★★★★★
op 4941 beoordelingen gepubliceerd
Laatste negatieve klantbeoordelingen
Ik heb mijn bestelling nog steeds niet ontvangen!
Ik probeerde een omruiling aan te vragen in plaats van een retourzending vanwege kleurverwarring en kreeg de optie niet.
Belabberd. Een andere transportaanbieder zou mijn beslissing over toekomstige aankopen ten goede komen.
Ik heb een surftas besteld die nooit is aangekomen.
Ik zal niet opnieuw kopen na mijn slechte ervaring en ik raad het niemand aan. Ze geven geen oplossingen
Geen van de twee bestellingen is aangekomen, dit is ongelooflijk.
Te veel tijd voor de levering
Teleurstelling over dit bedrijf, ik bestel een wetsuit dat uiteindelijk niet de juiste maat heeft. Ik ga het terugsturen en betaal daarvoor!!!! En daar ben ik niet tevreden mee, ik ga naar het postkantoor en ze vragen me 10 euro voor de retourzending! Eén en niet meer! Uiteraard ga ik daar niet de volgende maat bestellen wetende dat als het niet past ik moet betalen voor het terugsturen! Ik zal er nooit meer bestellen, veel online surfshops zorgen voor de retourzendingen.
Slechte ervaring met een horloge dat niet werkt. Na 2 maanden willen ze het product niet vervangen. Het werkt gewoon niet. En ze hebben een communicatie die lijkt op een advocaat met een klant. Ik heb veel moeite gedaan om ze te veranderen. Maar ze zeiden dat de prijs omlaag ging... dus verkopen ze dit horloge met kapotte batterij aan je om te communiceren met de hulp van Rip Curl. Boe!
Laatste keer. Service na verkoop FATAL....
Komt niet overeen met wat er op de website staat (verzending-betaling).
Ik heb een bord gekocht, toen ik het betaald had kreeg ik te horen dat er geen voorraad was. Ik koos een andere en 10 dagen later ontdekte ik, omdat ik het vroeg, dat de vervoerder het bord kwijt was. Ik wacht nu op de terugbetaling.
Apparatuur besteld op 22/10, zogenaamd geleverd op 02/11 (bestelling niet verwerkt) maar nooit ontvangen. Het is nu 12/11 en er is nog steeds geen bord. Wat verwacht u?
De service van mundo surf is erg goed. Maar de bezorgservice is een ramp, de slechtste service waarmee ik heb moeten werken in de 15 jaar dat ik online over de hele wereld koop. Ze zouden van agentschap moeten veranderen, want de bezorging maakt deel uit van de service.
Product niet zoals getoond, onvriendelijk en niet behulpzaam personeel. Nooit meer!
Ik heb een product in één kleur besteld en dat is veranderd. Het excuus is dat het product standaard een foto in slechts één kleur toont, en dat dit in het winkelwagentje veranderd had kunnen worden. Natuurlijk moet ik verzendkosten betalen om het te veranderen, en niemand herstelt de fout.
De bodyboardhoes was one size fits all en past niet op mijn 45 inch lichaam. De website gaf niets aan. Ik heb vrijdag gebeld en ik wacht nog steeds op een voorstel om de hoes om te ruilen, en ik denk natuurlijk dat ik die zelf moet betalen. Een teleurstelling om online op jullie website te kopen
Slechte levering
Ik ontving de kit zonder de etiketten die de inhoud van de potjes aangaven en het antwoord toen ik contact opnam, was dat ik aan de inhoud moest ruiken.
Ik heb twee bodyboards besteld en ze hebben me er maar één gestuurd, ik vraag om de tweede en ze vertellen me dat ze het naar me gaan opsturen en dat is een leugen en als ik ze vertel dat als ze het niet naar me opsturen ik het niet wil, liegen ze weer tegen me en zeggen dat ze het naar me opsturen en dat het de volgende dag zal aankomen, ik vraag om het trackingnummer en ze beantwoorden mijn berichten op hun wassap niet, ik denk niet dat dit de manier is om iemand te behandelen.
Het bord paste niet in de maat die ik nodig had, ik nam contact met jullie op om te zien of ik het na het testen kon ruilen en kreeg geen antwoord.
Rekening houdend met het feit dat in plaats van 6 weken, de bestelling 63 dagen duurde, en dat toen ik ernaar vroeg, ik meerdere keren te horen kreeg dat het morgen zou gebeuren, nou, jammer dan, nog meer als je een plank van 429 euro krijgt zonder de randversterking die ik had besteld, wat hopelijk maandag wordt opgelost als ze de winkel openen. Verder niet eens een sticker voor de vertragingen. Heel slecht de waarheid, en het is jammer want de boards zijn goed en van kwaliteit. Hoe dan ook... Ik hoop dat het probleem met de randen zo snel mogelijk wordt opgelost door het opsturen van een grip, quad vinnen, of iets dergelijks. Of het terugbetalen van het evenredige deel van het geld plus de rente gegenereerd door het betalen voor droogte natuurlijk. Bedankt
Net verzonden in 1 pakket voor 6 surfskates. De skate dek is bekrast alle van elk product. Ik heb bij het bestellen van deze producten al gezegd dat ik de bubbels in moet pakken voordat ik ze verstuur. Maar het personeel negeert het gewoon.
Nadat ik het artikel had gekocht, kreeg ik een paar dagen later te horen dat het artikel niet echt beschikbaar was. Ze stelden een ander model voor dat duidelijk duurder was. Ik wacht nog steeds op een antwoord...
Mijn bestelling is niet ontvangen. U zei dat ik het binnen 2 dagen zou hebben. Ik heb het op 24 januari besteld. Het is nu al meer dan 2 weken geleden en u hebt me nog steeds 47,80 in rekening gebracht voor de verzendkosten. Ik heb gevraagd om mijn verzendkosten terug te storten en u hebt me genegeerd.
Mijn mening tot nu toe is slecht. Ik wacht al meer dan 10 dagen op mijn bestelling en ze geven je niet eens een trackingnummer om je pakket te volgen. Ik raad het op dit moment niet aan.
GLS leverde de bestelling niet op tijd en we konden ze niet leveren op Driekoningen.
Vanaf vandaag heb ik mijn pakket niet ontvangen en ik kocht het als cadeau voor de Drie Wijzen, na twee keer met ze gesproken te hebben waren ze erg aardig tegen me, vermoedelijk de schuld van het transportbedrijf, maar mijn bestelling is niet aangekomen.
Ik heb het skateboard nog steeds niet ontvangen en ik wacht al een maand.
Compleet teleurgesteld door mijn aankoop bij mundo-surf die ik had gekozen vanwege "real time voorraadbeheer" en de 2-4 daagse levering als de bestelling was geplaatst voor ik weet niet hoe laat op de dag. Een van de producten was niet beschikbaar, dus de bestelling werd op stand-by gezet in afwachting van een contactopname door mundo surf. Probleem: niemand nam contact met me op (zelfs geen automatische e-mail), en ik realiseerde me dat zelf 4 dagen later (gelukkig, anders had ik lang op mijn bestelling kunnen wachten...). Dus nam ik contact op met de dienst na verkoop, die me vroeg naar de kleur van de vervangingsvinnen en me vertelde dat ze dezelfde dag nog zouden vertrekken. Ik vroeg om een snellere levering ter compensatie, en ze zeiden ja, maar uiteindelijk was de levering hetzelfde. De volgende dag krijg ik een e-mail waarin ze me vragen om een andere kleur voor de vin te kiezen... je krijgt echt de indruk dat ze met je hoofd aan het knoeien zijn. Kortom, ze zijn niet in staat om een commercieel gebaar te maken en de bestelling arriveert in 13 dagen in plaats van 2 tot 4...
Sorry voor de slechte ervaring, ik ben al 35 jaar surfer en heb geen moeite gedaan om surfspullen te kopen, integendeel, ik geniet ervan. Maar ik heb twee producten besteld en ze werden allebei verkeerd geleverd.
Het standaard aankoopproces biedt de aankoop via een financieel bedrijf dat namens jou contracten afsluit voor bijbehorende diensten.
Wij zijn van mening dat deze vorm van betaling het snelst is en het handigst voor de klant, omdat je pas 7 dagen na de aankoop hoeft af te rekenen, wanneer je je aankoop thuis zou moeten hebben, en je hebt ook de mogelijkheid om je kaartgegevens te bewaren voor toekomstige aankopen. Als je je echter niet op je gemak voelt bij deze vorm van betaling, bieden we ook betaling per kaart "standaard", verwerkt door CECA, en met onmiddellijke inning. Groeten Sebas Klantenservice
Ik had een zeer slechte tijd. Zeer onprofessioneel. Ik bestelde een surfplank op 29 november (ze gaven me levering binnen 1 week), maar op 25 oktober is het nog steeds niet aangekomen. Ik kreeg te horen dat de plank op 4 oktober was vertrokken, terwijl hij op 14 oktober was vertrokken...niet erg professioneel...bovendien boden ze me niet eens een kleine vergoeding aan voor het misverstand. Ik zal zeker nooit meer iets bij ze bestellen en ik zal ze aan niemand aanbevelen... tot ziens en tot nooit meer ziens!
Ik heb een aantal producten gekocht in de eerste week van september. Er stond dat ik 1 week moest wachten op de vorm van de producten en daarna 4-5 dagen op de verzending. Na 1 maand heb ik nog steeds niets ontvangen. Daarnaast is er contact met me opgenomen omdat een van de producten die ik had besteld niet beschikbaar was in de kleur die ik had gekozen. Geen groot probleem, maar verre van perfect.
Het bord is beschadigd Ik heb een klacht gestuurd
Fatal, er stond drie tot 4 weken, ze maakten me het bord verkeerd, toen zeiden ze me twee weken het duurde 4, ze zeiden me dat ze me een t-shirt zouden sturen, ze stuurden niets. het bord had ik na twee maanden, met de killas waar ik niet om had gevraagd, fp van 2 en ze gaven me er drie.
De klantenservice was behoorlijk problematisch. Ik plaatste een bestelling waarvan ze via online chat bevestigden dat het op voorraad was en dat het 24 uur zou duren voordat het aankwam, nadat ik de betaling had gedaan, lieten ze me via e-mail weten dat het product niet beschikbaar was. Ik moest opnieuw contact opnemen met de winkel en het was inderdaad niet op voorraad. Uiteindelijk duurde het anderhalve week voordat het product aankwam. Wat betreft het product, het is een yow, zeer goede kwaliteit.
De producten die binnen 24 uur geleverd worden, zijn de producten die "op voorraad" zijn op de website. In het geval van het surfschaatsmodel dat je hebt gekocht, geeft de website "levering 48/72 uur" aan, omdat we de schaats moeten bestellen bij de distributeur. Helaas is deze tijd vanwege het coronavirus verlengd tot anderhalve week, waarvoor onze excuses. Ik heb je per e-mail een kortingscode gestuurd om je te verontschuldigen en je aan te moedigen onze diensten opnieuw te proberen. Met vriendelijke groet en nogmaals sorry voor het ongemak, Sebas.
1. Het is niet duidelijk op de website dat jullie geen voorraad hebben voor het product dat ik heb gekocht 2. Jullie gaven me niet de optie om de bestelling te annuleren, ook al moest ik meer dan een week wachten om het te ontvangen 3. Jullie hebben me niet geantwoord via een van de kanalen waarmee ik contact met jullie probeerde op te nemen (WhatsApp en Maia).
Het spijt ons te horen dat je je annuleringsverzoek niet hebt gezien en dat je bestelling naar je is verzonden. Onze excuses voor deze fout.
Wat betreft beschikbaarheid: als een product op voorraad is, geven we "op voorraad" in het groen aan op de productpagina. Anders geven we de tijd van beschikbaarheid aan in oranje, in het geval van de schaats die je hebt gekocht, "verzending over 2-3 dagen". Helaas zijn bij Covid de 2-3 dagen veranderd in een week. Om je te verontschuldigen en je aan te moedigen onze diensten opnieuw te proberen, heb ik je een kortingscode per e-mail gestuurd. Groeten en sorry voor het ongemak, Sebas.
Slecht
Zeer onprofessioneel!!!!
Het spijt ons echt, maar bedenk alsjeblieft dat het een speciale situatie was. Groeten, Sebas