★★★★★
op 5069 beoordelingen gepubliceerd
Laatste klantbeoordelingen
De 3 chocoladerepen kwamen gebroken aan. Ik stuurde een e-mail naar de klantenservice en ik heb nog steeds niets gehoord. Behoorlijk teleurgesteld.
Sommige pakketten zijn beschadigd aangekomen. Ik wacht op bericht van de klantenservice, die heeft aangeboden om deze artikelen te retourneren.
Ik heb 4 e-mails gestuurd om uit te leggen dat ik chocoladebommen had laten ontploffen met foto's toen ik het pakket opende, maar geen antwoord. 1e en laatste bestelling. Te vermijden.
De groentespreads zijn te vloeibaar en de potjes zijn niet gevuld.
Pakket snel verzonden, zeer goed verpakt. Er hing echter een zeer slechte geur in de doos, we wisten niet of het de doos was of de verpakking van de producten. Desondanks tevreden met mijn bestelling.
Alles was perfect, van bestelling tot levering.
Sav antwoordt niet op twee e-mails. Chocolaatjes kwamen gebroken aan en boodschappentas ruikt muf. Gekocht als cadeau voor Kerstmis.
Alle schappen zijn kapot, dat wil zeggen 5. Ik zou een gourmetcadeau voor een bestelling van meer dan 75 euro in het pakket hebben en ik heb het niet! Klachtmail 10 dagen geleden verstuurd en geen nieuws.
Een product kwam kapot aan, ik heb het gemeld, geen reactie van de service
Perfect zoals gewoonlijk
Perfect
Pakket 10 dagen geleden ontvangen, 1 item ontbreekt, 3 items kapot, geen antwoord op mijn claimformulier, geen antwoord op de e-mail met foto's, hotline zonder antwoord, ik zou het absoluut niet aanraden, erg ongelukkig met mijn slechte ervaring en de stilte van de after-sales service!
Hallo, ik heb een beschadigd pakket ontvangen, ik heb u foto's en een e-mail gestuurd, maar tot op heden is er geen antwoord: "Hallo, ik heb mijn bestelling ontvangen, maar een deel van de inhoud ontbreekt. Hier is mijn bestelnummer: 118310 Ik stuur u foto's: - van de ontvangen inhoud, - van de beschadigde doos, Hier zijn mijn twee ontbrekende artikelen: - witte kokospasta - mirabelle de Lorraine bereiding. Is het mogelijk om de twee ontbrekende artikelen aan te vullen? Of een tegoedbon of terugbetaling voor deze twee artikelen?" gedateerd 10 december! Deze artikelen waren voor een kerstcadeau en ik wacht er nog steeds op! Ik kijk ernaar uit van u te horen, mevrouw THIBAULT
Zeer tevreden met mijn bestelling
Zeer snelle levering, uitstekend verpakt. Zeer goed product
Producten kwamen kapot aan en geen reactie van de klantenservice.
De chocolaatjes zijn gebroken aangekomenės
Ik hou van alles, het is heerlijk en perfect verpakt, het is mijn favoriete snoepje, ik heb alleen nog de popcorn nodig en het wordt een must, bedankt voor mijn mooie bestelling.
Ik heb een e-mail gestuurd naar de klantenservice en ze hebben nooit geantwoord. Twee van de artikelen die ik had besteld, zijn kapot aangekomen.
Goede producten
Snel, volledige bestelling
Hallo, tevreden met mijn bestelling. Een product was echter beschadigd tijdens het transport. Ik heb een e-mail gestuurd en nooit een antwoord ontvangen.
Perfect
Serieuze site, kwaliteitsproducten voor fijnproevers
Producten van goede kwaliteit, prachtig gedecoreerde chocolaatjes om cadeau te geven voor de feestdagen
Hallo, ik heb mijn bestelling geplaatst op 02/12 en een van de potten was open en een deel van de vloeistof lekte in de doos, waardoor een kartonnen geschenkdoos beschadigd raakte. Ik heb nog steeds geen feedback gekregen van de dienst na verkoop ondanks het dossier dat ik met een foto heb opgestuurd.
Fijn
Ik ben niet teleurgesteld in mijn bestelling en ik ben onder de indruk van de manier waarop de chocolaatjes en potjes verpakt zijn, dat heb ik nog nooit ergens anders gezien. Ik zal niet aarzelen om opnieuw te bestellen 🤗
Si0e web inaccessible pendant le black friday.produit arrivé abimé
Ik heb 4 e-mails gestuurd omdat twee van de baba's slecht verzegeld zijn aangekomen en ik nog geen antwoord heb gehad. Dit zijn kerstcadeaus.
Misschien kunnen we een verrassingsproduct ontvangen als we een grote bestelling plaatsen.
Top
Blij met de producten en de levering. Alles was goed met mij!
Item al geopend, claim onbeantwoord
De gift wordt zeer gewaardeerd
Bestelling geplaatst op 29 november, ontvangen in minder dan een week op 6 december ondanks de aangekondigde langere levertijden. Onaangename verrassing toen ik het pakket opende, was een item gebroken (deze dingen gebeuren). Ik stuurde een e-mail naar de klantenservice op 7 december, maar geen antwoord. Ik nam opnieuw contact op met de klantenservice op 14 december en tot op heden is er geen nieuws. De klantenservice bestaat niet.
Zeer lange verzending!!!
Bestelling niet compleet. 2 herinneringsmails nog steeds onbeantwoord. Onbereikbaar per telefoon.
Schitterend product, goed beschermd bij aankomst. Zeer tevreden met mijn aankoop
Zeer goed product dat ik aanbeveel