★★★★★
op 8669 beoordelingen gepubliceerd
Laatste neutrale klantbeoordelingen
Ik heb een bestelling ontvangen zoals beschreven, maar ik heb de bestelling nog ruim 2 weken voor Kerstmis geplaatst en ik heb het pakket de dag ervoor ontvangen... Ik vind dat de verwachte levertijd helemaal niet overeenkomt met de aangegeven tijd
In feite kunnen alle vervoerders problemen ondervinden in de aanloop naar Kerstmis. Het spijt ons zeer voor deze vertraging, die buiten onze macht ligt.
Prettige dag verder,
Met vriendelijke groeten,
Alexandra van Lampephoto.fr
Ik was niet tevreden over de snelheid van de levering, maar het product is zoals beschreven op de website.
Met onze excuses voor het ongemak wens ik je een fijne dag,
Met vriendelijke groeten,
Alexandra van Lampephoto.fr
Geen slecht resultaat, maar ik had beter verwacht... niet wow...
Nog een prettige dag verder.
Met vriendelijke groeten,
Alexandra van Lampephoto.fr
De basis was beschadigd en paste er niet in, dus moest ik hem uitboren. Jammer, want de foto is prachtig
Nog een fijne dag verder.
Met vriendelijke groeten,
Alexandra van Lampephoto.fr
Bestelling snel verzonden kwaliteit correct Ik zet slechts 3 sterren omdat op een lamp het geval â batterijen verslechterd
Prettige dag verder,
Vriendelijke groeten,
Alexandra van Lampephoto.fr
Goed, behalve voor de levering waar mijn pakket werd weggegooid en regende op de hele dag, ook al waren er mensen om het te ontvangen
Met al onze excuses voor het ongemak, wens ik u een fijne dag,
Met vriendelijke groeten,
Alexandra van Lampephoto.fr
Goede logistiek, goede kwaliteit. 2 kleine opmerkingen: ik dacht dat ik een foto van betere kwaliteit had, van dichtbij ziet hij er een beetje korrelig uit. Ik weet niet of het een goed idee is om een nieuwe te kopen, maar ik weet zeker dat het een goed idee is om een nieuwe te kopen. Ik weet niet wat ik ervan moet denken, maar het is een geweldig cadeau-idee!
Prettige dag verder,
Met vriendelijke groeten,
Alexandra van Lampephoto.fr
Ik heb de prestigieuze geschenkdoos niet ontvangen, hoewel ik ervoor betaald heb. Ik stuurde een e-mail zodra ik het had ontvangen en ze antwoordden niet.
Na controle zie ik geen e-mail van je. Neem contact met ons op via [email protected] en we nemen binnen 24/48 uur contact met je op.
Nog een fijne dag verder,
Vriendelijke groeten,
Alexandra van Lampephoto.fr
Het ziet er niet zo goed uit als ik dacht, ik ben een beetje teleurgesteld.
De plexus van de lamp is zeer slecht gesneden! Voor de rest is het goed geschreven en belicht.
Ik gebruik dit product nu al een tijdje en ik heb er veel baat bij gehad. Ik ben zeer tevreden over de service en de kwaliteit van het product en de kwaliteit van de service.
Het spijt ons te horen over dit probleem, maar het is niet onze verantwoordelijkheid en we kunnen er niets aan doen.
Met vriendelijke groet,
Lisa van Lampephoto.fr
Geweldig cadeau voor mijn tante die er erg blij mee was. Ik was een beetje teleurgesteld omdat de foto er uit zag als glas en het is plexi, maar verder geweldig.
We hopen je snel op onze site te zien voor nieuwe bestellingen.
Nog een fijne dag verder.
Met vriendelijke groeten,
Alexandra van Lampephoto.fr
Het spijt me, maar er is geen foto van het product op de website!
Ik dank u voor uw vertrouwen en wens u een goede dag.
Met vriendelijke groet, Thomas de lampephoto.fr
Goed gedaan.
Het is een goede offerte maar ik ben teleurgesteld omdat ik niet de juiste voet bij mijn fotolamp heb ontvangen (hij heeft geen usb poort en ik heb hem met besteld) Ik ben teleurgesteld over de ervaring
Kunt u de oorzaak van het probleem nader verklaren?
Je hebt een wekkerbasis besteld. Welke basis heb je gekregen? Als we een fout hebben gemaakt, zullen we die onmiddellijk herstellen.
Al onze cradles zijn USB, dus ik begrijp het detail niet in uw commentaar waar u zegt dat u er geen op uw cradle hebt.
Ik zie ernaar uit van u te horen om het probleem op te helderen en wens u een goede dag.
Ik hoop snel van u te horen,
Thomas van Lampephoto.fr
De foto is niet gecentreerd, wat het enige minpunt is, maar het is toch vrij teleurstellend.
Nog een fijne dag verder,
Vriendelijke groeten,
Alexandra van Lampephoto.fr
De basis die ik ontving heeft een gleuf die te breed is voor het plexiglas. Ik moest dit compenseren door wat pellets aan de onderkant van het plexiglas te lijmen. De twee producten zijn van uw bedrijf.
Het spijt ons echt van dit ongemak.
Ik heb wat onderzoek gedaan naar uw probleem en ik kan geen enkel spoor van uw klacht vinden. Je kunt contact met ons opnemen op [email protected] met een eenvoudige foto om het probleem met de maat te bevestigen en dan sturen we je je bestelling of natuurlijk een nieuwe basis.
Tot snel.
Met vriendelijke groeten,
Alexandra van Lampephoto.fr
Heel goed gelukt, maar de basis was defect, dus moest ik de basis terugsturen voor omruiling.
Ik verloor mijn pakket in de post, na 10 dagen had ik nog steeds niets, de klantendienst liet me nog eens 5 dagen wachten om de bestelling opnieuw te verzenden.
We zouden de lampen voor Kerstmis ontvangen, maar we kregen ze pas op de 31e. 12 dagen levertijd is te lang. De lampen zijn erg goed, mijn kinderen waren uiteindelijk blij. Maar het is een schande.
Bestelling kapot ontvangen, een tweede keer teruggestuurd maar te laat voor de verjaardag
Er staat niet dat de bluetooth speaker geen afstandsbediening heeft. Mooie lamp, maar teleurgesteld.