9.2/10
★★★★★
op 4749 beoordelingen gepubliceerd

Laatste klantbeoordelingen

5 /5
★★★★★
Todo perfecto entrega rápida y bien embalado gracias
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 27/11/2020
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆
Mooie producten, maar ik had een fout gemaakt in mijn bestelling en de klantenservice nam niet contact met me op.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 03/12/2020
Vertaalde beoordeling
5 /5
★★★★★
Bestelling zeer snel ontvangen. Zeer goede producten
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 30/11/2020
Vertaalde beoordeling
5 /5
★★★★★
Zeer goede producten, maar een beetje duur zonder de jaarlijkse korting.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 04/12/2020
Vertaalde beoordeling
5 /5
★★★★★
Zeer goed verpakt
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 02/12/2020
Vertaalde beoordeling
5 /5
★★★★★
Het pakket werd snel verzonden en de goederen waren goed verpakt. Ik heb mijn bestellingen altijd ontvangen (3). Het is jammer dat er geen "klantenkaart" wordt aangeboden om kortingen te krijgen als je een "trouwe klant" bent.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 03/12/2020
Vertaalde beoordeling
5 /5
★★★★★
Zeer goed, snelle levering en heerlijke inhoud, perfect voor onder de boom en in de adventskalender!
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 23/11/2020
Vertaalde beoordeling
5 /5
★★★★★
Snelle, goed verpakte levering
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 30/11/2020
Vertaalde beoordeling
5 /5
★★★★★
Zeer goed verpakt
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 29/11/2020
Vertaalde beoordeling
5 /5
★★★★★
De levering was snel en alles was goed verpakt.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 27/11/2020
Vertaalde beoordeling
4 /5
★★★★☆
Goed verpakt pakketje met een extra kleine verrassing. Ik vind de kalender op de voorkant erg mooi. Aan de andere kant, niet veel informatie over de tracking van het pakket (geen voor 1 week als gevolg van een bug).
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 22/11/2020
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Ik heb mijn bestelling niet volledig ontvangen. Ik mis 3 artikelen. Ik heb een e-mail gestuurd om te klagen, maar ik heb nog niets terug ontvangen.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 04/12/2020
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Le Comptoir de Mathilde
Op
Hallo mevrouw Vassort, Allereerst spijt het ons heel erg van deze fout bij de voorbereiding van onze bezorgservice! We besteden veel zorg aan de voorbereiding van al uw bestellingen, maar helaas zijn onze handjes en oogjes niet onfeilbaar.
We doen ons uiterste best om zo snel mogelijk te reageren op je verzoeken en telefoontjes. Als je geen antwoord krijgt aan de telefoon (eindeloos gerinkel), betekent dit dat onze medewerker al aan de telefoon is. Als onze klantenservice je e-mail ontvangt, zullen ze voorstellen om je delicatessen terug te sturen en zullen ze je e-mail met zorg en aandacht behandelen.
Nogmaals onze excuses voor de langere verwerkingstijden in deze tijd van het jaar. Nog een fijne dag en een heerlijke feestdagen! Het Comptoir de Mathilde team
1 /5
★☆☆☆☆
Probleem met levering, 2 van de 5 producten beschadigd, nog steeds geen nieuws van de klantenservice 8 dagen nadat het probleem werd gemeld.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 26/11/2020
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Le Comptoir de Mathilde
Op
Hallo mevrouw PIERROT, Allereerst willen we onze excuses aanbieden voor de schade aan uw bestelling! We proberen elk product zo goed mogelijk te verpakken om breuk te voorkomen, maar de gevaren van transport kunnen soms voor verrassingen zorgen. We doen ons uiterste best om zo snel mogelijk te reageren op je verzoeken en telefoontjes. Als je geen antwoord krijgt aan de telefoon (die eindeloos overgaat), betekent dit dat onze medewerker al aan de telefoon is. Wanneer onze klantenservice je e-mail ontvangt, zullen ze voorstellen om je delicatessen terug te sturen en zullen ze je e-mail met zorg en aandacht behandelen.
Nogmaals onze excuses voor de langere verwerkingstijden in deze tijd van het jaar. Nog een fijne dag en een heerlijke feestdagen! Het Comptoir de Mathilde team
1 /5
★☆☆☆☆
Slechtste klantenservice die ik ooit heb gezien. Ik heb online gewinkeld. Ik heb maar de helft van de producten ontvangen. Ik heb geprobeerd contact op te nemen met de klantenservice via e-mail, maar kreeg geen antwoord. Telefonisch zijn ze altijd in gesprek of het internet werkt niet. Ik heb om terugbetaling gevraagd... Ze gaven geen commentaar. Ze zeiden dat er een andere doos was en ze gaven me een trackingnummer. Na controle bij de post bleek dat het trackingnummer voor een colis was die in voorbereiding was om te verzenden en dat was alles wat ik kon krijgen. Ze weigerden te helpen en gingen gewoon naar de post. Ik verlies tijd, verlies producten die ik nodig had voor speciale gelegenheden, ik verlies mijn geld. Waarom zou zo'n groot merk met producten van hoge kwaliteit zijn klanten zo mishandelen? Na 14 dagen gedoe is het probleem nog steeds niet opgelost. Zeer ontevreden over de klantenservice. FR: De slechtste klantenservice die ik ooit heb gezien. Ik heb online gewinkeld. Ik heb maar de helft van de producten ontvangen. Ik heb geprobeerd contact op te nemen met de klantenservice via e-mail en kreeg geen antwoord. Telefonisch zijn ze altijd in gesprek of het internet werkt niet. Ik vroeg om een terugbetaling ... Ze gaven geen commentaar. Ze zeiden dat er een andere doos was en gaven me een trackingnummer. Na navraag bij het postkantoor bleek dat het trackingnummer voor een pakket is dat wordt klaargemaakt om te worden verzonden en dat is alles wat ik kon krijgen. Ze weigerden te helpen, ga maar naar het postkantoor. Ik verlies tijd, ik verlies producten die ik nodig had voor speciale gelegenheden, ik verlies mijn geld. Waarom zou zo'n geweldig merk met producten van hoge kwaliteit zijn klanten zo mishandelen? Het probleem houdt aan na 14 dagen gedoe. Uitermate ontevreden over de klantenservice.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 26/11/2020
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Le Comptoir de Mathilde
Op
Hallo, de klantenservice heeft het momenteel erg druk. We doen er alles aan om zo snel mogelijk te reageren op je verzoeken en telefoontjes. Als u geen antwoord krijgt via de telefoon (eindeloos gerinkel), betekent dit dat onze medewerker al aan de telefoon is. Om uw vragen te beantwoorden, hebt u persoonlijk contact opgenomen met de medewerkers van ons bedrijf en onze communicatieafdeling heeft u in haar vrije tijd geantwoord met antwoorden over dit derde pakket dat niet is ontvangen. Er is gemeld dat het derde pakket wordt afgeleverd en daarom kunnen we geen verdere actie ondernemen.
Zodra uw bestelling is verzonden, wordt deze beheerd door La Poste, en ondanks onze inspanningen zijn we zeer beperkt in wat we kunnen doen. De afgelopen weken werd La Poste geconfronteerd met een uitzonderlijke situatie, en dit is ook de reden waarom de levering van uw pakketten langer kan duren, de antwoorden langer zijn en de tracking minder nauwkeurig is. Uw klacht bij PayPal zorgt ervoor dat uw bestelling veilig wordt afgehandeld, en u zult snel een terugbetaling ontvangen als uw pakket nog steeds niet is geleverd.
We verontschuldigen ons oprecht voor dit ongemak, en doen ons uiterste best om elk verzoek zo snel mogelijk op te lossen. Nog een fijne dag en een fijne feestdagen, Het Comptoir de Mathilde team
3 /5
★★★☆☆
De verpakking van een doos chocolade die kapot moet, is gescheurd. Het is niet erg leuk om het in deze staat cadeau te geven.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 28/11/2020
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Bestelling arriveerde beschadigd bij mij thuis. Een gebroken fles olie beschadigde een deel van mijn bestelling. Ik wacht al 1 week op antwoord op mijn e-mails.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 28/11/2020
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Le Comptoir de Mathilde
Op
Hallo meneer CAUSSE, Allereerst wil ik zeggen dat het ons erg spijt dat het product beschadigd was toen we uw bestelling ontvingen! We proberen elk product zo goed mogelijk te verpakken om breuk te voorkomen, maar de risico's van transport kunnen soms voor verrassingen zorgen. We doen ons uiterste best om zo snel mogelijk te reageren op uw verzoeken en telefoontjes. Als u geen antwoord krijgt aan de telefoon (eindeloos gerinkel), betekent dit dat onze medewerker al aan het bellen is. Wanneer onze klantenservice uw e-mail ontvangt, zal zij u aanbieden om uw lekkernijen naar u terug te sturen. Nog een fijne dag en een heerlijke feestdagen! Het Comptoir de Mathilde team
4 /5
★★★★☆
Snelle en correcte levering
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 22/11/2020
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Ik ben al klant bij Mathilde sinds mijn eerste bezoek aan de winkel in Martiques. Ik woon in de Hoge Alpen en ik ging altijd naar de winkel als ik mijn familie bezocht om persoonlijke aankopen en cadeautjes te doen. Helaas kon ik dit jaar niet gaan vanwege de gezondheidsomstandigheden! Dus plaatste ik een bestelling rechtstreeks op de site. De levering was snel. Er was alleen één product dat lekte en slecht verzegeld was, wat kan gebeuren, begrijp ik. Ik heb dus verschillende keren geprobeerd te bellen, maar kreeg nooit antwoord! Dus ik stuurde een e-mail naar de klantenservice en het is nu 10 dagen geleden en er is ook geen antwoord gekomen! Bovendien, een paar dagen na het gebruik van een ander item (mix van 4 paprika's en bessen) werkt het apparaat niet meer aan de zoutkant! Ik begrijp dat er soms problemen kunnen zijn met bepaalde producten, maar geen antwoord krijgen heeft me echt teleurgesteld, vooral omdat mijn bestelling voor 164,50 euro is!!!! Als niemand binnen een paar dagen contact met me opneemt, zijn ze een klant kwijt en zal ik geen reclame voor ze maken!
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 22/11/2020
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Le Comptoir de Mathilde
Op
Hallo mevrouw Blanc, Allereerst spijt het ons echt dat het product beschadigd was toen we uw bestelling ontvingen en toen u onze molen gebruikte!
We doen ons uiterste best om zo snel mogelijk te reageren op uw verzoeken en telefoontjes. Als je geen antwoord krijgt aan de telefoon (eindeloos gerinkel), betekent dit dat onze medewerker al aan de telefoon is.
Zodra onze klantendienst uw e-mail heeft ontvangen, zal zij u voorstellen om uw lekkernijen terug te sturen. Nog een fijne dag en een heerlijke feestdagen! Het Comptoir de Mathilde team
5 /5
★★★★★
Super! Het enige probleem was dat het potje armagnac cannelés had gelekt (een defect in de sluiting van het potje), maar het werd vervangen na een e-mailwisseling met de klantenservice.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 26/11/2020
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Beschadigde goederen
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 30/11/2020
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Le Comptoir de Mathilde
Op
Hallo mevrouw TIOLLIER, Het spijt ons zeer te horen over de staat van uw delicatessen toen ze werden bezorgd. La Poste heeft net personeel en middelen aangeworven om de leveringen op tijd uit te voeren, en dit kan een impact hebben op uw pakketten en producten (en op de kwaliteit van onze leveringen).
Als uw delicatessen beschadigd zijn, aarzel dan niet om naar onze klantenservice te schrijven zodat zij u nieuwe delicatessen kunnen sturen. Nog een fijne dag en een fijne feestdagen! Het team van Comptoir de Mathilde
5 /5
★★★★★
Bestelling zeer snel ontvangen. zeer goed verpakt. producten even goed als altijd
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 08/11/2020
Vertaalde beoordeling
4 /5
★★★★☆
Heel gemakkelijk om te vinden wat ik zocht. En levering naar het Verenigd Koninkrijk in 3 werkdagen. De grote potten waren echter niet beschikbaar en ik moest de Franse site gebruiken omdat het onmogelijk was om op de Britse site te betalen.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 28/11/2020
Vertaalde beoordeling
4 /5
★★★★☆
Gemakkelijk te navigeren en snelle levering. We hadden iets meer keuze verwacht, jammer.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 13/11/2020
Vertaalde beoordeling
5 /5
★★★★★
Snelle, goed verpakte levering!
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 21/11/2020
Vertaalde beoordeling
5 /5
★★★★★
Hallo, ik ben erg blij met de site en het volgen van de bestelling.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 28/11/2020
Vertaalde beoordeling
5 /5
★★★★★
Het pakket was zeer goed verpakt en de producten zijn van uitstekende kwaliteit. Ik ben er erg blij mee.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 28/11/2020
Vertaalde beoordeling
5 /5
★★★★★
Ik werd niet teleurgesteld door de snelle, goed verpakte levering en de zeer goed ontworpen website. Ik raad deze site ten zeerste aan.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 20/11/2020
Vertaalde beoordeling
5 /5
★★★★★
Ik ben altijd blij met de kwaliteit en de heerlijkheid van de producten! Veel leuke cadeau-ideeën die altijd een plezier zijn!
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 26/11/2020
Vertaalde beoordeling
5 /5
★★★★★
Bestelling meteen klaargemaakt Kwam 48 uur later aan zoals verwacht Goed verpakt Perfect....merci
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 30/11/2020
Vertaalde beoordeling
5 /5
★★★★★
Altijd een heel goed product, en een zeer aangename verrassing wat betreft de verpakking, die heel goed is gedaan om problemen te voorkomen.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 24/11/2020
Vertaalde beoordeling