/10
★★★★★
op 315 beoordelingen gepubliceerd
★★★★★
op 315 beoordelingen gepubliceerd
Laatste negatieve klantbeoordelingen
1
/5
★☆☆☆☆
Altijd meestal tevreden, maar sinds de laatste 2 bestellingen ben ik een beetje teleurgesteld. Producten zijn gebroken aangekomen in het pakket, verzoek om affiches niet in het pakket gedaan, een bestelling van meer dan 500€ en geen cadeaus, monsters of iets dergelijks... Ik vind de kwaliteit van de producten top, maar teleurgesteld over de kwaliteit van de service. En geen antwoord op de verzonden e-mails...
Céline L.
Op
na aankoop van 04/06/2025
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Fille au pluriel
Op
Hallo Céline,
Bedankt dat je de tijd hebt genomen om een beoordeling achter te laten, ook al is deze negatief. Jouw feedback is waardevol voor ons en helpt ons onze service te verbeteren.
Het spijt ons te horen dat je teleurgesteld bent over je laatste twee bestellingen.
Wat betreft de gebroken producten, als je het hebt over de Jolie Môme, weet dan dat we op 7 november 2024 een nieuw zakje hebben gestuurd na jouw melding. Als je schade hebt geconstateerd op je bestellingen van maart 2025 of juni 2025, nodigen we je uit om direct contact met ons op te nemen zodat we jouw situatie kunnen bekijken en een oplossing kunnen vinden.
Voor de affiches moeten deze aan het winkelwagentje worden toegevoegd tijdens de bestelling, omdat ze apart worden verzonden met een specifieke etikettering. Aangezien dit niet is gedaan, is jouw verzoek helaas gemist. We hebben je een e-mail gestuurd om een verzending te organiseren met plezier.
Wat betreft de monsters, de AGEC-wet (Anti-Waste for a Circular Economy) verplicht ons om deze alleen op expliciet verzoek te verzenden om verspilling te voorkomen. Aarzel niet om dit aan te vragen bij je volgende bestelling.
Tot slot, de cadeaus worden verzonden op basis van onze beschikbare voorraad. Je had een paar sokken met Kerstmis ontvangen, en we hopen je binnenkort weer te kunnen verwennen.
Het spijt ons als een van je berichten onbeantwoord is gebleven. Dit is niet onze gewoonte en we danken je voor het melden.
Jouw tevredenheid blijft onze prioriteit en we hopen je volledig tevreden te stellen bij je volgende bestellingen.
Met vriendelijke groet,
Anaïs
Bedankt dat je de tijd hebt genomen om een beoordeling achter te laten, ook al is deze negatief. Jouw feedback is waardevol voor ons en helpt ons onze service te verbeteren.
Het spijt ons te horen dat je teleurgesteld bent over je laatste twee bestellingen.
Wat betreft de gebroken producten, als je het hebt over de Jolie Môme, weet dan dat we op 7 november 2024 een nieuw zakje hebben gestuurd na jouw melding. Als je schade hebt geconstateerd op je bestellingen van maart 2025 of juni 2025, nodigen we je uit om direct contact met ons op te nemen zodat we jouw situatie kunnen bekijken en een oplossing kunnen vinden.
Voor de affiches moeten deze aan het winkelwagentje worden toegevoegd tijdens de bestelling, omdat ze apart worden verzonden met een specifieke etikettering. Aangezien dit niet is gedaan, is jouw verzoek helaas gemist. We hebben je een e-mail gestuurd om een verzending te organiseren met plezier.
Wat betreft de monsters, de AGEC-wet (Anti-Waste for a Circular Economy) verplicht ons om deze alleen op expliciet verzoek te verzenden om verspilling te voorkomen. Aarzel niet om dit aan te vragen bij je volgende bestelling.
Tot slot, de cadeaus worden verzonden op basis van onze beschikbare voorraad. Je had een paar sokken met Kerstmis ontvangen, en we hopen je binnenkort weer te kunnen verwennen.
Het spijt ons als een van je berichten onbeantwoord is gebleven. Dit is niet onze gewoonte en we danken je voor het melden.
Jouw tevredenheid blijft onze prioriteit en we hopen je volledig tevreden te stellen bij je volgende bestellingen.
Met vriendelijke groet,
Anaïs