9.6/10
★★★★★
op 357 beoordelingen gepubliceerd

Laatste neutrale klantbeoordelingen

3 /5
★★★☆☆
Ik geef 3 sterren, omdat ik niet zeker ben, maar beetje bij beetje pas ik me aan deze bestellingen aan.
User icon
Clientdupuy
Op
na aankoop van 29/10/2024
Vertaalde beoordeling
Antwoord van SOJADIS
Op
Hallo, Wij danken u voor uw beoordeling. Ondanks deze score van 3 hopen we dat de kwaliteit van ons werk en de ervaring die u heeft gehad aan uw verwachtingen voldoen. Wat betreft het rijden, blijven we beschikbaar om te praten over uw rijgedrag en de manier van rijden met uw nieuwe bestellingen. Goede reis. Met vriendelijke groet, Het Sojadis-team
3 /5
★★★☆☆
Aangenaam personeel en luisterend. De montage deadlines worden gerespecteerd. Jammer dat de reactietijd op berichten ontbreekt en dat de communicatie rechtstreeks met de klant soms tekortschiet, zelfs als de oplossing van bepaalde problemen rechtstreeks met de dealer wordt overwogen. De klant moet de mogelijkheid hebben om geïnformeerd te worden over problemen en zijn mening te geven.
User icon
Poliakoff
Op
na aankoop van 01/10/2024
Vertaalde beoordeling
Antwoord van SOJADIS
Op
Hallo, Het Sojadis-team bedankt u voor uw mening en uw feedback over de ervaring die u heeft gehad. We zullen u opnieuw contacteren om naar uw feedback te luisteren en met u te praten over de verbeterpunten die we kunnen aanbrengen. Met vriendelijke groet, Het Sojadis-team
3 /5
★★★☆☆
Opname van mijn voertuig om het TPMR te transformeren bij MORICE en het lenen van een ouder vervangend TPMR-voertuig, met een huur van 300€ per maand en weinig kilometers voor ritten dicht bij ons huis. De termijnen voor de transformatie zijn van 2 maanden naar 3 maanden gegaan en de huur van het vervangende voertuig ook. Ik ben niet gerustgesteld over de definitieve datum van terugontvangst van mijn voertuig.
User icon
Basire D.
Op
na aankoop van 08/12/2023
Vertaalde beoordeling
2 /5
★★☆☆☆
De iso-fix kap is verdwenen tijdens de interventie. En we zien kabels uitsteken in mijn dashboard. De eerste keer was ik volledig tevreden, maar deze tweede keer ben ik teleurgesteld over de service van Sojadis.
User icon
Jos
Op
na aankoop van 03/10/2023
Vertaalde beoordeling
Antwoord van SOJADIS
Op
Hallo, Wij bedanken u voor uw mening en uw feedback over de auto-school transformatie van uw voertuig. We betreuren het te horen dat u ontevreden bent. Om dit probleem te begrijpen, zullen we contact met u opnemen om de mogelijke oorzaken van dit incident te identificeren. Sinds 2003 zijn we betrokken bij kwaliteitsverbetering en we nemen uw klantfeedback serieus om onze processen te verbeteren. Goede reis. Met vriendelijke groet, Het Sojadis-team
2 /5
★★☆☆☆
Hallo, ik heb een dubbele bediening gemonteerd op een van mijn voertuigen. Ik had problemen met het rempedaal na de installatie. Een vriendelijke ondersteuning van de technische dienst is goed gedaan. Ik moest naar de garage Lalande gaan om het probleem te controleren dat aan de technische dienst van Sojadis was gerapporteerd. De dubbele bediening is gedeactiveerd en mijn remprobleem is verdwenen. Ik moest op de hoogte worden gehouden van de mogelijke acties, maar sinds 2 maanden heb ik niets meer gehoord. Tot nu toe heb ik dus betaald voor een dubbele bediening die ik niet gebruik. Bedankt
User icon
Cer D.
Op
na aankoop van 05/07/2022
Vertaalde beoordeling
Antwoord van SOJADIS
Op
Hallo meneer, Wij danken u voor uw mening. We nemen uw onvrede in overweging. Met de hulp van onze installateur Garage de la Lande hebben we het gaspedaal verbeterd. Wat betreft het rempedaal, zou de installatie herzien moeten worden om de progressiviteit van de remwerking te verbeteren, wat ons in staat zou stellen om onze controle standaarden te herstellen. Aangezien dit een belangrijke wijziging is, stellen we voor om naar Sojadis te komen om aan uw voertuig te werken. U kunt een afspraak maken met onze technische dienst op 0241640558. Fijne dag. Met vriendelijke groet, Het Sojadis-team
3 /5
★★★☆☆
Het gevraagde werk is uitgevoerd volgens de regels van de kunst, behalve een handgreep die ons tijdens het eerste gesprek was voorgesteld en die niet is geplaatst! Ik wacht nog steeds op een antwoord van uw verkoopster (Véronique) na meerdere telefonische herinneringen...
User icon
Robert J.
Op
na aankoop van 25/06/2022
Vertaalde beoordeling
Antwoord van SOJADIS
Op
Hallo, Wij danken u voor uw mening en uw feedback over de aanpassing die aan uw voertuig is gedaan. We betreuren het te horen dat u ontevreden bent over de opstapgreep. Zoals we u telefonisch hebben uitgelegd, is dit een vergissing van onze kant in de offerte. Ook heeft u hierover gesproken met onze verkoper en de opstapgreep zal uitzonderlijk deze week worden verzonden. De verzending was geblokkeerd in afwachting van uw betaling voor de aanpassing. Sinds 2003 zijn we betrokken bij een kwaliteitsproces en nemen we uw klantfeedback serieus om onze processen te verbeteren. Goede reis. Met vriendelijke groet, Het Sojadis-team
2 /5
★★☆☆☆
Na de aanpassing van mijn Peugeot Rifter ben ik behoorlijk teleurgesteld over mijn ervaring met deze leverancier. Een gebrek aan goed aangepaste adviezen van de commerciële afdeling en een eindresultaat dat behoorlijk afwijkt van het verwachte resultaat bij deze constructeur met een merkimago dat boven de realiteit ligt.
User icon
Paulange X.
Op
na aankoop van 17/08/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van SOJADIS
Op
Hallo meneer, We betreuren het te horen dat u teleurgesteld bent en dat de Handi'Air-transformatie van onze partner Morice Constructeur niet aan uw verwachtingen voldoet. We doen ons best om de aanpassingen aan uw transformatie te verzorgen, ondanks een tegoed in juli voor een deel van de transformatie, en we zullen snel contact met u opnemen. Sinds 2003 zijn we betrokken bij een kwaliteitsproces en nemen we uw klantfeedback in overweging om onze processen te verbeteren. Goede reis. Het Sojadis-team.
3 /5
★★★☆☆
Hallo, op een CLIO inten E6TECH 140 is de doorgang van mijn rolstoel met robot gemonteerd achter de bestuurdersstoel te krap. Geen mogelijkheid om te regelen (de voorstoel). Vork niet zichtbaar genoeg als hij op de grond ligt. Kwetsbaarheid van de robot.
User icon
Audio A.
Op
na aankoop van 03/02/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van SOJADIS
Op
Meneer Audio, Wij danken u voor uw beoordeling. We begrijpen uw ontevredenheid over de laadrobot die op uw voertuig is geïnstalleerd. Inderdaad, omdat de beschikbare ruimte in dit voertuig niet voldoende is, hebben we deze laadrobot moeten installeren rekening houdend met de omgeving en de omvang van dit product (deursluiting, beschikbare diepte, doorgang van de opgevouwen rolstoel). Oplossingen voor het laden van rolstoelen achter het stuur zijn meestal gemonteerd op ruimere voertuigen (bijv. ludospace). We hopen echter dat u tevreden bent met de rijhulpmiddelen van SOJADIS: stuurwielring, handrem en transferplank. Goede reis. Met vriendelijke groet, Het Sojadis-team
3 /5
★★★☆☆
Ik heb een aangepast zitje in mijn auto geïnstalleerd, 10 maanden later was het nutteloos geworden. Het is jammer dat het niet opnieuw in een andere auto kan worden geïnstalleerd, dat zou een dienst zijn voor een gehandicapte persoon die niet altijd de middelen heeft om in nieuw materiaal te investeren.
User icon
Philppe V.
Op
na aankoop van 19/11/2019
Vertaalde beoordeling
Antwoord van SOJADIS
Op
Hallo meneer Verniolle, bedankt voor uw mening. Inderdaad, we kunnen het materiaal niet terugnemen. Desondanks, bezorgd om de beste oplossing voor apparatuur/kwaliteit/budget voor onze klanten, en gevoelig voor milieuproblemen, houden we een lijst bij van tweedehands apparatuur. We zullen uw aangepaste zitje ook aanbieden aan mensen die mogelijk geïnteresseerd zijn. Bedankt voor uw vertrouwen. Met vriendelijke groet, het Sojadis-team.
3 /5
★★★☆☆
Snelle, zorgvuldige installatie; leuk en bekwaam team. Wat betreft het materiaal, in vergelijking met een ander stuurbal systeem dat ik heb getest (op mijn vorige voertuig), compenseren de voordelen van de COMDIS niet de nadelen: Voordelen: - draaibare handgreep - rand die het gemakkelijk maakt om de richtingaanwijzers 's nachts te vinden - robuust apparaat Nadelen: - grof apparaat (logisch met 4 LR6-batterijen, in plaats van een CR2032) - bal niet ergonomisch genoeg - minder functies (geen intermitterende ruitenwissers, geen waarschuwing ...)
User icon
Df49
Op
na aankoop van 10/04/2019
Vertaalde beoordeling
Antwoord van SOJADIS
Op
Hallo, bedankt voor uw mening over de installatie van uw COMDIS. We nemen uw opmerkingen ter kennis, ze zullen zeer nuttig voor ons zijn voor de ontwikkeling van onze toekomstige afstandsbediening aan het stuur. We zullen u ook contacteren, als u dat wenst, om deel uit te maken van het panel van gebruikers dat ons zal begeleiden bij de ontwikkeling van de toekomstige COMDIS. Zoals u goed heeft opgemerkt, heeft deze robuuste uitrusting zijn waarde bewezen en we zijn er zeker van dat het u volledige tevredenheid zal bieden bij gebruik. Goede reis, het Sojadis-team.
3 /5
★★★☆☆
Installatie van een linker gaspedaal op een voertuig met automatische transmissie. Standaard is het pedaal D actief en de G gedeactiveerd. Het pedaal G kan alleen worden geactiveerd na het indrukken van een knop bij het starten (binnen 30 seconden) en de G is daardoor gedeactiveerd. Het is effectief, maar met een automatische transmissie kun je een parkeerplaats verlaten zonder ooit te accelereren en je bevindt je in de verkeersstroom zonder gaspedaal en let op het voertuig dat snel achter je aankomt. Je moet remmen, de motor afzetten, de motor opnieuw starten, op de knop drukken en accelereren!!! Waarom 30 seconden? 2 OF 3 MINUTEN ZOU ZO VEEL MINDER GEVAARLIJK ZIJN.
User icon
Gerard
Op
na aankoop van 12/02/2019
Vertaalde beoordeling
Antwoord van SOJADIS
Op
Hallo meneer, bedankt voor uw mening. Veiligheid is een onderdeel van onze filosofie. Deze activatietijd van 30 seconden is een veiligheidsmaatregel, voor de bestuurder en voor onervaren bestuurders, die bedoeld is om te voorkomen dat rijmodi tijdens het rijden worden gewijzigd en de problemen die daaruit kunnen voortvloeien. Deze parameter is ook overgenomen door sommige autofabrikanten. Met vriendelijke groet. Het Sojadis-team.
3 /5
★★★☆☆
Zeer goed werk geleverd. Lange wachttijd bij aankomst!!!!!
User icon
Garcia
Op
na aankoop van 29/11/2018
Vertaalde beoordeling
Antwoord van SOJADIS
Op
Hallo Mevrouw Garcia, Bedankt voor uw beoordeling over de installatie van uw accelerator aan de linkervoet, LEFTDIS. We doen ons best om een zo snel mogelijke interventie in onze werkplaatsen te plannen. We zijn echter sorry dat deze wachttijd u lang leek. Aan de andere kant zijn we erg blij dat het resultaat aan uw verwachtingen voldoet! Met vriendelijke groet, Het Sojadis-team.
3 /5
★★★☆☆
Onderstel plateau: niet gemonteerd zoals voorzien in de bestelbon (snede aan de rechterkant en niet aan de linkerkant)
User icon
Marcel B.
Op
na aankoop van 13/11/2018
Vertaalde beoordeling
Antwoord van SOJADIS
Op
Hallo. Bedankt voor uw beoordeling over uw installatie van 2015. We begrijpen dat het onderstel plateau aan de goede kant is gemonteerd, maar dat u liever toegang had gehad vanaf de linkerkant. Dit is waarschijnlijk het resultaat van een misverstand bij de bestelling, en het spijt ons. Aarzel niet om opnieuw contact met ons op te nemen als u dat wenst. Met vriendelijke groet. Het Sojadis-team.