Gperdumesaiguilles Gemiddeld cijfer

9.5/10
★★★★★
op 1445 beoordelingen 10 1

Laatste neutrale klantbeoordelingen

3/5
★★★☆☆
Niets te zeggen over de site, levertijd niet gerespecteerd
3/5
★★★☆☆
Fout in mijn bestelling en late terugbetaling
3/5
★★★☆☆
Ik had dit horloge gevonden door te surfen op google en dan onmogelijk om het rechtstreeks op uw website te vinden om het te bestellen; ik weet niet hoe ik daar kwam, ik heb er verschillende uren doorgebracht omdat ik het echt wilde hebben.
3/5
★★★☆☆
Horloge verzonden zonder instructies en verstelbaar vrij complex om te maken na onderzoek op het internet
3/5
★★★☆☆
Ik had een gemengde ervaring met gperdumesaiguilles, niets te klagen in de bestelfase op de site. Ik had het verkeerde model en had contact met de klantenservice die het nodige deed om rekening te houden met mijn wijziging. Helaas was er een leveringsprobleem (en ik neem het hen niet kwalijk, ze konden er niets aan doen) en ik betreur het dat ik niet proactief door hen op de hoogte ben gehouden, afgezien van mijn eigen herinneringen. Uiteindelijk zorgde de klantenservice ervoor dat ik werd gebeld om me te laten weten wanneer de bestelling daadwerkelijk was verzonden en aangekomen.
3/5
★★★☆☆
Annuleringsbericht dat ik niet begreep...
3/5
★★★☆☆
Goed product, maar ik had mijn bestelling binnen 48 uur moeten ontvangen en het kwam 8 dagen later aan.
Antwoord van Gperdumesaiguilles :
Hallo, Het spijt ons voor de vertraging die het postkantoor heeft moeten nemen om uw bestelling te bezorgen. We hadden uw bestelling op 14 november in de late ochtend ontvangen en dezelfde dag verzonden.

We hopen u weer te zien op onze site.

Met vriendelijke groet Florine Klantenservice
Op
2/5
★★☆☆☆
Ik heb niet de geadverteerde radiobediening en dus geen automatische tijdinstelling met winter/zomertijd omschakeling. Ik heb echter in drie termijnen betaald. De secondewijzer staat iets uit.
Antwoord van Gperdumesaiguilles :
Meneer, U had contact met ons moeten opnemen toen u uw horloge ontving als u het niet goed kon laten werken. Hier is een link naar de Pulsar handleidingen die u vertellen hoe u de ontbrekende functies kunt activeren. https://pulsar.tm.fr/notices.
Met vriendelijke groet Florine Klantenservice
Op
3/5
★★★☆☆
Het horloge dat ik bestelde werd snel en zorgvuldig verpakt verzonden. Ik moet zeggen dat ik zeer tevreden ben over het product. Het product voldoet verder goed aan mijn verwachtingen.
3/5
★★★☆☆
Het horloge werkt niet. De batterij was leeg... Ik ben een beetje teleurgesteld.
2/5
★★☆☆☆
Beter om niet met de zeep bezig te zijn.
Antwoord van Gperdumesaiguilles :
Hallo, Zoals we u per e-mail hebben uitgelegd, leverde de Post tijdens de insluitingsperiode slechts 3 dagen per week en tekende voor de klant. Deze uitzonderlijke maatregelen zijn genomen om de verspreiding van het virus tegen te gaan en wij hebben daar niet toe besloten. Het spijt ons dat deze maatregelen u niet aanstaan en we kunnen er helaas niets aan doen.
Ik wens u een prettige dag.
Florine GperduMesAiguilles
Op
3/5
★★★☆☆
De wacht werd erg laat ontvangen maar dat is logisch, we zaten aan het begin van de lockdown. Wat minder logisch is, is dat ik geen antwoord kreeg op mijn e-mail toen ik de status van mijn bestelling wilde weten.
2/5
★★☆☆☆
Het horloge is opnieuw gemonteerd, de band is niet origineel. Teleurgesteld.
3/5
★★★☆☆
De kleur van het bandje (roze) valt tegen in vergelijking met de foto (het is nogal dof beige roze) en het materiaal lijkt op synthetisch nubuck.... het is niet zo kwalitatief als ik had verwacht. Maar de horlogekast zelf is erg mooi
3/5
★★★☆☆
Ik had een probleem om een kortingscode te krijgen, hoewel die werd geadverteerd op een venster dat automatisch werd geopend. Gelukkig deed de medewerkster van de klantenservice, mevrouw i...., veel moeite om die voor mij te krijgen. Maar eenmaal verkregen en gemarkeerd voor aankoop was het kortingsbedrag lager dan wat in het venster werd geadverteerd en de korting nam weer af toen ik naar de betaling ging. Jammer dat dit het plezier van de aankoop een beetje bederft
3/5
★★★☆☆
Ik heb zojuist het cadeau voor mijn kleindochter ontvangen en ik ben eindelijk opgelucht. Het is jammer dat dit bedrijf zoveel communicatie met zijn klanten mist, maar ik ben niet teleurgesteld over de bestelling.
2/5
★★☆☆☆
Ik ontving mijn bestelling snel maar onvolledig wetende dat ik deze site meerdere malen had willen aanbevelen. Ik wil graag dat mijn toekomstige bestellingen goed verlopen.
Antwoord van Gperdumesaiguilles :
Hallo, Het spijt ons dat er een probleem was bij de voorbereiding van uw bestelling. Kunt u contact met ons opnemen om ons te vertellen wat er ontbreekt in uw zending?
Met vriendelijke groet Florine Klantenservice
Op
2/5
★★☆☆☆
Fout bij het verzenden van het horloge 15 dagen voor Kerstmis
Antwoord van Gperdumesaiguilles :
Mevrouw, Het spijt ons dat er een fout is gemaakt bij de voorbereiding van uw bestelling. Kunt u ons iets meer vertellen over het type fout, zodat we u een oplossing kunnen bieden?
Met vriendelijke groet Florine, klantenservice
Op
2/5
★★☆☆☆
Besteld op 4/12, tot op heden, 9 december, nog steeds het pakket niet ontvangen, ter waarde van 189 euro, ik weet niet waar het is!
Antwoord van Gperdumesaiguilles :
Hallo, Het spijt ons voor de leveringsproblemen. We hebben uw pakje toevertrouwd aan Chronopost, die meestal betrouwbaar is. Uw pakje werd uiteindelijk op 12 december, 7 dagen na verzending, op het relais afgeleverd. We hopen dat u het nu heeft kunnen ophalen.

Met vriendelijke groet Florine klantenservice
Op
3/5
★★★☆☆
Zeer tevreden met het product maar in een privébericht op de sociale netwerken fb maakte de persoon die mij vriendelijk antwoordde een fout in het promotiepercentage natuurlijk werkte de code nooit helaas en zeer teleurgesteld omdat als gevolg daarvan het totale bedrag niet hetzelfde was en dus moest ik mijn bestelling verminderen afgezien van dat de ontvangen producten was ik helemaal tevreden.