/10
★★★★★
op 13291 beoordelingen gepubliceerd
★★★★★
op 13291 beoordelingen gepubliceerd
Laatste negatieve klantbeoordelingen
1
/5
★☆☆☆☆
Ik heb mijn bestelling niet ontvangen 0
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van HEADICT
Op
Hallo, We hebben uw pakket de dag nadat u uw bestelling had geplaatst verzonden. Het postkantoor had een probleem, dat we ontdekten toen we uw e-mail ontvingen waarin u ons vertelde dat u uw pakket niet had ontvangen. We hebben onmiddellijk een onderzoek ingesteld bij het postkantoor om uw pakket terug te vinden. We hopen dat dit probleem snel is opgelost.
1
/5
★☆☆☆☆
Coli nooit ontvangen, zou ik niet compenseren lezen op deze site.
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van HEADICT
Op
Hallo, Zoals we je per e-mail hebben laten weten, geeft de pakket tracker aan dat je pakket bij de huismeester is afgeleverd. Als je buren, verzorgers of voogden je pakket niet hebben, neem dan opnieuw contact met ons op en we zullen navraag doen bij het postkantoor. Dit incident is niet onze verantwoordelijkheid. We hebben je pakket op tijd verzonden.
1
/5
★☆☆☆☆
Ik heb mijn bestelling nooit ontvangen
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van HEADICT
Op
Hallo, We hebben je bestelling binnen de door de site aangegeven tijd verzonden, dezelfde dag na je aankoop (voor een bestelling geplaatst voor 14.00 uur). Volgens het trackingnummer van de post werd het pakket 2 dagen later geleverd.
1
/5
★☆☆☆☆
Na 3 weken heb ik mijn bestelling nog steeds niet ontvangen
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van HEADICT
Op
Hallo, De Post zegt dat uw pakket op 29/02 is afgeleverd. We zullen vandaag contact met u opnemen voor meer informatie. Met vriendelijke groet, Het Headict team
1
/5
★☆☆☆☆
Ik heb mijn bestelling nog niet ontvangen dus ik kan je geen antwoord geven, maar ik zal het doen als je het me later nog eens vraagt F BERANGER
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
1
/5
★☆☆☆☆
Van de 3 bestelde en betaalde caps heb ik er maar 2 ontvangen. Wanneer krijg ik de 3e, die ik mis omdat hij gevuld is?
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
1
/5
★☆☆☆☆
Hallo, ik heb nog niets ontvangen, dus het is moeilijk voor mij om het product te beoordelen. Met vriendelijke groet
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
1
/5
★☆☆☆☆
Ik kan niet beoordelen de bestelling zou er de 17de zijn we zijn nu de 22ste en ik heb hem nog niet
Geverifieerde Koper
Op
Vertaalde beoordeling
1
/5
★☆☆☆☆
De bestelling is nooit aangekomen. Ik heb geen gels terug ontvangen
Verifizierter Käufer
Op
Vertaalde beoordeling
1
/5
★☆☆☆☆
Na het terugsturen van de goederen willen ze ze niet ruilen voor een grotere maat onder het voorwendsel dat ik ze gedragen heb. ik had de pet 30 seconden op mijn hoofd en ik weet zeker dat mijn retourpakket geopend was.
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
1
/5
★☆☆☆☆
Het product heeft een defect aan de voorste hoek van de bovenkant van de hoed. Het meest kwetsbare deel van de hoed is beschadigd.Aangezien de retourkosten mijn verantwoordelijkheid zijn, en ik had de hoed al teruggestuurd voor een verandering van maat.Ik wilde niet opnieuw betalen om het een 2e keer terug te sturen.Dus ik ben teleurgesteld, en zal nooit meer een ander item op het net kopen.Aangezien dit 2e keus is voor 1 1e keus prijs.
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van HEADICT
Op
Hallo, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om ons je mening te geven. Aarzel niet om contact op te nemen met de klantenservice als je problemen hebt. We zijn er om onze klanten tevreden te stellen. Met vriendelijke groet, Het Headict team