/10
★★★★★
op 21879 beoordelingen gepubliceerd
★★★★★
op 21879 beoordelingen gepubliceerd
Laatste negatieve klantbeoordelingen
1
/5
★☆☆☆☆
Bestelling ontvangen van actieve kool met een niet-conforme gewicht. 97g in plaats van 100g. De klantenservice doet alsof ze het niet horen. Ik raad deze site ten zeerste af
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 13/06/2019
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Herboristerie du Valmont
Op
Mijnheer, Ik bevestig u het antwoord dat u van onze klantenservice heeft ontvangen, alleen goedgekeurde en gecertificeerde weegschalen (deze worden regelmatig gecontroleerd) kunnen u een exact gewicht tot op de gram geven (waarover wij uiteraard beschikken). Na controle hebben we geen problemen met dit product vastgesteld. Als u aan uw kant niet over dit soort apparatuur beschikt, kunt u de nauwkeurigheid van het gewicht dat u heeft gemeten niet garanderen. Op basis van deze objectieve elementen betwisten wij uw beweringen. Wij zijn een serieus bedrijf dat om onze klanten geeft en spelen niet met dit soort dingen. Met vriendelijke groet, Benoit
1
/5
★☆☆☆☆
Pakket beschadigd met verf.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 31/05/2019
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Herboristerie du Valmont
Op
Hallo, Wij betreuren deze 'vervuiling' die inherent is aan colissimo. Wij bevestigen dat we uw foto's goed hebben ontvangen. Catherine van de klantenservice is verantwoordelijk voor uw dossier en doet het nodige zo snel mogelijk. Met vriendelijke groet, Benoit.
1
/5
★☆☆☆☆
Ik heb mijn bestelling nog steeds niet, na 1 week, dit komt doordat de afhaalwinkel voor mijn pakket definitief gesloten is en de post het niet logisch vindt om het pakket uit hun circuit te halen... ik wacht nog steeds om dit allemaal te proeven!!
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 01/06/2019
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Herboristerie du Valmont
Op
Hallo, Wij betreuren deze vertraging van de Post. Het lijkt erop dat u uiteindelijk uw pakket heeft ontvangen op 11/06. Aarzel niet om contact op te nemen met onze klantenservice indien nodig op 03 66 89 04 29. Met vriendelijke groet, Benoit. DATA STAPPEN dinsdag 11 juni Uw pakket is geleverd. vrijdag 7 juni Uw pakket is beschikbaar in uw postbus. vrijdag 7 juni Uw pakket is op de afleverlocatie die uw adres bedient. We bereiden het voor om het te leveren. donderdag 6 juni Uw pakket kon op deze dag niet worden geleverd op uw afhaalpunt. Het zal zo snel mogelijk opnieuw worden geleverd. donderdag 6 juni Uw pakket is op de afleverlocatie die uw adres bedient. We bereiden het voor om het te leveren. woensdag 5 juni Uw pakket kon op deze dag niet worden geleverd op uw afhaalpunt. Het zal zo snel mogelijk opnieuw worden geleverd. woensdag 5 juni Uw pakket is op de afleverlocatie die uw adres bedient. We bereiden het voor om het te leveren. dinsdag 4 juni Uw pakket is in transit op onze logistieke platforms om zo snel mogelijk aan u te worden geleverd. maandag 3 juni Uw Colissimo zal binnenkort aan ons worden toevertrouwd! Het wordt momenteel voorbereid bij uw verzender. Als u vragen heeft, kunt u contact opnemen met uw verzender of zijn klantenservice.
1
/5
★☆☆☆☆
Nul
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 21/05/2019
Vertaalde beoordeling
1
/5
★☆☆☆☆
Snelle levering en conform de bestelling. Pakket zeer goed verpakt
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 17/05/2019
Vertaalde beoordeling
1
/5
★☆☆☆☆
Bestelling geplaatst op 11/05, geen e-mail om me te waarschuwen of het pakket bij het afhaalpunt is aangekomen.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 11/05/2019
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Herboristerie du Valmont
Op
Hallo, Wij bieden onze excuses aan voor dit transportprobleem dat volledig buiten onze wil ligt. Catherine heeft u een bericht op uw voicemail achtergelaten, zij heeft een klacht ingediend bij Mondial Relay. Zij neemt snel contact met u op. In de tussentijd kunt u gerust contact met ons opnemen op 03 66 89 04 29. Met vriendelijke groet, Benoit.
1
/5
★☆☆☆☆
Ik heb mijn bestelling niet ontvangen.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 06/05/2019
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Herboristerie du Valmont
Op
Hallo, Uw pakket is beschikbaar op het afhaalpunt sinds 11/05 volgens de e-mails die door Mondial Relay zijn verzonden. Aarzel niet om contact op te nemen met onze klantenservice indien nodig. Met vriendelijke groet, Benoit
1
/5
★☆☆☆☆
Ik ben zeer ontevreden. Ik heb gekozen voor levering per colissimo door meer te betalen en het pakket heeft 5 dagen nodig gehad om aan te komen ******** ****** **********
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 06/05/2019
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Herboristerie du Valmont
Op
Hallo, Wij vragen u om ons te verontschuldigen voor dit transportprobleem dat volledig buiten onze wil ligt. Aarzel niet om contact op te nemen met onze klantenservice indien nodig. Met vriendelijke groet, Benoit
1
/5
★☆☆☆☆
Zeer teleurgesteld over mijn bestelling. Het is helemaal niet de thee die ik had besteld.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 03/05/2019
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Herboristerie du Valmont
Op
Hallo, U heeft de volgende referentie besteld: Pu-Erh Tea Yunnan - Blad - de Afslankthee. Is dit niet wat u heeft ontvangen? In afwachting van uw antwoord, Met vriendelijke groet, Benoit
1
/5
★☆☆☆☆
Bestelling van 27 april nog niet ontvangen op 6 mei, dus 10 dagen. Ik heb op andere sites dezelfde dag bestellingen gedaan, de producten zijn 4 dagen en 3 dagen geleden ontvangen. Bestelling verloren? Pakket verloren? Te lange wachttijd. Jammer!
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 27/04/2019
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Herboristerie du Valmont
Op
Hallo, het lijkt inderdaad een probleem met Colissimo te zijn (pakket verloren). Een ander pakket wordt naar u teruggestuurd. We verontschuldigen ons voor dit transportprobleem. Met vriendelijke groet, Benoit
1
/5
★☆☆☆☆
Bestelling niet ontvangen
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 07/04/2019
Vertaalde beoordeling
1
/5
★☆☆☆☆
Pakket niet thuis geleverd terwijl ik ervoor betaald heb. Het is doorgestuurd naar een afhaalpunt. Hetzelfde als bij andere bedrijven, de levering is rampzalig.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 26/02/2019
Vertaalde beoordeling
1
/5
★☆☆☆☆
Houdt de levertijd niet aan (8 dagen in plaats van 3).
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 05/02/2019
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Herboristerie du Valmont
Op
Hallo, De aangegeven levertijd bij het kiezen van de vervoerder is tussen de 3 en 5 dagen. Uw bestelling is geplaatst op 05/02 en we hebben deze op 06/02 aan Mondial Relay gegeven. Het was beschikbaar op het afhaalpunt op 12/01 (e-mail verzonden op 12/01). Deze termijn komt overeen met de aangekondigde termijnen, namelijk 4 werkdagen (de 2 dagen van het weekend niet meegerekend). U heeft uw pakket op 15/02 opgehaald, dus 3 dagen na beschikbaarstelling. Met vriendelijke groet, Benoit.
1
/5
★☆☆☆☆
Zeer slechte ervaring die ik voor mij niet wil herhalen
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 28/01/2019
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Herboristerie du Valmont
Op
Geachte heer, Wij bieden onze excuses aan voor deze vertraging in de levering die volledig buiten onze wil ligt. U heeft uw bestelling geplaatst op 28/01 en wij hebben deze op 29/01 aan Colissimo overhandigd. De weersomstandigheden (sneeuw) hebben helaas verschillende van onze zendingen vertraagd. Dit is wat we kunnen zien op uw pakket tracking: 04/02/2019 Uw pakket kon op deze dag niet worden geleverd, omdat het gekozen afhaalpunt gesloten was. Het zal zo snel mogelijk opnieuw worden geleverd. DISTRIBUTIECENTRUM PARIJS 14 04/02/2019 Uw pakket is in voorbereiding voor levering. DISTRIBUTIECENTRUM PARIJS 14 02/02/2019 Uw pakket is aangekomen op zijn distributiepunt DISTRIBUTIECENTRUM PARIJS 14 01/02/2019 Uw pakket is onderweg. Colis Platform 30/01/2019 Uw pakket is in behandeling door La Poste, het is onderweg. Colis Site 59 29/01/2019 Uw pakket is klaar voor verzending, het zal aan La Poste worden overhandigd. Aarzel niet om contact op te nemen met onze klantenservice als uw pakket niet binnen enkele dagen aankomt (https://www.herboristerieduvalmont.com/contactez-nous). Met vriendelijke groet, Benoit
1
/5
★☆☆☆☆
Geen serieuze ordertracking, ik ben nog steeds niet geïnformeerd over de aankomst van mijn bestelling, die ik dus nog steeds niet heb. Kortom, niet serieus!
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 15/01/2019
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Herboristerie du Valmont
Op
Hallo meneer, overeenkomstig ons bericht van vandaag bevestigen wij dat uw pakket beschikbaar is op het Relay-punt. Helaas hebben wij geen controle over de meldingen van Mondial Relay over de beschikbaarheid van pakketten. Deze worden rechtstreeks door Mondial Relay verzonden. Wij danken u voor uw begrip en staan tot uw beschikking. Met vriendelijke groet, Benoit
1
/5
★☆☆☆☆
Het product komt helemaal niet overeen met de beschrijving, noch met de foto
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 11/01/2019
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Herboristerie du Valmont
Op
Hallo, In overeenstemming met onze uitwisseling van berichten in onze klantenservice, hebben we uw wens om de producten terug te sturen genoteerd en we hebben u de terugbetaling bevestigd zodra het pakket is ontvangen en volgens onze algemene verkoopvoorwaarden. Niettemin willen we verduidelijken dat de producten die u heeft ontvangen goed overeenkomen met de foto en de beschrijving op onze website. Wij staan tot uw beschikking voor alle nuttige doeleinden. Met vriendelijke groet, Benoit
1
/5
★☆☆☆☆
Bestelling niet ontvangen ondanks meerdere klachten,
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 15/11/2018
Vertaalde beoordeling
1
/5
★☆☆☆☆
Ik heb mijn bestelling nog steeds niet ontvangen, maar volgens uw e-mail zou de bestelling al minstens 5 dagen bij het afhaalpunt moeten zijn. Ik hoop dit flesje te ontvangen dat al betaald is, evenals de verzending.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 08/11/2018
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Herboristerie du Valmont
Op
Hallo Mevrouw, Volgens de tracking van Mondial Relay is uw pakket beschikbaar (na onderzoek) bij het afhaalpunt. Hier is het bericht dat Joanny u daarover gisteren heeft gestuurd: Hallo, Na het antwoord van Mondial Relay heb ik zelf contact opgenomen met het afhaalpunt. Zij bevestigen dat uw pakket beschikbaar is bij hen. Helaas is het pakket geregistreerd onder uw voornaam in plaats van uw achternaam. U kunt dus de aanvraag doen op naam van MARIO. Ik dank u voor uw begrip en wens u een goede ontvangst van uw bestelling. Ik sta tot uw beschikking indien nodig. Met vriendelijke groet, Joanny, Voor de Herboristerie du Valmont
1
/5
★☆☆☆☆
Bestelfout. Teleurgesteld
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 23/10/2018
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Herboristerie du Valmont
Op
Hallo mevrouw, Ik neem contact met u op naar aanleiding van uw opmerking. Ik kan geen communicatie in onze klantenservice hierover vinden. Heeft u Hénné Rubi - 100% pure poeder - Verpakking: Zak 200g niet ontvangen? Als we een fout hebben gemaakt, is het vanzelfsprekend dat we deze zullen corrigeren. In het belang van de organisatie, kunt u ons antwoorden via ons contactformulier? https://www.herboristerieduvalmont.com/contactez-nous Dank u bij voorbaat. In afwachting van uw antwoord, Met vriendelijke groet, Benoit