Gperdumesaiguilles Gemiddeld cijfer

9.5/10
★★★★★
op 1445 beoordelingen 10 1

Laatste negatieve klantbeoordelingen

1/5
★☆☆☆☆
Bestelling ontvangen maar niet geschikt voor mijn bestelling
Antwoord van Gperdumesaiguilles :
Hello,
We are sorry that the item does not suit you, you can return it and ask for a refund if you wish.
Sincerely
Op
1/5
★☆☆☆☆
10€ kwijt voor een 24u levering resultaat levering op maandag om 14u30 onaanvaardbaar en geen terugbetaling...
1/5
★☆☆☆☆
Ik heb niet het juiste juweel ontvangen ik heb ook de porto betaald om het snel te zien want het was voor een verjaardag dat was mijn verrassing toen ik de doos opende toen het niet eens de juiste armband was die ik had besteld binnen een schande
1/5
★☆☆☆☆
Ik raad niet aan
1/5
★☆☆☆☆
Het product is niet ontvangen (door een postfout), ik was van plan om in ieder geval mijn geld terug te vragen omdat ik intussen een horloge cadeau had gekregen. Deze werd teruggestuurd naar Gperdumesaiguilles, ik stuurde een e-mail om terugbetaling te vragen waarop ik geen antwoord kreeg. Ik heb geprobeerd te bellen, zonder succes. Na enkele dagen lukte het me contact op te nemen via Facebook, ik kreeg te horen dat er net een antwoord op mijn e-mail was verstuurd, maar ik had niets ontvangen. Dus ik reageer op het facebookgesprek om het te melden (ik heb andere mails van hen maar niet die in kwestie) screen shot in support, zodat het antwoord via facebook of telefonisch naar mij gestuurd kan worden, en sindsdien niets, Het is al meer dan twee weken geleden dat mijn facebookbericht plotseling onbeantwoord bleef, hoewel ze eerst heel goed reageerden, en niemand lijkt verbaasd te zijn dat ik niet reageerde op de e-mail die me zogenaamd was toegezonden, hoewel ik ze had gewaarschuwd dat die niet was aangekomen.
Antwoord van Gperdumesaiguilles :
Hallo, we beantwoorden vragen over bestellingen op de e-mailadressen die klanten hebben opgegeven bij het aanmaken van hun account. Om privacyredenen geven we geen informatie op Facebook, omdat we niet weten met wie we te maken hebben. Als u onze e-mails niet ontvangt, raden wij u aan te controleren of er geen typefout is gemaakt bij het registreren van uw e-mailadres of om in uw Spam te kijken.
Met betrekking tot uw bezorgdheid, gelieve te noteren dat wij een terugbetaling op uw rekening hebben geïnitieerd op 3 februari en dat uw bericht gedateerd is op 5 februari. Hoogachtend
Op
1/5
★☆☆☆☆
Ik heb slechts 2 van de 4 bestelde artikelen ontvangen zonder uitleg, hoewel ze allemaal in voorraad leken te zijn. Ik werd natuurlijk terugbetaald voor wat niet werd geleverd. Maar ik had mijn bestelling geannuleerd als ik had geweten dat deze 4 artikelen samen gingen. Ik belde en liet een bericht achter bij de verkoper die nooit de moeite nam me terug te bellen. Ik ben teleurgesteld en zou deze site niet aanbevelen.
1/5
★☆☆☆☆
Ik ben niet tevreden want er ontbreekt een artikel in mijn bestelling, niemand neemt de telefoon op of neemt de moeite om terug te bellen en ik wacht ook op een antwoord per e-mail over dit probleem.
Antwoord van Gperdumesaiguilles :
Hallo, Zoals vermeld in mijn e-mail van gisteren, sturen wij u het ontbrekende onderdeel en verontschuldigen wij ons voor de fout bij de voorbereiding van uw bestelling.
Wij zouden het op prijs stellen als u ons laat weten wanneer u het ontbrekende onderdeel heeft ontvangen.

Met vriendelijke groet Florine klantenservice
Op
1/5
★☆☆☆☆
Ik moest wachten op een bestelling die nooit is aangekomen en twee maanden later nog steeds niet is terugbetaald. Weigering om rekening te houden met de annulering van de bestelling, voor hen is de klant niets, ik ben ontevreden over deze site klantenservice die de klant belachelijk maakt! VERMIJD !!!!
1/5
★☆☆☆☆
Mondial Relais: een ramp! Meer dan 10 dagen om geleverd te worden!
1/5
★☆☆☆☆
Ik ben niet blij. De armband is te klein voor mijn man. Ik heb het teruggestuurd in de originele verpakking met de retourbon. In opdracht. Het werd mij teruggestuurd met de vermelding geweigerd omdat het pakket leeg was! Dus geen terugbetaling. Bedankt voor het noodzakelijke. Met vriendelijke groet
Antwoord van Gperdumesaiguilles :
Het pakje dat u ons per post stuurde werd ons open en leeg aangeboden, en wij hebben het geweigerd zonder zelfs maar naar de afzender te kijken, zoals wij in dit soort gevallen altijd doen, op advies van de postbode.
Wij nodigen u uit om een klacht in te dienen bij het postkantoor zodat u de schade vergoed krijgt. Met vriendelijke groet Florine klantenservice
Op
1/5
★☆☆☆☆
Helemaal niet gelukkig. Ik had sms-bezorging op maandag 28 tussen 9.30 en 12 uur, ik bleef thuis (vakantie). Het pakket is nog steeds niet geleverd, ik heb het zaterdag 2 juni nodig. Bedankt dat u doet wat nodig is en mij snel antwoord geeft.
Antwoord van Gperdumesaiguilles :
Hallo, uw pakket is de dag na uw bestelling verzonden en het spijt ons dat u uw pakket nog niet heeft ontvangen. We hebben een klacht geopend bij de vervoerder zodat zij contact hebben opgenomen met de bezorger om ervoor te zorgen dat u uw pakket deze week ontvangt.

Met vriendelijke groet Florine Klantenservice
Op
1/5
★☆☆☆☆
Ik heb geen antwoord op mijn bericht.
1/5
★☆☆☆☆
Er zijn geen opmerkingen voor deze beoordeling
1/5
★☆☆☆☆
Heb de bestelling geannuleerd. Ik wil geen commercieel gebaar maken. zijn de duurste op de markt op Amazon.