★★★★★
op 1863 beoordelingen gepubliceerd
Laatste negatieve klantbeoordelingen
Hallo, problemen met de levering, anders blijft de ervaring perfect, het moet nog geproefd worden
Betaald 3 keer de groothandelsprijs.
Pakket niet ontvangen
Ontvangen dat 3 flessen van de 12,
Bestelling met onvolledige levering hoewel vooraf betaald. Na telefonisch contact met de wijnmaker wachten we nog steeds op de levering van het 4e pakket. 3 geleverd van de 4 betaalde.
Pakket niet ontvangen op de verwachte datum en tot op heden geen nieuws
Het spijt ons te horen dat uw pakket niet op tijd is aangekomen. We begrijpen het belang van uw bestelling en vragen u vriendelijk om ons privé te contacteren zodat we dit probleem snel kunnen oplossen. Bedankt voor uw begrip.
Met vriendelijke groet,
Het team van Gerard Bertrand.
Hallo, Op 10 juli heb ik een e-mail gestuurd naar [email protected] om te melden dat het voor mij onmogelijk was om me in te schrijven voor het loyaliteitsprogramma. U heeft niet gereageerd! Ik stuur deze e-mail opnieuw met twee schermafbeeldingen in de hoop op nieuws. Met vriendelijke groet. Jean Pierlot
Informatica probleem ondervonden tijdens de bestelling. Gevolg 1: bestelling twee keer geplaatst Gevolg 2: procedure om een van de twee te annuleren Gevolg 3: afgifte van de goederen op 30 minuten van mijn huis op een zeer moeilijk te vinden locatie. Enige positieve aspect: houding van de persoon van de commerciële dienst (Julie) die heeft geprobeerd mijn probleem op te lossen maar zonder succes wat betreft de afgifteplaats van de goederen. Op het gebied van bedrijfsbeheer is het noodzakelijk om de circuits te onderzoeken om te voorkomen dat klanten worden afgeschrikt....
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring te delen. We zijn erg sorry te horen over de moeilijkheden die u heeft ondervonden tijdens uw bestelling. Uw feedback is waardevol en helpt ons onze diensten te verbeteren. We zijn blij dat Julie u heeft kunnen helpen, en we zullen uw opmerkingen over de afgifte van goederen bekijken om onze klanten beter van dienst te zijn. Aarzel niet om direct contact met ons op te nemen voor andere vragen of behoeften.
Met vriendelijke groet,
Het team van Gérard Bertrand
De website werkt alleen goed met Chrome, maar ondervindt problemen met Safari en Firefox. Browsen en bestellen is onbegonnen werk in Safari en ik heb dus moeten herbeginnen in Chrome. Het opvragen van een factuur is ook niet consequent. Het factuuradres verschilt afhankelijk van of je deze in de bevestigingsmail of op de website bekijkt. Ik heb meerdere facturatieadressen en deze werden bij de laatste bestellingen door elkaar gehaald. Na contact met de klantenservice heeft men mijn problemen hier wel gelezen, maar er spijtig genoeg niets aan gedaan.
Ah verdomme, treurige oplichting
Slechte levering en logistiek. Knullige communicatie hierover.
Ik heb al geantwoord
Bedrieglijk
50% duurder dan in fysieke winkels! En reageren niet op klachten! Vergeet eCommerce !!!
De afbeelding van de doos komt niet overeen met de flessen die erin zitten. En de beschrijving van de flessen eronder is niet echt zichtbaar, dus ik was teleurgesteld over mijn aankoop.
Houten kist beschadigd.
Ik heb mijn fles op tijd ontvangen, maar er zit niet eens een papieren zak van Gérard Bertrand bij om de fles in weg te geven. Helemaal niet erg commercieel!
Il me manque la moitié
De colli's arriveerden via DPD, met een melding per e-mail om 7.43 uur, en werden om 8.30 uur bezorgd. Gelukkig was ik er nog. Het is elke keer hetzelfde, ze leveren zonder waarschuwing.
Ik heb het pakket niet ontvangen
Mijn bestelling kwam gebroken aan, dus ik kon niets zien dat niet geaccepteerd was op het doorgiftepunt! 😏
Helaas was mijn doos helemaal beschadigd. We hadden geluk dat de flessen niet verbrijzeld waren. De service was snel. Dat was het goede deel, maar het was bedoeld als cadeau en we konden niet leveren met de doos onder deze omstandigheden. We zijn nog steeds dol op jullie wijn en we zullen zeker meer bestellen, maar ik wilde de feedback toch even doorgeven, omdat ik me ervan bewust ben dat het om een derde partij gaat en niet om jullie bedrijf. Ik zal de e-mail beantwoorden met foto's van de doos. Bedankt
Verzameldoos kwam kapot aan en geen nieuws van klantenservice na klacht.
Ik was altijd erg gebrand op de levering en ik wilde er ook zeker van zijn dat de prijzen in CHF waren.
De houten kist was beschadigd
Niet echt aangename wijnen om te drinken. Geen plezier
Nog steeds niet ontvangen
De site adverteerde met gratis levering bij bestellingen van meer dan 25 euro als ik het me goed herinner. En ik betaalde een vergoeding omdat, volgens het antwoord dat ik kreeg, de promotie voorbij was.
Nu je toch naar mijn mening vraagt: ik had 6 flessen Domaine de l'Aigle Pinot Noir 2021 besteld. Ik kreeg 2022 geleverd! Toen ik ernaar vroeg, kreeg ik te horen dat ik "per ongeluk het verkeerde oogstjaar was toegestuurd vanwege een wijziging in het oogstjaar die niet was gecommuniceerd en dat we geen oogstjaar 2021 meer hebben". Ik kan moeilijk geloven dat dit een vergissing was (het juiste oogstjaar stond vermeld op de orderbevestiging). In plaats van me voor een voldongen feit te stellen, hadden ze me op zijn minst vooraf kunnen waarschuwen en vragen of ik mijn bestelling had bevestigd! Ik moet erop wijzen dat de verkoper voorstelde om de flessen terug te sturen en mijn geld terug te krijgen, maar wat een complicatie! Ik hield de flessen liever.
Hallo, de houten kist werd gebroken verzonden (de leveringsdoos was in perfecte staat). Het is een wonder dat de flessen onderweg niet zijn gebroken.
Pakket niet geleverd, bedankt voor uw terugbetaling
Helemaal tevreden, behalve de Chronopost-levering die 3 keer werd uitgesteld in meer dan 24 uur.
Ik wacht nog steeds op antwoord op mijn e-mail over de vermiste fles
Ik heb mijn bestelling nooit ontvangen en ik wacht op het resultaat van mijn klacht... Ik kan niet achterhalen waar mijn pakket is afgegeven...?
Mijn excuses voor mijn slechte recensie, maar ik heb slechts 12 flessen ontvangen en wacht nog op de andere 4 pakketten. Ik heb u al verschillende keren geschreven.
De ontvangen bestelling (2022) kwam niet overeen met de gewenste bestelling (2021). Een grote verrassing 2 teleurstellingen voor de eerste bestelling in een "tophuis".
Hallo, ik heb de Prima Nature ontvangen, maar niet L'Estagnère. In plaats daarvan heb ik een fles rosé ontvangen. Ik heb een bericht gestuurd per e-mail. Geen antwoord. Het is al meer dan een week geleden.
Product nog niet ontvangen
Helaas heb ik de bestelling nooit ontvangen. De wijnstok is naar jullie teruggestuurd.
Drie weken wachten op mijn bestelling en nog steeds geen teken
- 1
- 2