Account opgeschort
Het spijt ons, maar de reviews van klanten van deze website zijn niet meer beschikbaar.
Eigenaar van deze website?
Klik hier om uw account weer in te schakelen.
★★★★★
op 13294 beoordelingen gepubliceerd
Laatste neutrale klantbeoordelingen
Slechte categorisatie en beschrijving van artikelen, koude en ingewikkelde communicatie, ze zijn niet meegaand bij retouren.
De kosten voor de retourzending worden betaald, en aangezien het pakket naar Frankrijk moet worden verzonden, waren de kosten ongeveer 25€.
De kwaliteit is niet geweldig
Headict zelf oké maar de vervoerder DPD slecht.ik heb het nog steeds niet ontvangen . Het werd retour gestuurd .
Goed ontvangen, het product is helaas incompleet, de trekkoord ontbreekt. Goed zichtbaar op de foto's. Ik heb contact opgenomen met de klantenservice die me uitlegde dat het misschien zonder verkocht wordt. Verrassend gezien de oorspronkelijke prijs (de mijne gekocht in de uitverkoop). Anders bevalt het product me zelf goed.
Ik had liever een verpakking gehad die de hoed beter beschermde, gezien het feit dat Borsalino speciale hoedendozen aanbiedt. Helaas hebben de koeriers vaak geen respect voor pakketten en daarom zou de verkoper daar rekening mee moeten houden.
Muts besteld in de uitverkoop. Leek lekker ruim op de foto op de website. Maar blijkt veel kleiner en voor mij daardoor te strak te zijn. Bij petten staat er altijd een maat bij. Bij mutsen zou er misschien ook een overzicht van met name de 'hoogte/lengte' van de muts kunnen worden genoemd, zodat je wat meer info hebt over hoeveel ruimte je hebt bovenin de muts.
Snelle levering, kwaliteit en maat zijn uitstekend.
Prima levering , maar 2 van de 3 items hebben beschadiging. Maar ik heb zo geen zin om het te retourneren dat ik het maar hou....
Het spijt ons te horen dat u een defect artikel heeft ontvangen. In dergelijke gevallen kunt u contact met ons opnemen via [email protected]. Ons toegewijde team staat klaar om u te helpen bij het vervangen van defecte artikelen of artikelen die niet de juiste maat hebben. We staan tot uw beschikking via dit e-mailadres.
We wensen je een prettige dag.
Met vriendelijke groeten,
Het Headict-team
Hoed te klein
Kunnen we ruilen voor een andere maat?
Hieronder vindt u de link naar de procedure voor ruilen en retourneren.
https://www.headict.com/fr/content/7-echange-retours
We blijven tot uw beschikking voor verdere informatie en wensen u een uitstekende dag.
Hoogachtend
Het Headict-team
Helaas is de kleur heel anders dan op de foto en komt hij niet overeen met mijn verwachtingen. De hoed is verder van topkwaliteit!
Kort nadat ik mijn aankoop had ontvangen, vond ik hetzelfde artikel in de uitverkoop voor meer dan 20€ minder bij een andere verkoper. Behoorlijk teleurstellend. Zeer snelle verzending, zoals altijd...
De site is niet duidelijk genoeg, waardoor de volgorde niet overeenkomt met wat verwacht werd.
De leverings- en verwerkingstijden zijn te lang
Verzending prima. Alleen erg slecht dat er niet duidelijk staat dat een retourzending voor eigen kosten naar Frankrijk moet. Deze zijn dubbele van Nederland
Moeilijk om contact te krijgen.
De manier waarop u de herkomst van uw producten weergeeft, kan beter. Ik heb een pet besteld op uw site en op de foto ziet u een Belgische vlag. Ik concludeerde dat de pet in België was gemaakt, maar ik heb me vergist: hij is gemaakt in China. Teleurgestelde klant
Ik maakte een gepersonaliseerde pet voordat ik een bestelling plaatste met grotere hoeveelheden en dat ging goed. Niemand maakte me erop attent dat de grootte van mijn basislijn te klein was om zichtbaar te zijn. Het is jammer dat hier geen controle over is. Ik dacht dat ik een leverancier had gevonden om mijn caps te maken, maar ik heb gewoon geld uitgegeven voor niets. Ik geef ze nog steeds één ster voor de keuze en een tweede voor de kwaliteit van de materialen.
Verzending duurt te lang , en er was een item niet geleverd! Hier over waren we niet geïnformeerd ! Wel was bedrag hiervan direct terug gestort.
Ik ontving al geen mail van mijn bestelling... Daar moest ik achteraan. 2 dagen later kreeg ik een mail van hun met dat ik geduld moest hebben want mijn order kon 10/14 dagen duren. Ik kreeg geen updates of andere mails. Na 16 dagen mailde ik maar weer waar mijn pakket nou bleef, en toen kreeg ik ineens bericht van ze dat ie onderweg was. Uiteindelijk is ie naar mijn pakket punt gestuurd en heb ik t opgehaald. Pet is erg netjes en mooi, maar zero communicatie vind ik heel onprettig omdat je dan toch een gevoel van bedrog krijgt. Al met al.. ik bestel daar iig nooit weer, mij te veel spanning of ik wel of niet m'n product ontvang als ik er zelf niet achteraan zit.
App is ten op zichte van anderen niet klantvriendelijk mede omdat ik niet Franstalige ben. Het vertalen dien je elke keer opnieuw in te stelken
Ik heb mijn bestelling na 20 dagen nog steeds niet ontvangen.
Ik heb het pakket dus ontvangen, maar er zit een witte vlek op de voorkant van de kap die het model een beetje bederft.
Filteropties zijn niet goed voor mij. Retourzending op eigen kosten en met 10 werkdagen verwerkingstijd. 1 hoed arriveerde zonder label. Pluspunt Grote keuze op de site.
De pet die ik ontving was wat ik vroeg, maar de pet, van hetzelfde merk en dezelfde maat als de pet, was veel te groot, wat waarschijnlijk niet de schuld is van headict. Twee sterren minder omdat ik een retour van de pet heb aangevraagd via jullie website die niets van zich liet horen op mijn verzoek.
Geen retouretiket, de kosten zijn voor rekening van de klant.
04083130718165R Ik heb deze erts besteld bij DPD Express en het is al vele dagen geleden en het is nog steeds onderweg.
Bestelling werd beloofd binnen de 48u, helaas tot op heden nog niks ontvangen
Het lettertype op de gepersonaliseerde gebreide muts op de website was zwart, maar toen de muts arriveerde had het een andere kleur lettertype. U zou hier op zijn minst op kunnen wijzen.
Brixton hoed van de 10 modellen niet één in 55/56 ..mijn maat. Ik kocht een Brixton pet die ik in 56 kreeg, de enige maat die beschikbaar was, en hij was te groot, dus ik moest hem om mijn hoofd laten maken.
De kleuren van het ontvangen product komen niet overeen met mijn bestelling. Ik wil de verzendkosten niet betalen, dus ik houd het product. Vanaf nu handel ik rechtstreeks met de leverancier.
Ik vind het niet juist om de retourkosten te betalen als het product niet naar wens is! Andere sites hebben retouretiketten
Heb 6 euro betaald voor 48 uurs bezorging. Heeft 5 dagen geduurd voor dat het er was. Dus 6 euro weggegooit
De kwaliteit is goed, maar meer ook niet. Ze werken echt op je zenuwen met hun bijna dagelijkse nieuwsbrieven. Hoeveel koppen kun je hebben?
Retour wordt heel moeilijk gemaakt, niet zeker dat je jd geld terug krijgt.
Helaas is mijn bestelling nooit aangekomen en heb ik nooit feedback of een reactie op mijn vraag ontvangen.
Mooie kwaliteit caps, maar het is jammer dat bij een van de twee die ik heb besteld de draden door de customisation heen komen. Het verpest de look. Ik weet niet of je in dit soort gevallen een commercieel gebaar maakt, maar het zou mooi zijn gezien de staat van de dop.