9.5/10
★★★★★
op 1601 beoordelingen

Laatste neutrale klantbeoordelingen

3/5
★★★☆☆
Ik had een probleem om een kortingscode te krijgen, hoewel die werd geadverteerd op een venster dat automatisch werd geopend. Gelukkig deed de medewerkster van de klantenservice, mevrouw i...., veel moeite om die voor mij te krijgen. Maar eenmaal verkregen en gemarkeerd voor aankoop was het kortingsbedrag lager dan wat in het venster werd geadverteerd en de korting nam weer af toen ik naar de betaling ging. Jammer dat dit het plezier van de aankoop een beetje bederft
Reviewer icon
Acheteur Vérifié(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 29/01/2020 
Vertaalde beoordeling
3/5
★★★☆☆
Ik heb zojuist het cadeau voor mijn kleindochter ontvangen en ik ben eindelijk opgelucht. Het is jammer dat dit bedrijf zoveel communicatie met zijn klanten mist, maar ik ben niet teleurgesteld over de bestelling.
Reviewer icon
Acheteur Vérifié(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 09/12/2019 
Vertaalde beoordeling
2/5
★★☆☆☆
Ik ontving mijn bestelling snel maar onvolledig wetende dat ik deze site meerdere malen had willen aanbevelen. Ik wil graag dat mijn toekomstige bestellingen goed verlopen.
Reviewer icon
Acheteur Vérifié(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 04/12/2019 
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Gperdumesaiguilles
Op
Hallo, Het spijt ons dat er een probleem was bij de voorbereiding van uw bestelling. Kunt u contact met ons opnemen om ons te vertellen wat er ontbreekt in uw zending?
Met vriendelijke groet Florine Klantenservice
2/5
★★☆☆☆
Fout bij het verzenden van het horloge 15 dagen voor Kerstmis
Reviewer icon
Acheteur Vérifié(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 04/12/2019 
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Gperdumesaiguilles
Op
Mevrouw, Het spijt ons dat er een fout is gemaakt bij de voorbereiding van uw bestelling. Kunt u ons iets meer vertellen over het type fout, zodat we u een oplossing kunnen bieden?
Met vriendelijke groet Florine, klantenservice
2/5
★★☆☆☆
Besteld op 4/12, tot op heden, 9 december, nog steeds het pakket niet ontvangen, ter waarde van 189 euro, ik weet niet waar het is!
Reviewer icon
Acheteur Vérifié(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 04/12/2019 
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Gperdumesaiguilles
Op
Hallo, Het spijt ons voor de leveringsproblemen. We hebben uw pakje toevertrouwd aan Chronopost, die meestal betrouwbaar is. Uw pakje werd uiteindelijk op 12 december, 7 dagen na verzending, op het relais afgeleverd. We hopen dat u het nu heeft kunnen ophalen.

Met vriendelijke groet Florine klantenservice
3/5
★★★☆☆
Zeer tevreden met het product maar in een privébericht op de sociale netwerken fb maakte de persoon die mij vriendelijk antwoordde een fout in het promotiepercentage natuurlijk werkte de code nooit helaas en zeer teleurgesteld omdat als gevolg daarvan het totale bedrag niet hetzelfde was en dus moest ik mijn bestelling verminderen afgezien van dat de ontvangen producten was ik helemaal tevreden.
Reviewer icon
Acheteur Vérifié(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 06/11/2019 
Vertaalde beoordeling
2/5
★★☆☆☆
Ik heb maar een deel van mijn bestelling ontvangen. Ik had 2 armbanden besteld en heb er maar één ontvangen. Ik heb 2 armbanden besteld en er maar 1 ontvangen. Dit is de 1e keer dat ik bestelde en ik wilde meer artikelen bestellen maar ik ben een beetje teleurgesteld.
Reviewer icon
Acheteur Vérifié(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 02/12/2019 
Vertaalde beoordeling
3/5
★★★☆☆
De bestelling was correct, maar ik had graag een betere, stevigere verpakking gehad.
Reviewer icon
Acheteur Vérifié(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 14/11/2019 
Vertaalde beoordeling
2/5
★★☆☆☆
Snelle levering maar ketting te kort, veel te kort voor een man!!! Teleurgesteld...
Reviewer icon
Acheteur Vérifié(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 26/06/2019 
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Gperdumesaiguilles
Op
Hallo, U had direct contact met ons moeten opnemen toen u uw bestelling ontving, zodat we een wijziging hadden kunnen aanbrengen.

Met vriendelijke groet Florine klantenservice
3/5
★★★☆☆
Eerste bestelling op deze site. Product op tijd verzonden en ontvangen, maar defect. Teruggestuurd op mijn kosten (8,75€). Gelukkig was de terugbetaling snel geregeld. Uiteindelijk had ik een zeer gemiddelde ervaring omdat ik tijd en geld verloor...
Reviewer icon
Acheteur Vérifié(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 30/01/2019 
Vertaalde beoordeling
2/5
★★☆☆☆
Het bandje van het horloge is niet van leer zoals in de beschrijving staat.
Reviewer icon
Acheteur Vérifié(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 11/01/2019 
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Gperdumesaiguilles
Op
Hallo, u moet onderscheid maken tussen artikelen waarop staat Genuine Leather en artikelen waarop staat Leather only. Als op de riem niet het woord "genuine" staat, dan is het synthetisch leer. Alleen de beste horloges worden aangeboden in echt leer.

Het spijt ons als u niet tevreden bent met uw aankoop. U kunt het horloge naar ons terugsturen als het niet gedragen is.

Met vriendelijke groet Klantendienst
3/5
★★★☆☆
De verpakking was te klein om de horlogestandaard te beschermen, die gebroken aankwam.
Reviewer icon
Acheteur Vérifié(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 24/10/2018 
Vertaalde beoordeling
3/5
★★★☆☆
Ik heb het horloge perfect besteld en geleverd, maar toen ik het uitpakte waren de instructies niet hetzelfde als het horloge dat ik had besteld. Na het bellen kon ik het document van internet halen. Al met al ben ik tevreden met mijn aankoop. JP.Pahour
Reviewer icon
Acheteur Vérifié(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 25/06/2018 
Vertaalde beoordeling
3/5
★★★☆☆
De levertijd was langer dan geadverteerd, mijn kind kreeg zijn horloge niet op zijn verjaardag...
Reviewer icon
Acheteur Vérifié(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 23/05/2018 
Vertaalde beoordeling
3/5
★★★☆☆
Ik ben zeer tevreden over de kwaliteit van het horloge en de verleende service.
Reviewer icon
Acheteur Vérifié(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 10/06/2018 
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Gperdumesaiguilles
Op
Hallo, het spijt ons dat het horloge u geen voldoening gaf. Al onze klanten hebben na ontvangst van het product 14 dagen bedenktijd om het naar ons terug te sturen, in overeenstemming met onze AV.
2/5
★★☆☆☆
Ontevreden over de service... - levering binnen 24/48 uur maar geleverd 6 dagen na !!!! - betaling van een supplement voor geschenkverpakking => Geschenkverpakking is niet mogelijk!
Reviewer icon
Acheteur Vérifié(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 22/05/2018 
Vertaalde beoordeling
3/5
★★★☆☆
Levering, begin 10 april, na 12 april tussen 14 en 17 uur en tenslotte op 13 april, laat in de brievenbus ...... Amateurs !!!
Reviewer icon
Acheteur Vérifié(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 07/04/2018 
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Gperdumesaiguilles
Op
Het spijt ons dat de levering van uw pakket langer duurde dan verwacht. Deze vervoerder levert gewoonlijk binnen 24/48 uur, in dit geval duurde het 4 dagen.
We hopen dat uw horloge u nu volledig tevreden zal stellen.
Met vriendelijke groet Klantendienst
3/5
★★★☆☆
Het horloge is zoals ik verwachtte, levertijd ok. De horlogekast was van karton en een beetje geplet... een beetje goedkoop...
Reviewer icon
Acheteur Vérifié(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 13/12/2017 
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Gperdumesaiguilles
Op
Hallo, Onze producten worden verzonden in de door de merken verstrekte verpakking. Het spijt ons dat het u niet beviel en wij zullen uw mening aan hen doorgeven.
Met vriendelijke groet Florine Klantenservice
3/5
★★★☆☆
Ik kreeg geen e-mail met informatie over de levering van mijn pakket in een relaispunt, ik moest vragen waar mijn bestelling was... om te weten dat het enkele dagen geleden was aangekomen!
Reviewer icon
Acheteur Vérifié(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 12/12/2016 
Vertaalde beoordeling
3/5
★★★☆☆
Ik ben zeer tevreden over de service en de kwaliteit van het product. Ik ben zeer tevreden over de service en de kwaliteit van het product en de kwaliteit van de service.
Reviewer icon
Acheteur Vérifié(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 03/09/2016 
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Gperdumesaiguilles
Op
Hallo, Bedankt voor uw aankoop. We hebben het nog eens gecontroleerd op de Casio website. Deze vermeldt goed voor het horloge dat je de aftelfunctie hebt gekocht. Ik nodig u uit om naar het productblad te gaan met deze link http://www.casio-europe.com/fr/produits/montres/sports/stl-s300h-1aef/ Oprecht GPerduMesAiguilles