9.3/10
★★★★★
op 1896 beoordelingen

Laatste negatieve klantbeoordelingen

1/5
★☆☆☆☆
Eerste ervaring op deze site. Mijn bestelling miste een item, ik maakte een klacht per e-mail en tot op heden geen reactie. Ik raad het niet aan.
Reviewer icon
Hélène M.(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 07/04/2022 
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Maxxidiscount.com
Op
Hallo mevrouw Michallet,

Bedankt voor uw evaluatie.
We hebben echter geen e-mails van u ontvangen. Wij nodigen u daarom uit contact op te nemen met onze dienst na verkoop om uw klacht zo goed mogelijk af te handelen.

Dank u voor uw begrip.

Met vriendelijke groeten
Het team van Maxxidiscount
1/5
★☆☆☆☆
Pakket niet ontvangen en terugbetaald zonder uitleg
Reviewer icon
Emilie M.(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 16/01/2022 
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Maxxidiscount.com
Op
Hallo mevrouw Mothais,

Dank u voor uw feedback. Helaas konden wij door een tekort aan voorraad van het product uw bestelling niet uitvoeren. We hebben daarom uw bestelling volledig terugbetaald.

Met vriendelijke groet
Het team van Maxxidiscount
1/5
★☆☆☆☆
Ik ben zeer teleurgesteld dat mijn rugzak is aangekomen met een geplet stuk dat de riemen regelt zodat hij onbruikbaar is, een week voor Kerstmis heb ik nog geen nieuws ondanks mijn verzoek en foto .... Teleurgesteld...echt teleurgesteld.
Reviewer icon
Fabienne B.(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 27/11/2021 
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Maxxidiscount.com
Op
Hallo,

We hebben je een nieuwe map gestuurd, kun je van gedachten veranderen?

Bedankt.
Bedankt,

Maxxidiscount
1/5
★☆☆☆☆
Product beschadigd ontvangen. Ik probeerde zonder succes telefonisch contact op te nemen met de verkoper om mijn product terug te sturen. Ik heb toen een e-mail gestuurd en nog steeds niets.... Totaal gebrek aan ernst: te vermijden!
Reviewer icon
Nathalie S.(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 17/11/2021 
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Maxxidiscount.com
Op
Hallo,

Bedankt voor uw bericht.

Voor een betere service kunt u contact met ons opnemen via e-mail,

zullen we een oplossing voor je vinden,

Met vriendelijke groet,

Maxxidiscount
1/5
★☆☆☆☆
Ik kan het bedrijf Maxxdiscount absoluut niet aanbevelen! Twee keer heb ik goederen met gebreken ontvangen, ondanks het feit dat mij was verteld ze goed te verpakken vanwege hun breekbaarheid. Ik moest de defecte goederen terugsturen. Nadat ik hen meedeelde dat ik ze niet op mijn kosten zou terugsturen, reageerden ze niet. De tweede (vervangende) levering werd pas gedaan na het stellen van een termijn en het dreigen met actie via Paypal! Dus hou je handen thuis!
Reviewer icon
Volker P.(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 24/10/2021 
Vertaalde beoordeling
1/5
★☆☆☆☆
Ik was erg teleurgesteld in de kwaliteit van de kussenslopen, ze waren niet goed genaaid, dus ze zaten vol kreukels, vormden geen rechthoek, onbruikbaar, erg erg teleurgesteld in de kwaliteit. Ik heb een klachtenbericht gestuurd, dat sindsdien onbeantwoord is gebleven, dus het bedrijf houdt geen rekening met zijn klanten. Ik wilde een bedset kopen, maar zolang ik geen terugbetaling of tegoedbon heb, is er geen kans dat ik opnieuw zal bestellen. Ik raad deze site niet aan ....... Niet serieus.
Reviewer icon
Catherine S.(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 27/07/2020 
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Maxxidiscount.com
Op
Hallo,

bedankt voor uw bestelling,
Je krijgt nog een paar kussenslopen toegestuurd,

Wij verontschuldigen ons voor het ongemak,
Met vriendelijke groet,

Paris-stock.com
1/5
★☆☆☆☆
Het speelgoed is aangekomen en werkt niet .de rugzak met een rits die niet open gaat
Reviewer icon
Rose L.(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 08/05/2020 
Vertaalde beoordeling
1/5
★☆☆☆☆
Midden november ontving ik een oxford agenda van augustus 2019 tot augustus 2020 voor 11,86€ Ik stuurde deze onvolledige agenda op mijn kosten terug: 5,10€ Paris-Stock betaalde mij 5,96€ terug Negatieve kosten van deze fictieve verkoop: 11€ uit mijn zak Schandalig! Plaats om !!!!! te vermijden
Reviewer icon
Joseph V.(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 06/11/2019 
Vertaalde beoordeling
1/5
★☆☆☆☆
Twee keer contact opgenomen omdat 2 van de 3 producten niet beschikbaar waren. Lange levertijd. En uiteindelijk kwam 1 item (1 dagboek) beschadigd aan. Slechte ervaring!
Reviewer icon
Marie Helene M.(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 16/10/2019 
Vertaalde beoordeling
1/5
★☆☆☆☆
Product niet in voorraad wanneer geadverteerd
Reviewer icon
Déborah S.(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 22/08/2019 
Vertaalde beoordeling
1/5
★☆☆☆☆
Mijn bestelling kwam een dag te laat ondanks dat ik het expres per chronopost had aangevraagd. De 4 bellenpistolen die ik bestelde werkten niet. De producten leken ook gereviseerd. Te vermijden!
Reviewer icon
Monika S.(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 15/06/2019 
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Maxxidiscount.com
Op
Hallo,
Bedankt voor uw bestelling en uw commentaar.
Uw bestelling is op tijd verzonden, de vertraging ligt niet aan ons maar aan de vervoerder.

De producten zijn nieuw. We zijn verward dat niet bij u past, u heeft een verzoek tot teruggave gedaan, we wachten nog steeds op de teruggave van producten.
Met vriendelijke groet,

De steun
Parijse voorraad
1/5
★☆☆☆☆
Zeer ontevreden, pakket geopend en incompleet. De dienst na verkoop belooft me een vergoeding, maar sindsdien heb ik geen nieuws meer gehad.
Reviewer icon
Julie D.(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 13/10/2018 
Vertaalde beoordeling
1/5
★☆☆☆☆
Ik haat het... volumineus als een reistas het irriteert me zo erg dat ik een andere tas moest kopen om weg te rennen.
Reviewer icon
Samantha M.(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 02/06/2017 
Vertaalde beoordeling
1/5
★☆☆☆☆
Mijn bestelling miste een product. Ik probeerde het bedrijf telefonisch te bereiken, maar ik kreeg geen contact. Ik kreeg geen geld terug en mijn artikel is nooit aangekomen.
Reviewer icon
Marie F.(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 02/04/2017 
Vertaalde beoordeling
1/5
★☆☆☆☆
De camera werd snel geleverd, geen problemen met de levering en ontvangst. Ik moet zeggen dat ik zeer tevreden ben met het product, maar na 2 keer gebruik werkt de camera die in de kamer van mijn dochter is geïnstalleerd alleen nog op het lichtnet, de batterij werkt niet meer. Teleurgesteld gezien de prijs van het product
Reviewer icon
Sarah I.(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 11/04/2017 
Vertaalde beoordeling
1/5
★☆☆☆☆
Ik bestelde deze artikelen voor Kerstmis en ontving het dekbedovertrek op tijd, maar het laken werd begin februari verstuurd, maar ik heb nooit iets ontvangen...
Reviewer icon
Nicolas R.(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 14/12/2015 
Vertaalde beoordeling