9.4/10
★★★★★
op 1541 beoordelingen gepubliceerd

Laatste klantbeoordelingen

5 /5
★★★★★

Wonderbaarlijk.

User icon
Elisabeth M.
Op
na aankoop van 05/12/2024
Vertaalde beoordeling
5 /5
★★★★★

De producten zijn heerlijk... gewaardeerd door de persoon aan wie ze zijn gegeven.

User icon
Alexianne E.
Op
na aankoop van 10/12/2024
Vertaalde beoordeling
5 /5
★★★★★

Ik heb een Agour-product besteld voor Kerstmis dat ik helaas niet kon ophalen bij het afhaalpunt. Het huis Agour heeft een spoedlevering gedaan en ik heb mijn pakket op tijd ontvangen. Ik dank hen voor hun sérieux. Ik ben ook zeer tevreden over de kwaliteit van de ham. Ik raad het aan!

User icon
Corinne B.
Op
na aankoop van 09/12/2024
Vertaalde beoordeling
5 /5
★★★★★

Het was voor de Kerstmis van mijn dochters!!!

User icon
Anne-marie F.
Op
na aankoop van 11/12/2024
Vertaalde beoordeling
5 /5
★★★★★

Uitstekende producten om altijd in gedachten te houden. Zeer tevreden.

User icon
Mercedes C.
Op
na aankoop van 18/12/2024
Vertaalde beoordeling
5 /5
★★★★★

Eenvoudige bestelling en levering. Goede informatie over de aankomst van de bestelling.

User icon
Eric J.
Op
na aankoop van 02/12/2024
Vertaalde beoordeling
5 /5
★★★★★

De levering ging snel, de bestelling is eenvoudig op de site, ik raad deze site aan, ik zal weer kaas en charcuterie bestellen.

User icon
Sylvie P.
Op
na aankoop van 18/12/2024
Vertaalde beoordeling
5 /5
★★★★★

Zeer goede producten. Klantenservice zeer aangenaam. Ik raad het aan.

User icon
Didier F.
Op
na aankoop van 07/12/2024
Vertaalde beoordeling
5 /5
★★★★★

Zeer goed.

User icon
Bruno L.
Op
na aankoop van 16/12/2024
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆

Bij 2 bestellingen bij Agour is de keuze van de producten niet gerespecteerd. Na een klacht zijn we terugbetaald voor het product.

User icon
Nadine B.
Op
na aankoop van 16/12/2024
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Maison Agour
Op
Hallo, Bedankt voor uw terugkoppeling. Het spijt ons voor de fouten die zijn opgetreden bij uw bestellingen. We doen altijd ons best om aan uw keuzes te voldoen en aan uw verwachtingen te voldoen. Helaas kan het gebeuren dat een product niet op voorraad is of dat er een menselijke fout optreedt. We zijn blij dat we u snel hebben kunnen terugbetalen, maar we begrijpen dat dit uw teleurstelling niet vervangt. Weet dat we maatregelen hebben genomen om dit soort ongemakken in de toekomst te voorkomen. We hopen dat de ontvangen producten toch aan uw verwachtingen hebben voldaan en dat we de kans krijgen om u volledig tevreden te stellen bij een volgende bestelling. Met vriendelijke groet, Louise, Maison Agour.
5 /5
★★★★★

We hebben genoten, niets op aan te merken, ik denk dat ik binnenkort ga bestellen.

User icon
Laëtitia R.
Op
na aankoop van 05/12/2024
Vertaalde beoordeling
5 /5
★★★★★

Hallo, een uitzonderlijke kwaliteit van de producten, soms een beetje duur maar echt heerlijk. Impeccabele levering.

User icon
Pascal D.
Op
na aankoop van 15/12/2024
Vertaalde beoordeling
2 /5
★★☆☆☆

Snelle levertijd, product aangekomen in goede staat, maar het is de eerste keer dat ik zo'n slechte baskische taart eet, dat is jammer.

User icon
Samuel V.
Op
na aankoop van 16/12/2024
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Maison Agour
Op
Hallo, Bedankt voor uw reactie. We zijn verrast door uw opmerking, omdat onze Basque-taart, ambachtelijk gemaakt volgens een traditioneel recept, gewoonlijk een groot succes heeft bij onze klanten. We zouden graag meer willen weten om uw gevoel beter te begrijpen. Als u ons kunt vertellen wat niet aan uw verwachtingen voldeed, helpt dat ons te controleren of er geen probleem was met deze specifieke partij. We staan tot uw beschikking en hopen de kans te krijgen u volledig tevreden te stellen bij een volgende bestelling. Met vriendelijke groet, Louise, Maison Agour.
5 /5
★★★★★

Uitstekende producten

User icon
Dangoumau C.
Op
na aankoop van 16/12/2024
Vertaalde beoordeling
5 /5
★★★★★

De site is top en uw klantenservice ook

User icon
Jean Christophe L.
Op
na aankoop van 04/12/2024
Vertaalde beoordeling
5 /5
★★★★★

Perfect

User icon
Agata Ida D.
Op
na aankoop van 05/12/2024
Vertaalde beoordeling
5 /5
★★★★★

Super blij met onze bestelling, de Pimençon is zo lekker evenals al uw producten, we zullen zeker aanbevelen! Vrolijk

User icon
Sandrine I.
Op
na aankoop van 15/12/2024
Vertaalde beoordeling
5 /5
★★★★★

Conform en snel

User icon
Francis D.
Op
na aankoop van 15/12/2024
Vertaalde beoordeling
5 /5
★★★★★

Gemakkelijke navigatie

User icon
Christian V.
Op
na aankoop van 02/12/2024
Vertaalde beoordeling
5 /5
★★★★★

Perfecte termijn en inhoud!

User icon
Sylvain O.
Op
na aankoop van 14/12/2024
Vertaalde beoordeling
5 /5
★★★★★

Serieuze zaak en uitstekend product

User icon
Thierry V.
Op
na aankoop van 14/12/2024
Vertaalde beoordeling
5 /5
★★★★★

Uitstekende producten, snelle levering en zeer goed verpakt! Ik beveel ten zeerste aan!!

User icon
Marie-caroline P.
Op
na aankoop van 14/12/2024
Vertaalde beoordeling
5 /5
★★★★★

Zeer zeer goed product, ik keur goed

User icon
Jalal E.
Op
na aankoop van 01/12/2024
Vertaalde beoordeling
5 /5
★★★★★

Alles is zeer goed, inclusief de communicatie

User icon
Ginette H.
Op
na aankoop van 12/12/2024
Vertaalde beoordeling
5 /5
★★★★★

Uitstekend. Ik zal aanbevelen, bovendien snelle en zorgvuldige levering.

User icon
Nadine L.
Op
na aankoop van 12/12/2024
Vertaalde beoordeling
5 /5
★★★★★

Zeer goed

User icon
Yannick L.
Op
na aankoop van 12/12/2024
Vertaalde beoordeling
5 /5
★★★★★

Bestelling snel ontvangen, de producten zijn goed beschermd voor transport.

User icon
Laure C.
Op
na aankoop van 07/12/2024
Vertaalde beoordeling
5 /5
★★★★★

Een onberispelijke service, perfecte kwaliteit voor de levering, goed verpakte producten. Ik beveel aan. Tot snel voor een nieuwe bestelling.

User icon
Nathalie B.
Op
na aankoop van 12/12/2024
Vertaalde beoordeling
4 /5
★★★★☆

Pakket in goede staat ontvangen, maar levering kwam te vroeg aan, terwijl het normaal gesproken voor de kerstweek was gepland!

User icon
Sébastien L.
Op
na aankoop van 11/12/2024
Vertaalde beoordeling
2 /5
★★☆☆☆

Sommige producten (Tomme 3 melk bijvoorbeeld) worden onjuist als op voorraad op de site vermeld. Geen commerciële geste na deze fout.

User icon
Claude C.
Op
na aankoop van 12/12/2024
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Maison Agour
Op
Inderdaad, we hebben een probleem ondervonden met de Tommette 3 melksoorten en hebben de voorraadbreuk niet op tijd voorzien. Sindsdien hebben we deze fout gecorrigeerd en is het product nu als niet beschikbaar op de site aangegeven. Als een commerciële geste hebben we de Tommette 3 melksoorten vervangen door een andere kwaliteitskaas, die in werkelijkheid duurder voor ons is. Deze vervanging is vermeld op de kaart die bij uw bestelling is gevoegd, zoals het onze praktijk is. We hopen dat deze vervanging u toch tevreden heeft gesteld en blijven beschikbaar voor eventuele vragen of verzoeken. Maison Agour.
5 /5
★★★★★

Uitstekende producten (kaas), bestelling snel ontvangen

User icon
Marie P.
Op
na aankoop van 01/12/2024
Vertaalde beoordeling
5 /5
★★★★★

Snelle levering en goed verpakte bestelling

User icon
Cathy P.
Op
na aankoop van 11/12/2024
Vertaalde beoordeling
5 /5
★★★★★

Tevredenheid. Zorgvuldige en snelle levering. De ontvanger was blij. Dank je

User icon
Laetitia R.
Op
na aankoop van 11/12/2024
Vertaalde beoordeling
5 /5
★★★★★

De klantenservice is geweldig, een klein probleem op de site, een telefoontje en alles is opgelost. Het is geweldig. Ik beveel vooral de producten aan die perfect en zeer goed zijn. Tot genoegen. In ieder geval wens ik jullie allemaal fijne feestdagen. Bruno

User icon
Bruno S.
Op
na aankoop van 01/12/2024
Vertaalde beoordeling
4 /5
★★★★☆

Zeer correct

User icon
Luis G.
Op
na aankoop van 01/12/2024
Vertaalde beoordeling
5 /5
★★★★★

Snelle levering, zeer goede producten, uitstekend

User icon
Veronique P.
Op
na aankoop van 10/12/2024
Vertaalde beoordeling
5 /5
★★★★★

Bestelling goed verpakt en geleverd met inachtneming van de verzoeken van de klant. Perfect.

User icon
Philippe M.
Op
na aankoop van 30/11/2024
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆

Nog steeds mijn bestelling niet ontvangen, ik heb telefonisch contact opgenomen, twee keer werd me verteld dat ze zouden kijken waar het probleem lag, nog geen antwoord. voor mijn eerste keer, bravo.

User icon
Pierre F.
Op
na aankoop van 09/12/2024
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Maison Agour
Op
We begrijpen uw frustratie en bieden oprecht onze excuses aan voor deze situatie. We hebben ons best gedaan om het probleem met uw bestelling op te lossen, door herhaaldelijk contact op te nemen met de vervoerder en de voortgang te volgen. Helaas lijkt het, ondanks onze inspanningen, dat omstandigheden buiten onze controle uw levering hebben vertraagd. We verzekeren u dat dit niet representatief is voor onze gebruikelijke service. We blijven tot uw beschikking om een passende oplossing te vinden en danken u voor uw geduld.
5 /5
★★★★★

Ik heb meerdere keren uw kazen besteld en het is altijd met groot plezier dat ik ze ontvang, consumeer en aanbeveel.

User icon
Sylvain C.
Op
na aankoop van 30/11/2024
Vertaalde beoordeling
5 /5
★★★★★

Zeer tevreden met mijn bestelling en een uitstekende leveringsfollow-up!

User icon
Frania K.
Op
na aankoop van 09/12/2024
Vertaalde beoordeling