9.4/10
★★★★★
op 13294 beoordelingen gepubliceerd

Laatste negatieve klantbeoordelingen

1 /5
★☆☆☆☆

Retourneren zeer moeilijk, artikel is twee keer vanuit Frankrijk teruggestuurd, er is geen retourname geweest, passende maat was niet beschikbaar, terugbetaling heeft niet plaatsgevonden

User icon
Mark U.
Op
na aankoop van 05/02/2025
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆

Op mijn retouraanvraag werd mij meegedeeld dat Headict insolvent is en dat een retourzending en terugbetaling niet mogelijk zijn. Na een week is de winkel onveranderd online en kan men bestellen. Ook na 3 weken geen verandering. Een nieuwe aanvraag werd niet eens meer beantwoord. Dit is echt absoluut ondermaats! Ik raad ten zeerste af om bij Headict te kopen!

User icon
Michael M.
Op
na aankoop van 16/02/2025
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆

Ik heb mijn pakket op 10/02 ontvangen. Ik heb het op 21/02 teruggestuurd voor een retour met terugbetaling. Retour binnen 14 dagen = terugbetaling. Retour binnen 30 dagen = tegoedbon. En jullie sturen mijn pakket terug zonder enige uitleg?!

User icon
Victor V.
Op
na aankoop van 29/01/2025
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆

Niet de volledige bestelling ontvangen en nog steeds geen terugbetaling.

User icon
Monfils J.
Op
na aankoop van 14/02/2025
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆

Geweldige selectie en snelle levering die goed verpakt was. Zeer tevreden met de service.

User icon
Stephen M.
Op
na aankoop van 09/02/2025
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆

Toto tot nu toe heel slechte ervaring, de verkeerde barret ontvangen en na overleg met het ontvangen retourlabel teruggestuurd. Nu discussie dat mijn retourzending niet ontvangen is. Kortom, betaald en tot nu toe allemaal buiten mijn schuld NIETS.

User icon
Johan P.
Op
na aankoop van 10/02/2025
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆

Echter is de stof zo dun gebreid dat het licht erdoorheen schijnt, en dus ook de wind erdoorheen blaast. Helaas kon ik uit de afbeeldingen deze tekortkoming niet eerder opmerken. Bovendien ontving ik een donkerblauwe muts met vlechtpatroon, terwijl ik een zwarte zonder vlecht had aangenomen. Laat maar zo zijn, bij grotere kou draag ik beide mutsen over elkaar. Met eerdere bestellingen ben ik volledig tevreden. Vriendelijke groeten van H.Göpfert

User icon
Heiner G.
Op
na aankoop van 25/01/2025
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆

Wat betreft de rode baret: ondanks de instructies die ik per e-mail heb ontvangen om de opening te vergroten, blijft hij te klein voor mij (ik heb geen groot hoofd). Prachtige rode kleur, maar echt te klein voor een volwassen vrouw. De marine baret staat me niet, de kleur 'marine' is dichter bij zwart dan bij blauw. Ik ben teleurgesteld.

User icon
Agathe V.
Op
na aankoop van 05/02/2025
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆

De opgegeven maten kloppen niet

User icon
Johann G.
Op
na aankoop van 31/01/2025
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆

De opgegeven maten kloppen niet

User icon
Johann G.
Op
na aankoop van 31/01/2025
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆

Ik heb mijn bestelling ook na vier weken niet ontvangen. Hoe kan ik een artikel beoordelen dat ik heb betaald maar niet heb gekregen? Ik heb PayPal hierover geïnformeerd, omdat ik een bestelling niet kan beoordelen die ik niet heb ontvangen. Ik heb PayPal geïnformeerd...

User icon
Halil-Özüm K.
Op
na aankoop van 24/01/2025
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆

2 aankopen gedaan en ik heb nog steeds geen hoed 🙁 Let op de maten die verkocht worden in S of M of XL en niet in 56 of 58 of 60... Gefrustreerd door het plezier van mijn aankopen, heb ik aanzienlijke bedragen uitgegeven aan verzendkosten voor zowel verzending als retour voor fouten die een gebrek aan commercieel inzicht tonen en vooral niet terugbetaalbaar zijn 🙁 Ik heb na 5-6 verzonden e-mails nog steeds geen reactie van de directie... Headict zou zijn klanten moeten verwennen zodat ze verslaafd raken aan hun hoeden :))

User icon
Olivier C.
Op
na aankoop van 02/02/2025
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆

Mala

User icon
Mcarmen M.
Op
na aankoop van 04/12/2024
Vertaalde beoordeling
Antwoord van HEADICT
Op
Hallo,
Hartelijk dank voor uw bestelling.
We hebben je pakket verzonden in overeenstemming met onze algemene voorwaarden en binnen het aangegeven tijdsbestek, naar het adres dat je tijdens je bestelling hebt opgegeven. Zodra het pakket was afgeleverd, nam je contact met ons op om ons te informeren dat het op het verkeerde adres was. Het pakket wachtte echter op het adres dat je tijdens de aankoop hebt opgegeven. We hebben aangeboden om het artikel op onze kosten opnieuw te versturen naar het adres van uw keuze.
We blijven tot uw beschikking voor verdere informatie en wensen u een prettige dag.
Met vriendelijke groeten
Headict team
1 /5
★☆☆☆☆

Hallo, Geen restitutie of commercieel gebaar voor de bestelfout op een gepersonaliseerde hoed.

User icon
Thomas M.
Op
na aankoop van 25/10/2024
Vertaalde beoordeling
Antwoord van HEADICT
Op
Hallo,

Bedankt voor uw bestelling.

In overeenstemming met onze algemene verkoop- en retourvoorwaarden, die beschikbaar zijn op de site, staat duidelijk vermeld dat gepersonaliseerde artikelen niet kunnen worden geretourneerd of geruild.
De fout is niet door ons veroorzaakt, aangezien wij de hoed hebben geborduurd met de letters die op de bestelling stonden aangegeven. Als gevolg hiervan kunnen wij helaas geen retourzendingen accepteren voor een terugbetaling, zoals u had gevraagd.

We blijven tot uw beschikking voor verdere informatie en wensen u een prettige dag.

Met vriendelijke groeten,

Het Headict-team
1 /5
★☆☆☆☆

Ik heb het pakket niet ontvangen

User icon
Glenda P.
Op
na aankoop van 21/10/2024
Vertaalde beoordeling
Antwoord van HEADICT
Op
Beste,
Uw pakket is verzonden en staat gemarkeerd als afgeleverd.
Je nam contact met ons op om te melden dat het niet was aangekomen en we hebben samengewerkt om dit probleem zo snel mogelijk op te lossen. Om verder te gaan met de vervanging van uw bestelling hebben we u echter een bericht gestuurd waarop we nog geen reactie hebben ontvangen.
In overeenstemming met onze algemene voorwaarden kan ik de vervanging van het pakket niet verwerken zonder uw reactie en de noodzakelijke bevestigingen om door te gaan. We wachten nog steeds op uw antwoord en het ingevulde document.

U kunt mij bereiken op [email protected], en ik wens u een prettige dag.

Met vriendelijke groeten,

Zwaan
1 /5
★☆☆☆☆

Niet zo goed

User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van HEADICT
Op
Hartelijk dank voor uw bestelling. Wij blijven tot uw beschikking voor eventuele klachten op het volgende adres: [email protected] Wij wensen u een uitstekende dag. Met vriendelijke groet, Het Headict team
1 /5
★☆☆☆☆

Vanaf vandaag heeft chronopost het pakket niet geleverd ondanks mijn herhaalde herinneringen.

User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van HEADICT
Op
Bedankt voor uw bestelling. Uw pakket wacht sinds 25/06 op het relaypunt dat is aangegeven op de pakketopvolging. Als het pakket niet wordt opgehaald, wordt het binnen 7 dagen opnieuw naar ons verzonden. Voor meer informatie kunt u contact met ons opnemen op het volgende adres: [email protected] Wij wensen u een prettige dag. Met vriendelijke groet Het Headict team.
1 /5
★☆☆☆☆

-

User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆

User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆

User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆

6 euro betaald voor de 48 h service,na 5 dagen nog steeds niet geleverd.Met track en trace code wordt je ook niet wijzer van.

User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van HEADICT
Op
Beste, Je hebt contact met ons opgenomen via onze klantenservice en we hebben direct gereageerd door de vertraging in de levering als gevolg van een "sorteerfout bij de post" te erkennen. Bovendien hebben we de verzendkosten terugbetaald. Wij blijven tot uw beschikking en wensen u een prettige dag. Vriendelijke groeten Headict Team
1 /5
★☆☆☆☆

Ik heb 10 dagen geleden besteld. Ik heb een afschrijving ontvangen, maar de bestelling is nog niet eens verzonden.

User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van HEADICT
Op
Hallo, Hartelijk dank voor uw bestelling. U heeft uw aankoop op 04/06 afgerond en wij hebben het pakket dezelfde dag verzonden. Naar aanleiding van uw opmerking heb ik geconstateerd dat er een incident heeft plaatsgevonden tijdens de levering door Colissimo. Ik stel daarom een onderzoek in en neem per e-mail contact met u op. Als je een dergelijk probleem hebt, aarzel dan niet om contact op te nemen met onze klantenservice; daar zijn we voor. [email protected] Met vriendelijke groet, Het Headict-team
1 /5
★☆☆☆☆

Nooit het pakket ontvangen

User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van HEADICT
Op
Bedankt voor uw bestelling. U hebt uw bestelling op de avond van 03/06 geplaatst en het pakket is verzonden zodra we terug waren op 04/06. We hebben net de tracking van het pakket gecontroleerd en de levering lijkt inderdaad geblokkeerd te zijn binnen het Chronopost-netwerk. We stellen een onderzoek in om meer te weten te komen. In het geval van een soortgelijk probleem, gelieve contact op te nemen met de klantendienst van Headict; wij zijn perfect in staat om u informatie te verschaffen en de incidenten te beheren die een gebrekkige levering kan veroorzaken. [email protected] Wij blijven beschikbaar en wensen u een prettige dag. Met vriendelijke groeten, Het Headict team.
1 /5
★☆☆☆☆

Ik had een dure pet gekocht die ik helaas te laat had opgehaald en die eerst terug gestuurd ik heb nog steeds mijn geld niet terug

User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van HEADICT
Op
Beste, Bedankt voor uw aandacht. Wij hebben uw pakket terug ontvangen in onze lokalen omdat niemand het heeft opgehaald bij het afhaalpunt. We hebben u op 11/03 een bericht gestuurd en u heeft nog niet gereageerd op ons bericht.... Daarom is uw pakket nog steeds in behandeling bij ons. In afwachting van uw antwoord wensen wij u een prettige dag. Met vriendelijke groeten. Headict Team.
1 /5
★☆☆☆☆

Ik heb in het verleden besteld, soms vanuit het buitenland. Tegenwoordig duurt het meer dan een week om 500 km te rijden. Je zou denken dat het per ezel aankomt. Verander van vervoerder.

User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van HEADICT
Op
Hallo, Bedankt voor je bestelling. Je hebt gekozen voor afhalen (4 werkdagen). Je bestelling ligt op je te wachten in het afhaalpunt, je kunt het daar ophalen. We wensen je een prettige dag. Met vriendelijke groet, Het Headict team
1 /5
★☆☆☆☆

De zonnehoed die ik 9-5 heb besteld is nooit door dpd afgeleverd. Ik zal er snel contact over opnemen, maar door mijn ziekte en behandeling is het er nog niet van gekomen

User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van HEADICT
Op
Beste, Bedankt voor uw aandacht. Uw bestelling werd geplaatst op 05/09, en u koos voor een afhaaloptie van 7 dagen. We hebben het verzonden op 05/10, en het werd geleverd op 05/14 in overeenstemming met onze verzendingsvoorwaarden. Wij blijven tot uw beschikking en wensen u een prettige dag. Met vriendelijke groeten. Headict Team
1 /5
★☆☆☆☆

-

User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆

User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆

User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆

Waardeloos bedrijf. Geen reactie op vragen waar bestelling blijft. Geen reactie op het terug vragen van je geld. Voor mij zijn dit oplichters. Niet bij dit bedrijf kopen is mijn advies.

User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van HEADICT
Op
Beste, Hartelijk dank voor uw bestelling. Uw pakket wacht op u bij het geselecteerde afhaalpunt. We hebben al uw berichten beantwoord, de eerste op 1 mei en de tweede op 3 mei, maar onze antwoorden kunnen in uw spam-map zitten! Je hebt alle informatie ontvangen. Als het pakket niet binnen 7 dagen wordt opgehaald bij het afhaalpunt, wordt het naar ons teruggestuurd en kunnen we alleen een terugbetaling doen na ontvangst van het pakket. Wij blijven tot uw beschikking en wensen u een prettige dag. Met vriendelijke groeten Headict Team.
1 /5
★☆☆☆☆

24-04-2024 een muts besteld voor € 50,89. Nog niets ontvangen. Probeer contact op te nemen via e-mail om of alsnog geleverd te krijgen of mijn geld terug. Geen reactie. Het zijn oplichters. Mensen ik adviseer NIETS bij Headict te kopen

User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van HEADICT
Op
Beste, Hartelijk dank voor uw bestelling. Uw pakket wacht op u bij het geselecteerde afhaalpunt. We hebben al uw berichten beantwoord, de eerste op 1 mei en de tweede op 3 mei, maar onze antwoorden kunnen in uw spam-map zitten! Je hebt alle informatie ontvangen. Als het pakket niet binnen 7 dagen wordt opgehaald bij het afhaalpunt, wordt het naar ons teruggestuurd en kunnen we alleen een terugbetaling doen na ontvangst van het pakket. Wij blijven tot uw beschikking en wensen u een prettige dag. Met vriendelijke groeten Headict Team.
1 /5
★☆☆☆☆

Twee weken geleden besteld, nog niets onvangen

User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van HEADICT
Op
Beste, Je pakket is beschikbaar op het geselecteerde afhaalpunt. Voel je vrij om contact met ons op te nemen via [email protected] voor de tracking link van je bestelling en het adres van het afhaalpunt. Wij blijven beschikbaar voor alle informatie en wensen u een prettige dag. Met vriendelijke groeten, Headict Team
1 /5
★☆☆☆☆

Ik dacht dat ik een product kreeg dat in Frankrijk was gemaakt, maar dat is niet het geval, dus ik ben teleurgesteld.

User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van HEADICT
Op
Hartelijk dank voor uw bestelling. Allereerst willen we u erop wijzen dat Barts Amsterdam een merk van Nederlandse oorsprong is. Als retailer van dit merk kunnen wij informatie geven over de herkomst en productie van de producten die wij aanbieden. Als je het land van fabricage van de producten wilt weten, aarzel dan niet om rechtstreeks contact met ons op te nemen via het volgende adres: [email protected]. We zullen u met plezier alle informatie verstrekken die u nodig hebt. Wij wensen u een prettige dag. Met vriendelijke groet, Het Headict team
1 /5
★☆☆☆☆

Ik heb twee artikelen besteld en niet meer ontvangen. Ik schreef naar de klantenservice en niemand antwoordde. Slechte service

User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van HEADICT
Op
Beste, Het artikel dat je hebt besteld, is verzonden en op tijd geleverd. Je hebt contact met ons opgenomen over deze bestelling en we hebben alle benodigde gegevens verstrekt. Misschien staat de e-mail in uw spamfolder. We hebben ook uw factuur bijgevoegd. Als je meer informatie nodig hebt, zijn we bereikbaar op het volgende adres: [email protected]. Wij wensen u een prettige dag. Met vriendelijke groeten Headict Team
1 /5
★☆☆☆☆

Levertijden te laat nog steeds niet

User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van HEADICT
Op
Hallo, uw bestelling werd onmiddellijk na ontvangst van betaling verzonden op 11/01/2014 en werd geleverd aan de pakketwinkel die u selecteerde op 13/01/2014. DPD heeft u al op de hoogte gebracht. Gelieve uw spam te controleren en uw pakket af te halen. Vriendelijke groeten van het Headict team
1 /5
★☆☆☆☆

Ik heb mijn pakket na 1 maand nog steeds niet ontvangen. Als ik contact opneem, krijg ik alleen een computer te zien, maar er gebeurt niets.

User icon
Verifizierter Käufer
Op
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆

Zeer lange levertijd.

User icon
Verifizierter Käufer
Op
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆

Ik betaalde voor snelle verzending. De hoed kwam een week later alsnog aan. Ik kon hem niet meer gebruiken omdat ik de hoed voor een specifiek evenement had gekocht. Dus 60 voor niets. Bedankt

User icon
Verifizierter Käufer
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van HEADICT
Op
Hallo, bedankt voor je opmerking. We hebben je bestelling direct na ontvangst verzonden met DPD Express. Helaas voldeed DPD niet aan de beloofde service. We zullen uiteraard de verzendkosten vergoeden. Je kunt de hoed terugsturen voor restitutie. Mocht je nog vragen hebben, neem dan contact op met onze klantenservice via [email protected]. Vriendelijke groeten van het Headict team
1 /5
★☆☆☆☆

Bij een retourzending zijn de verzendkosten voor zowel de aankoop als de retourzending voor rekening van de koper. Dus, ongeacht of het artikel past of niet, de verzendkosten, in mijn geval ongeveer EUR 10,00, zijn zeker weg. Daarom: eens en nooit weer.

User icon
Verifizierter Käufer
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van HEADICT
Op
Hallo, bedankt voor je opmerking. Wij betalen de verzendkosten naar Duitsland vanaf 49 voor een levering met DPD Pick Up Europe. Volgens onze retourvoorwaarden zijn de retourkosten naar Duitsland voor rekening van de koper. Vriendelijke groeten van het Headict-team.
1 /5
★☆☆☆☆

Een gezelschap van charlatans.

User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van HEADICT
Op
Hallo, Ter informatie: u hebt op 7/11 een bestelling geplaatst voor een baret in maat XL, we hebben uw bestelling dezelfde dag verwerkt en verzonden. U stuurde ons uw baret terug zonder de doos goed te sluiten en de doos kwam leeg aan... Desondanks hebben we een oplossing gevonden zodat u tevreden bent en na onderzoek met de vervoerder, de baret in de maat aangevraagd.... teruggestuurd.