★★★★★
op 1541 beoordelingen gepubliceerd
Laatste neutrale klantbeoordelingen
20% beloofd op de site maar niet effectief bij de betaling. Jammer.
Een beetje teleurgesteld, ik verwachtte meer sérieux, geen koeltas vervangen door een varkenspaté, levering gepland op dinsdag, aankomst op vrijdag na een telefoontje naar DELPHINE, zeer reactief, niets te zeggen, moraal van het verhaal: de crottins zijn te eten met de stro, allemaal gesmolten, teleurstelling, anders hebben we de filet en de ham geproefd, zeer goed.
Hallo, de producten waren goed verpakt en komen overeen met mijn wensen. Echter, het transport via een privébedrijf is treurig. Ik heb thuis gewacht op de levering. Uiteindelijk, zonder te waarschuwen tijdens dit wachten, ben ik geleverd in een afhaalpunt. Verlies van tijd, aankoop van metrokaartjes... Treurige service en zonder de verwachte vriendelijke uitwisseling.
Niet erg leesbaar.
Zeer teleurgesteld omdat de bestelling op 8 november is geplaatst en het pakket op 16 november is ontvangen, wetende dat het voor een verjaardagsmaaltijd op 14 was... Wat betreft de producten, de schapenkaas is goed maar duur. De koek van de Baskische taart is heerlijk, maar de kersenjam is veel te zoet. Ik heb mijn gewoontes in Itxassou en het is echt niet op niveau. Jammer.
Zeer goede kaas, paté piment espelette mwah mwah ik zoek nog steeds de piment en het is te industrieel, de droge worst piment espelette gemiddelde kwaliteit wat betreft het vlees, mist passie. Correct gesneden charcuterie.
Hallo, het lijkt erop dat u de opmerkingen van uw klanten in uw sectie 'contacteer ons' niet bekijkt. Ik ga me dus herhalen. Bij mijn laatste bestelling die het onderwerp is van deze tevredenheidsenquête, waren er twee potten foie gras, de ene naturel, de andere met piment d'espelette. Ik dacht een product van uitmuntendheid te proeven zoals op uw site vermeld, en wel NEEN, wat een teleurstelling! Deze foie gras was van een vreselijke smaakloosheid, tot het punt dat ik niet echt wist wat ik proefde. Dat is erg jammer, want eerder heb ik 21 maanden gerijpte ham gegeten die uitstekend is. Voor de feestdagen zal ik gewoon terugkeren naar de Bretonse foie gras producenten die me altijd tevreden hebben gesteld. Met vriendelijke groet.
Vanuit het oogpunt van productbenaming had ik graag gewild: 1 - De vermelding van vers product op de verzenddoos zodat het als zodanig door de logistiek (bezorger en afhaalpunt) wordt geïdentificeerd. Dit maakt opslag onder betere omstandigheden mogelijk. 2 - De ham uit het Baskenland die ik heb gekocht is echt erg zout, dit overschaduwt het vlees van goede kwaliteit. Als dit normaal is, had ik gewild dat dit op de productbeschrijving stond. Ik gebruik deze ham om te koken omdat ik het onmogelijk vind om het zo te eten vanwege een te hoog zoutgehalte. 3 - De kaas is top. De kwaliteit is superieur.
Verpest uw kazen niet met piment d'Espelette, het is echt niet lekker.
Een van de 2 hammen is aangekomen met de vacuümverpakking gebroken. Dit is niet erg prettig omdat het je dwingt om het product snel te consumeren.
Ik heb het logo van de koude keten goed gezien, maar ik dacht dat bij het transport van gevoelige goederen de eutectische elementen in de prijs waren inbegrepen! Waarom ontvang je bederfelijke goederen, wat gebeurde met de varkensham, maar niet met de gerookte stukken. Hebben jullie niet de verplichting om op de koude keten te letten?
Een beetje jong en klein, veel vet en heel zout, anders goed verpakt en binnen 5 dagen geleverd dank je kortom voor 40€ 70% tevreden^^
Ik heb besteld, zoals aangegeven op de foto, 3 flessen wijn van het jaar 2017 en helaas heb ik 3 flessen van 2018 ontvangen... zeer teleurgesteld, ik zal nooit meer op hun site bestellen.
De website was niet goed omdat ik het verschil tussen de ontvanger van de goederen en de gefactureerde persoon niet kon maken. Onjuiste telefoonnummers zijn op de bestelling gezet. Mijn bestelling is toen verkeerd geleverd. Een bestelling geplaatst op 13 december is uiteindelijk geleverd op 31 december. Ik was erg teleurgesteld omdat het cadeau niet op tijd voor Kerstmis aankwam.
Aankoop van een ham van 18 maanden en teleurgesteld omdat de smaak vrij 'neutraal' was (ik heb veel fijnere gekend, ik koop 1 tot 2 hammen met bot per jaar) en toch behoorlijk vet. Het is echter de eerste keer dat ik een van 18 maanden neem. Het is onwaarschijnlijk dat ik dit product opnieuw koop.
Niets te zeggen over het product, maar u zou het leveringsbedrijf moeten veranderen. We hadden moeite om te communiceren met het leveringsbedrijf om toegang te krijgen tot het pakket.
Perfect voor een feestcadeau
De site is duidelijk, gemakkelijk te gebruiken, je krijgt zin om te kopen....
Hallo meneer Hackenberg, we zijn sorry dat we niet aan uw verwachtingen hebben voldaan en u niet voldoende hebben geholpen. Weet dat we de meeste van onze bestellingen binnen 48 uur na ontvangst verzenden. Zodra de bestelling aan de vervoerders is overhandigd, hebben we helaas geen controle meer over de levertijd en het gebeurt inderdaad soms dat de termijnen niet worden gerespecteerd. We zijn echt sorry voor uw slechte ervaring en we bieden u een waardebon van 5€ (code: AGUR) aan voor een volgende bestelling met de garantie van een top klantenservice.
Hallo, inderdaad, de kerstperiode is een periode waarin de vervoerders vrij onvoorspelbaar zijn.. Helaas kunnen we daar niet veel aan doen.. We werken met TNT omdat het een van de weinige vervoerders is die zo snelle levering (24u) aanbiedt, essentieel voor onze producten. We werken ook met Chronopost die ook een levering in 24u aanbiedt, in een gekoelde vrachtwagen, maar de prijs is niet hetzelfde, een levering via chronopost kost ons ongeveer 20€ per pakket. De volgende keer kunt u beter voor deze vervoerder kiezen om er zeker van te zijn dat u geen andere problemen heeft.
Bestelling van worst met een product met een houdbaarheidsdatum van 2 dagen na ontvangst van het pakket. We hebben gebeld en vervolgens een e-mail gestuurd, maar tot op heden geen antwoord ontvangen.
Product altijd zo goed, maar bij ontvangst was de hele onderkant van de kaas nat en de korst brokkelde af.... wat het ongeschikt maakte voor consumptie. (transport, verpakking?).... echt teleurgesteld.
Snelle levering binnen 24 uur, echter probleem om het adres te vinden via TNT. Ze hebben niet gebeld terwijl we dat hadden gevraagd omdat ons adres niet gemakkelijk te vinden is. Verander van vervoerder!!! Grote stress omdat het een verjaardagscadeau was! Ook niet gemakkelijk om u telefonisch te bereiken, maar met aandringen lukt het. Aan de andere kant, goede opvolging van de bestelling.
Snelle verzending, maar de doos was beschadigd aangekomen. De ham was echter goed beschermd.
Tweede bestelling en levering blijft medioker (pakket geopend en niet thuis afgeleverd).
Wat de klantenservice betreft, is het niet geweldig, ze antwoorden niet op e-mails, ook niet op de telefoon en voor het bericht dat ik bij de verzenddienst heb achtergelaten, wacht ik nog steeds... Jammer!
Leveringstermijn niet gerespecteerd. 6 dagen in plaats van 1 zoals op de site voorzien, zonder te weten hoe het voedingsproduct is opgeslagen.
Teleurgesteld over de leveringsmethode. De plastic koelpakketten die de kaas vergezellen zijn niet-recyclebaar afval. Dat is zo jammer! Een leveringsservice zoals Chronofresh is zeker beter geschikt voor dit soort producten.
Bestelling niet verzonden naar het afhaalpunt. Fout op het product, de cèpes worst was van schapenmelk. Echter, niets te zeggen over de levertijd, over de versheid. De schapenkaas is zeer goed.
Hallo, een beetje vervelend om de gratis levering voor 50 euro aan te vragen deze ochtend.......Minstens 30 minuten op de site doorgebracht...
Snelle verzending en goede producten. Fout gemaakt en zeer professionele afhandeling!
Ik mis in de winkelmand smaken uit de regio, 4 plakken Bayonne-ham en in de doos met wafels veel kruimels. De kaas is in orde.
Pakket vandaag ontvangen, snelle levering. Aan de andere kant, wat betreft de producten (schapenworst, eekhoorntjesbrood, peper) teleurstellend... De worst zelf laat duidelijk te wensen over qua smaak, het lijkt wel een supermarktworst. Voorheen had ik dezelfde smaken in de Pyreneeën, dat was van een veel hoger niveau vergeleken met dit! Zeer teleurgesteld!
Uw vervoerder is geen bezorger, hij heeft mijn adres niet gevonden. (een eerste keer) ik moest zelf naar het depot gaan om het pakket op te halen.
Geen probleem met de kwaliteit van uw producten behalve de levering die niet bij mijn huis is gedaan maar bij een afhaalpunt met een e-mailbericht dat ik afwezig was terwijl ik er was, slechte wil van de bezorger.
Jammer dat de leveringsvoorwaarden niet worden gerespecteerd; we betalen voor een levering aan huis, maar het pakket wordt niet aan de ontvanger gepresenteerd en rechtstreeks bij een afhaalpunt afgeleverd.
1 : Ik geef een gemiddelde beoordeling omdat ik een andere geschenkpakket heb ontvangen dan ik had besteld.
20 : De producten zijn van kwaliteit; echter, extreem ontevreden over de levering. Men geeft me een afhaalpunt dat mijn bestelling niet heeft. Geen informatie van de vervoerder; Uiteindelijk, de dag daarna, is het de contactpersoon van Agour die me informeert over een ander adres waar ik mijn pakket kan ophalen. Uiteraard hebben de producten (de kazen) geleden onder deze vertraging. Ik zal de ervaring niet herhalen.
- 1
- 2