/10
★★★★★
op 315 beoordelingen gepubliceerd
★★★★★
op 315 beoordelingen gepubliceerd
Laatste klantbeoordelingen
5
/5
★★★★★
Ik ben blij met de kwaliteit van deze was. Een echte wonder.
Lydie N.
Op
na aankoop van 16/06/2025
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Fille au pluriel
Op
Hey Lydie,
Heel erg bedankt voor je reactie!
Je zegt dat de wax geweldig is... maar tussen ons, het zijn klanten zoals jij, de echte wonderen.
Bedankt voor je vertrouwen en je loyaliteit.
Tot snel,
Anaïs
Heel erg bedankt voor je reactie!
Je zegt dat de wax geweldig is... maar tussen ons, het zijn klanten zoals jij, de echte wonderen.
Bedankt voor je vertrouwen en je loyaliteit.
Tot snel,
Anaïs
5
/5
★★★★★
Top top top ! parfum, textuur, kwaliteit. zeer professioneel team. ik ben fan
Patricia M.
Op
na aankoop van 15/06/2025
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Fille au pluriel
Op
Hallo Patricia,
Bedankt voor uw mening, het lijkt bijna op een lied van Pascal Obispo: « Fan, fan, fan, ik ben fan »!
Heel erg bedankt voor uw vertrouwen en uw complimenten over onze geur, onze textuur en onze kwaliteit. Het hele team van Filles au pluriel is blij u tot onze fans te mogen rekenen!
Tot snel,
Anaïs
Bedankt voor uw mening, het lijkt bijna op een lied van Pascal Obispo: « Fan, fan, fan, ik ben fan »!
Heel erg bedankt voor uw vertrouwen en uw complimenten over onze geur, onze textuur en onze kwaliteit. Het hele team van Filles au pluriel is blij u tot onze fans te mogen rekenen!
Tot snel,
Anaïs
5
/5
★★★★★
Top producten met een zeer aangename geur. Perfect
Ludivine T.
Op
na aankoop van 13/06/2025
Vertaalde beoordeling
5
/5
★★★★★
Goed.
Linda B.
Op
na aankoop van 12/06/2025
Vertaalde beoordeling
5
/5
★★★★★
Geweldig product, ik hou ervan
Anais F.
Op
na aankoop van 12/06/2025
Vertaalde beoordeling
5
/5
★★★★★
Perfect zoals gewoonlijk!
Virginie L.
Op
na aankoop van 11/06/2025
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Fille au pluriel
Op
Hallo Virginie,
Perfect zoals gewoonlijk? Met uw vakmanschap bij La Parenthèse en de kwaliteit van Fille au pluriel is het een echt winnend recept!
Bedankt voor uw vertrouwen en uw loyaliteit!
Tot snel,
Anaïs
Perfect zoals gewoonlijk? Met uw vakmanschap bij La Parenthèse en de kwaliteit van Fille au pluriel is het een echt winnend recept!
Bedankt voor uw vertrouwen en uw loyaliteit!
Tot snel,
Anaïs
5
/5
★★★★★
Mijn favoriete was
Veronica B.
Op
na aankoop van 01/06/2025
Vertaalde beoordeling
5
/5
★★★★★
Super zoals gewoonlijk
Laureen A.
Op
na aankoop van 09/06/2025
Vertaalde beoordeling
5
/5
★★★★★
Producten van topkwaliteit snelle verzending scheermes
Cassandra H.
Op
na aankoop van 06/06/2025
Vertaalde beoordeling
4
/5
★★★★☆
Het is nu al twee keer gebeurd dat ik mijn pakket minimaal een week later ontvang. Dit was meer dan twee jaar lang niet het geval. Ik zit nu in de problemen omdat ik dringend was moet kopen op 45 minuten van mijn huis... jammer, want de producten zijn geweldig daarna.
Morgane M.
Op
na aankoop van 06/06/2025
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Fille au pluriel
Op
Hallo Morgane,
Bedankt voor uw bericht en uw loyaliteit. Het spijt me oprecht te horen dat u vertragingen bij de levering heeft ervaren die u in de problemen hebben gebracht, dat is echt niet wat we voor onze klanten willen.
Na controle wil ik u graag enkele verduidelijkingen geven, want de levertijden van de laatste twee bestellingen waren in werkelijkheid binnen de gebruikelijke normen:
Bestelling van juni: geplaatst op vrijdag 6 juni (na het vertrek van de vervoerder), verzonden op maandag 9, opgehaald door de vervoerder op de 10e, en geleverd op de 13e in de ochtend. De levertijden zijn dus goed gerespecteerd.
Bestelling van mei: geplaatst op 5 mei aan het einde van de middag (ook na het vertrek van de pakketten), verzonden op 7 mei (omdat we op 6 mei uitzonderlijk geen verzendingen deden - een informatie die duidelijk op onze sociale media is aangegeven).
8 mei was een feestdag, de vervoerder heeft het pakket op 9 mei opgehaald. Er is een leveringspoging gedaan op maandag 12, maar het lijkt erop dat er een probleem was met de aflevering (misschien was u die dag gesloten?). De levering vond dus plaats op 13 mei, wat een coherente termijn is gezien de context.
Ik begrijp nog steeds niet dat deze levertijden u hebben kunnen storen, vooral als u rekende op een snellere ontvangst.
Om de verzendingen te optimaliseren en dit soort problemen in de toekomst te vermijden, hier zijn enkele tips:
Plaats uw bestelling voor 12:00 uur voor verzending op dezelfde dag;
Geef de voorkeur aan het begin van de week, want bestellingen die op vrijdag worden geplaatst, worden opgehaald, maar blijven het hele weekend vastzitten in het sorteercentrum en vertrekken pas op maandag.
We doen altijd ons best om de levertijden te respecteren, maar feestdagen, weekenden of bepaalde drukke periodes kunnen deze soms iets verlengen.
Ik blijf uiteraard tot uw beschikking als u hulp nodig heeft bij het anticiperen op uw volgende bestellingen, of voor andere vragen.
Nogmaals bedankt voor uw vertrouwen en uw woorden over de kwaliteit van onze producten, dat raakt ons oprecht.
Met vriendelijke groet,
Anaïs
Bedankt voor uw bericht en uw loyaliteit. Het spijt me oprecht te horen dat u vertragingen bij de levering heeft ervaren die u in de problemen hebben gebracht, dat is echt niet wat we voor onze klanten willen.
Na controle wil ik u graag enkele verduidelijkingen geven, want de levertijden van de laatste twee bestellingen waren in werkelijkheid binnen de gebruikelijke normen:
Bestelling van juni: geplaatst op vrijdag 6 juni (na het vertrek van de vervoerder), verzonden op maandag 9, opgehaald door de vervoerder op de 10e, en geleverd op de 13e in de ochtend. De levertijden zijn dus goed gerespecteerd.
Bestelling van mei: geplaatst op 5 mei aan het einde van de middag (ook na het vertrek van de pakketten), verzonden op 7 mei (omdat we op 6 mei uitzonderlijk geen verzendingen deden - een informatie die duidelijk op onze sociale media is aangegeven).
8 mei was een feestdag, de vervoerder heeft het pakket op 9 mei opgehaald. Er is een leveringspoging gedaan op maandag 12, maar het lijkt erop dat er een probleem was met de aflevering (misschien was u die dag gesloten?). De levering vond dus plaats op 13 mei, wat een coherente termijn is gezien de context.
Ik begrijp nog steeds niet dat deze levertijden u hebben kunnen storen, vooral als u rekende op een snellere ontvangst.
Om de verzendingen te optimaliseren en dit soort problemen in de toekomst te vermijden, hier zijn enkele tips:
Plaats uw bestelling voor 12:00 uur voor verzending op dezelfde dag;
Geef de voorkeur aan het begin van de week, want bestellingen die op vrijdag worden geplaatst, worden opgehaald, maar blijven het hele weekend vastzitten in het sorteercentrum en vertrekken pas op maandag.
We doen altijd ons best om de levertijden te respecteren, maar feestdagen, weekenden of bepaalde drukke periodes kunnen deze soms iets verlengen.
Ik blijf uiteraard tot uw beschikking als u hulp nodig heeft bij het anticiperen op uw volgende bestellingen, of voor andere vragen.
Nogmaals bedankt voor uw vertrouwen en uw woorden over de kwaliteit van onze producten, dat raakt ons oprecht.
Met vriendelijke groet,
Anaïs
5
/5
★★★★★
Perfect
Elodie D.
Op
na aankoop van 03/06/2025
Vertaalde beoordeling
5
/5
★★★★★
Perfect, zoals altijd !!!
Sophie F.
Op
na aankoop van 03/06/2025
Vertaalde beoordeling
1
/5
★☆☆☆☆
Altijd meestal tevreden, maar sinds de laatste 2 bestellingen ben ik een beetje teleurgesteld. Producten zijn gebroken aangekomen in het pakket, verzoek om affiches niet in het pakket gedaan, een bestelling van meer dan 500€ en geen cadeaus, monsters of iets dergelijks... Ik vind de kwaliteit van de producten top, maar teleurgesteld over de kwaliteit van de service. En geen antwoord op de verzonden e-mails...
Céline L.
Op
na aankoop van 04/06/2025
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Fille au pluriel
Op
Hallo Céline,
Bedankt dat je de tijd hebt genomen om een beoordeling achter te laten, ook al is deze negatief. Jouw feedback is waardevol voor ons en helpt ons onze service te verbeteren.
Het spijt ons te horen dat je teleurgesteld bent over je laatste twee bestellingen.
Wat betreft de gebroken producten, als je het hebt over de Jolie Môme, weet dan dat we op 7 november 2024 een nieuw zakje hebben gestuurd na jouw melding. Als je schade hebt geconstateerd op je bestellingen van maart 2025 of juni 2025, nodigen we je uit om direct contact met ons op te nemen zodat we jouw situatie kunnen bekijken en een oplossing kunnen vinden.
Voor de affiches moeten deze aan het winkelwagentje worden toegevoegd tijdens de bestelling, omdat ze apart worden verzonden met een specifieke etikettering. Aangezien dit niet is gedaan, is jouw verzoek helaas gemist. We hebben je een e-mail gestuurd om een verzending te organiseren met plezier.
Wat betreft de monsters, de AGEC-wet (Anti-Waste for a Circular Economy) verplicht ons om deze alleen op expliciet verzoek te verzenden om verspilling te voorkomen. Aarzel niet om dit aan te vragen bij je volgende bestelling.
Tot slot, de cadeaus worden verzonden op basis van onze beschikbare voorraad. Je had een paar sokken met Kerstmis ontvangen, en we hopen je binnenkort weer te kunnen verwennen.
Het spijt ons als een van je berichten onbeantwoord is gebleven. Dit is niet onze gewoonte en we danken je voor het melden.
Jouw tevredenheid blijft onze prioriteit en we hopen je volledig tevreden te stellen bij je volgende bestellingen.
Met vriendelijke groet,
Anaïs
Bedankt dat je de tijd hebt genomen om een beoordeling achter te laten, ook al is deze negatief. Jouw feedback is waardevol voor ons en helpt ons onze service te verbeteren.
Het spijt ons te horen dat je teleurgesteld bent over je laatste twee bestellingen.
Wat betreft de gebroken producten, als je het hebt over de Jolie Môme, weet dan dat we op 7 november 2024 een nieuw zakje hebben gestuurd na jouw melding. Als je schade hebt geconstateerd op je bestellingen van maart 2025 of juni 2025, nodigen we je uit om direct contact met ons op te nemen zodat we jouw situatie kunnen bekijken en een oplossing kunnen vinden.
Voor de affiches moeten deze aan het winkelwagentje worden toegevoegd tijdens de bestelling, omdat ze apart worden verzonden met een specifieke etikettering. Aangezien dit niet is gedaan, is jouw verzoek helaas gemist. We hebben je een e-mail gestuurd om een verzending te organiseren met plezier.
Wat betreft de monsters, de AGEC-wet (Anti-Waste for a Circular Economy) verplicht ons om deze alleen op expliciet verzoek te verzenden om verspilling te voorkomen. Aarzel niet om dit aan te vragen bij je volgende bestelling.
Tot slot, de cadeaus worden verzonden op basis van onze beschikbare voorraad. Je had een paar sokken met Kerstmis ontvangen, en we hopen je binnenkort weer te kunnen verwennen.
Het spijt ons als een van je berichten onbeantwoord is gebleven. Dit is niet onze gewoonte en we danken je voor het melden.
Jouw tevredenheid blijft onze prioriteit en we hopen je volledig tevreden te stellen bij je volgende bestellingen.
Met vriendelijke groet,
Anaïs
5
/5
★★★★★
Super product. Snelle levering bedankt
Kenza A.
Op
na aankoop van 05/06/2025
Vertaalde beoordeling
5
/5
★★★★★
Kwaliteitsproducten waar ik dol op ben om mee te werken! Goddelijke geuren die de cabine perfect parfumeren! En de levering is super snel, dat is zeer gewaardeerd!
Ophélie T.
Op
na aankoop van 04/06/2025
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Fille au pluriel
Op
Heel erg bedankt voor deze positieve feedback Ophélie
Het is een waar genoegen te weten dat onze producten hun plek vinden in uw cabine. We zijn blij u dagelijks te kunnen ondersteunen met betrouwbaarheid en sensoriek.
Het is een waar genoegen te weten dat onze producten hun plek vinden in uw cabine. We zijn blij u dagelijks te kunnen ondersteunen met betrouwbaarheid en sensoriek.
5
/5
★★★★★
Super product en bestelling snel ontvangen, het is geweldig
Gwendoline M.
Op
na aankoop van 03/06/2025
Vertaalde beoordeling
5
/5
★★★★★
Altijd zeer tevreden. Snelle verzending
Mélissa C.
Op
na aankoop van 02/06/2025
Vertaalde beoordeling
5
/5
★★★★★
Super service en producten
Mirtha G.
Op
na aankoop van 01/06/2025
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Fille au pluriel
Op
Bedankt voor deze mooie terugkoppeling Mirtha
5
/5
★★★★★
Super product en uitstekende prijs-kwaliteitverhouding!
Marguaxt B.
Op
na aankoop van 29/05/2025
Vertaalde beoordeling
5
/5
★★★★★
Perfect
Soumaya S.
Op
na aankoop van 28/05/2025
Vertaalde beoordeling
5
/5
★★★★★
Uitstekende producten, goed verpakt, ultra snelle ontvangst. Jullie zijn perfect.
Cynthia F.
Op
na aankoop van 29/05/2025
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Fille au pluriel
Op
Hartelijk dank voor dit bericht vol vriendelijkheid Cynthia!
5
/5
★★★★★
Snelle levering !! zeer geurige kaarsen, ik hou ervan en de klanten ook
Frédérique M.
Op
na aankoop van 27/05/2025
Vertaalde beoordeling
5
/5
★★★★★
Altijd perfecte en snelle bestelling. Ik zal nooit moe worden van de kwaliteit en de geuren van de kaarsen. Mijn klanten zijn dolgelukkig!! En ik ben daardoor dubbel zo blij 🥰.
Nadine A.
Op
na aankoop van 24/05/2025
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Fille au pluriel
Op
Heel erg bedankt voor deze terugkoppeling die ons verwarmt, Nadine.
Het is een echte trots om te weten dat onze producten aan uw verwachtingen voldoen. Bedankt voor uw vertrouwen!
Het is een echte trots om te weten dat onze producten aan uw verwachtingen voldoen. Bedankt voor uw vertrouwen!
5
/5
★★★★★
De was en de service zijn top.
Céline A.
Op
na aankoop van 26/05/2025
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Fille au pluriel
Op
Hallo Céline,
Heel erg bedankt voor de beoordeling!
Wat betreft de klantenservice, we hebben echt de crème de la crème gevonden - een topservice alleen voor jou!
En onze wax? Ze doet haar werk zo goed dat je je afvraagt of ze niet verborgen superkrachten heeft... of zou het de talenten van de magische handen van onze schoonheidsspecialistes zijn?
Tot snel,
Anaïs
Heel erg bedankt voor de beoordeling!
Wat betreft de klantenservice, we hebben echt de crème de la crème gevonden - een topservice alleen voor jou!
En onze wax? Ze doet haar werk zo goed dat je je afvraagt of ze niet verborgen superkrachten heeft... of zou het de talenten van de magische handen van onze schoonheidsspecialistes zijn?
Tot snel,
Anaïs
5
/5
★★★★★
Boven
Arbresha A.
Op
na aankoop van 24/05/2025
Vertaalde beoordeling
5
/5
★★★★★
Ik ben blij dat ik Fille au pluriel als leverancier voor mijn waxen heb, de verzending is zeer snel. De textuur en de kwaliteit van de producten zijn geweldig.
Sandrine R.
Op
na aankoop van 22/05/2025
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Fille au pluriel
Op
Heel erg bedankt Sandrine voor uw feedback! We zijn blij dat onze producten u bevallen en dat u tevreden bent over de snelheid van de verzending. Het is altijd een genoegen om te weten dat onze wassen aan uw verwachtingen voldoen.
5
/5
★★★★★
Een top bestelling snel geleverd. Tevreden met mijn aankopen, vooral een extra effectieve pincet.
Isabelle T.
Op
na aankoop van 19/05/2025
Vertaalde beoordeling
5
/5
★★★★★
De behandelingen zijn van goede kwaliteit!! Respectvol voor de gevoeligheid van de huid en extra fijn om mee te werken.
Noemie W.
Op
na aankoop van 16/05/2025
Vertaalde beoordeling
5
/5
★★★★★
Incredible geur, bedankt
Aurélie S.
Op
na aankoop van 18/05/2025
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Fille au pluriel
Op
Bedankt voor je reactie! Het is waar dat onze wassen zo lekker ruiken dat je ze bijna met snoep of taarten zou kunnen verwarren... maar pas op, het zijn geen snacks! 😄
5
/5
★★★★★
Ultrasnelle levering
Ingrid P.
Op
na aankoop van 19/05/2025
Vertaalde beoordeling