9.3/10
★★★★★
op 1896 beoordelingen

Laatste negatieve klantbeoordelingen

1/5
★☆☆☆☆
Ik heb op 25 februari 2023 een meter van 5 meter besteld en per abuis een meter van 8 meter ontvangen. Ik stuurde op contact, een verzoek om uitleg, maar tot op heden 12 maart heb ik nog geen antwoord ontvangen. Ik heb geen goede indruk van deze verkoper. Ik ben bereid de beoordeling aan te passen als hier contact over is.
Reviewer icon
Renato F.(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 25/02/2023 
Vertaalde beoordeling
1/5
★☆☆☆☆
Ik bestelde maat 140 en kreeg maat 90, dus ik zou het niet gebruiken en mijn zoon is ook teleurgesteld.
Reviewer icon
Morgane R.(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 24/01/2023 
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Maxxidiscount.com
Op
Hello Mrs. Rey

Following our phone call, you will find enclosed the return form allowing you to send us the comforter cover La Patrouille so that we can manage the manufacturing defect. A new comforter cover, which we hope will brighten up your son, will then be sent to you.

Our team remains at your disposal for any information.

Kind regards
The Maxxidiscount.com team
1/5
★☆☆☆☆
Ik had me al vergist in de bestemming van mijn bestelling en moest 5€ extra betalen voor de levering. Nu zijn we 3 weken verder en mijn bestelling is nooit aangekomen.
Reviewer icon
Jonathan J.(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 18/12/2022 
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Maxxidiscount.com
Op
Hello Mr. Joachim

We thank you for your opinion 🙂
However, there was no error of destination on our part for your order. You have placed an order for delivery to France but you live in Martinique. The shipping costs involved are really not the same. We have therefore offered you, rather than cancel your order, to ship it to Martinique if the consequent shipping costs were rules, which you have accepted.

The order has been shipped and as confirmed by the tracking of your package, it is being delivered.

Thank you for your understanding.

Kind regards
The Maxxidiscount team
1/5
★☆☆☆☆
Onprofessioneel, zeer teleurgesteld door de verkregen antwoorden...
Reviewer icon
Patrice G.(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 12/12/2022 
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Maxxidiscount.com
Op
Hello Mr. Goux

We thank you for your opinion.
An answer was brought to you by e-mail and a refill was sent to you for the ordered pen 🙂

Kind regards
The Maxxidiscount team
1/5
★☆☆☆☆
Geen zeep ooit geleverd en geen geluid, geen beeld om voor weg te lopen
Reviewer icon
Sarah N.(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 07/12/2022 
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Maxxidiscount.com
Op
Hello Mrs. Natario,

You placed an order with us on December 7, 2023 and it is noted shipped to your home since December 9, 2023.
You have contacted us to dispute the delivery and the order has been refunded in full.

Kind regards
The Maxxidiscount team
1/5
★☆☆☆☆
Het artikel was kapot toen ik het ontving. Ik heb dit 2 dec. vrijdag geclaimd, 8e ik wacht nog steeds op een bevestiging om het pakket terug te sturen.
Reviewer icon
Leila S.(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 28/11/2022 
Vertaalde beoordeling
1/5
★☆☆☆☆
Ik heb per ongeluk een 2022 agenda besteld in plaats van 2023. Het is verbazingwekkend dat je ze nog op voorraad hebt. Ik heb een 2022 agenda besteld in plaats van een 2023.
Reviewer icon
Marie D.(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 23/11/2022 
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Maxxidiscount.com
Op
Hello Ms. Delhommeau,

You have ordered a 2022 agenda, which we certainly still have in stock, and we have sent you what was ordered... It is specified in the title of the ad and in the description that it is a 2022 agenda.
So we have simply met your expectations.

Thank you for your understanding.

Thank you for your understanding.
The Maxxidiscount team
1/5
★☆☆☆☆
Teleurgesteld dat ik geen bericht heb gehad dat er een product ontbreekt
Reviewer icon
Jennifer T.(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 09/10/2022 
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Maxxidiscount.com
Op
Hello Mrs. Tassart,

We apologize for the inconvenience caused.
The out-of-stock item has of course been refunded.

Kind regards
The Maxxidiscount team
1/5
★☆☆☆☆
Ik had dozen nodig om te verhuizen 1 week later was het niet verzonden ik vroeg om de annulering en ik wacht nu al 15 dagen en vraag mijn geld terug....
Reviewer icon
Yann D.(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 30/09/2022 
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Maxxidiscount.com
Op
Hello Mr. Delplanque,

Your order placed on 30/09/2022 has been shipped but seems to have been misplaced by the carrier. A dispute has been opened with the latter and a full settlement has been initiated.

Kind regards
The Maxxidiscount team
1/5
★☆☆☆☆
Het duurde bijna 15 dagen voor ik mijn bestelling ontving na het betalen van 6,90€ voor een levering van 48-72u. Ik zal deze site niet aanbevelen.
Reviewer icon
Cecile P.(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 26/09/2022 
Vertaalde beoordeling
1/5
★☆☆☆☆
Ik heb niet het juiste artikel ontvangen en het was onmogelijk om ze online te krijgen om te weten hoe ik het artikel kon terugsturen of eventueel een terugbetaling kon krijgen.
Reviewer icon
Azize G.(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 22/09/2022 
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Maxxidiscount.com
Op
Hallo meneer Gasmi,

Je hebt een Strass Studentenagenda in een willekeurige kleur (zwart of roze) besteld en het is precies wat we je hebben gestuurd, na controle.
Onze dienst na verkoop neemt telefonisch en per e-mail contact met u op om u te vertellen hoe u het product kunt terugsturen als het u niet bevalt.

We wachten nog steeds op uw terugkeer.

Vriendelijke groeten
Maxxidiscount
1/5
★☆☆☆☆
Pakket niet ontvangen. Geen reactie van Maxxidiscount. Ik ben degene die Mondial Relais moet pesten om erachter te komen waar mijn pakje is. Ik vraag het pakket terug omdat het verloren is en Maxxidiscount weigert. Als dit verhaal voorbij is zal ik niet meer bestellen.
Reviewer icon
Marine M.(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 04/09/2022 
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Maxxidiscount.com
Op
Hallo mevrouw Magnin,

Wij verontschuldigen ons voor het veroorzaakte ongemak.

Onze dienst na verkoop heeft rekening gehouden met uw klacht en heeft een klacht ingediend bij de vervoerder om na te gaan wat er met uw pakket is gebeurd.
Wij nemen deze zaak zeer serieus en er zal zo snel mogelijk worden teruggekeerd.

Vriendelijke groeten
Maxxidiscount.com
1/5
★☆☆☆☆
Het dagboek heeft gelekt, sommige pagina's zitten vast en zijn onbruikbaar. Ik zal niet meer bij deze site bestellen. Ik ben erg teleurgesteld.
Reviewer icon
Laetitia G.(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 15/09/2022 
Vertaalde beoordeling
1/5
★☆☆☆☆
Ik was erg blij omdat het pakket binnen 3 dagen aankwam zoals aangegeven, MAAR het verkeerde artikel werd ontvangen... Ik was zeer tevreden over de service en de kwaliteit van het product.
Reviewer icon
Alison B.(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 14/09/2022 
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Maxxidiscount.com
Op
Hallo mevrouw Beyer,

Wij verontschuldigen ons voor het ongemak veroorzaakt door deze productfout.

Onze dienst na verkoop heeft uw klacht onmiddellijk in behandeling genomen en kon de omruiling van het product zo snel mogelijk verwerken.

Vriendelijke groeten
Maxxidiscount.com
1/5
★☆☆☆☆
Ik kreeg te horen dat ik mijn bestelling moest annuleren vanwege een voorraadprobleem. Sindsdien heb ik geen terugbetaling ontvangen.
Reviewer icon
Bernadett W.(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 10/09/2022 
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Maxxidiscount.com
Op
Hallo mevrouw Wach,

Wij verontschuldigen ons voor het veroorzaakte ongemak.
Wegens een voorraadtekort van het door u bestelde product konden wij uw bestelling niet uitvoeren.
We hebben daarom uw bestelling volledig terugbetaald.

Vriendelijke groeten
Maxxdiscount.com
1/5
★☆☆☆☆
De tas past niet en ik wil hem terugsturen maar geen reactie ik raad het niet aan.
Reviewer icon
Sabrina M.(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 28/07/2022 
Vertaalde beoordeling
1/5
★☆☆☆☆
Retourzending op mijn kosten
Reviewer icon
Elodie P.(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 03/08/2022 
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Maxxidiscount.com
Op
Hallo mevrouw Porrazzo,

U heeft Tigex fopspenen besteld die wij u keurig hebben geleverd. De fopspenen werden aan u geleverd en u nam vervolgens contact op met onze klantenservice met de mededeling dat u het verkeerde model had besteld.

In dat geval zijn de retourkosten voor rekening van de klant, zoals aangegeven in ons retourbeleid.

Na ontvangst van het geretourneerde product werd onmiddellijk een terugbetaling gedaan.

Vriendelijke groeten
Maxxidiscount.com
1/5
★☆☆☆☆
Zeer teleurgesteld, ik bestelde 1 opblaasbare buzz l'eclair schip voor mijn zoon die plat aankwam. Ik wacht nog steeds op een terugbetaling of een nieuw schip.
Reviewer icon
Delphine S.(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 15/07/2022 
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Maxxidiscount.com
Op
Hallo mevrouw Soulié,

Na uw klacht over onze diensten werd onmiddellijk een nieuwe boei naar uw huis gestuurd.

Vriendelijke groeten
Maxxidiscount.com
1/5
★☆☆☆☆
Het product kwam echt beschadigd
Reviewer icon
Erwin E.(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 11/05/2022 
Vertaalde beoordeling
1/5
★☆☆☆☆
Bestelling fles, karton allemaal gebroken en gescheurd
Reviewer icon
Vanessa S.(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 20/04/2022 
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Maxxidiscount.com
Op
Hallo mevrouw Salmeron,

Dank u voor uw beoordeling.
We hebben echter geen klachtenmail van u. Wij nodigen u uit om contact op te nemen met onze dienst na verkoop die uw klacht zo snel mogelijk zal behandelen.

Met vriendelijke groet
Het team van Maxxidiscount