★★★★★
op 1775 beoordelingen gepubliceerd
Laatste negatieve klantbeoordelingen
Ik heb het pakket te laat ontvangen! Defect pakket! Armbandsluiting kapot! Zonde dat ik 100 euro heb betaald. Na verschillende mails geen antwoord gekregen.
Ik wil graag retourneren, maar ik heb nog niets gehoord van de klantenservice ...
Ik betaalde voor de post om thuis afgeleverd te worden, en ik kreeg een sms dat ik na het telefoontje van de chauffeur bij een relaispunt was afgeleverd. Ik had geen telefoontje ontvangen en ik was thuis. De porto kostte me iets meer dan 9€.
Het horloge werkt niet. Ik moet het terugsturen om de batterij te laten vervangen.
De horlogekast is bekrast
Hallo Ontvangst van een horloge dat niet werkt.... Voor toekomstige kopers op Gperdumesaiguilles, vraag hen om te controleren of de producten goed werken voordat ze worden verzonden. Dank u
Ik ben op verschillende punten niet tevreden: 1. de levertijd: bestelling geplaatst op 7 december ik heb het artikel op woensdag 20 december ontvangen 2. het artikel is niet geleverd. Ik had de optie "cadeauverpakking" genomen voor 2,50€, maar ik heb het niet cadeauverpakt ontvangen. 3. 3. Dienst na verkoop: de gegeven antwoorden waren onbevredigend en gaven geen precies antwoord. Ik heb zelfs nooit een antwoord ontvangen op mijn laatste bericht waarin ik uitlegde dat het cadeau onverpakt was aangekomen.
Ik heb nog steeds het horloge niet ontvangen dat meer dan 8 dagen geleden geleverd had moeten worden! Ik heb ze al geschreven, maar ze hebben nog niet gereageerd op de leverdatum.
Het ontvangen horloge heeft niet de aangegeven functies. Daarnaast was het erg moeilijk om het horloge terug te sturen omdat mijn aanvraag, gedaan volgens de voorwaarden op de site, na 4 dagen nog steeds niet was gevalideerd door GPMA. Om nog maar te zwijgen van de drie telefonische berichten die ook niet zijn opgevolgd.
Ik ben erg ontevreden, ik maakte de aankoop op 31/10 verzonden op 2/11 Ik nam de optie levering in 24 uur en ik werd geleverd op 07/11 Ik contact met u meerdere malen, maar geen reactie!!!
Nee, want ik heb mijn geld teruggevraagd en ik heb geen nieuws gekregen.
Bestelling ontvangen maar niet geschikt voor mijn bestelling
We are sorry that the item does not suit you, you can return it and ask for a refund if you wish.
Sincerely
10€ kwijt voor een 24u levering resultaat levering op maandag om 14u30 onaanvaardbaar en geen terugbetaling...
Ik heb niet het juiste juweel ontvangen ik heb ook de porto betaald om het snel te zien want het was voor een verjaardag dat was mijn verrassing toen ik de doos opende toen het niet eens de juiste armband was die ik had besteld binnen een schande
Ik raad niet aan
Het product is niet ontvangen (door een postfout), ik was van plan om in ieder geval mijn geld terug te vragen omdat ik intussen een horloge cadeau had gekregen. Deze werd teruggestuurd naar Gperdumesaiguilles, ik stuurde een e-mail om terugbetaling te vragen waarop ik geen antwoord kreeg. Ik heb geprobeerd te bellen, zonder succes. Na enkele dagen lukte het me contact op te nemen via Facebook, ik kreeg te horen dat er net een antwoord op mijn e-mail was verstuurd, maar ik had niets ontvangen. Dus ik reageer op het facebookgesprek om het te melden (ik heb andere mails van hen maar niet die in kwestie) screen shot in support, zodat het antwoord via facebook of telefonisch naar mij gestuurd kan worden, en sindsdien niets, Het is al meer dan twee weken geleden dat mijn facebookbericht plotseling onbeantwoord bleef, hoewel ze eerst heel goed reageerden, en niemand lijkt verbaasd te zijn dat ik niet reageerde op de e-mail die me zogenaamd was toegezonden, hoewel ik ze had gewaarschuwd dat die niet was aangekomen.
Met betrekking tot uw bezorgdheid, gelieve te noteren dat wij een terugbetaling op uw rekening hebben geïnitieerd op 3 februari en dat uw bericht gedateerd is op 5 februari. Hoogachtend
Ik heb slechts 2 van de 4 bestelde artikelen ontvangen zonder uitleg, hoewel ze allemaal in voorraad leken te zijn. Ik werd natuurlijk terugbetaald voor wat niet werd geleverd. Maar ik had mijn bestelling geannuleerd als ik had geweten dat deze 4 artikelen samen gingen. Ik belde en liet een bericht achter bij de verkoper die nooit de moeite nam me terug te bellen. Ik ben teleurgesteld en zou deze site niet aanbevelen.
Ik ben niet tevreden want er ontbreekt een artikel in mijn bestelling, niemand neemt de telefoon op of neemt de moeite om terug te bellen en ik wacht ook op een antwoord per e-mail over dit probleem.
Wij zouden het op prijs stellen als u ons laat weten wanneer u het ontbrekende onderdeel heeft ontvangen.
Met vriendelijke groet Florine klantenservice
Ik moest wachten op een bestelling die nooit is aangekomen en twee maanden later nog steeds niet is terugbetaald. Weigering om rekening te houden met de annulering van de bestelling, voor hen is de klant niets, ik ben ontevreden over deze site klantenservice die de klant belachelijk maakt! VERMIJD !!!!
Mondial Relais: een ramp! Meer dan 10 dagen om geleverd te worden!
Ik ben niet blij. De armband is te klein voor mijn man. Ik heb het teruggestuurd in de originele verpakking met de retourbon. In opdracht. Het werd mij teruggestuurd met de vermelding geweigerd omdat het pakket leeg was! Dus geen terugbetaling. Bedankt voor het noodzakelijke. Met vriendelijke groet
Wij nodigen u uit om een klacht in te dienen bij het postkantoor zodat u de schade vergoed krijgt. Met vriendelijke groet Florine klantenservice
Helemaal niet gelukkig. Ik had sms-bezorging op maandag 28 tussen 9.30 en 12 uur, ik bleef thuis (vakantie). Het pakket is nog steeds niet geleverd, ik heb het zaterdag 2 juni nodig. Bedankt dat u doet wat nodig is en mij snel antwoord geeft.
Met vriendelijke groet Florine Klantenservice
Ik heb geen antwoord op mijn bericht.
Er zijn geen opmerkingen voor deze beoordeling
Heb de bestelling geannuleerd. Ik wil geen commercieel gebaar maken. zijn de duurste op de markt op Amazon.