★★★★★
op 1775 beoordelingen gepubliceerd
Laatste neutrale klantbeoordelingen
Bijna gekocht, elastiek van de armband gebroken, teleurstelling
Pakket niet verzonden, moest na 10 dagen reclameren om het te ontvangen.
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw mening te delen. Het spijt ons te horen dat u vertragingen heeft ondervonden bij de verzending van uw pakket. Weet dat we uw feedback zeer serieus nemen en we werken aan het verbeteren van onze service.
Uw tevredenheid is onze prioriteit, en we hopen u in de toekomst een betere ervaring te bieden. Aarzel niet om direct contact met ons op te nemen voor verdere vragen of behoeften.
Met vriendelijke groet,
Het team van Gperdumesaiguilles
Probleem met de doos toen ik het pakket ontving, het was in stukken. Ik hoop dat dit geen invloed heeft op de werking van het horloge op de lange termijn. Wilt u een foto?
Erg blij met de prachtige sieraden. Maar teleurgesteld op het moment dat ik ze terugkreeg omdat het te duur was en ze me geen verpakking maakten ben ik zo vertrokken dus een beetje teleurgesteld.
De gebruiksaanwijzing ontbreekt.
Het product dat ik bestelde was niet wat ik ontving en ik moest 4 keer bellen en niemand nam op, zelfs niet na het achterlaten van verschillende berichten. Ik nam tegelijkertijd contact op via e-mail en opnieuw vier e-mails voor ze om mijn vraag te beantwoorden. Uiteindelijk namen ze contact met me op en vonden ze een oplossing. Veel energie voor een eenvoudig antwoord. Jammer
De prijzen zijn correct, helaas heb ik het SEIKO-horloge ontvangen zonder het gereedschap om de grootte van de armband aan te passen. Kijk naar de beschrijving op concurrerende sites om te controleren of het er wel bij zou moeten zitten.
Horloge snel geleverd maar verkeerd model. Verzoek om retourzending onbeantwoord, telefonisch niet te bereiken en niet teruggebeld naar aanleiding van mijn berichten. Hey niet aanbevelen.
DPD uw bezorgservice is betreurenswaardig ik moest mijn pakket ophalen bij het depot 20 minuten van mijn huis, de chauffeur kwam niet opdagen bij mijn huis. Verander snel van vervoerder
Correcte levertijd, erg mooi artikel
Item niet wat ik wilde te omvangrijk
De horlogestandaard kwam gebroken aan
Niets te zeggen over de site, levertijd niet gerespecteerd
Fout in mijn bestelling en late terugbetaling
Ik had dit horloge gevonden door te surfen op google en dan onmogelijk om het rechtstreeks op uw website te vinden om het te bestellen; ik weet niet hoe ik daar kwam, ik heb er verschillende uren doorgebracht omdat ik het echt wilde hebben.
Horloge verzonden zonder instructies en verstelbaar vrij complex om te maken na onderzoek op het internet
Ik had een gemengde ervaring met gperdumesaiguilles, niets te klagen in de bestelfase op de site. Ik had het verkeerde model en had contact met de klantenservice die het nodige deed om rekening te houden met mijn wijziging. Helaas was er een leveringsprobleem (en ik neem het hen niet kwalijk, ze konden er niets aan doen) en ik betreur het dat ik niet proactief door hen op de hoogte ben gehouden, afgezien van mijn eigen herinneringen. Uiteindelijk zorgde de klantenservice ervoor dat ik werd gebeld om me te laten weten wanneer de bestelling daadwerkelijk was verzonden en aangekomen.
Annuleringsbericht dat ik niet begreep...
Goed product, maar ik had mijn bestelling binnen 48 uur moeten ontvangen en het kwam 8 dagen later aan.
We hopen u weer te zien op onze site.
Met vriendelijke groet Florine Klantenservice
Ik heb niet de geadverteerde radiobediening en dus geen automatische tijdinstelling met winter/zomertijd omschakeling. Ik heb echter in drie termijnen betaald. De secondewijzer staat iets uit.
Met vriendelijke groet Florine Klantenservice
Het horloge dat ik bestelde werd snel en zorgvuldig verpakt verzonden. Ik moet zeggen dat ik zeer tevreden ben over het product. Het product voldoet verder goed aan mijn verwachtingen.
Het horloge werkt niet. De batterij was leeg... Ik ben een beetje teleurgesteld.
Beter om niet met de zeep bezig te zijn.
Ik wens u een prettige dag.
Florine GperduMesAiguilles
De wacht werd erg laat ontvangen maar dat is logisch, we zaten aan het begin van de lockdown. Wat minder logisch is, is dat ik geen antwoord kreeg op mijn e-mail toen ik de status van mijn bestelling wilde weten.
Het horloge is opnieuw gemonteerd, de band is niet origineel. Teleurgesteld.
De kleur van het bandje (roze) valt tegen in vergelijking met de foto (het is nogal dof beige roze) en het materiaal lijkt op synthetisch nubuck.... het is niet zo kwalitatief als ik had verwacht. Maar de horlogekast zelf is erg mooi
Ik had een probleem om een kortingscode te krijgen, hoewel die werd geadverteerd op een venster dat automatisch werd geopend. Gelukkig deed de medewerkster van de klantenservice, mevrouw i...., veel moeite om die voor mij te krijgen. Maar eenmaal verkregen en gemarkeerd voor aankoop was het kortingsbedrag lager dan wat in het venster werd geadverteerd en de korting nam weer af toen ik naar de betaling ging. Jammer dat dit het plezier van de aankoop een beetje bederft
Ik heb zojuist het cadeau voor mijn kleindochter ontvangen en ik ben eindelijk opgelucht. Het is jammer dat dit bedrijf zoveel communicatie met zijn klanten mist, maar ik ben niet teleurgesteld over de bestelling.
Ik ontving mijn bestelling snel maar onvolledig wetende dat ik deze site meerdere malen had willen aanbevelen. Ik wil graag dat mijn toekomstige bestellingen goed verlopen.
Met vriendelijke groet Florine Klantenservice
Fout bij het verzenden van het horloge 15 dagen voor Kerstmis
Met vriendelijke groet Florine, klantenservice
Besteld op 4/12, tot op heden, 9 december, nog steeds het pakket niet ontvangen, ter waarde van 189 euro, ik weet niet waar het is!
Met vriendelijke groet Florine klantenservice
Zeer tevreden met het product maar in een privébericht op de sociale netwerken fb maakte de persoon die mij vriendelijk antwoordde een fout in het promotiepercentage natuurlijk werkte de code nooit helaas en zeer teleurgesteld omdat als gevolg daarvan het totale bedrag niet hetzelfde was en dus moest ik mijn bestelling verminderen afgezien van dat de ontvangen producten was ik helemaal tevreden.
Ik heb maar een deel van mijn bestelling ontvangen. Ik had 2 armbanden besteld en heb er maar één ontvangen. Ik heb 2 armbanden besteld en er maar 1 ontvangen. Dit is de 1e keer dat ik bestelde en ik wilde meer artikelen bestellen maar ik ben een beetje teleurgesteld.
De bestelling was correct, maar ik had graag een betere, stevigere verpakking gehad.
Snelle levering maar ketting te kort, veel te kort voor een man!!! Teleurgesteld...
Met vriendelijke groet Florine klantenservice
Eerste bestelling op deze site. Product op tijd verzonden en ontvangen, maar defect. Teruggestuurd op mijn kosten (8,75€). Gelukkig was de terugbetaling snel geregeld. Uiteindelijk had ik een zeer gemiddelde ervaring omdat ik tijd en geld verloor...
Het bandje van het horloge is niet van leer zoals in de beschrijving staat.
Het spijt ons als u niet tevreden bent met uw aankoop. U kunt het horloge naar ons terugsturen als het niet gedragen is.
Met vriendelijke groet Klantendienst
De verpakking was te klein om de horlogestandaard te beschermen, die gebroken aankwam.
Ik heb het horloge perfect besteld en geleverd, maar toen ik het uitpakte waren de instructies niet hetzelfde als het horloge dat ik had besteld. Na het bellen kon ik het document van internet halen. Al met al ben ik tevreden met mijn aankoop. JP.Pahour
De levertijd was langer dan geadverteerd, mijn kind kreeg zijn horloge niet op zijn verjaardag...
- 1
- 2