★★★★★
op 10504 beoordelingen gepubliceerd
Laatste negatieve klantbeoordelingen
Perfecte verzending en producten
Het pakje was in één hoek open en er ontbrak een anti-cellulitisflesje.
Ik heb mijn bestelling niet ontvangen Geen informatie
Na het wijzigen van het adres, weer dezelfde fout. Niet weer, nooit meer.
Na 1 maand gebruik voel ik geen verbetering in mijn pijn.
Geen resultaten
Capsules samengebald in de 4 potten, ben ik willekeurig omgeruild voor slechts één!
Ik kreeg een kapotte mobiele telefoon en het was de bedoeling dat ik hem cadeau kreeg.
Nou
Ik ontving een e-mail waarin reclame werd gemaakt voor een zeer effectief afslankproduct. Toen ik het eenmaal had ontvangen, ontdekte ik dat het niet werd aanbevolen voor mensen met hartproblemen of een hoge bloeddruk, wat veel voorkomt! Ik was erg ongelukkig. Er had meteen gewaarschuwd kunnen worden dat het gevaarlijk is.
Niet effectief
De doos was half leeg, ongeveer dertig capsules. Waarschijnlijk een productiefout, maar ik zal in ieder geval niet terugkeren naar Nutrimea.
Eén ster omdat de klantenservice reageerde en ik uiteindelijk mijn geld terugkreeg. Maar bestelling nooit ontvangen.....
Resultaten null ontvangen 7ntegrators verlopen en naar aanleiding van mijn klacht opnieuw opgestuurd
Niet stipte levering. Ik heb twee keer geprobeerd een bestelling te plaatsen en in beide gevallen was de levertijd langer dan 15 werkdagen.
Nieuwe cb-kaart, eerste aankoop gedaan (bij nutrimea) kaart gekopieerd. leg me uit.
Ik heb mijn bestelling nog steeds niet ontvangen
De bestelling die ik had geplaatst kwam niet thuis aan, dus via support kreeg ik het voor elkaar om het terug te laten sturen (gratis), maar ze adviseerden me om het niet thuis aan te laten komen, maar bij een INPOST punt. Toen ik de e-mail kreeg dat het pakket klaar was, ging ik naar het door mij gekozen punt, maar ze hadden het verkeerde INPOST.
Ik heb het pakket nooit ontvangen, hoewel het er goed uitzag. Ik nam contact op met de klantenservice, maar kreeg nooit antwoord.
Nooit mijn pakket ontvangen - slechte ervaring
Het heeft me helemaal niet geholpen.
Tijdens het bestelproces werden ineens verzendkosten in rekening gebracht, wat pas zichtbaar was op de orderbevestiging. Mijn verzoek om nog een blikje te bestellen werd genegeerd met een standaard antwoord. Ik zal hier nooit meer bestellen!
Niet geleverd pakketje, zonder enige vorm van bericht, daarna teruggestuurd maar wel in bijbelse tijd. De producten zijn goed maar beter om ze op Amazon te krijgen
De verhoudingen van de ingrediënten zijn verlaagd: Rode rijst: Gist 570 tot 175 mg Monacoline van 9,12 tot 2,8 mg Ik moet twee capsules nemen om hetzelfde effect te krijgen als voorheen.
Het product heeft niet de kwaliteiten die op de site worden beschreven en de retourprocedure is zeer ingewikkeld en duur (op onze kosten)!
Geen verbetering na een maand behandeling
Prostasur: geen effect op mijn prostaat na een maand behandeling.
Ik vroeg om een product, niet om een productabonnement
Pakket verloren bij levering. Geen feedback van Nutrimea en zijn dienst na verkoop ondanks verschillende herinneringen (radiostilte). Een advies, zoek een andere leverancier om er zeker van te zijn dat u uw pakket krijgt.
Geen interesse.
Ik ben blij dat ik in mijn tweede maand zit .....
Goed product, meer elastische en beter gehydrateerde huid
Een nogal louche bedrijf, klantenservice absoluut onbereikbaar, misleidende reclame, producten gemaakt in België en niet in Frankrijk zoals beloofd, onmogelijkheid om informatie te krijgen over de herkomst van de grondstoffen. Het laboratorium van Nutrimea lijkt onbekend te zijn bij alle apotheken die ik zelf heb gecontacteerd (bijna twintig voor informatie), inclusief die welke zelfs Nutrimea-producten op hun sites verkopen (Pharmacie Saint-Martin bijvoorbeeld). Het feit dat een enorme detailhandelaar als Carrefour, die ook Nutrimea-producten op zijn website verkoopt, geen informatie kan krijgen over de traceerbaarheid van deze producten, of zelfs maar contact kan opnemen met de beroemde klantendienst, is meer dan verontrustend. Het is absoluut ongelooflijk dat dit soort bedrijven in Europa mag opereren.
Het was een terugkerende bestelling, ook al had ik er niet om gevraagd.
Uitstekend
Hallo teleurgestelde
Ik heb mijn bestelling niet ontvangen
Ik ben niet tevreden
Positief
Ik heb 2 pakjes Forskolin en 2 pakjes Spirulina gekocht voor een jaarkuur (6 maanden+6 maanden). Het is jammer dat de vervaldatum van de Spirulina 23/09/23 is. Ik heb u op 9 maart ook geschreven om u mede te delen dat ik een pakje Spirulina zou moeten weggooien omdat het praktisch verlopen was, maar tot op heden heb ik geen antwoord ontvangen. Ik moest één ster geven omdat nul sterren niet wordt overwogen.