★★★★★
op 23585 beoordelingen gepubliceerd
Laatste negatieve klantbeoordelingen
Helaas heb ik de rode elm niet kunnen verdragen
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring te delen. Het spijt ons te horen dat de rode elm niet geschikt voor u was.
Uw feedback is waardevol, en we staan tot uw beschikking om u te helpen een product te vinden dat beter aansluit bij uw behoeften.
Fijne dag verder.
Gregory
De helft van de bestelling ontbreekt in de doos! Dit is belachelijk
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw feedback te delen, zelfs onder deze omstandigheden. We zijn oprecht sorry voor deze slechte ervaring en begrijpen uw frustratie volledig bij het ontvangen van een onvolledige bestelling.
Na controle is uw bestelling inderdaad in twee pakketten verzonden. Het lijkt er helaas op dat een van hen tijdens het transport is kwijtgeraakt, een incident dat buiten onze controle ligt, maar dat we zeer serieus nemen.
Onze klantenservice heeft u gecontacteerd zodra het probleem werd geïdentificeerd en heeft de verzending van de ontbrekende producten geregeld. We hopen dat deze oplossing u tevreden zal stellen.
Nogmaals onze excuses voor dit ongemak, en bedankt voor uw begrip.
We staan uiteraard tot uw beschikking als dat nodig is.
Fijne dag verder.
Gregory
Ik heb mijn bestelling nooit ontvangen
Voor de eerste keer ben ik ontevreden, momenteel heb ik mijn bestelling nog steeds niet ontvangen, dus ik weet dat de post in staking is, maar verder was de voorbereiding van de bestelling lang voordat het pakket aan de vervoerder werd overhandigd, ik heb ook pakketten te verzenden en dit is het laatste element dat ik wacht, ze vertragen me.
Er was een communicatieprobleem over de levering van mijn pakket. Op de verschillende volgmethoden van mijn bestelling stond dat deze in afwachting van levering was. Echter, volgens de kruidenier van Valmont zou mijn pakket bij het afhaalpunt zijn geleverd... op geen enkel moment heb ik de info en het bewijs van de aankomst gehad! Na contact met de klantenservice werd mij gevraagd om de verzendkosten opnieuw te betalen. Terwijl het voldoende was geweest om B-post om een uitleg en een gratis retour van het pakket te vragen. Dit verzoek moet door de afzender worden gedaan. De afzender is verantwoordelijk voor het pakket tot aan de levering aan de klant. Helaas heeft hij dit nooit willen doen. Slechte service en geen commercieel inzicht. Eerste en laatste bestelling bij hen.
De planten werken niet meer voor mij, valeriaan, meidoorn, niets werkt om te slapen, ik heb slapeloze nachten.
Ik heb het pakket nooit ontvangen!
Ik heb 19 dagen geleden voor de eerste keer besteld bij Herboristerie du Valmont. Ik heb nog steeds niets ontvangen! Geen e-mail of sms ter bevestiging van verzending! Ik moet zelf met de vervoerder zien te regelen terwijl er niets over staat in mijn orderstatus die ik, trouwens, nooit heb kunnen volgen!!!!! De ster is voor de presentatie van de site!!
Slechte levering! Meer dan een week om een klein pakketje van Wavre naar Luik te leveren!
Verwarring over afleveradressen in eerste instantie en gebrek aan levering in tweede instantie, ik heb uiteindelijk mijn aankoop geannuleerd.
Onmogelijk om in te loggen, het staat vermeld als verboden
Komt helemaal niet overeen met het product dat ik had geselecteerd en dus gekocht. Bovendien geen handleiding binnenin. Zeer teleurgesteld, ik zal nooit meer op deze site kopen.
De Moucharabieh diffuser in zwarte steen is gebroken aangekomen. De leverancier heeft het gebroken product niet vervangen en heeft me niet terugbetaald.
Wanneer ik bestel, ontbreekt er altijd een product. Er is geen loyaliteitskorting. En ongeacht het bedrag is er geen gratis verzending.
Pakket niet ontvangen
Ik heb mijn pakket nooit ontvangen, dus ik ben zeer ontevreden. De beoordeling is eigenlijk nul, waardeloos!!
Hallo, ik bestel vaak bij hen en meestal verloopt alles goed: levering en producten. Maar deze keer hebben ze helaas vergeten de gotu kola van €20 toe te voegen. Ik heb hen gevraagd om het naar me op te sturen of me terug te betalen. Ik wacht nog steeds tot op de dag van vandaag. Het is meer dan een maand geleden dat ik heb besteld (eind oktober en we zijn op 1/12/23). Ik ben zeer teleurgesteld.
Wij hebben uw bericht van 22/11 ontvangen over een ontbrekend product in uw bestelling.
Wij hebben u op 23/11 geantwoord en om foto's gevraagd.
Op 15/12 heeft u ons een bericht teruggestuurd, maar we hadden nog steeds geen antwoord van u ontvangen op ons bericht van 23/11.
Op 18/12 hebben we uw foto ontvangen en op 19/12 konden we het ontbrekende product verzenden.
Aarzel niet om opnieuw contact met ons op te nemen indien nodig.
Fijne dag verder.
Gregory
Klantenservice
Hallo, Er zitten levende maden in het product. Naar mijn mening zijn de artikelen over de vervaldatum, ze zijn niet vers, er is geen specifieke geur en de kleur is niet goed. Ik heb meerdere keren e-mails gestuurd om een oplossing te vinden, maar geen reactie van de verkoper. Wat kan ik in dit geval doen?? Terugbetaling krijgen of het artikel terugsturen??
Wij danken u voor deze informatie.
Het probleem van ongedierte is helaas terugkerend in ons vak en heeft op geen enkele manier invloed op de kwaliteit van het product. Onze planten en poeders zijn bedoeld voor voedsel- en farmaceutisch gebruik. Ze ondergaan daarom geen behandeling door ionisatie, wat een proces is dat zorgt voor de uitroeiing van alle schadelijke organismen, maar ook leidt tot verlies van de actieve bestanddelen van de plant.
Elke plant heeft een minimale houdbaarheidsdatum. Deze datum betekent dat de producent de conservering van de eigenschappen van de plant tot deze datum garandeert. Na het verstrijken van de DDM begint de plant geleidelijk aan zijn kwaliteit en actieve bestanddelen te verliezen. Maar hij blijft volledig consumeerbaar zolang hij niet van geur of kleur verandert.
De aanwezigheid van insecten betekent dus niet dat de DDM is overschreden of dat de plant niet meer vers is.
Wij zijn verrast dat u vermeldt dat u ons meerdere keren heeft geprobeerd te bereiken, want we hebben geen e-mail van u ontvangen. U kunt uw berichten sturen via ons klantenserviceplatform dat beschikbaar is op de volgende link: https://www.herboristerieduvalmont.com/contactez-nous
We zullen contact met u opnemen om de traceerbaarheid van de betreffende plant te waarborgen en op uw verzoek te reageren.
Fijne dag verder.
Gregory
Klantenservice
Transportkosten zijn twee keer zo hoog als andere leveranciers, zelfs vanuit Duitsland. Ik heb al de kans gehad om dit aan het bedrijf Valmont te schrijven, maar heb geen antwoord van hen ontvangen.
Hallo, het zakje van de kruideninfusie dat ik heb besteld zit vol met kleine larven en is niet meer goed...
Dit is niet het juiste product: ik had biofloral propolis 59 planten besteld (ik heb mijn factuur gecontroleerd, de fout ligt aan jullie kant), omdat ik het niet meer in de winkel kan vinden. Ik heb het niet meteen gezien, de 2 verpakkingen lijken op elkaar, en ik heb de pakbon weggegooid, en toen ben ik begonnen met het consumeren van de pastilles. Ik bestel alleen online als ik het niet in de winkel kan vinden om transport te vermijden. Maar het product dat ik heb ontvangen, vind ik gemakkelijk. Ik weet niet of jullie het product opzettelijk hebben vervangen (zonder me te vragen) of dat het gewoon een fout is.
Nnnn
Ik heb mijn bestelling nooit ontvangen, zogenaamd verzonden (ik ga naar het afhaalpunt op de verwachte ontvangstdatum hoewel ik geen e-mail heb ontvangen ter bevestiging van de verzending) men zegt me dat het naar de afzender is teruggestuurd. Sindsdien, ondanks mijn e-mails en na een telefoongesprek, heb ik nog steeds niets ontvangen en ben ik niet gecrediteerd voor deze aankoop die ik nooit heb ontvangen. Een gekke zaak.
Hallo, na verschillende bestellingen van kudzu-wortel heb ik deze keer mijn bestelling ontvangen met eerder poeder in plaats van de wortels.
Hallo, wij danken u voor uw mening. Uw bericht is goed doorgegeven aan onze klantenservice die zo snel mogelijk contact met u zal opnemen. Fijne dag verder. Gregory Klantenservice.
U vraagt om mijn mening!!!!!!!! Maar ik wacht nog steeds op een antwoord op de vragen die ik u heb gestuurd…….. M. F.
Ik heb niet-herbruikbare suppositoriumvormen ontvangen, dat was niet mijn bedoeling bij het plaatsen van deze bestelling... als het in de beschrijving stond, heb ik het niet gezien....
Ik ben erg teleurgesteld over mijn bestelling en het gedrag van de kruidenier die zelfs niet de moeite neemt om op mijn e-mail te reageren. Ik had Griekse thee (Tsai Vounou - Sederitis) besteld die normaal gesproken zeer geurend is. Wat ik hier heb ontvangen ruikt bijna nergens naar, je moet je neus in de kruimels van de hypergehakte plant steken om nauwelijks een zeer lichte geur waar te nemen! Uiteraard is de smaak van de thee dienovereenkomstig en prikkelt het absoluut niet de smaakpapillen zoals het zou moeten. Het ergste is dat ik 1/2 kg (2x250g) heb gekocht in de veronderstelling dat ik een goed adres had gevonden! Dit resulteert in een verlies van 37,80 € omdat de kruidenier niet reageert. Het minste wat je zou kunnen doen is tenminste het ongeopende pakket terugnemen. Geen antwoord op mijn verzoek. Nooit meer!
Ik heb mijn bestelling nooit ontvangen...
Hallo, Wij danken u voor uw beoordeling. Zoals telefonisch uitgelegd, staat er op onze site 'voorbereiding en verzending binnen 24 uur': dit betekent niet dat de levering binnen 24 uur plaatsvindt, maar dat uw bestelling binnen 24 uur wordt voorbereid, of op de eerste werkdag die volgt (Alle informatie over de gemiddelde levertijden is trouwens te vinden op onze site in de sectie 'Levering': https://www.herboristerieduvalmont.com/content/1-livraison). In uw geval heeft u de bestelling op vrijdag 28 geplaatst en deze is direct na een verlengd weekend verwerkt. We betreuren de verkeerde interpretatie van onze verwerkingstijden en hopen dat u, ondanks alles, tevreden zult zijn met de bestelde producten. We wensen u een uitstekende dag. Gregory
Bestelling niet ontvangen en geen antwoord van de verkoper
Aangezien ik mijn bestelling nooit heb ontvangen, kan ik alleen maar zeggen dat het lang en teleurstellend was, ik moest dringend ergens anders een product zoeken dat ik nodig had om de zweren op mijn voeten te behandelen!!!
Geïnformeerd dat mijn bestelling beschikbaar moest zijn op 04/08 bij het gekozen afhaalpunt, ontvang ik een nieuw bericht waarin staat dat het op een andere dag en bij een ander afhaalpunt zal worden geleverd ?????? Het gekozen afhaalpunt bestaat, het is open...... de post weet het niet en lijkt blijkbaar niet betrokken te zijn: je moet gewoon wachten. Een schande! Ondertussen is de betaling wel van mijn rekening afgeschreven.
Ik heb planten besteld om als thee te gebruiken. Ik kies mijn plant en, verstrooid, zie ik niet in kleine letters de vermelding 'Extern gebruik'. Maar ik zie wel in grote letters, bij de benodigde accessoires, een theepot, een kopje en een filter. Dus ik denk natuurlijk dat met een theepot, een filter en een kopje, het bedoeld is om te drinken. Toen ik mijn bestelling ontving, vroeg ik de kruidenwinkel van Valmont om het product terug te sturen, zodat ik een terugbetaling kon krijgen. Ik kreeg een scheve reactie, ik heb opnieuw contact opgenomen en geen nieuws meer!! Ik raad deze site absoluut niet aan, die in geval van een geschil niet meer op uw verzoek zal reageren.
Zeer gemakkelijke site om te navigeren, zeer snelle levering, zeer tevreden
Teleurstellend. Geen opvolging Geen antwoord op mijn e-mail over mijn levering. Ik raad het niet aan
Goederen zijn in levering, dan... niets meer!
Problemen met navigatie op mobiele telefoon. Geef de voorkeur aan bestellen via telefoon.
Er ontbrak Himalayazout in de levering; poging tot contact per telefoon en per e-mail, geen antwoord ontvangen sinds. Met vriendelijke groet.
Zeer teleurgesteld. De steen is niet mooi en voor mij is het geen echte, of het is een verzendfout, maar daar heb ik twijfels over. Vertrouw niet op de foto's, het is een echt slecht geslepen zwarte. Ik heb contact opgenomen met de klantenservice, ze antwoorden de eerste keer en daarna niets meer. Ik vraag al 3 berichten om een terugbetaling, maar geen antwoord van hun kant.