★★★★★
op 8669 beoordelingen gepubliceerd
Laatste negatieve klantbeoordelingen
Ze zijn niet betrouwbaar, ze betaalden voor levering en hebben mijn bestelling al twee weken niet geleverd.
Ik heb mijn pakket nooit ontvangen, ik heb al 48 uur niets van de klantenservice gehoord en ik heb ook geen geld teruggekregen.
Niet goed, want ik moest twee keer £34.80 betalen en kreeg maar één artikel. Geen volgende bestelling
De grootte van de foto komt niet overeen met de bestelling.
Eerlijk gezegd had ik iets mooiers verwacht ik vond het echt niet leuk zodra ik het ontving zodra ik het wegstopte in de kast dsl
Alle gestreepte
De lamp plus na slechts 1 week...
Pakket in slechte staat ontvangen
Geen boek om je te helpen begrijpen hoe je het moet gebruiken (geen instructies)
Ik ben erg teleurgesteld in het resultaat, en wat nog erger is, is dat het een cadeau was ...
Snel en efficiënt. Het werk was zeer goed afgewerkt en schoon.
De standaard staat niet eens rechtop
Heel goed
Ik heb mijn pakket niet ontvangen.
Zeer mooi product
Gebrek aan precisie
Medium
Kapotte binnenkomende lamp Johnny's
Gegarandeerde levering voor kerst, maar ontvangen een week na !!!!!
Helemaal niet blij, ik had jullie een adres gestuurd, rectificatie, jullie hebben nergens rekening mee gehouden. Het pakket is ergens anders heen gegaan.
Suoer
Hallo, frame niet de juiste maat 15/15! Geen plug en geen simulatie van de exacte foto!
Ik heb een kapotte lamp ontvangen
Lamp ontvangen kapot....service apres vente contacté et pas de reponse
Verkeerd afleveradres
Ik heb mijn bestelling sinds 24 december niet ontvangen. Ik ben echt teleurgesteld.
Ik had gevraagd om de tekst op de houten voet te graveren. Uiteindelijk werd het op het plexiglas gegraveerd en is het nauwelijks zichtbaar. De moraal is dat het geen zin heeft om velden in te vullen zodat er bij het plaatsen van de bestelling geen rekening wordt gehouden met de aanvraag van de klant.
Ik heb 2 steunen besteld en er maar één ontvangen.
Mijn bestelling zou voor kerst aankomen. Helaas kwam het 2 dagen te laat. Jammer...
Bestelling niet ontvangen 😡
Ik heb bij jullie besteld omdat er stond dat het voor Kerstmis geleverd zou worden, maar ik heb het pas daarna ontvangen. Ik raad het helemaal niet aan. En als we e-mails sturen, wordt er niet gereageerd.
Perfect
Nog een fijne dag verder.
Met vriendelijke groet
Céline van Lampephoto.fr
Te duur voor wat het is en niet geleverd aan het gewenste relaispunt !!!!
2 lampen gekocht. 1 Zelda en een Tesla S waar mensen blij van werden. Prachtige producten
we zijn blij om te weten dat je ons product leuk vindt en dat het mensen gelukkig heeft gemaakt 🙂 . De één ster moet een vergissing zijn en we hopen dat je terugkomt om je opmerking aan te passen, bedankt voor je begrip.
Nog een fijne dag.
Met vriendelijke groet
Céline van Lampephoto.fr
De lamp is mooi, maar het afleveradres is veranderd en ik moest 50 km (een uur) rijden om hem op te halen. Chronopost is klote.
Ik raad deze site niet aan
het spijt ons dat u niet tevreden bent, we hebben geprobeerd per e-mail contact met u op te nemen om de reden van uw ontevredenheid te achterhalen, maar we hebben niets van u teruggehoord.
Aarzel niet om opnieuw contact met ons op te nemen via [email protected]. We nemen binnen 24/48 uur contact met je op en proberen je probleem op te lossen.
Prettige dag verder,
Vriendelijke groeten,
Céline van Lampephoto.fr
Erg teleurgesteld er zitten witte vlekken op bepaalde plekken op de gezichten dus het verpest alles en het was een kerstcadeau voor mijn dochter, ik had beter verwacht.
het spijt ons voor het ongemak. Zoals uit de e-mail blijkt, zijn de vlekken die je noemt het gevolg van lasergraveren. Normaal gesproken worden alle platen na productie gereinigd. Je plaat was inderdaad slecht gereinigd. U kunt het schoonmaken met aceton of make-up remover en een zachte doek.
Na de oplossing en onze laatste e-mailwisseling zou een kleine verandering in uw mening welkom zijn.
Nog een fijne dag verder.
Vriendelijke groeten.
Céline van Lampephoto.fr
Erg lelijk Een lamp wordt niet aangeboden
Hallo, ik heb mijn lamp ontvangen. Ik ben erg teleurgesteld dat er krassen op het glas zitten en dat de levering niet per expresse is gedaan, zoals aangegeven.
Niet ontvangen en pakket niet op het juiste adres afgeleverd
We begrijpen uw frustratie en bieden onze oprechte excuses aan voor het ongemak dat u mogelijk heeft ondervonden.
We zijn blij te zien dat de situatie succesvol is opgelost. Uw pakket is nu gelokaliseerd en afgeleverd op het door u aangegeven adres. We willen u bedanken voor uw geduld en begrip tijdens het gehele oplostraject.
We verwerken e-mails binnen 24 / 48 uur, op [email protected], aarzel niet om contact met ons op te nemen. We zijn er om je te helpen en we willen er zeker van zijn dat je volledig tevreden bent met onze service. Het zou ons een genoegen zijn om uw beoordeling bijgewerkt te zien.
Met vriendelijke groeten,
Céline van Lampephoto.fr