9.2/10
★★★★★
op 10507 beoordelingen gepubliceerd

Laatste negatieve klantbeoordelingen

1 /5
★☆☆☆☆

Negatieve ervaring, pakket is nooit aangekomen, waarschijnlijk verloren, pas na 4 herinneringen heb ik mijn geld teruggekregen.

User icon
Lamberto T.
Op
na aankoop van 02/09/2025
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆

Ik heb drie keer problemen gehad met de bestelling.

User icon
Valentina M.
Op
na aankoop van 02/09/2025
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆

De producten kwamen aan met kleine glazen erin. Dus ik heb ervoor gekozen om ze niet te gebruiken, hoewel het waar is dat er een deksel op zat en alles, maar er waren er veel, dus ik had geschud in het hart omdat ik het pakket in mijn auto had geopend en het op straat had geschud. En toen ik thuis kwam, waren er nog een paar, ik heb een foto naar de klantenservice gestuurd, maar goed, ze gaven me een kortingscode, gezien de prijs die ik heb betaald, compenseert dat niet.

User icon
Valentin C.
Op
na aankoop van 30/08/2025
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆

Ik heb mijn bestelling niet ontvangen

User icon
Hanen A.
Op
na aankoop van 14/08/2025
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆

Nog steeds mijn bestelling niet ontvangen

User icon
Nathalie O.
Op
na aankoop van 31/08/2025
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆

Tja

User icon
Jessica R.
Op
na aankoop van 29/08/2025
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆

Niet zo goed

User icon
Antonio B.
Op
na aankoop van 31/08/2025
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆

Niet ontvangen in de gekozen looker maar afgeleverd in een andere buitenwijk

User icon
Monique H.
Op
na aankoop van 29/08/2025
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆

Het pakket is niet afgeleverd op het gevraagde adres en is teruggestuurd. Hoe kan ik een terugbetaling krijgen?

User icon
Grazia N.
Op
na aankoop van 28/08/2025
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆

Ik ben tevreden met uw producten.

User icon
Lydie L.
Op
na aankoop van 28/08/2025
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆

Nee, want mijn bestelling moest opnieuw worden verzonden naar dezelfde Mondial Relay en gisteren werd ik geïnformeerd dat mijn pakket naar Chatou is gestuurd terwijl ik het adres van de eerste levering opnieuw heb gegeven en ze hebben mijn e-mail niet in overweging genomen!! Ik denk niet meer op uw site te bestellen omdat het via Mondial Relay gaat en dat is niet wat ik wil. Met vriendelijke groet

User icon
Meriem K.
Op
na aankoop van 28/08/2025
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆

Dit is de eerste keer dat ik bij Nutrimea bestel en het zal ook de laatste zijn. Ik kon mijn pakket niet op tijd ophalen omdat ik ondertussen naar het buitenland ben gegaan. Het pakket is dus teruggestuurd naar de afzender zonder dat ik verder iets heb gehoord. Ik heb ze twee keer gecontacteerd om de situatie uit te leggen en ofwel een terugbetaling ofwel een herverzending van het pakket te krijgen. En ik heb tot op heden nooit een reactie van hen ontvangen. Radiostilte. Ik heb alle bewijzen van de traceerbaarheid van het pakket dat inderdaad naar Nutrimea is teruggestuurd. Het is nu een maand geleden dat het pakket naar hen is teruggestuurd zonder dat ik een terugbetaling heb ontvangen. Hun gebrek aan professionaliteit is onaanvaardbaar. Ik raad ten zeerste af om op deze site te kopen.

User icon
Linda S.
Op
na aankoop van 29/08/2025
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆

Zeer tevreden met mijn bestelling en dat ik van de kortingen heb kunnen profiteren in tegenstelling tot mijn zoon..

User icon
Michèle D.
Op
na aankoop van 28/08/2025
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆

Geen ontevreden effecten

User icon
Didier C.
Op
na aankoop van 27/08/2025
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆

Ik heb nooit geweten waar mijn pakket is afgeleverd. De klantenservice heeft erg lang gedaan om te reageren. En heeft me niet geholpen om mijn pakket terug te vinden. Uiteindelijk had ik net een bestelling geplaatst voor geweldige aanbiedingen waarvan ik aan dezelfde klantenservice vroeg of ze op mij toegepast konden worden. Mijn verzoek werd behandeld na de aanbiedingen op een minachtende toon. Nutrimea is voor mij voorbij.

User icon
Sandrine C.
Op
na aankoop van 26/08/2025
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆

Ik wilde het artikel retourneren maar ik heb geen nieuws. Een van de artikelen was al geopend.

User icon
Sebastien S.
Op
na aankoop van 26/08/2025
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆

Je volgt de collageen van type 1 en 2 niet meer! Eerlijk gezegd is het vervelend!!

User icon
Chantal P.
Op
na aankoop van 25/08/2025
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆

Echt vies product en ik weeg mijn woorden. Onmogelijk om door te slikken. De 2 gekochte dozen gaan in de prullenbak.

User icon
Layla A.
Op
na aankoop van 25/08/2025
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆

Slechte service, pakket nooit aangekomen en klantenservice is niet-bestaande. Ik zal nooit meer van hun site kopen!! Schande, alleen maar weggegooid geld

User icon
Madalina I.
Op
na aankoop van 23/08/2025
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆

Helaas was mijn goederen weg, het werd gezegd dat ik vervanging zou krijgen, maar helaas kwam er niets.

User icon
Martyna C.
Op
na aankoop van 19/08/2025
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆

Ik heb mijn pakket niet ontvangen en ik ben door niemand van jullie hierover geïnformeerd. Slechte ervaring. Jullie hebben een klant verloren.

User icon
Giovanna Maria I.
Op
na aankoop van 16/08/2025
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆

Ik heb het product nooit ontvangen. Ik heb mijn geld teruggekregen.

User icon
Gianluca C.
Op
na aankoop van 05/08/2025
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆

Ik bestel vaak, maar deze keer heb ik voor bijna 200 euro besteld. Het omvatte een actie van 3+1, maar ik heb het vierde gratis item niet ontvangen. Ik heb erom gevraagd, maar ik heb nooit een reactie gekregen. Ik ben erg teleurgesteld... Klantenservice is niet bestaand, vermijd grote bestellingen omdat er geen opvolging is...

User icon
Pauline T.
Op
na aankoop van 03/08/2025
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆

Het spel dat in elke verpakking zit werkt niet, en ik vroeg om hulp maar ze verduidelijken niets voor me.

User icon
José R.
Op
na aankoop van 29/07/2025
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆

Ik heb 3 supplementen besteld, 1 was niet wat ik had besteld, ik heb 2 keer geschreven zonder een antwoord van jullie te krijgen

User icon
Nives B.
Op
na aankoop van 21/07/2025
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆

De bestelling is nog niet aangekomen!

User icon
Michael �.
Op
na aankoop van 16/07/2025
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆

Producten die nergens voor dienen, geld verspild, ik raad de aankoop af

User icon
Filippo O.
Op
na aankoop van 11/07/2025
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆

Ik heb mijn bestelling die meer dan een maand geleden is geplaatst niet ontvangen. Ik heb verschillende e-mails gestuurd om de reden te begrijpen en heb ook geen antwoord ontvangen.

User icon
Andrea B.
Op
na aankoop van 07/07/2025
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆

Na 10 dagen na verzending had ik nog niets ontvangen. Het pakket leek altijd stil te staan. Ik heb ze met verschillende e-mails benaderd zonder antwoord. Pas toen ik een klacht bij PayPal indiende, reageerden ze met het voorstel om alles opnieuw te verzenden. Ik heb ook ingestemd, maar toen hebben ze niet verzonden en reageerden ze weer niet. Gelukkig had ik met PayPal betaald.

User icon
Manu P.
Op
na aankoop van 30/06/2025
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆

Het product is niet zoals beschreven. Ik heb geen enkel voordeel of verandering gehad. Het is als het drinken van een glas water.

User icon
Barbara G.
Op
na aankoop van 25/06/2025
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆

Ik heb gekocht met afhalen bij loker. Ik kon mijn aankoop niet op tijd ophalen en vroeg in plaats van een terugbetaling om uitstel van de artikelen omdat ik ze met belangrijke kortingen had gekocht. Maar ik kreeg mijn geld terug.

User icon
Giulia S.
Op
na aankoop van 25/06/2025
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆

Ik heb ongeveer 5 items (Nutrimea Gominolas sueño) gekocht. De houdbaarheidsdatum voor allemaal is 10/2025. Ik was erg teleurgesteld om zo'n korte houdbaarheidsdatum te zien. Ik heb daardoor geld verspild, omdat ik ze niet voor de houdbaarheidsdatum kan gebruiken.

User icon
Derek F.
Op
na aankoop van 16/06/2025
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆

Ik heb de smaak van ijsthee helemaal niet lekker gevonden, die geen smaak heeft en veel te zoet en chemisch is...

User icon
Thibault A.
Op
na aankoop van 14/06/2025
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆

Pakket is tot vandaag niet aangekomen. Ondanks meerdere e-mails geen antwoord en het geld is weg. Ik kan helaas alleen maar waarschuwen om daar niet te bestellen! Niet serieus!

User icon
Michaela B.
Op
na aankoop van 10/06/2025
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆

Ik heb mijn pakket nooit ontvangen, ik heb meerdere keren e-mails gestuurd, nooit een antwoord, een schande

User icon
Nastasia M.
Op
na aankoop van 02/06/2025
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆

Ik kan het niet gebruiken omdat er contra-indicaties zijn die ik niet wist.

User icon
Estelle P.
Op
na aankoop van 03/06/2025
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆

Ik wil vooraf zeggen dat ik altijd bij Nutrimea heb gekocht en dat ik altijd tevreden ben geweest. Deze keer kan ik echter niet hetzelfde zeggen. De bestelling die ik eind mei heb geplaatst, is nooit aangekomen. Het heeft meer dan 10 dagen geduurd, waarbij ik de klantenservice heb gecontacteerd, voordat de tracking (die stil stond in Milaan) zich naar Florence bewoog. Daarna is het weer vastgelopen. Het pakket is uiteraard nooit aangekomen, maar wat me het meest irriteerde, was dat ik altijd de klantenservice moest contacteren, terwijl zij me hadden verzekerd dat zij als eerste contact met mij zouden opnemen. Na elke dag een e-mail te hebben geschreven (want ik wil ook benadrukken dat de frequentie van antwoorden echt laag was), konden ze me eindelijk vertellen dat het pakket verloren was gegaan en dat het beter was als ik op Amazon kocht (gek, gezien ik ervoor heb gekozen om bij jullie, de producent, te kopen). Dit gezegd hebbende, was me ook een 'commercieel voordelig gebaar' beloofd als excuses voor wat er was gebeurd. Nooit ontvangen.

User icon
Francesca C.
Op
na aankoop van 30/05/2025
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆

Mijn bestelling is niet aangekomen, ze beantwoorden de e-mail niet, noch op Instagram, nergens geven ze informatie. Ik zal niet meer kopen en ik zal mijn best doen om ervoor te zorgen dat mijn kennissen niet kopen.

User icon
Silvia J.
Op
na aankoop van 30/05/2025
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆

Ik heb voor het transport betaald en het is niet aangekomen! En ik moest ver van mijn huis gaan om de bestelling op te halen die bovendien al betaald was.

User icon
Veronica C.
Op
na aankoop van 01/06/2025
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆

Ik zie geen verandering.

User icon
Meir M.
Op
na aankoop van 26/05/2025
Vertaalde beoordeling