoordelingen gepubliceerd
Laatste negatieve klantbeoordelingen
1
/5
★☆☆☆☆
Ik heb mijn pakket niet ontvangen
Jeannoel R.
Op
na aankoop van 01/07/2025
Vertaalde beoordeling
Antwoord van TISSUS PRICE
Op
Hallo,
Bedankt voor uw bericht.
Na controle bevestigen wij dat uw pakket succesvol is geleverd en opgehaald. Daarnaast informeren wij u dat de eerste zending ook conform de verzendinformatie is geleverd.
Aarzel niet om contact met ons op te nemen als u meer informatie nodig heeft of als u een probleem ondervindt.
Met vriendelijke groet, Aurelie. Klantenservice
Bedankt voor uw bericht.
Na controle bevestigen wij dat uw pakket succesvol is geleverd en opgehaald. Daarnaast informeren wij u dat de eerste zending ook conform de verzendinformatie is geleverd.
Aarzel niet om contact met ons op te nemen als u meer informatie nodig heeft of als u een probleem ondervindt.
Met vriendelijke groet, Aurelie. Klantenservice
1
/5
★☆☆☆☆
Vreselijke levering, twee keer uitgesteld. De bezorger is zelfs niet verschenen, hij heeft het pakket bij de afhaalpunt achtergelaten.
Laurence C.
Op
na aankoop van 02/07/2025
Vertaalde beoordeling
Antwoord van TISSUS PRICE
Op
Hallo,
We zijn oprecht sorry te horen dat de levering niet is verlopen zoals gepland.
Bedankt dat u ons dit laat weten: dit stelt ons in staat om de informatie rechtstreeks door te geven aan het betrokken bezorgbedrijf. Aarzel niet om ons te laten weten zodra dit gebeurt, zodat we het bedrijf zo snel mogelijk kunnen contacteren en proberen de situatie in real-time op te lossen.
Helaas zijn deze ongemakken onafhankelijk van onze wil, maar we begrijpen uw onvrede volledig.
Onze excuses voor deze slechte ervaring en we hopen dat uw volgende bestelling onder betere omstandigheden zal verlopen.
Met vriendelijke groet,
Het Tissus Price team
We zijn oprecht sorry te horen dat de levering niet is verlopen zoals gepland.
Bedankt dat u ons dit laat weten: dit stelt ons in staat om de informatie rechtstreeks door te geven aan het betrokken bezorgbedrijf. Aarzel niet om ons te laten weten zodra dit gebeurt, zodat we het bedrijf zo snel mogelijk kunnen contacteren en proberen de situatie in real-time op te lossen.
Helaas zijn deze ongemakken onafhankelijk van onze wil, maar we begrijpen uw onvrede volledig.
Onze excuses voor deze slechte ervaring en we hopen dat uw volgende bestelling onder betere omstandigheden zal verlopen.
Met vriendelijke groet,
Het Tissus Price team
1
/5
★☆☆☆☆
Slecht, stof van slechte kwaliteit, de patronen zijn op een willekeurige manier gedrukt, zelfs mijn printer doet het beter
Lisa R.
Op
na aankoop van 30/06/2025
Vertaalde beoordeling
Antwoord van TISSUS PRICE
Op
Hallo,
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons een beoordeling te geven. Het spijt ons oprecht te horen dat de ontvangen stof niet aan uw verwachtingen voldoet.
Om het probleem beter te begrijpen, nodigen we u uit om een verzoek voor klantenservice per e-mail te sturen, vergezeld van foto's van het product. U heeft namelijk een waterdichte bedrukte stof besteld, en in ons voortdurende streven naar kwaliteitsverbetering is het belangrijk voor ons om het probleem precies te identificeren.
Wij zijn Franse drukkers en gebruiken geavanceerde technologieën om u stoffen van hoge kwaliteit aan te bieden. Uw feedback is waardevol voor ons om de tevredenheid van al onze klanten te waarborgen.
Met vriendelijke groet,
Het Tissus Price team
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons een beoordeling te geven. Het spijt ons oprecht te horen dat de ontvangen stof niet aan uw verwachtingen voldoet.
Om het probleem beter te begrijpen, nodigen we u uit om een verzoek voor klantenservice per e-mail te sturen, vergezeld van foto's van het product. U heeft namelijk een waterdichte bedrukte stof besteld, en in ons voortdurende streven naar kwaliteitsverbetering is het belangrijk voor ons om het probleem precies te identificeren.
Wij zijn Franse drukkers en gebruiken geavanceerde technologieën om u stoffen van hoge kwaliteit aan te bieden. Uw feedback is waardevol voor ons om de tevredenheid van al onze klanten te waarborgen.
Met vriendelijke groet,
Het Tissus Price team
1
/5
★☆☆☆☆
U gebruikt plastic enveloppen terwijl er papieren / kartonnen alternatieven bestaan. Om deze reden zal ik niet meer bij u bestellen... iedereen moet inspanningen leveren...
Sylvia P.
Op
na aankoop van 17/06/2025
Vertaalde beoordeling
Antwoord van TISSUS PRICE
Op
Hallo,
Hartelijk dank voor uw bericht en voor het delen van uw milieuzorgen, die we volledig begrijpen.
We onderzoeken regelmatig meer ecologische alternatieven, zoals papier of karton. Deze oplossingen hebben echter momenteel een veel hogere kostprijs, die we niet aan onze klanten kunnen doorberekenen zonder onze prijzen aanzienlijk te verhogen.
Dat gezegd hebbende, blijven we alert op de ontwikkelingen op de markt en hopen we in de toekomst meer milieuvriendelijke verpakkingen te kunnen aanbieden die ook toegankelijk blijven.
Nogmaals bedankt voor uw feedback, deze is waardevol voor ons.
Aurelie
Klantenservice
Hartelijk dank voor uw bericht en voor het delen van uw milieuzorgen, die we volledig begrijpen.
We onderzoeken regelmatig meer ecologische alternatieven, zoals papier of karton. Deze oplossingen hebben echter momenteel een veel hogere kostprijs, die we niet aan onze klanten kunnen doorberekenen zonder onze prijzen aanzienlijk te verhogen.
Dat gezegd hebbende, blijven we alert op de ontwikkelingen op de markt en hopen we in de toekomst meer milieuvriendelijke verpakkingen te kunnen aanbieden die ook toegankelijk blijven.
Nogmaals bedankt voor uw feedback, deze is waardevol voor ons.
Aurelie
Klantenservice
1
/5
★☆☆☆☆
De kleur en samenstelling van de stof komen helemaal niet overeen met de beschrijving. Ik zou mijn bestelling willen retourneren.
Shelby C.
Op
na aankoop van 14/06/2025
Vertaalde beoordeling
1
/5
★☆☆☆☆
Klantenservice is droog en weinig begripvol en blijkbaar is klanttevredenheid geen prioriteit. De bedrukte stoffen hebben soms een andere tint wanneer je dezelfde stof opnieuw bestelt. Belangrijke levertijd
Stéphanie B.
Op
na aankoop van 01/06/2025
Vertaalde beoordeling
Antwoord van TISSUS PRICE
Op
Hallo,
Het spijt ons dat onze klantenservice niet positief op uw verzoek heeft kunnen reageren. Na controle blijkt echter dat het product dat u heeft ontvangen inderdaad overeenkomt met wat u heeft besteld.
Het genoemde probleem betreft de dikte van de vulling, en niet de kleur. Inderdaad, gedurende deze periode comprimeert de leverancier de vulling meer, wat een andere indruk kan geven bij aanraking of aan het oog, hoewel de dichtheid strikt identiek blijft. Zoals vermeld in onze vorige e-mail, kan deze parameter helaas niet door ons worden gewijzigd.
Daarnaast zijn we niet geïnformeerd over een probleem met de kleur van de bedrukte stoffen. Als u een afwijking op dit gebied heeft opgemerkt, aarzel dan niet om ons foto's te sturen zodat we dit in meer detail kunnen analyseren.
Als de producten u niet bevallen, heeft u de mogelijkheid om ze terug te sturen. Hiervoor nodigen we u uit om contact op te nemen met onze klantenservice per e-mail of telefoon.
We blijven tot uw beschikking voor eventuele andere vragen.
Aurelie
Klantenservice - SAV - Tissus Price
Het spijt ons dat onze klantenservice niet positief op uw verzoek heeft kunnen reageren. Na controle blijkt echter dat het product dat u heeft ontvangen inderdaad overeenkomt met wat u heeft besteld.
Het genoemde probleem betreft de dikte van de vulling, en niet de kleur. Inderdaad, gedurende deze periode comprimeert de leverancier de vulling meer, wat een andere indruk kan geven bij aanraking of aan het oog, hoewel de dichtheid strikt identiek blijft. Zoals vermeld in onze vorige e-mail, kan deze parameter helaas niet door ons worden gewijzigd.
Daarnaast zijn we niet geïnformeerd over een probleem met de kleur van de bedrukte stoffen. Als u een afwijking op dit gebied heeft opgemerkt, aarzel dan niet om ons foto's te sturen zodat we dit in meer detail kunnen analyseren.
Als de producten u niet bevallen, heeft u de mogelijkheid om ze terug te sturen. Hiervoor nodigen we u uit om contact op te nemen met onze klantenservice per e-mail of telefoon.
We blijven tot uw beschikking voor eventuele andere vragen.
Aurelie
Klantenservice - SAV - Tissus Price
1
/5
★☆☆☆☆
Pakket teruggestuurd naar de verzender en geen regeling mogelijk, elke partij wijst de bal terug.
Nathalie T.
Op
na aankoop van 02/06/2025
Vertaalde beoordeling
Antwoord van TISSUS PRICE
Op
Hallo,
We hebben een klacht ingediend voor uw pakket dat sinds 12/06/25 terug naar de verzender is.
Het spijt ons dat de Belgische postdiensten u hierover niet hebben gecontacteerd. Helaas kunnen we niet rechtstreeks ingrijpen bij buitenlandse vervoerders.
In dit soort situaties wordt er een specifiek protocol ingesteld voor niet-afgeleverde pakketten naar het buitenland. Zoals vermeld tijdens uw telefoontje met de klantenservice, zal ons team zo snel mogelijk contact met u opnemen om u op de hoogte te houden van de voortgang van uw dossier.
Aurelie
Klantenservice - SAV Tissus Price
We hebben een klacht ingediend voor uw pakket dat sinds 12/06/25 terug naar de verzender is.
Het spijt ons dat de Belgische postdiensten u hierover niet hebben gecontacteerd. Helaas kunnen we niet rechtstreeks ingrijpen bij buitenlandse vervoerders.
In dit soort situaties wordt er een specifiek protocol ingesteld voor niet-afgeleverde pakketten naar het buitenland. Zoals vermeld tijdens uw telefoontje met de klantenservice, zal ons team zo snel mogelijk contact met u opnemen om u op de hoogte te houden van de voortgang van uw dossier.
Aurelie
Klantenservice - SAV Tissus Price
1
/5
★☆☆☆☆
Het spijt me, maar ik vond de bamboe spons helemaal niet leuk. Het lijkt me vrij fragiel en ik hou niet van zwart-wit. Ik waardeerde het zeer dat ik dit monster ontving. In feite heb ik veel moeite om mooie zwart-witte strepen te vinden. Ik moet twee ligstoelen opnieuw maken. Een tafelkleed. Kussens. Alles voor buiten. Wat zou u me aanraden? Dank u wel. Met vriendelijke groet.
Manuela R.
Op
na aankoop van 30/05/2025
Vertaalde beoordeling
Antwoord van TISSUS PRICE
Op
Hallo,
De spons is niet geschikt voor buiten.
We raden aan om de Burlington te nemen voor het tafelkleed en het waterdichte voor de ligstoelen en de kussens.
Met vriendelijke groet,
Aurelie
Klantenservice - SAV
De spons is niet geschikt voor buiten.
We raden aan om de Burlington te nemen voor het tafelkleed en het waterdichte voor de ligstoelen en de kussens.
Met vriendelijke groet,
Aurelie
Klantenservice - SAV
1
/5
★☆☆☆☆
Uw producten zijn niet meer van goede kwaliteit zoals voorheen! Ik ben teleurgesteld
Charlotte G.
Op
na aankoop van 28/05/2025
Vertaalde beoordeling
Antwoord van TISSUS PRICE
Op
Hallo,
Het spijt ons dat u niet tevreden bent met dit product. We herinneren u eraan dat we een monsterverzendservice hebben waarmee u de kleur en kwaliteit van een stof direct op onze site kunt controleren voordat u een bestelling plaatst. U heeft 14 dagen de tijd om het gekochte product terug te sturen vanaf de leverdatum als het niet aan uw verwachtingen voldoet. Aarzel niet om contact op te nemen met de klantenservice op [email protected] voor details over de retourvoorwaarden. We blijven tot uw beschikking.
Met vriendelijke groet,
Aurelie.
Klantenservice
Het spijt ons dat u niet tevreden bent met dit product. We herinneren u eraan dat we een monsterverzendservice hebben waarmee u de kleur en kwaliteit van een stof direct op onze site kunt controleren voordat u een bestelling plaatst. U heeft 14 dagen de tijd om het gekochte product terug te sturen vanaf de leverdatum als het niet aan uw verwachtingen voldoet. Aarzel niet om contact op te nemen met de klantenservice op [email protected] voor details over de retourvoorwaarden. We blijven tot uw beschikking.
Met vriendelijke groet,
Aurelie.
Klantenservice
1
/5
★☆☆☆☆
1,5 maand om geleverd te worden.
Sandy V.
Op
na aankoop van 15/04/2025
Vertaalde beoordeling
Antwoord van TISSUS PRICE
Op
Hallo,
Inderdaad, de levering is vertraagd vanwege een herbevoorrading van het bestelde product. Onze leverancier had geen voorraad en heeft meer tijd nodig gehad dan verwacht voor de verzending.
We zijn helaas afhankelijk van onze leveranciers voor dit soort situaties.
We begrijpen de ongemakken die dit met zich meebrengt en bieden onze excuses aan.
Met vriendelijke groet,
Aurelie
Klantenservice - SAV
Inderdaad, de levering is vertraagd vanwege een herbevoorrading van het bestelde product. Onze leverancier had geen voorraad en heeft meer tijd nodig gehad dan verwacht voor de verzending.
We zijn helaas afhankelijk van onze leveranciers voor dit soort situaties.
We begrijpen de ongemakken die dit met zich meebrengt en bieden onze excuses aan.
Met vriendelijke groet,
Aurelie
Klantenservice - SAV
1
/5
★☆☆☆☆
Stof ontvangen en komt helemaal niet overeen met de gevraagde kleur.
Muriel M.
Op
na aankoop van 22/05/2025
Vertaalde beoordeling
1
/5
★☆☆☆☆
Ik had om een monster van 20 cm gevraagd en kreeg 4 cm. Dus ik kan me er geen idee van maken! Zeer teleurgesteld
Eric V.
Op
na aankoop van 15/05/2025
Vertaalde beoordeling
Antwoord van TISSUS PRICE
Op
Bedankt voor uw feedback.
Onze monsters zijn meestal minimaal 10 x 10 cm, wat over het algemeen een goed idee van het product geeft.
Het spijt ons oprecht dat de grootte u niet in staat heeft gesteld om u volledig te projecteren. Aarzel niet om contact met ons op te nemen als u aanvullende informatie of een andere oplossing wilt.
Met vriendelijke groet, Aurelie. Klantenservice
Onze monsters zijn meestal minimaal 10 x 10 cm, wat over het algemeen een goed idee van het product geeft.
Het spijt ons oprecht dat de grootte u niet in staat heeft gesteld om u volledig te projecteren. Aarzel niet om contact met ons op te nemen als u aanvullende informatie of een andere oplossing wilt.
Met vriendelijke groet, Aurelie. Klantenservice
1
/5
★☆☆☆☆
Slechte klantenservice. Product komt niet overeen met de gegeven informatie. Ik raad dit bedrijf niet aan.
Jacques S.
Op
na aankoop van 04/05/2025
Vertaalde beoordeling
Antwoord van TISSUS PRICE
Op
Hallo, het spijt ons dat u niet tevreden bent met dit product. U heeft 14 dagen de tijd om het aangekochte product terug te sturen vanaf de leverdatum als het niet naar wens is. Aarzel niet om contact op te nemen met de klantenservice op [email protected] voor meer informatie over de retourvoorwaarden. Wij staan tot uw beschikking. Met vriendelijke groet, Aurelie. Klantenservice
1
/5
★☆☆☆☆
De stoffen zijn niet van goede kwaliteit. Niet dik. Teleurgesteld.
Anne Marie M.
Op
na aankoop van 06/05/2025
Vertaalde beoordeling
1
/5
★☆☆☆☆
Ik ben teleurgesteld. Ik wilde katoen en geen rekbare stof. De fout is misschien mijn schuld.
Josette B.
Op
na aankoop van 25/04/2025
Vertaalde beoordeling
1
/5
★☆☆☆☆
Bestelling nooit ontvangen. Ik kreeg een tegoedbon, maar ik heb tijd verloren.
Julie S.
Op
na aankoop van 07/04/2025
Vertaalde beoordeling
1
/5
★☆☆☆☆
Helemaal niet wat ik had gehoopt te bestellen
Romain C.
Op
na aankoop van 18/03/2025
Vertaalde beoordeling
Antwoord van TISSUS PRICE
Op
Hallo, Het spijt ons dat u niet tevreden bent met dit product. We herinneren u eraan dat we een monsterverzendservice hebben waarmee u de kleur en kwaliteit van een stof rechtstreeks op onze website kunt controleren voordat u een bestelling plaatst. Houd er rekening mee dat u 14 dagen de tijd heeft om het aangekochte product terug te sturen vanaf de leverdatum als het niet naar wens is. Aarzel niet om contact op te nemen met de klantenservice op het adres [email protected] voor meer informatie over de retourvoorwaarden. We staan tot uw beschikking. Met vriendelijke groet, Aurelie. Klantenservice - Service-Client
1
/5
★☆☆☆☆
Gebrek aan informatie over de dikte van de stoffen die ik gewoonlijk bestelde... En zeer slecht contact met de klantenadviseur aan wie ik mijn opmerkingen heb doorgegeven. U heeft dus een klant verloren!
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van TISSUS PRICE
Op
We zijn erg sorry dat dit product niet aan uw verwachtingen voldoet. Het is echter dezelfde vilt (480 g/m) die u in september 2024 en december 2023 heeft besteld. Het gewicht is aangegeven in de titel van het product om onze klanten te helpen het meest geschikte materiaal voor hun projecten te kiezen.
We merken echter op dat u in het verleden een andere vilt had besteld, in 130gr.
We merken echter op dat u in het verleden een andere vilt had besteld, in 130gr.
1
/5
★☆☆☆☆
Hallo, u reageert niet op mijn e-mail, ik had moeite met het samenstellen omdat de pagina's niet genummerd zijn.
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van TISSUS PRICE
Op
Hallo,
naar aanleiding van uw e-mail van 11/10, 22:07, hebben wij u geantwoord op 14/10, 10:06, omdat wij op zaterdag en zondag gesloten zijn.
Het spijt ons dat u deze e-mail niet heeft gezien, waardoor u ons een ster heeft gegeven. Wij nodigen u uit om uw ongewenste e-mails te controleren.
Wij blijven tot uw beschikking voor verdere informatie.
Met vriendelijke groet
Aurelie
Tissus Price
Klantenservice
naar aanleiding van uw e-mail van 11/10, 22:07, hebben wij u geantwoord op 14/10, 10:06, omdat wij op zaterdag en zondag gesloten zijn.
Het spijt ons dat u deze e-mail niet heeft gezien, waardoor u ons een ster heeft gegeven. Wij nodigen u uit om uw ongewenste e-mails te controleren.
Wij blijven tot uw beschikking voor verdere informatie.
Met vriendelijke groet
Aurelie
Tissus Price
Klantenservice
1
/5
★☆☆☆☆
Zeer zeer teleurgesteld over mijn laatste bestelling van de oranje biais, er zaten grote stukken bruine tape middenin, echt teleurstellend!
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van TISSUS PRICE
Op
Hallo,
We verontschuldigen ons voor het ongemak. We hebben u een e-mail gestuurd om contact met u op te nemen.
U heeft 14 dagen de tijd om het aangekochte product terug te sturen vanaf de leverdatum als het niet naar wens is. Aarzel niet om contact op te nemen met de klantenservice op het adres [email protected] voor meer informatie over de retourvoorwaarden. We blijven beschikbaar om u te helpen.
We verontschuldigen ons voor het ongemak. We hebben u een e-mail gestuurd om contact met u op te nemen.
U heeft 14 dagen de tijd om het aangekochte product terug te sturen vanaf de leverdatum als het niet naar wens is. Aarzel niet om contact op te nemen met de klantenservice op het adres [email protected] voor meer informatie over de retourvoorwaarden. We blijven beschikbaar om u te helpen.
1
/5
★☆☆☆☆
De tutorial is SLECHT. Ik moest terugvallen op naaitutorials op YOUTUBE......
Het resultaat was goed.
Maar de stof rafelt en ik moest alles afwerken!!!
Ik had een tijdje geleden al een werkstuk besteld, en de stof was, vergeleken, van veel betere kwaliteit.
Jammer! Ik vond deze kleine rugzakken heel leuk.
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van TISSUS PRICE
Op
Hallo,
het spijt ons dat u niet tevreden bent met onze tutorials, inderdaad zijn er verschillende video's beschikbaar op YouTube, bedankt dat u ze heeft gebruikt.
Echter, voor de stof is het helemaal waar dat je eerst moet afwerken en het was heel anders dan uw laatste bestelling, omdat u fluweel had besteld.
Het resultaat tussen deze twee stoffen is heel verschillend.
We blijven tot uw beschikking.
het spijt ons dat u niet tevreden bent met onze tutorials, inderdaad zijn er verschillende video's beschikbaar op YouTube, bedankt dat u ze heeft gebruikt.
Echter, voor de stof is het helemaal waar dat je eerst moet afwerken en het was heel anders dan uw laatste bestelling, omdat u fluweel had besteld.
Het resultaat tussen deze twee stoffen is heel verschillend.
We blijven tot uw beschikking.
1
/5
★☆☆☆☆
Ik heb op 8 augustus een bestelling van meer dan 400 euro geplaatst en tot op heden is deze nog steeds in voorbereiding. Ik moest een e-mail sturen om te vragen wat er aan de hand was en als enige antwoord kreeg ik te horen dat er technische problemen waren. Maar geen informatie over de termijn en geen voorstel voor een commerciële geste.
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van TISSUS PRICE
Op
Hallo,
we verontschuldigen ons voor het ongemak, inderdaad hebben we een technisch probleem ondervonden bij het afdrukken van uw popeline.
We zijn afhankelijk van onze machines en helaas, wanneer er een probleem is, doen we ons best om het op te lossen en/of een oplossing te vinden die zo snel mogelijk geschikt is.
We hebben u een e-mail gestuurd om u te
we verontschuldigen ons voor het ongemak, inderdaad hebben we een technisch probleem ondervonden bij het afdrukken van uw popeline.
We zijn afhankelijk van onze machines en helaas, wanneer er een probleem is, doen we ons best om het op te lossen en/of een oplossing te vinden die zo snel mogelijk geschikt is.
We hebben u een e-mail gestuurd om u te
1
/5
★☆☆☆☆
Bijna 60 euro voor 4 meter gekamd katoen, zelfs brandvertragend is het niet goedkoop, als ik had geweten dat het een domme taps was, had ik me onthouden en had ik het in het theater gekocht of een rol van 50 meter bij de BS besteld voor 200 euro, kortom, jammer voor mij.
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van TISSUS PRICE
Op
Hallo,
We zijn sorry dat u niet tevreden bent met dit product. We herinneren u eraan dat we een monsterverzendservice hebben waarmee u de kleur en kwaliteit van een stof direct op onze site kunt controleren voordat u een bestelling plaatst.
U heeft 14 dagen de tijd om het aangekochte product terug te sturen vanaf de leverdatum als het niet bevalt.
We zijn sorry dat u niet tevreden bent met dit product. We herinneren u eraan dat we een monsterverzendservice hebben waarmee u de kleur en kwaliteit van een stof direct op onze site kunt controleren voordat u een bestelling plaatst.
U heeft 14 dagen de tijd om het aangekochte product terug te sturen vanaf de leverdatum als het niet bevalt.
1
/5
★☆☆☆☆
Zeer teleurgesteld door tissu price. Ze hebben geweigerd mijn bestelling te annuleren, hoewel deze nog niet in productie was gegaan. Ik zal niet meer bij tissu price bestellen.
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van TISSUS PRICE
Op
Hallo,
We willen u informeren dat toen we uw oproep over de annulering van uw bestelling ontvingen, deze al was afgedrukt en klaar was om verzonden te worden. Helaas is het voor ons niet meer mogelijk om een bestelling te annuleren zodra deze fase is bereikt.
We begrijpen dat dit teleurstellend kan zijn en we verontschuldigen ons voor het eventuele ongemak dat dit kan veroorzaken.
We willen u informeren dat toen we uw oproep over de annulering van uw bestelling ontvingen, deze al was afgedrukt en klaar was om verzonden te worden. Helaas is het voor ons niet meer mogelijk om een bestelling te annuleren zodra deze fase is bereikt.
We begrijpen dat dit teleurstellend kan zijn en we verontschuldigen ons voor het eventuele ongemak dat dit kan veroorzaken.
1
/5
★☆☆☆☆
Hallo, in feite heb ik mijn bestelling niet ontvangen. Het pakket is blijkbaar verloren gegaan. Ik zou willen dat Tissus Price het opnieuw naar me terugstuurt!
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van TISSUS PRICE
Op
Hallo, we verontschuldigen ons voor het ongemak. Naar aanleiding van uw bericht van 3 juli is er een klacht ingediend bij uw vervoerder en uw dossier is doorgestuurd naar onze Klantenservice. Er is een e-mail naar u gestuurd als antwoord waarin staat dat de Klantenservice contact met u zal opnemen zodra het onderzoek is afgerond. We danken u voor uw begrip en tot ziens.
1
/5
★☆☆☆☆
Wees meer luisterend naar de klanten en betwist een klacht niet als deze terecht is. We innen geen betaling voor een bestelling die niet correct is geregistreerd en niet is verzonden, .......
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van TISSUS PRICE
Op
Hallo,
Het spijt ons voor het ongemak dat u heeft ondervonden. Onze Klantenservice heeft u al benaderd om u onmiddellijk de ontbrekende artikelen te sturen als gevolg van de computerfout waar u mee te maken heeft gehad.
Wij danken u voor uw begrip en kijken ernaar uit u binnenkort weer te zien in onze online winkel TISSUS-PRICE.com.
Met vriendelijke groet,
Aurelie
TISSUS
Het spijt ons voor het ongemak dat u heeft ondervonden. Onze Klantenservice heeft u al benaderd om u onmiddellijk de ontbrekende artikelen te sturen als gevolg van de computerfout waar u mee te maken heeft gehad.
Wij danken u voor uw begrip en kijken ernaar uit u binnenkort weer te zien in onze online winkel TISSUS-PRICE.com.
Met vriendelijke groet,
Aurelie
TISSUS
1
/5
★☆☆☆☆
Schrijf alleen in het Frans zonder mogelijkheid tot vertaling
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van TISSUS PRICE
Op
Hallo,
we betreuren dit ongemak, op dit moment is de vertaling nog niet beschikbaar. We doen ons best om onze klanten tevreden te stellen. We wensen je een fijne dag.
Met vriendelijke groet
Aurelia
Prijs Stof
Hallo,
we zijn sorry voor dit ongemak, op dit moment is de vertaling nog niet beschikbaar. We doen ons uiterste best om onze klanten tevreden te stellen. We wensen je
we betreuren dit ongemak, op dit moment is de vertaling nog niet beschikbaar. We doen ons best om onze klanten tevreden te stellen. We wensen je een fijne dag.
Met vriendelijke groet
Aurelia
Prijs Stof
Hallo,
we zijn sorry voor dit ongemak, op dit moment is de vertaling nog niet beschikbaar. We doen ons uiterste best om onze klanten tevreden te stellen. We wensen je
1
/5
★☆☆☆☆
Ik heb niet precies ontvangen wat ik heb besteld? Ik heb de klantenservice gebeld, en ik moest een e-mail sturen om uit te leggen wat er mis was, die twee keer niet is afgeleverd?!
Dus ik ben helemaal niet tevreden!
Met vriendelijke groet
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van TISSUS PRICE
Op
Hallo,
Onze excuses voor het ongemak, de klantenservice zal contact met u opnemen om het probleem zo snel mogelijk op te lossen. We danken u bij voorbaat voor uw begrip. Met vriendelijke groet. Aurelie TISSUS PRICE
Onze excuses voor het ongemak, de klantenservice zal contact met u opnemen om het probleem zo snel mogelijk op te lossen. We danken u bij voorbaat voor uw begrip. Met vriendelijke groet. Aurelie TISSUS PRICE
1
/5
★☆☆☆☆
Ik heb 2 keer besteld, de eerste keer ontbrak een deel van de kit
De tweede keer heb ik op 2 mei besteld en ik wacht nog steeds, het is 22 mei en ik heb 2 keer gebeld.
Jammer, de kits zijn leuk.
Ik weet niet of ik zal aanbevelen
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van TISSUS PRICE
Op
Hallo,
Wij willen onze oprechte excuses aanbieden voor de ongemakken die u heeft ondervonden door de niet-levering van uw bestelling. We begrijpen hoe frustrerend dit kan zijn, en we willen deze situatie zo snel mogelijk oplossen.
We verzekeren u dat uw bestelling op 21 mei 2024 ons pand heeft verlaten, en u heeft ook het volgnummer ontvangen.
Wij willen onze oprechte excuses aanbieden voor de ongemakken die u heeft ondervonden door de niet-levering van uw bestelling. We begrijpen hoe frustrerend dit kan zijn, en we willen deze situatie zo snel mogelijk oplossen.
We verzekeren u dat uw bestelling op 21 mei 2024 ons pand heeft verlaten, en u heeft ook het volgnummer ontvangen.
1
/5
★☆☆☆☆
Heb mijn bestelling niet ontvangen
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van TISSUS PRICE
Op
Hallo, Wij willen onze oprechte excuses aanbieden voor de overlast die u heeft ondervonden door de niet-levering van uw bestelling. We begrijpen hoe frustrerend dit kan zijn, en we willen deze situatie zo snel mogelijk oplossen. Wij verzekeren u dat ons klantenserviceteam al op de hoogte is van uw situatie, en we zullen zo snel mogelijk contact met u opnemen.