★★★★★
op 5729 beoordelingen gepubliceerd
Laatste klantbeoordelingen
P0ur het moment hebben we niet geproefd, maar ik wist dat de winkel in Biganos.the presentatie is erg mooi, voor de proeverij heb ik geen twijfel
De chocolaatjes kwamen gebroken aan
Bestelling ontvangen, goed verpakt, geen breuken en redelijk snelle levering.
Perfect
Pakket onvolledig. potten ontbreken
Een chocoladereep kwam gebroken aan en de klantenservice reageerde niet op mijn verzoek.
Ik bestelde een doos + 2 producten voor een totaal van 80,26 EUR. Ten eerste werd de 10% welkomstkorting niet toegepast. Vervolgens zou de doos een donkergekleurde mok bevatten, maar uiteindelijk kreeg ik een rode, die niet zo mooi was en ook gebarsten was. Tot slot, omdat ik meer dan €75 had uitgegeven, zou ik een cadeau ontvangen, maar ik kreeg niets. Ik liet een bericht achter op de site op 05/12/2024, vandaag is het 18/12/2024: geen antwoord. Ik heb geprobeerd de klantenservice te bellen, maar niemand nam op. Kortom, zeer teleurgesteld, ik raad het absoluut niet aan. Ik hoop dat de producten in ieder geval goed zullen zijn...
Zeer goed verpakt
Er ontbrak een artikel in mijn bestelling. Klachtenafdeling gecontacteerd....geen nieuws.... Schade
Mijn bestelling kwam aan met kapotte chocoladeonderdelen en ik kreeg een cadeau van €75. Ik kreeg niets in mijn pakket hoewel ik €77 had uitgegeven. Ik heb een e-mail gestuurd om hen hiervan op de hoogte te stellen, maar ik heb nooit een antwoord ontvangen.
Precies zoals beschreven en een geweldige bezorgservice.
Alles perfect
Ik heb een bestelling geplaatst op de laatste dag van Black Friday. De site was erg traag en ik moest verschillende keren terug om producten in het winkelmandje te leggen en een bestelling te plaatsen ... Bovendien kon ik de optie om mijn bestelling in een winkel te laten bezorgen niet vinden, hoewel de site zei dat dat kon.
Ik ontving het pakket met 2 van de 6 producten die volledig oneetbaar waren, aangezien de honing in de doos gemorst was en de broodstengels in kruimels lagen. Ondanks 2 e-mails en een bericht op uw platform lijkt u doof te blijven voor mijn verzoek om terugbetaling van deze producten en de verzendkosten. Onacceptabel
Bestelling voldeed aan mijn verwachtingen. Mooie, goed gevulde adventskalender.
Er ontbreekt een artikel in mijn bestelling en na twee weken en twee klachtenmails heb ik nog niets gehoord.
Snelle levering voor december! Uitstekende producten
Kalenders passen niet, alle chocolaatjes zijn eraf gevallen. Klantenservice gecontacteerd, commentaar onbeantwoord gelaten. Ik ben teleurgesteld in mijn bestelling
Ik heb de verkeerde bestelling ontvangen. Moeilijk om de klantenservice te bereiken. Ik wacht nog steeds. In het beste geval krijg ik niet alle artikelen die ik heb besteld. Ik ben erg teleurgesteld.
Ik heb een artikel niet kunnen retourneren. Geen antwoord per e-mail.
De 3 chocoladerepen kwamen gebroken aan. Ik stuurde een e-mail naar de klantenservice en ik heb nog steeds niets gehoord. Behoorlijk teleurgesteld.
Sommige pakketten zijn beschadigd aangekomen. Ik wacht op bericht van de klantenservice, die heeft aangeboden om deze artikelen te retourneren.
Ik heb 4 e-mails gestuurd om uit te leggen dat ik chocoladebommen had laten ontploffen met foto's toen ik het pakket opende, maar geen antwoord. 1e en laatste bestelling. Te vermijden.
De groentespreads zijn te vloeibaar en de potjes zijn niet gevuld.
Pakket snel verzonden, zeer goed verpakt. Er hing echter een zeer slechte geur in de doos, we wisten niet of het de doos was of de verpakking van de producten. Desondanks tevreden met mijn bestelling.
Alles was perfect, van bestelling tot levering.
Sav antwoordt niet op twee e-mails. Chocolaatjes kwamen gebroken aan en boodschappentas ruikt muf. Gekocht als cadeau voor Kerstmis.
Alle schappen zijn kapot, dat wil zeggen 5. Ik zou een gourmetcadeau voor een bestelling van meer dan 75 euro in het pakket hebben en ik heb het niet! Klachtmail 10 dagen geleden verstuurd en geen nieuws.
Een product kwam kapot aan, ik heb het gemeld, geen reactie van de service
Perfect zoals gewoonlijk
Perfect
Pakket 10 dagen geleden ontvangen, 1 item ontbreekt, 3 items kapot, geen antwoord op mijn claimformulier, geen antwoord op de e-mail met foto's, hotline zonder antwoord, ik zou het absoluut niet aanraden, erg ongelukkig met mijn slechte ervaring en de stilte van de after-sales service!
Hallo, ik heb een beschadigd pakket ontvangen, ik heb u foto's en een e-mail gestuurd, maar tot op heden is er geen antwoord: "Hallo, ik heb mijn bestelling ontvangen, maar een deel van de inhoud ontbreekt. Hier is mijn bestelnummer: 118310 Ik stuur u foto's: - van de ontvangen inhoud, - van de beschadigde doos, Hier zijn mijn twee ontbrekende artikelen: - witte kokospasta - mirabelle de Lorraine bereiding. Is het mogelijk om de twee ontbrekende artikelen aan te vullen? Of een tegoedbon of terugbetaling voor deze twee artikelen?" gedateerd 10 december! Deze artikelen waren voor een kerstcadeau en ik wacht er nog steeds op! Ik kijk ernaar uit van u te horen, mevrouw THIBAULT
Zeer tevreden met mijn bestelling
Zeer snelle levering, uitstekend verpakt. Zeer goed product
Producten kwamen kapot aan en geen reactie van de klantenservice.
De chocolaatjes zijn gebroken aangekomenės
Ik hou van alles, het is heerlijk en perfect verpakt, het is mijn favoriete snoepje, ik heb alleen nog de popcorn nodig en het wordt een must, bedankt voor mijn mooie bestelling.
Ik heb een e-mail gestuurd naar de klantenservice en ze hebben nooit geantwoord. Twee van de artikelen die ik had besteld, zijn kapot aangekomen.
Goede producten