★★★★★
op 8669 beoordelingen gepubliceerd
Laatste negatieve klantbeoordelingen
Antwoord alstublieft op mijn e-mail!!
Ik had een probleem met het artikel, een fabricagefout Geen terugbetaling van hen na mijn contacten Niet ernstig en zeer teleurgesteld
Verzending veel te duur en duurt langer dan beschreven.is daarom geen flitsverzending.
Geen lamp ontvangen... Elke keer zeiden ze dat ik zogenaamd niet thuis was...
De lamp doet het niet en ik heb geen telefoonnummer om deze verkoper te contacteren
Bonghjornu Ik ben niet blij dat het lichtblok niet werkt en ik kan er niet op
Met vriendelijke groeten,
Alexandra van Lampephoto.fr
Item besteld op dinsdag, bezorgdienst gekozen 24u48u en item ontvangen 6 dagen later niet ernstig
Sincerely
Ophélie from Lampephoto.fr
De lamp bevat een ernstige optische fout, die ik heb gemeld. Er komt alleen een kort antwoord terug dat dat niet erg zou moeten zijn. Op een andere e-mail van mij werd niet eens gereageerd. Ik vind dat als je echt veel geld betaalt voor zo'n lamp, je wel een 100% goed product moet krijgen. Ik kreeg niet eens korting of zoiets.
Ik was erg opgewonden toen ik deze website vond, maar ik was eerlijk gezegd erg teleurgesteld! Ten eerste bestelde ik een 24 uurs verzending die helemaal niet werkte want ik kreeg het pakket met een week vertraging!!!! De tweede keer was de lamp kapot, net als de standaard en ik schreef mails en probeerde contact op te nemen met de firma, maar het werkte niet! Ik zou het erg op prijs hebben gesteld als ik tenminste enige vorm van compensatie zou krijgen
Slechte klantenservice, slechte levering, te dure levering die nog steeds pas na 4 dagen arriveert.
Te duur, voor wat het is, overal in Spanje kan je het vinden voor de helft van de prijs.
Ik betaalde voor een 24 uurs levering, en het kwam 2 dagen later aan, ik vroeg een terugbetaling voor het verschil van aankomst in 24u tot 72u en geen zaak, ze beweerden dat het het probleem van het transportbedrijf was, terwijl ik er zeker van ben dat ze een vergoeding zullen vragen.
Cordialement,
Thomas de Pictyourlamp.com
Mijn lamp had een klein gebroken uiteinde. Ik stuurde een e-mail, maar kreeg geen antwoord.
I'm sorry for the inconvenience. I can't find any trace of your email. We have just written to you by email about this. We will replace your lamp of course.
In the expectation of your return, I wish you a good day.
Sincerely,
Thomas from Lampephoto.fr
Ze beloofden dat ik op Moederdag zou aankomen en dat is niet gebeurd. ...... Het kwam te laat.... En ik heb 4 dagen op voorhand besteld....
nous sommes vraiment désolé pour le désagrément. Comme indiqué lors de nos échanges, nous avons respécté nos engagements en expédiant votre commande le lendemain de votre commande. Cependant vous avez choisi la méthode de livraison 48/72H pour l'Espagne. Du fait que les transporteur ne livre pas le samedi, vous ne pouviez pas recevoir votre colis à temps. Il aurai fallu choisir la méthode DHL Express 24H. En espérant que vous ne nous en tiendrai pas rigueur, je vous souhaite un bonne journée.
Cordialement,
Thomas de Pictyourlamp.com
Het is kapot.
Cordialement,
Thomas de Pictyourlamp.com
De lamp was kapot.
cordialement,
Thomas de Pictyourlamp.com
De afwerking van het frame is niet erg netjes. Het ziet eruit alsof het in een haast is gesneden.
Zeer goedkope afwerking, voor de prijs nooit meer, heb nog niet mijn terugbetaling ontvangen voor een geannuleerde bestelling is nu 14 dagen geleden.
Bonne journée,
Cordialement,
Thomas de Pictyourlamp.com
Ik had een 24-uurs expresbestelling geplaatst en daar een toeslag voor betaald. De levering kwam enkele dagen te laat, in principe de normale levertijd. Ik wilde toen de extra kosten die ik had betaald voor de expreslevering terug. Ik denk dat dit heel begrijpelijk is. Na verschillende e-mails met een zekere Ophelia, die me verschillende keren uitlegde dat zij niet de schuldige was, maar het transportbedrijf. In dit geval doet het er helemaal niet toe hoe de vertraging is ontstaan. Het feit is dat ik een order bij u plaatste en u betaalde voor een dienst die niet werd verleend. Het is een brutaliteit om nu geen contact op te nemen en mijn geld ten onrechte in te houden.
Avec toute nos excuses pour le désagrément je vous souhaite une bonne journée,
Cordialement,
Thomas de Pictyourlamp.com
Het product is geweldig. Maar de geschenkverpakking ontbrak. Het product zat gewoon in een lelijke kartonnen doos. Niet wat je verwacht als je een premium geschenkdoos bestelt, betaalt en verwacht!
Bonne journée à vous et à bientôt.
Cordialement,
Thomas de pictyourlamp.com
Ik heb nooit mijn pakje ontvangen dat voor Kerstmis had moeten aankomen
following our exchanges and the resolution of the problem, a small modification of your notice would be nice.
Thanks in advance.
Have a nice day,
Sincerely,
Thomas Lampephoto.fr
Mooie lamp. Maar erg ongelukkig dat ik er 2 heb betaald in plaats van 1! Ik zal uw site niet aanbevelen.
we are sorry for the misunderstanding. There are indeed 2 different orders from you. As both orders have been produced and shipped, there is not much we can do. We have sent you a small gift as a commercial gesture. Hoping that you will come back and modify your comment 😉
Have a nice day,
Sincerely,
Thomas from Lampephoto.fr
Slecht slecht 3 pack 3 fout geen terugbetaling, hoge prijs, lage kwaliteit!!!
De website is mooi... originele producten maar u zou van transporteur moeten veranderen en vooral u ontdoet van bos verantwoordelijkheden op de transporteur die niet om de klant geeft... leveringskosten nooit terugbetaald noch enig commercieel gebaar.
we are sorry for this inconvenience.
Indeed Chronopost like all carriers encounter difficulties in the run-up to Christmas. We are very sorry for this delay beyond our control.
Have a nice day,
Sincerely,
Thomas from Lampephoto.fr
Helaas is slechts de helft aangekomen en de gratis koptelefoon zat er niet bij.
Désolé encore pour ce désagrément.
Bonne journée à vous.
Cordialement,
Thomas de Pictyourlamp.com
Het kastje bovenop de lamp voor het aan- en uitschakelen werkt al niet meer, dus daar moet ik iets aan doen.
we are sorry for this inconvenience. Our bases are guaranteed for 1 year, you just have to contact us at [email protected], we will proceed to the replacement of your base.
Have a nice day,
Sincerely,
Thomas from Lampephoto.fr
Zeer mooie lamp, het is een geweldig cadeau
Nog een fijne dag verder.
Met vriendelijke groeten,
Alexandra van Lampephoto.fr
Ik heb het pakket ontvangen, maar de usb-stekker is beschadigd 😕
Met vriendelijke groeten,
Alexandra van Lampephoto.fr
Zeer teleurgesteld, want het was een cadeau voor mijn dochter en de basis was te smal om op het frame te passen. Het was onmogelijk.
Met vriendelijke groeten,
Alexandra van Lampephoto.fr
Zeer mooi maar werkt niet knippert gedwongen om batterijen te verwijderen walging pfuff niet aanbevolen
Na onze e-mailwisselingen bleek dat het probleem met de batterijen was. Een kleine verandering in uw mening zou leuk zijn 😉
Alvast bedankt.
Goedendag.
Dank u wel,
Thomas van Lampephoto.fr
Ik heb mijn pakje ontvangen met de bluetooth houder en het is stuk en ik kan het niet opladen omdat het van binnen stuk is...
Ik kijk ernaar uit om van je te horen.
Dank u bij voorbaat,
Ik kijk ernaar uit om van je te horen,
Thomas van Lampephoto.fr
Het product is van acceptabele kwaliteit met een pakkende levertijd maar niet gerespecteerd, kwam 2 dagen na de dag aan.
We verontschuldigen ons voor deze situatie en hopen dat u begrip heeft. Ik hoop dat u een fijne dag zult hebben,
Met vriendelijke groeten,
Alexandra van Lampephoto.fr
Correct product Leveringstermijn niet gerespecteerd - 1 week (aangegeven 24u op de website)
Met al onze excuses voor het ongemak wens ik je een fijne dag,
Met vriendelijke groeten,
Alexandra van Lampephoto.fr
Kwam niet zoals beloofd
Wij verontschuldigen ons voor het ongemak. Uw pakje is inderdaad verloren gegaan bij GLS. We hebben uw bestelling naar u teruggestuurd. Daarna hebben we niets meer van u gehoord. We zouden een kleine verandering in uw bericht op prijs stellen 😉
Wij verontschuldigen ons voor de vertraging, die wij niet kunnen beïnvloeden.
Met vriendelijke groet,
Thomas van Pictyourlamp.com
Mijn ervaring is niet goed want ik plaatste een bestelling drie dagen voor Moederdag uit Spanje en ik deed het omdat er stond dat de zending in 48u in Madrid kon zijn in dit geval.Het blijkt dat ik het pas 6 dagen later ontving ik vroeg het op een woensdag en het kwam op maandag aan.Ze vertellen u dat het ongeveer 48 uur, naar mijn mening kunnen ze niet zeggen dat, je betaalt voor de zending van 48 uur en dan als je het wilt in 24 uur betaal je meer, ik betwijfel ten zeerste dat het zo is, omdat het bedrijf dat maakt ze de levering, GLS, vertelde me dat wanneer het vertrekt uit Frankrijk minimum zijn 2 dagen om Frankrijk te verlaten plus nog eens twee in dit geval naar Madrid, dus niet voldoen aan wat ze zeggen en er zijn veel opmerkingen die te laat zijn ook, dus ze hebben een probleem met het transportbedrijf of zijn ze niet voldoen aan de planning die ze zeggen dat ze doen.De prijs die ze vragen is het niet waard voor mij om dit type lamp opnieuw te kopen.
De plexiglas plaat heeft aan de achterkant allemaal vlekjes niet duidelijk te ien op de foto. Maar wel op de standaard met het lichtje aan. Zeer jammer! Is het geld niet waard!
Na de oplossing en onze laatste e-mail uitwisselingen, zou een kleine wijziging van uw mening leuk zijn 😉
Met vriendelijke groet, thomas van Pictyourlamp.com
Pakket ontvangen maar beschadigd ter hoogte van de basis....moeilijk om de stekker in het stopcontact te steken omdat het gebroken is
We zouden blij zijn geweest met uw feedback 😉
Ik hoop dat u tevreden was met uw lamp, ik wens u een fijne dag en tot gauw op Lampephoto.fr
Beste wensen,
Thomas van Lampephoto.fr
Zeer ontevreden
U bestelde een lamp met een basisvoet. Na ontvangst vertelde u ons dat u zich vergist had en dat u in plaats daarvan een klokvoet wilde. De plaat die u bestelde is niet compatibel met een klokvoet, dus we kunnen u geen basisruil aanbieden. Wij hebben u een commercieel gebaar aangeboden, maar wij hebben geen reactie van u ontvangen. Als wij iets kunnen doen om uw tevredenheid te verbeteren, blijven wij per e-mail tot uw dienst.
We horen graag van u,
Thomas van Lampephoto.fr