★★★★★
op 5069 beoordelingen gepubliceerd
Laatste klantbeoordelingen
Late levering (2 tot 3 dagen). Voor de rest is het pakket onbeschadigd aangekomen.
Hallo, uw producten zijn erg goed, maar de levering is betreurenswaardig en erg traag!
Zeer goede verpakking, dus geen breuk. Het was perfect en het pakket werd snel ontvangen.
We kunnen niet wachten om het te proeven... Nogmaals bedankt Lc
Het pakket werd goed ontvangen binnen de normale levertijd, en deze keer was het goed verpakt, zonder open of gebroken potjes. Ik denk dat het feit dat de naam van de persoon die verantwoordelijk is voor de verpakking op het pakket wordt vermeld, zodat hij indien nodig kan worden geïdentificeerd, ervoor heeft gezorgd dat de verpakking nu veel nauwkeuriger is dan vroeger.
Ik had een zeer gemengde ervaring omdat ik het pakket van iemand anders heb ontvangen. Na talloze telefoontjes naar de klantenservice (die moeilijk te bereiken was), ontving ik mijn pakket toch 2,5 week na het plaatsen van mijn bestelling (ik dacht echt dat ik het niet op tijd zou krijgen). De producten waren zeer goed verpakt. In tegenstelling tot wat de website zegt, kreeg ik geen "gastronomische verrassing" ondanks dat ik meer dan 75 euro had uitgegeven!
De bestelling was onvolledig en er ontbraken 6 producten. Het duurde verschillende herinneringen voordat de rest werd verzonden. De producten waren relatiegeschenken en de ontbrekende artikelen arriveerden net op tijd voor de distributie, wat stressvol was.
Ik ontving een beschadigd pakket, gebroken chocolade toen ik het als cadeau moest geven en geen reactie van de klantenservice. Ik was teleurgesteld en moest mijn cadeau veranderen .....
Ras
Onmogelijk om bezorging in de winkel te kiezen. Ik moest betalen voor bezorging.
Fijn
De verzending duurde erg lang.
3 van de pralines die ik gekocht had, kwamen gebroken aan, waardoor ze onmogelijk cadeau gegeven konden worden. Ik heb ongeveer tien dagen geleden per e-mail contact opgenomen met de klantenservice, maar ik kreeg geen antwoord.
Een cadeau voor aankopen van £75 of meer. Ik wacht nog steeds op het cadeau. En ik wacht nog steeds op iemand die mijn e-mail beantwoordt. Kortom, ik wacht
Ik heb jullie 3 keer gecontacteerd (3 e-mails) voor een defect artikel dat in het pakket morste en nooit een antwoord van jullie, wat een schande!
Zeer eenvoudige en effectieve aankoop.
Perfecte verpakking, heerlijke producten. Heel erg bedankt!
Zeer teleurgesteld, online aankoop, 2 kapotte pakketten van de 3! Ik stuurde een e-mail met foto's zoals gevraagd! Deze werd gelezen, maar geen reactie van jullie voor een retourzending of terugbetaling.
Ik hou van
Zeer ontevreden omdat mijn klacht verstuurd op 03/12/2024 vandaag, 18/12/2024, nog steeds niet beantwoord is. Klantenservice is nihil Producten zijn verstuurd met schade aan de verpakking terwijl ze bedoeld waren als kerstcadeau! Omdat het onmogelijk was om ze in de winkel te verkopen, gaf de balie van Mathilde er de voorkeur aan om ze terug te sturen.
P0ur het moment hebben we niet geproefd, maar ik wist dat de winkel in Biganos.the presentatie is erg mooi, voor de proeverij heb ik geen twijfel
De chocolaatjes kwamen gebroken aan
Bestelling ontvangen, goed verpakt, geen breuken en redelijk snelle levering.
Perfect
Pakket onvolledig. potten ontbreken
Een chocoladereep kwam gebroken aan en de klantenservice reageerde niet op mijn verzoek.
Ik bestelde een doos + 2 producten voor een totaal van 80,26 EUR. Ten eerste werd de 10% welkomstkorting niet toegepast. Vervolgens zou de doos een donkergekleurde mok bevatten, maar uiteindelijk kreeg ik een rode, die niet zo mooi was en ook gebarsten was. Tot slot, omdat ik meer dan €75 had uitgegeven, zou ik een cadeau ontvangen, maar ik kreeg niets. Ik liet een bericht achter op de site op 05/12/2024, vandaag is het 18/12/2024: geen antwoord. Ik heb geprobeerd de klantenservice te bellen, maar niemand nam op. Kortom, zeer teleurgesteld, ik raad het absoluut niet aan. Ik hoop dat de producten in ieder geval goed zullen zijn...
Zeer goed verpakt
Er ontbrak een artikel in mijn bestelling. Klachtenafdeling gecontacteerd....geen nieuws.... Schade
Mijn bestelling kwam aan met kapotte chocoladeonderdelen en ik kreeg een cadeau van €75. Ik kreeg niets in mijn pakket hoewel ik €77 had uitgegeven. Ik heb een e-mail gestuurd om hen hiervan op de hoogte te stellen, maar ik heb nooit een antwoord ontvangen.
Precies zoals beschreven en een geweldige bezorgservice.
Alles perfect
Ik heb een bestelling geplaatst op de laatste dag van Black Friday. De site was erg traag en ik moest verschillende keren terug om producten in het winkelmandje te leggen en een bestelling te plaatsen ... Bovendien kon ik de optie om mijn bestelling in een winkel te laten bezorgen niet vinden, hoewel de site zei dat dat kon.
Ik ontving het pakket met 2 van de 6 producten die volledig oneetbaar waren, aangezien de honing in de doos gemorst was en de broodstengels in kruimels lagen. Ondanks 2 e-mails en een bericht op uw platform lijkt u doof te blijven voor mijn verzoek om terugbetaling van deze producten en de verzendkosten. Onacceptabel
Bestelling voldeed aan mijn verwachtingen. Mooie, goed gevulde adventskalender.
Er ontbreekt een artikel in mijn bestelling en na twee weken en twee klachtenmails heb ik nog niets gehoord.
Snelle levering voor december! Uitstekende producten
Kalenders passen niet, alle chocolaatjes zijn eraf gevallen. Klantenservice gecontacteerd, commentaar onbeantwoord gelaten. Ik ben teleurgesteld in mijn bestelling
Ik heb de verkeerde bestelling ontvangen. Moeilijk om de klantenservice te bereiken. Ik wacht nog steeds. In het beste geval krijg ik niet alle artikelen die ik heb besteld. Ik ben erg teleurgesteld.
Ik heb een artikel niet kunnen retourneren. Geen antwoord per e-mail.