/10
★★★★★
op 357 beoordelingen gepubliceerd
★★★★★
op 357 beoordelingen gepubliceerd
Laatste negatieve klantbeoordelingen
1
/5
★☆☆☆☆
Tijdens het verblijf in de lokalen van dit bedrijf voor de installatie van een systeem om de stoel achterin het voertuig te plaatsen, heeft het geïnstalleerde materiaal helaas niets te maken met wat er was besproken en is het in de huidige staat volstrekt nutteloos. Bovendien hebben ze de binnenkant van het voertuig beschadigd, waardoor ik nu met een apparaat zit dat meer problemen oplevert om handmatig in de rolstoel te komen.
Haddad E.
Op
na aankoop van 16/12/2024
Vertaalde beoordeling
Antwoord van SOJADIS
Op
Hallo meneer, Wij danken u voor uw feedback. Dit zal worden meegenomen in onze kwaliteitsprocedure om onze commerciële processen te verbeteren. De installatie van de zijlier die we op uw voertuig hebben uitgevoerd, was goedgekeurd met u tijdens een voorafgaand gesprek en een test. Zoals onze commerciële procedure vereist, hebben we u tijdens deze test verschillende laadoplossingen gepresenteerd. We kunnen samen overleggen tijdens uw volgende afspraak over een week. We wensen u veel succes. Met vriendelijke groet, Het Sojadis-team
1
/5
★☆☆☆☆
Oplichterswebsite waar ze 58 euro aan behandelingskosten in rekening brengen: Bedankt voor het retourneren van uw bestelling. U wordt terugbetaald 103€ - 58€ = 45€ inclusief btw (Tarief BOULE_CARBONNE + STEUN - Behandelingskosten), na ontvangst en controle van het visuele en functionele aspect van de bal met zijn steun.
V G.
Op
na aankoop van 08/09/2022
Vertaalde beoordeling
Antwoord van SOJADIS
Op
Hallo meneer, U heeft ons benaderd voor de bestelling van een koolstofbal voor uw Peugeot E-208. Aangezien de installatie niet wordt vergemakkelijkt door de vorm van het stuur, hebben we u geadviseerd om naar een van onze leveranciers en partners te gaan. U heeft echter besloten om deze uitrusting te bestellen en te laten installeren met volledige kennis van zaken. We hebben het bedrag van 103€ terugbetaald, waarbij we alleen de verzendkosten hebben afgetrokken. We waren snel in onze terugbetalingsprocedure. We registreren uw opmerking om ons bestelproces te verbeteren. Veel succes verder. Met vriendelijke groet, Het Sojadis-team
1
/5
★☆☆☆☆
Elektrische arm geïnstalleerd op een Touran, defect na 5 keer gebruik, de zekering was doorgebrand, ik had geen informatie over waar de zekering zich bevond. Het was onmogelijk om de arm handmatig te bedienen. Ze hebben me aangeraden om mijn autoverzekering te bellen om mijn voertuig te vervoeren, met de stoel half uit de auto, naar een garage. Ik had dus geen auto meer, noch een stoel omdat deze in de lucht hing met de onmogelijkheid om deze los te maken. De arm heeft mijn stoel volledig beschadigd die helemaal nieuw was. Zeer weinig informatie om de stoel te monteren en in de auto te installeren en geen info in geval van een storing. En dat alles voor 3800€ en bovendien is het maar 1 jaar gegarandeerd !!!!!
Estelle T.
Op
na aankoop van 20/09/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van SOJADIS
Op
Hallo mevrouw, We zijn verdrietig om uw teleurstelling te lezen over de aangeboden producten en diensten. De elektrische lier die we op uw voertuig hebben geïnstalleerd, is tijdens het gebruik in beveiliging gegaan. Inderdaad, zonder dat u het merkte en op een volledig onbewuste manier, kan de stoel mogelijk vastgelopen of bekneld zijn geraakt op uw voertuig, de lier is in beveiliging gegaan en dus is de zekering doorgebrand. Vervolgens hebben we u aangeraden om contact op te nemen met uw verzekering, omdat we geen noodreparaties uitvoeren op de plaats van de storing. Uw verzekering kan u de juiste oplossingen bieden op het gebied van assistentie en pechhulp voor uw voertuig. Ook hebben we de vervanging van de zekering bij Sojadis uitgevoerd en de nodige aanpassingen gedaan om het laden van uw rolstoel te vergemakkelijken. We hebben samen met u een instructie gegeven om de rolstoellader correct te gebruiken. We wensen u veel succes. Met vriendelijke groet, Het Sojadis-team